Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Muistoketju (pelaajille)

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 05.03.2011

Muistoketju (pelaajille) Empty
ViestiAihe: Muistoketju (pelaajille)   Muistoketju (pelaajille) EmptyTi Toukokuu 17, 2011 4:14 pm

Yksinkertaista: Kerro edellisen pelaajan antamaan sanaan liittyvä muisto omasta elämästäsi ja sitten anna seuraavalle uusi sana.

SÄÄNNÖT:
1. Vain yksi pelaaja per sana ja vain yksi uusi sana kerralla.
2. Muisto on oltava sinulle tapahtunut.
3. Muiston on oltava aito.
4. Sana voi olla ihan mikä tahansa, kunhan se tarkoittaa jotakin. Ei toki kannata mitään ylilyövän harvinaista/erikoista sanaa heittää, koska sellaisista todennäköisesti ei löydy helposti muistoa, ja mitä tavallisimmastakin sanasta saattaa pelaajalla olla melkoinen muisto.
5. Välttäkää murteita, koska sanan on oltaa ymmärrettävä mahdollisimman monelle.

....

Aloitetaanko?

Jätesäkki.
Takaisin alkuun Siirry alas
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 28.01.2011

Muistoketju (pelaajille) Empty
ViestiAihe: Vs: Muistoketju (pelaajille)   Muistoketju (pelaajille) EmptyPe Toukokuu 27, 2011 4:32 pm

Jätesäkki.. Tulee ensimmäisenä mieleen sellainen tapaus eräältä talvelta kun ajateltiin että hei, jätesäkeillä kun laskee liukumäkeä ni sehän menee silloin jo tosi lujaa! No pelkillä jätesäkeillähän ei pääse mihinkään suuntaan, joten otettiin sellaset ihan mielettömän isot mustat säkit ja paineltiin tuonne meidän navetan vintille. Siellä me sitten täytettiin nämä säkit heinillä ja no.. Toimihan säkit alkuun ihan hyvin, mutta sitten tuli eka kivi vastaan ja heinät oli pitkin mäkeä Very Happy Hauskaa kuitenkin oli!

Sana: Paperilappu
Takaisin alkuun Siirry alas
Reynardine Welz
Kuolonsyöjä
Reynardine Welz


Viestien lukumäärä : 116
Join date : 15.11.2012

Muistoketju (pelaajille) Empty
ViestiAihe: Vs: Muistoketju (pelaajille)   Muistoketju (pelaajille) EmptyMa Kesä 17, 2013 8:11 pm

Ala-asteella mulla ja mun kahdella kaverilla oli koulussa sellanen leikki että ne laittoi mun hattuun paperilappuja jotka oli viestejä kummituksilta. Ja myöhemmin niistä tuli viestejä kuolonsyöjältä, joka oli tullut Suomeen. Juonensa tämä juttu kaiketi juonsi siitä, että mä tuossa iässä valitin ettei mulle koskaan tapahtunut mitään jännää. Kaverit sitten keksivät tuoda "jännitystä" elämääni kummituksilla ja kuolonsyöjillä. x3 

Sana: Ilmapallo
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Muistoketju (pelaajille) Empty
ViestiAihe: Vs: Muistoketju (pelaajille)   Muistoketju (pelaajille) Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Muistoketju (pelaajille)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Ilmoitus pelaajille!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: