Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Seiskarope-sähköpostiosoitteet pois käytöstä! Kiitos! (:

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
DrRockter
Admin
DrRockter

Viestien lukumäärä : 436
Ikä : 34

Seiskarope-sähköpostiosoitteet pois käytöstä! Kiitos! (: Empty
ViestiAihe: Seiskarope-sähköpostiosoitteet pois käytöstä! Kiitos! (:   Seiskarope-sähköpostiosoitteet pois käytöstä! Kiitos! (: EmptyKe Tammi 26, 2011 12:47 pm

Kuulostipa töykeältä tämä otsikko, mutta kuitenkin.

Eli pyytäisin teitä rakkaat pelaajat poistamaan nuo seiskarope-osoitteet hahmojenne sähköpostiosoitteista! Se ei ole käytössä oleva sähköpostiosoite vaan tarkoituksena oli laittaa se väliaikaiseksi jotta hahmojen siirto-operaatiossa minulle ei tulisi kahtakymmentä eri sähköpostiosoitetta.
Ja muutenkin itse olen tässä viikottain tutkinut lähinnä sitä että ovatko ihmiset päässeet siirtymään vanhalta foorumilta tälle uudelle; tutkinnat ovat perustuneet lähinnä sisäänkirjautumisiin ja tuohon seiskarope-osoitteeseen.

Tällä hetkellä ainakin Camilla Houston, Ginny Weasley, Bellatrix Lestrange, Theodore Nott Jr. ja Severus Kalkaros voisivat vaihtaa omaan osoitteeseen! (:

Jos sähköpostiosoitteen muutoksen kanssa ilmenee ongelmia niin pistäkää yksityisellä oma sähköpostiosoitteenne niin käyn tuolta adminin paneelista sen muuttamassa! Pitäisi kuitenkin onnistua ilman ongelmia. (:

Hyvää.. Noh.. Tammikuun loppua ja Helmikuun alkua!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/

Seiskarope-sähköpostiosoitteet pois käytöstä! Kiitos! (:
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Hautausmaa :: Vanhat päivitykset-
Siirry: