Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla!

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! Empty
ViestiAihe: DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla!   DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! EmptyPe Tammi 14, 2011 6:28 pm

Tunnen tämän viestin nyt hieman turhaksi, koska olen vain yhden illan poissa mutta silti tunnen jotenkin velvoitteena ilmoittaa.. :'D

Eli siis hei ihmiset, minä olen jokseenkin tavoittelemattomissa huomisen päivän ja illan ja ehkä sunnuntainkin riippuen kuinka väsynyt olen. Kaksi päivää siis! Reissailen Turussa katselemassa Michael Monroeta ja sillai.
Sunnuntaina tai viimeistään maanantaina siis takaisin! Pitäkää pippalot kun ylläpito poissa vahtaamasta! :'D

Heihei!


Viimeinen muokkaaja, DrRockter pvm La Kesä 30, 2012 10:04 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 28.01.2011

DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! Empty
ViestiAihe: Vs: DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla!   DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! EmptyTo Maalis 17, 2011 10:23 pm

Hah.. Viimeksi kun ilmotin poissaolosta niin oli ihan sama syy kun nytkin! Eli meikäläinen on kateissa sunnuntaihin saakka koska olen Turussa todistamassa Michael Monroen bändiä. Sunnuntaina varmaan illasta olen jo taas takaisin ja sitten viikon pyörin taas täällä.. Ja koska olen hullu niin perjantaina suuntaan Tampereelle ja sieltä Helsinkiin ja tulen ehkä sunnuntaina (tai sitten vasta maanantaina) kotiin. Sama syy kuin Turun kanssa eli Michael Monroe!
Kaksi tulevaa viikonloppua siis olen kateissa, mutta nuo arkipäivät paikan päällä.
Takaisin alkuun Siirry alas
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! Empty
ViestiAihe: Vs: DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla!   DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! EmptyLa Toukokuu 07, 2011 11:52 am

Nyt pahoittelen peleihin vastaamisen kestämistä ja samalla ilmoitan että saatte odotella vastausta vielä jonkin aikaa. En oikeastaan ole poissa pikemminkin käytän enemmän aikaa täällä pyörimiseen kuin mihinkään muuhun, mutta keskityn nyt väkertämään noita uusia kotisivuja kunnolliseen kuntoon ja sitten kun saan ilmoitettua uudet osoitteet linkinvaihto-listalaisille ja muutenkin roolipelilistauksiin niin sitten lupaan vastata mitä pikemmin peleihin! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! Empty
ViestiAihe: Vs: DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla!   DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! EmptyPe Toukokuu 20, 2011 9:27 pm

Noniin! Huomenna on eka vapaapäivä öö.. kahteen viikkoon! xD Lupaan että laitan kaikki keskeneräset pelini ajantasalle huomenna ja jos en ole johonkin peliin huomenna vastannut niin saatte tulla potkasemaan mua. Vaikka koko joukko! Very Happy Huomenna siis!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! Empty
ViestiAihe: Vs: DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla!   DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! EmptyMa Toukokuu 30, 2011 12:57 pm

Huomenna lähden aamuyöllä kohti Tamperetta ja pääsykokeita. Palaan kotiin vasta keskiviikkona joskus yöllä, joten en todennäköisesti ilmesty ennen torstaita forulle! Torstaihin siis, pitäkää peukkuja! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! Empty
ViestiAihe: Vs: DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla!   DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! EmptyKe Kesä 22, 2011 7:59 pm

Hoh pakko nyt kirjotella täs vaihees jo ens kuun poissaoloni, koska niitä on valtavasti. Arkisin lähinnä olen paikan päällä vastailemassa peleihin!

Eli no.. Juhannus. En ole paikalla ennen kuin varmaan.. No lauantaina saatan ehkä illal pyörähtää, mutta tuskin vastailen ellei ihmeitä tapahdu. Sunnuntaina istun töissä mutta illalla paikan päällä ja niin edespäin.
Sitten varsinaiset poissaolot:

1.7. Riihimäkirock. Hiippailen siellä silloin, joten en eksy koneelle kuin vasta ehkä yöllä tai seuraavana päivänä.
8.7-11.7. Imatralla ja Ruississa. Kaveri tulee eka tänne ja sitten suuntaamme Imatran big band-festareille.. ja sieltä yöllä ajellaan Turkuun ehtiäksemme Ruisrockiin seuraavaksi päiväksi. Palaan kotiin maanantaina ja olen aika pitkälti kuollut, veikkaisin. Saattaa siis olla että palaan elävien kirjoihin vasta 12.7..
15.7.-17.7 Ilosaarirock. Hehee.. Kaveri tulee taas perjantaina ja suunnataan Ilosaareen viikonlopuksi. Palailen maanantaina jos oon viel elos.
21.7.-24.7 Scorpions-viikonloppu. Jaaaa kaveri tulee taas tähän ja körötellää Saimaalle tsekkaamaan rakas Scorpions.. ja sitten yön aikana posotetaan Tuuriin katsomaan Scorpions uudestaan. Nukutaa siel ja sunnuntaina kotiin.
27.7-31.7 Friikki-viikko. Ensin matkaan taas kaverini luo Turkuun ja käydään kaksi päivää Down by the Laituri-festareilla. Sitten posotetaan sieltä Kotkan meripäiville perjantaina ja lauantaiksi.. Oulun Qstockiin. Moimoi, ollaa idioottei.^^
5.8.-7.8 Porispere. Ollaan kaverin kanssa Porisperessä viikonloppu.

Elikkä tämmönen kesä mulla. xD Ja täytyy nyt huomauttaa että tosiaan olen aika pitkälti pois tuon heinäkuun, koska en usko että järjen rippeilläni (niin millä?) kykenen kovin aktiivisesti saamaan peliviestiä aikaiseksi. Yritän kyllä ja olen mahdollisimman aktiivinen, mutta.. Keikkahurmio vie huomioni. Valitan. Very Happy Hyvää kesää kaikille!

Niin ja Ninji huolehtii niin paljon kun ehtii ja kykenee näistä ylläpito-puolista, joten turha murehtia! Peli pyörii normaaliin tahtiin ja uusia hahmoja huolitaan heinäkuussakin! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! Empty
ViestiAihe: Vs: DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla!   DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! EmptyTo Heinä 21, 2011 7:11 pm

Hohhoh.. Nyt on pakko päivittää ja pyytää tuhannesti ja vielä tuhannesti anteeksi poissaoloja ja sitä että pelit seisoo; festaripoissaolot pätevät yhä ja sen lisäksi mulla on nyt hirveä asuntostressi, koska koulu alkaa Tampereella 16. päivä ja mä asun edelleen kolmen tunnin ajomatkan päässä eli kaikki energia menee asuntoihin. Ylläpidollisesti olen läsnä aina kun en ole keikoilla, mutta muuten keskitän asuntoihin energiani. Ymmärrystä siis rakkaat pelaajat, heti kun pääsen muuttamaan Tampereelle niin olen taas 110 prosenttisesti mukana peleissäkin!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! Empty
ViestiAihe: Vs: DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla!   DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! EmptyMa Heinä 25, 2011 12:53 pm

Asunto saatu! Riemuitkaamme siitä! Nyt muutto tuossa ensi viikolla ja Porisperen jälkeen jäänkin sitten Tampereelle, joten muutaman viikon antiaktiivisuus vielä ja sitten lupaamani 110 prosenttinen peliaktiivisuus!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! Empty
ViestiAihe: Vs: DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla!   DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! EmptyTi Marras 22, 2011 7:28 pm

Graah! Koulu yrittää tuhota mut kovaa vauhtia joten vastauksissa on siksi kestänyt, pahoittelen sitä enemmän kuin voin! Pari viikkoa vielä hiljaiseloa pelien puolesta koska koulun näyttötyön kuvausket on ensi viikolla ja sitten pitää kaksi viikkoa istua editissä. Ja sitten on leikekirjaa ja raporttia mitä pitäisi vielä ennen joulua kirjoittaa.. Joten elelen hiljaiseloa pelien puolesta! Ylläpidollisesti olen kuitenkin läsnä ja gaala pidetään 6.12! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! Empty
ViestiAihe: Vs: DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla!   DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! EmptyPe Joulu 30, 2011 12:19 am

Meiksi täst hilpasee huomeen Stadii uutta vuotta viettää ja palaan sielt vast 2.1 joten joudutte nyt odottamaan vastauksia ensi vuoteen! (Kuulostaapa kohtalokkaalta..)

Joulupelistä gaala-pisteitä hinkuvat voivat kuitenkin huokaista helpotuksesta koska tottakai pelistä jaetaan aimo annos pisteitä kun se päätökseen saadaan vaikka peli venähtääkin tammikuun puolelle!

Ja uutta haastetta odottelevat.. Joudutte valitettavasti odottamaan sitä sinne 2.1 saakka. (:

Hyvää uutta vuotta!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! Empty
ViestiAihe: Vs: DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla!   DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! EmptyPe Tammi 13, 2012 11:05 am

Nyt on aika pitää bileet forulla, koska ylläpito is out of town! Eli Ninji "sairastaa" ja mulle tulee kaveri viikonlopuks joten palailkaamme asiaan sunnuntaina! Jeje!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Shawn Gabriel Scott
Taikaministeriö/Kilta
Shawn Gabriel Scott


Viestien lukumäärä : 505
Join date : 12.12.2011

DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! Empty
ViestiAihe: Vs: DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla!   DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! EmptyTi Kesä 05, 2012 8:56 pm

Perinteinen "käyn räjäyttämässä pääni keikkojen yhteydessä"-ilmoitus! Eli lähden huomenna stadiin kattoo Mötleyy ja Makkosii ja palaan sieltä sunnuntaina! Tällä välin käyn ehkä tsekkaas Seiskaa kännykällä mut en oo vastailees mihinkää ennen sunnuntaita. Joten jos nyt on kuoleman tärkeetä asiaa ennen sunnuntait ni kiusatkaa Ninjii!
Takaisin alkuun Siirry alas
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! Empty
ViestiAihe: Vs: DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla!   DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! EmptyLa Kesä 30, 2012 10:07 am

Hei rakkaat!

Aattelin nyt sitten täällä yleisesti julkistaa, nyt kun noita pelipyyntöjä satelee, että en valitettavasti pysty aloittamaan yhtään uutta peliä ennen syksyä! Mulla on tällä hetkellä 10 peliä kesken ja pitäisi tehdä törkeesti kaikkea muutakin heinäkuun aikana. Ja elokuunhan siis vietän Los Angelesin auringon alla.

Yksäreitä saa pistää, peliehdotuksia saa laittaa! Niitä on kiva puida. Mutta haluan ymmärrystä kun sanon että "ihana idea, mutta ei nyt" koska en yksinkertaisesti vain ehdi. Very Happy Pistäkää ideat ylös niin syksyllä lupaan ja vannon että pelataan niitä! (:

Adminin hommathan tottakai hoidan kunnolla kaikesta kiireestä huolimatta, paitsi elokuussa jolloin Ninji on diktaattorina mutta siitä ilmottelen vielä!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Ninji
Admin
Ninji


Viestien lukumäärä : 45
Join date : 14.06.2011

DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! Empty
ViestiAihe: Vs: DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla!   DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! EmptyMa Heinä 09, 2012 5:35 pm

Minä tässä infoan nyt rakkaan adminimme puolesta.

Rockter majailee toistaiseksi sairaalassa parantajien hellässä huomassa ja palaa keskuuteemme kunhan tuosta toipuilee.
Takaisin alkuun Siirry alas
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! Empty
ViestiAihe: Vs: DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla!   DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! EmptyTo Heinä 12, 2012 4:20 pm

I AM ALIVE! Very Happy Vähän meni ketuiks tämä kulunu viikko mut nyt oon enemmän tai vähemmän läsnä! Peleihin vastailen sitä mukaa kun jaksan.. Oon elokuun 4. päivä saakka saikul ja sen jälkeen tapahtuu jotain jänskää joten nii.. ;D

Kyl mä täs kökötän varmaa! Jeje! Ima back!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! Empty
ViestiAihe: Vs: DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla!   DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! EmptyPe Heinä 20, 2012 12:00 pm

Lähen taas sairaalaa hengaa enkä tiiä koska palailen joten jätän teidän taas Ninjin hellään huomaan. Pitäkää siisti miitti ja pitäkäähän foru pystyssä! Very Happy I'll be back!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! Empty
ViestiAihe: Vs: DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla!   DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! EmptyLa Elo 04, 2012 7:40 pm

Noniin eli meikä hilpasee huomenna Los Angelesiin kolmeksi viikoksi eikä mua sinä aikana näy eikä kuulu maailman tässä kolkassa! Hätä ei ole tämän näköinen; Ninji on paikalla hoitamassa ylläpidon juttuja, joten jos tulee jotain ylläpidollisia asioita niin lähettäkää sille yksäriä niin hän hoitaa.

Sanon suoraan; Mulle on turha laittaa yksityistä viestiä tai sähköpostia tai offline-viestejä mesessä, en vastaa niihin näiden kolmen viikon aikana. En edes sitten kun palaan Losista, koska Ninji on täällä niitä varten. Enkä liiemmin hypi riemusta Losista palatessani jos yksityisten viestien saapunut-kansio on tukossa ylläpitojuttujen takia tai jos meseni on tukossa kilometrien offline-viestien takia.

Eli heippa! Palailen elävien kirjoihin joskus 27.8 jälkeen, kun nyt selviän tästä reissusta. Peleihin vastailen sitten reissun jälkeen ja ylläpidon täysvastuu Ninjillä! Pitäkäähän rakkaat pelit pystyssä, hauska elokuu ja.. Niin. Syyskuussa/Lokakuussa ehkä miittiä sitten, hmm? ;D

Heippa! Love ya!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! Empty
ViestiAihe: Vs: DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla!   DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! EmptyKe Elo 29, 2012 3:42 am

I'm back! Ei mulla muuta! Very Happy Mutta voitte silti ylläpidollisilla jutuilla häiritä myös Ninjiä. ;D Se tossa meiksin Losin aikana itki kuinka sit ku mä palaan ni sil oo taas mitää tekemist ylläpidon puolel joten korjataan vääryys! Voitte siis oikeesti ottaa sekä muhun että Ninjiin yhteyttä jos tulee ylläpitojuttuja. Very Happy Me ollaa kuitenki molemmat adminei.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Will McDonnell
Kuolonsyöjä
Will McDonnell


Viestien lukumäärä : 121
Join date : 05.01.2011
Paikkakunta : Valkeala

DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! Empty
ViestiAihe: Vs: DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla!   DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! EmptyPe Marras 23, 2012 12:38 pm

Sitä mä vaa et LotR/Michael Monroe/Miitti pitää mut kiireisenä viikonlopun eli palailen elävien kirjoihin ehkä maanantaina tai sitten tiistaina.

Miitissä tavataan ketkä sinne raahautuu! Soitellaan! Jeje Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sevenyearsofmagic.yolasite.com/
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! Empty
ViestiAihe: Vs: DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla!   DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! EmptySu Joulu 16, 2012 1:13 am

Mun on kai pakko ilmotella hetkellisestä katoamisestani, joka toivon mukaan ei kestä kahtavuotta (Lue= Hobitit tulevat kahen vuoden sisään) vaan alan palaamaan elävien kirjoihin pikkuhiljaa; Viime keskiviikkona tuli Hobitin eka osa ensi-iltaan ja se vetäs multa jalat niin täydellisesti alta että olen ollut aika kykenemätön mihinkään sen jälkeen.

Yritän parhaani mukaan vastailla peleihin, mutta.. niin kauan kun Thorin Oakenshield egoineen (ja pari muuta) on vallassa mun pääkopassa, voin vain pahoitella asioita!

Jotenka.. Anteeksiantakaa hiljaiseloni. xD Ja menkää vaikka leffaan! Didididididididi..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Sponsored content





DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! Empty
ViestiAihe: Vs: DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla!   DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
DrRockter Willin, setä Volden, Lettyn, Gaben ja Rodon kanssa muualla!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Ongelma hahmopyyntö-osion kanssa

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Poissaolot-
Siirry: