Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 pinchin poissaolot

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 05.01.2011

pinchin poissaolot Empty
ViestiAihe: pinchin poissaolot   pinchin poissaolot EmptyKe Maalis 30, 2011 4:01 pm

Joku on saattanut huomatakin että olen ollut vähän (siis todella) epäaktiivinen lähiaikoina ja se tulee jatkumaan vielä muutaman viikon. Pahimmat tentit ja kaikki muut mahdolliset deadlinet etc painaa päälle, joten ei riitä juuri nyt aikaa pelailla. Yritän jatkaa mahdollisimman pian kesken olevia pelejä ja kun pääsen eroon parista isosta projektista ja suurimmasta osasta tenteistä niin palaan taas intoa puhkuen pelaamaan. Smile


Viimeinen muokkaaja, Neville Longbottom pvm La Kesä 04, 2011 8:23 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 05.01.2011

pinchin poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: pinchin poissaolot   pinchin poissaolot EmptyMa Huhti 25, 2011 7:32 am

Väliaikatiedotus! Vielä on pari tenttiä tulossa ja mahdollisesti uusintoja, mutta yritän palata pelailemaan tässä pikkuhiljaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 05.01.2011

pinchin poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: pinchin poissaolot   pinchin poissaolot EmptyLa Kesä 04, 2011 8:26 am

Olen jo tuolla höpötyksessä vähän varoitellut, mutta laitan nyt virallisemman ilmoituksen tänne. Eli olen kesän töissä saaressa, ja en oikein tiedä vielä että pääsenkö sieltä nettiin vai en. Jos en, niin pääsen koneelle ja pelaamaan parin päivän välein, kun olen saaressa aina kaksi tai kolme yötä putkeen. Tämä saattaa siis aiheuttaa pidempiäkin katkoja peleihin, mutta yritän aina mantereella ollessani käydä vastailemassa peleihin. Aloitan siis 10.6, joten siitä lähtien voi olettaa etten ole ihan jatkuvasti välttämättä käytettävissä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 05.01.2011

pinchin poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: pinchin poissaolot   pinchin poissaolot EmptySu Kesä 03, 2012 10:46 am

En nyt varsinaisesti ole poissa, mutta ajattelin ilmoitella mahdollisesta epäaktiivisuudesta. Aloitan siis nyt huomenna (4.6) kesätyöt, joten riippuen vähän siitä, miten pitkää päivää teen ja kuinka rankkaa se työ loppujen lopuksi on, saatan olla enemmän tai vähemmän väsynyt. Siispä en välttämättä ole ihan jatkuvasti innokas pelaamaan ja vastaaminen saattaa venyä. Voi olla, että mitään suurempaa notkahdusta peliaktiivisuuteen ei tule, mutta ajattelin varoittaa etukäteen. :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright


Viestien lukumäärä : 377
Join date : 22.08.2011

pinchin poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: pinchin poissaolot   pinchin poissaolot EmptyPe Tammi 11, 2013 1:51 pm

Koulu alkoi, kandi painaa päälle, yritän pitää pääni pinnalla tässä stressin meressä. Eli siis olen melko epäaktiivinen tässä vähintään seuraavat pari viikkoa kunnes saan ton kandin kirjotettua ja edes johonkin järkevän malliin. Ihan vaan ilmoituksena, että uusia pelejä en tule vähään aikaan aloittelemaan vaikka täällä pyörinkin ja ehkä joskus satunnaisesti onnistun kirjoittamaan vastauksenkin johonkin peliin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Christian Hardy
Taikaministeriö/Kilta
Christian Hardy


Viestien lukumäärä : 89
Join date : 07.08.2012

pinchin poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: pinchin poissaolot   pinchin poissaolot EmptyKe Huhti 10, 2013 2:14 pm

Kasa poissaoloilmoituksia kerralla. Kärsin tällä hetkellä varsin ikävistä niska- ja hartiaseudun kivuista, joten yritän vähän rajoittaa koneella istumista (mikä on vähän vaikeaa, kun on deadline toisensa jälkeen ja kaikkihan luonnollisesti tehdään koneella). Sen lisäksi lauantaista keskiviikkoon saan siskoni kyläilemään, eli silloinkaan tuskin tulee vastailtua.
Ja sitten vielä vähän pidempi poissaolo jonka lykkään tähän samaan syssyyn. Olen nimittäin 6.-28.5. Ranskassa töissä/lomailemassa. Siellä tulee vapaapäivinä ja -iltoina varmaan käväistyä koneella, mutta en tiedä tuleeko peleihin vastaamisesta mitään.

Tälläistä tällä kertaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Christian Hardy
Taikaministeriö/Kilta
Christian Hardy


Viestien lukumäärä : 89
Join date : 07.08.2012

pinchin poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: pinchin poissaolot   pinchin poissaolot EmptySu Toukokuu 05, 2013 1:45 pm

Muistutuksena vielä, että olen nyt lähdössä huomenna aamulla Ranskaan kolmeksi viikoksi. Vastauksia ei kannata siis odottaa, vaikka satunnaisesti saatan johonkin vastatakin. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





pinchin poissaolot Empty
ViestiAihe: Vs: pinchin poissaolot   pinchin poissaolot Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
pinchin poissaolot
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Poissaolot-
Siirry: