Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 MV hukassa

Siirry alas 
+2
Leon Elroy
Theodore Nott Jr.
6 posters
KirjoittajaViesti
Theodore Nott Jr.
Luihuinen/Kuolonsyöjä
Theodore Nott Jr.


Viestien lukumäärä : 49
Join date : 05.01.2011

MV hukassa Empty
ViestiAihe: MV hukassa   MV hukassa EmptyTi Tammi 18, 2011 7:56 pm

MV nyt tässä ilmoittelee, että tulee olemaan epäaktiivisena jonkin aikaa. Itse asiassa varmaankin epäaktiivisena useammankin viikon vielä, mutta koetan silti parhaani mukaan vastailla noihin muutamiin peleihin, jotka minulla meneillään ovat.

En mene lupaamaan mitään, mutta toivotaan, että tällä viikolla olisi aikaa vastailla tuohon yhteen, jossa sattuu olemaan minun vuoroni.
Pahoittelut tästä. Se vain, että kun on koulussa liki kaksitoista tuntia niin jotenkin kummasti näin iltasella tuppaa väsyttämään x')

Takaisin alkuun Siirry alas
Leon Elroy
Taikaministeriö/Kilta
Leon Elroy


Viestien lukumäärä : 183
Join date : 05.01.2011

MV hukassa Empty
ViestiAihe: Vs: MV hukassa   MV hukassa EmptySu Maalis 13, 2011 7:41 pm

Kheha, siinähän se hiihtolomakin jo meni ja siitä huolimatta oon ihan nööt. Koitan vastailla peleihin ens viikon aikana, mutta pääosin keskityn psykologian kokeeseen lukemiseen ja koitan päästä eroon tästä perkeleen väsymyksestä.

Toivottavasti jaksatte odotella Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Theodore Nott Jr.
Luihuinen/Kuolonsyöjä
Theodore Nott Jr.


Viestien lukumäärä : 49
Join date : 05.01.2011

MV hukassa Empty
ViestiAihe: Vs: MV hukassa   MV hukassa EmptyPe Toukokuu 06, 2011 11:30 am

Peleihin vastaaminen voi hieman venähtää kun on työssäoppimisen kanssa sen verran kiirettä, että stressaantuu jos keskittyy ropettamiseen turhan tarkkaan yhtä aikaa, mutta toivon mukaan onnistun vastailemaan peleihin tässä piakkoin Smile

Takaisin alkuun Siirry alas
Remus J. Lupin
Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Remus J. Lupin


Viestien lukumäärä : 163
Join date : 13.05.2011

MV hukassa Empty
ViestiAihe: Vs: MV hukassa   MV hukassa EmptyKe Kesä 08, 2011 3:24 pm

Poissaoloni ei ole pitkä, mutta koska olen ollut täällä muutoinkin suorastaan laittoman epäaktiivinen, ajattelin ilmoittaa asiasta ja kertoa vastaavani peleihini niin pian kuin suinkin jaksan, koska minulla on myös kahdeksan tunnin työpäivät arkisin ja olen kerrassaan poikki kahdeksan tunnin siivouksen jälkeen D:

Olen siis lähdössä Lahteen, Power Cupiin huomenaamuna puoli viideltä aamulla, tulen takaisin sunnuntai-iltana, mutta veikkaan etten ehdi / jaksa tuolloin enää koneelle tulla, mutta katsellaan, josko saisin ensi viikolla vastauksia aikaiseksi.
Pahoittelut tästä ja epäaktiivisuudestani noin yleensäkin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Remus J. Lupin
Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Remus J. Lupin


Viestien lukumäärä : 163
Join date : 13.05.2011

MV hukassa Empty
ViestiAihe: Vs: MV hukassa   MV hukassa EmptySu Heinä 03, 2011 8:47 am

Ajatukset on ollu jäässä ja inspis hukassa jokasen ropen suhteen, joten selitän vaikkapa sitten sillä epäaktiivisuuteni, joka kiitos kesäkiireideni saattaa hyvinkin vielä jatkua, mutta luettelenpa tässä nyt ainakin ne menot joista tällä hetkellä tiedän;

6.-8.7. Mökkireissu
Koneen saatan ottaa mukaan, mutta on eri asia jaksanko avata sitä + pitäisi kai touhuta serkkupoikien kanssa x')

11.-15.7. Tre
Eli siis Tampereella oleskelen tuon ajan, konetta ei itselläni ole käytössä, vaikka saatan toisaalta käväistä nettituttuni koneella, mutta voi hyvinkin olla, etten tee sitäkään x')

15.-17.7. Juhlat
Eli oitis kun Treeltä Ykaan pääsen, suuntaan kohden Kärsämäkeä ja porukoitten 20-vuotishääpäiväjuhlia, joissa meneekin sitten loput viikosta. Ilman konetta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Remus J. Lupin
Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Remus J. Lupin


Viestien lukumäärä : 163
Join date : 13.05.2011

MV hukassa Empty
ViestiAihe: Vs: MV hukassa   MV hukassa EmptyTi Elo 23, 2011 3:59 pm

Lähden Tampereelle 24.8. ja sieltä Skotlantiin 25. päivä. Tulen Skotlannista takaisin 1. päivä syyskuuta, mutta jään vielä muutamiksi päiviksi Tampereelle.
Tämä siis tarkoittaa sitä, että ennätän seuraavan kerran vastata peleihin 5.9. alkaen, riippuen kuitenkin siitä kuinka kauan kestää matkasta 'toipuminen'. Smile

Toivottavasti kanssapelaajat jaksavat odotella, pahoittelut tästä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Pius Thicknesse
Taikaministeriö
Pius Thicknesse


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 27.09.2011

MV hukassa Empty
ViestiAihe: Vs: MV hukassa   MV hukassa EmptyMa Loka 24, 2011 11:13 am

Tosiaan... Syysloma alko tänään! Joten koitan vääntää vastauksia kunhan ennätän... Tällä hetkellä kuitenki majailen Tampereella tyttöni tykönä enkä tiiä miten tuo antaa mun peleihin vastailla xD mutta kunhan täältä kotiin pääsen nii sillon viimestään...
Takaisin alkuun Siirry alas
Remus J. Lupin
Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Remus J. Lupin


Viestien lukumäärä : 163
Join date : 13.05.2011

MV hukassa Empty
ViestiAihe: Vs: MV hukassa   MV hukassa EmptyTo Joulu 22, 2011 7:35 pm

Piru vie... Oon yhä innossani tosta killan pikkujoulupelistä, mutta tänään ei yksinkertaisesti aika - ja sittemmin energia - riitä vastaamiseen. Koetan vastata huomenna, mutta jos silloin en ennätä niin toivon mukaan sunnuntaina.
Toivottavasti kukaan nyt ei suutu minuun ja minä kyllä todella mieluusti pelaisin mikäli nyt saisin jotain aikaiseksi, mutta tänään on tullut juostua edestakaisin ja huomisaamu alkaa samoissa tunnelmissa, illan suhteen en sitten ole varma...

Vastaan kyllä niin pian kuin kykenen Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Aaron Gray
Pyhä Mungo
Aaron Gray


Viestien lukumäärä : 21
Join date : 26.03.2012

MV hukassa Empty
ViestiAihe: Vs: MV hukassa   MV hukassa EmptyKe Huhti 04, 2012 1:09 pm

Jooh, no vastailu on jääny vähän vähemmälle koska rakas DNA:n mokkula on huollossa ja siinä menee parisen viikkoa. Koulun koneelle ehdin, mutta opinnäytetyö on kovasti työn alla ja kiirekin sen kanssa jo on, joten pahoittelut jos vastaukseni viivästyvät :/

Ja pääsiäinen on luonnollisestikin päättömän kännäyksen aikaa (eikä nettiä kyllä edelleenkään ole), joten silloin en ehdi vastailemaan.

Katsotaan josko sitä tänään ehtisi joihinkin edes vastata...
Takaisin alkuun Siirry alas
Fairfax Avery
Kuolonsyöjä
Fairfax Avery


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 11.12.2011

MV hukassa Empty
ViestiAihe: Vs: MV hukassa   MV hukassa EmptyMa Syys 24, 2012 3:14 pm

Mun poissaoloille ei oo yhtä pätevää selitystä kuin Hetalla, mutta syynsä niille kuitenkin on. Kaksoistutkinnon viimeinen vuosi alkoi ja sain taas amiksen jälkeen opetella opiskelemaan kunnolla. Ja kivasti siihen päälle vielä terapeutti tuli siihen tulokseen, että multa puuttuu jtn hormonia, joka pitää yllä keskittymiskykyä, joten sehän piristää kokeisiin lukua kivasti xD

Tänä perjantaina selviää saanko lääkitystä. Ite en lääkkeisiin luota mut... Tässä tilanteessa niistä vois oikeesti olla jopa hyötyä x)
Mutta se jää nähtäväksi, jos ei niin sitten ei ja pitää koittaa ottaa itteensä niskasta kiinni vaikka se aika mahottomalta tuntuuki...

Takaisin alkuun Siirry alas
Remus J. Lupin
Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Remus J. Lupin


Viestien lukumäärä : 163
Join date : 13.05.2011

MV hukassa Empty
ViestiAihe: Vs: MV hukassa   MV hukassa EmptyTi Huhti 23, 2013 8:32 am

Oon tosiaan ollu Mikin luona kyläilemässä nyt kolmisen viikkoa. Luulin että aikaa pelaamiseen löytyis täälä paremmin ku kotona vaan toisin on käyny x')

Pahoittelut tästä. Suuntaan kotiin 30. päivä joten sen jälkeen pitäis onnistuu taas pelaamine paremmin ku on vähempi häiriötekijöitä x)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





MV hukassa Empty
ViestiAihe: Vs: MV hukassa   MV hukassa Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
MV hukassa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Poissaolot-
Siirry: