Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Mitä kuuntelet nyt?

Siirry alas 
+6
Chaos Denbright
Bellatrix Lestrange
Leon Elroy
Theodore Nott Jr.
Rabastan Lestrange
DrRockter
10 posters
KirjoittajaViesti
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Mitä kuuntelet nyt? Empty
ViestiAihe: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? EmptyPe Tammi 28, 2011 9:16 am

Jotenkin rakastan tutustua ihmisten musiikkimakuun ja muutenkin pälistä musiikista, joten ajattelin että tämmöinen topic olisi ihan kiva. Laitan tähän nyt kuitenkin muutaman tälläisen pikkusäännön ettei tästä tule vain turhanpäiväinen listaus.

Eli hei, mitä kuuntelette paraikaa? Laittakaa esittäjä ja biisin nimi ja turiskaa muutamilla sanoilla! Onko bändi/biisi uusi tuttavuus? Kauanko olet kuunnellut? Tykkäätkö? Nähnyt/kuullut ehkä livenä? Muuta mukavaa tai vähemmän mukavaa sanottavaa?
Toki orjallisesti ei nyt ole tarkoitus vastailla kaikkiin kysymyksiin koska eihän se nyt olisi kivaa ja noita orjallisia kysymyksiä on tällä foorumilla jo ihan tarpeeksi.. Mutta jotain voisitte biisiin liittyen sanoa! (:

Ja hei, olisi kiva jos saisitte linkitettyä vaikka kyseisen biisin youtubesta tai jostakin niin muutkin pääsisivät helposti tutustumaan! Minua ainakin kiinnostaisi.. (:

____________________________________________________________

Laitanpa tähän nyt ensimmäisen mitä minä tällä hetkellä kuuntelen..

New York Dolls - Gotta Get Away From Tommy
Dollsit on aika uusi tuttavuus mulle ja itseasiassa tutustuin koko bändiin nimenomaa tämän biisin kautta.. ja no, rakastuin ainakin tähän biisiin ja nyt kyseisen levyn omistavana ihmisenä en ole levyn muihin biiseihin vielä ehtinyt tutustua koska tämä on kovassa soitossa..
Jotenkin ihanan pirteä ja semmonen.. söpö. Ja mitä tulee musiikkivideoon niin ihanaa jammailua! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Rabastan Lestrange
Kuolonsyöjä
Rabastan Lestrange


Viestien lukumäärä : 470
Join date : 05.01.2011

Mitä kuuntelet nyt? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? EmptyPe Tammi 28, 2011 10:50 am

Kotiteollisuus - Soitellen Sotaan

Ei ole uusi tuttavuus. Biisi kylläkin on. Tuossa kun sitä Radio rockilla mainostettiin oli pakko iskeä persus koneen äärelle heti seitsemän aikaan ja avata radio jotta kuulisi tätä uutta ja rakastuin heti! Livenä en ole nähnyt , mutta kova hinku olisi nähdä.. mikään keikakilija en kuitenkaan ole ja tykkään mielummin fiilistellä kotonani musiikin kanssa. Livenä voisi olla kiva vain tavata herra Hynynen ~
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Mitä kuuntelet nyt? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? EmptyPe Maalis 04, 2011 6:11 pm

Tällä hetkellä kuuntelen kyllä ruotsalaisten sukulaisteni puhumista ruotsiksi, joka ei ole harmi kyllä vahvin osapuoleni mutta kuulokkeilla kuuntelen...

Big Bang - Cafe
Korealainen bändi jossa on ihania poikia! Pidän ihan hirveästi, vaikken oikeasti ymmärrä siitä sanaakaan, jos englannin kielisiä pätkiä ei laskettaisi. Varmaan kertoo kun erotaan tai jotain sinne päin.. tämän bändin biisejä osaan kuitakin laulaa mukana, mutta niiden tarkoitus on vähän hämärän peitossa.. enkä ole jaksanut etsiä niiden englannin kielisiä versioita netistä, laiska kun olen. (-----: Kuuntelin oikeastaan aluksi heidän yhtä biisiään Lies, joten bändi ei ole uusi tuttavuus. Mutta siiten unohdin bändin ihan totaalisesti ja nyt taas muistin sen ja ihastuin todella. Kiitoksia tällä kertaa tylsyydelle! Minä nimittäin olen niitä ihmisiä joilla menee lempibändi melkein koko ajan vaihtoon, mutta BB on pysynyt kuvoissa pidemmän aikaa. Ihanaa electropopräppiä, jotain sinne päin ja tuntuu kuin he olisivat Etelä-Korean suosituimpia bändejä. Ainakin melkein kaikki laulajat olivat Etelä-Korean halutuimpia miehiä, ja minulla on todella pieni todennäköisyys edes nähdä heitä livenä saati edes olla samassa maassa samaan aikaan! :----D Mutta tyydyn kyllä katsomaan musiikkivideoita, eli valittamista ei ole!
Takaisin alkuun Siirry alas
Theodore Nott Jr.
Luihuinen/Kuolonsyöjä
Theodore Nott Jr.


Viestien lukumäärä : 49
Join date : 05.01.2011

Mitä kuuntelet nyt? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? EmptyMa Syys 26, 2011 6:49 am

Mokoma - Uni saa tulla

Tämä biisi.. Oli aluksi ihan hyvä. Mutta nyt kun siitä vääntää coveria koulussa jo kolmatta viikkoa niin alkaa hiljalleen kyrpimään koko kipale XD
Kaikesta huolimatta ihan mielenkiintoinen biisi Mokomalta, joka yleensä soittaa raskaampia biisejä eikä laulaja vaivaudu yleensä tuollaisia nättejä lyriikoita edes lauleskelemaan.

Voi viedä aikaa ennen kuin seuraavan kerran tätä kappaletta kuuntelee, mutta se johtuu puhtaasti vain ja ainoastaan siitä, että koulussa äänityön tunneilla päätettiin siitä cover-veisu väsätä. Joten muuten tää on kyllä ihan hyvä kipale x)

Se vaan, että se on soinu päässä viimeset kolme viikkoa :'DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Leon Elroy
Taikaministeriö/Kilta
Leon Elroy


Viestien lukumäärä : 183
Join date : 05.01.2011

Mitä kuuntelet nyt? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? EmptySu Joulu 11, 2011 12:45 pm

Onpa kauheeta ku istahtaa viattomasti koneelle ja huomaa järkytyksekseen tunteroisen päästä että kiitos eilisillan päässä soi tämä;

*klik*

X'DD
Ei juma... Se jää päähän...

//EDIT1:

UUH! Tai vähintäänki yhtä hyvä;

*klik2*

... ja sopii hyvin tän ropen aiheeseen ja aiheuttaa traumoja kaikille toi musavideo x'DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Mitä kuuntelet nyt? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? EmptyPe Kesä 01, 2012 1:26 pm

Happoradio - Ruumiinavauspöytäkirja

Bändistä olen tykännyt jo monen vuoden ajan vaihtelevalla menestyksellä. Nyt kun viimein omistan bändin kaikki albumit niin Happis on noussut kärkijoukkoon meikäläisen listoilla. Itse biisiin mulla menikin sitten jonkun aikaa ennen kuin tykkäsin siitä. Itse kun en yleensä kuuntele mitään tosi melankoolista. Bändi on loistava ja biisi on loistava. Happoradio on muutenkin niitä harvoja suomalaisia joista tykkään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Bellatrix Lestrange
Kuolonsyöjä
Bellatrix Lestrange


Viestien lukumäärä : 126
Join date : 09.04.2012

Mitä kuuntelet nyt? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? EmptyPe Kesä 01, 2012 2:20 pm

Tupac ft. The Game - Westcoast Anthem

Joo, eli oma musiikkimakuni menee enemmänkin rapin ja hiphopin puolelle ei vaan mun korviin mikään muu mene. Very Happy
Tupac ei todellakaan ole mikään tuntematon livenä ei ole kerenny näkemään kun se nyt on jo kuollut kun oon ollu 3-vuoden ikänen mutta The Gamen olen livenä yläasteella kun Yhdysvalloissa oltiin niin nähnyt, sen keikalla oltiin siellä. Ja aika pitkään olen kuunnellut ton tyylistä musiikkia, aikalailla siitä asti kun tajusin mikä musiikki on. XD
En ite oikeestaan vaan tiedä miten mun korviin ei oikein sovi minkään muun tyylinen musiikki kai se johtuu siitä että kun pienenä on kuullut niin paljon ton tyylistä musiikkia niin tottunut siihen ja mua ite kiinnostaa just tollanen riimittely ja mä ite teen rappi ja hiphoppia yleensä kotona ja joskus kaverin studiossa. Joskus se on jopa jännää että muut jotka on tottunu kuuntelee rockia ja poppia ei saa selvää rapin ja hiphopin riimeistä mut mä saan selvää jokasen sanan ja sitte mä taas en saa selvää popin ja noitten lyriikoista. Very Happy
Ja onhan niitä sitten useita kymmeniä muita artisteja joita mä kuuntelen, eihän mulla tietokoneella olekkaan muuta kun rapin ja hiphopin tyylistä musiikkia. Smile
Ja samanlaista tyyliä on puhelin, Ipad ja muut täynnä. Ja oikeastaan se on se jenkkiräppi ja hiphop joka muhun menee Suomen artistien tekemät biisit ei oikein mulle uppoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright


Viestien lukumäärä : 377
Join date : 22.08.2011

Mitä kuuntelet nyt? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? EmptyPe Kesä 01, 2012 3:01 pm

The Beatles - Strawberry Fields Forever

Hmm, tätä ei mun mielestä tarvitse perustella mitenkään! :D

Olen tässä lähiaikoina huomannut, että en oikein taida kuunnella nykymusiikkia ollenkaan... Tai ainakin hyvin vähän.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Mitä kuuntelet nyt? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? EmptyMa Kesä 04, 2012 8:52 pm

Paramore - Miracle

Ihan ensiksi sanon, että ei en ole Twilight fani ja että kyllä, olen kuunnellut Paramorea ennen kuin Twaikku tuli esiin.
Kyseinen biisi on mielestäni niin saakelin hieno ja energinen. Pidän näistä sanoista ihan älyttömästi. Paramore oli tosin parempi sen hyvinä vanhoina aikoina kuten tämäkin biisi asian todistaa.

EDIT.
Hohoo en voinut postata vielä linkkiä. Pöh.
Takaisin alkuun Siirry alas
Fairfax Avery
Kuolonsyöjä
Fairfax Avery


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 11.12.2011

Mitä kuuntelet nyt? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? EmptyKe Kesä 06, 2012 9:46 pm

Nost3 & Protro - Paska Kesä

Huumorimielessä tottakai. Kaveri oli linkittäny ja eiköhän ny soi päässä koko ajan. x')

Samanen kaveri sattumalta linkitti myös tän;

Pizza Enrico - Mitä Sinä Sanoa
Takaisin alkuun Siirry alas
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Mitä kuuntelet nyt? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? EmptySu Kesä 10, 2012 7:55 pm

Hardcore Superstar - Moonshine

Ne teki sen vihdoin! Aivopesi mut! Jeje!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Connor Dane
Korpinkynsi
Connor Dane


Viestien lukumäärä : 75
Join date : 16.07.2012

Mitä kuuntelet nyt? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? EmptyTi Heinä 17, 2012 3:56 am

Richie Sambora - Every Road Leads Home To You.

Richien uusi soolobiisi jonka Bon Jovin virallinen taho lahjoitti ilmaislatauksena Richien syntymäpäivänä. Mainio biisi kerrassaan, tarttuva ja inspiroiva. Innolla odotan uutta soololevyä. Eniten rakastan sen soololevyä Stranger In This Town joka on upea tunnelmointilevy. Kynttilänvalo ja ko. levy niin tarinankirjoitus pitäisi sujua ongelmitta. ^^ (Riippuu toki siitä millaista tarinaa on kirjoittamassa.)
Bon Jovin ja sitä myöten Richienkin fanihan olen siis ollut jo vuodesta 2000 lähtien.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shawn Gabriel Scott
Taikaministeriö/Kilta
Shawn Gabriel Scott


Viestien lukumäärä : 505
Join date : 12.12.2011

Mitä kuuntelet nyt? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? EmptyTi Heinä 17, 2012 10:32 am

Popeda - Kersantti Karoliina
Nostalgiaa! Lauloin tätä joskus 4 vuotiaan kirkossa ja mun pappa joutu viemää mut ulos sielt. Oli mun siskon konfirmaatio.
Takaisin alkuun Siirry alas
Connor Dane
Korpinkynsi
Connor Dane


Viestien lukumäärä : 75
Join date : 16.07.2012

Mitä kuuntelet nyt? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? EmptyPe Heinä 27, 2012 4:13 pm

A Whole New World Disneyn Aladdinista.

Tää on yksi niitä biisejä jotka pääsee oikeuksiinsa vasta kun sen elää siinä laulaessa. Pitäisi heittäytyä ensinuotista lähtien hahmonäkökulmaan ja sanojen kaikkiin syvyyksiin eikä yhtään miettiä että laulanpa tässä nyt kaunista biisiä yleisölle ja elehtiä teennäisesti tehosteeksi. Kuten kaikessa, välittömällä tunteella tai eläytymisellä esittäminen on aina paras vaihtoehto.

Mutta pointti yrittää olla että mun mielestä se esiintymisen tyystin unohtaminen ja biisin eläminen on tämän tapauksessa erityisen olennaista koska tämä biisi on monitahoisesti vahva; vapaudesta ja uusien ihmeiden löytämisestä, kahden itsensä vangiksi tuntevan nuoren ja toisiinsa rakstuvan hahmon näkökulmista. Ja vieläpä tilanteessa jossa ne saa lentää. (Jotain mihin ihmislaji on aina halunnut kyetä.)

Mutta kaikki leffan ulkopuoliset coverit joita on kuullut on jotenki liian keskittyneet biisin yleiseen kauneuspuoleen ja esittämiseen esittämisen vuoksi, jolloin niistä tulee tasapaksuja ja teennäisiä duetoja. Ainoat duetot jotka on mielestäni onnistuneet kunnolla ovat nuo leffaan valitut laulunäyttelijät. Se lopputekstienkin versio on ihan hyvä, mutta ei sekään yhtä hyvä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Josh Peacock
Puuskupuh/Viistokuja
Josh Peacock


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 03.04.2012

Mitä kuuntelet nyt? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? EmptyTo Elo 09, 2012 4:49 pm

Nro.83 - Velipoika

Kuulin tänään radiosta tän ja siinä ruohonleikkurin metelin yli oikeen erottanu kunnolla sanoja, mut sen verta kuiteski ,että mietin heti: " voiei rabastan ja rodolphus:3". Eipä mikää kovin ihmeellinen, mutta tulee varmasti kuunneltua vielä monesti pelatessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright


Viestien lukumäärä : 377
Join date : 22.08.2011

Mitä kuuntelet nyt? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? EmptyLa Tammi 12, 2013 8:34 pm

(Nostan tämänkin täältä unohduksista!)

Beecake - Soul Swimming

Tämän tahtiin on kiva kirjoittaa kandia, tai vältellä sitä. Billy Boyd ja sen ääni (+aksentti!) <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mitä kuuntelet nyt? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä kuuntelet nyt?   Mitä kuuntelet nyt? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mitä kuuntelet nyt?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Mitä uudelle hahmo-alueelle voi sitten laittaa?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: