Viestien lukumäärä : 436 Join date : 03.01.2011 Ikä : 34 Paikkakunta : Tampere
Aihe: Ninjistä toinen admin! Ti Kesä 14, 2011 2:09 pm
Nyt on se aika tämän roolipelin historiassa kun katsoin parhaaksi hankkia toisen adminin. Tähän on montakin syytä.
Ensinäkin minun heinäkuuni on hyvin kiireinen enkä todennäköisesti ehdi silloin kovin paljoa hoitamaan ylläpito-juttuja ja tarvitsen tähän Ninjin apua, jottei esim. mahdolliset hahmopyynnöt joutuisi odottamaan vastaustaan turhan kauaa.
Toisekseen olemme Ninjin kanssa kehittelemässä meille mukavaa, pientä ja toivon mukaan porukkaa aktivoivaa ajanvietettä. Tämän ajanvietteen kanssa on hyvä, jos sitä ylläpitää kaksi ihmistä yhden sijaan. Tästä kuulette aivan lähipäivinä lisää!
Kolmanneksi koen myös kaikkien parhaaksi sen että täällä toimii kaksi adminia. Niin on parasta. Huomautan kuitenkin että niissä kaikista vaikeimmissa ja tärkeimmissä asioissa on syytä kääntyä ensisijaisesti minun, DrRockterin puoleen. Mikäli olen ilmoittautunut poissaolevaksi ja asia on tärkeä ja kiireellinen, ottakaa yhteys Ninjiin. Ninjillä on omat keinonsa ottaa yhteys minuun.
Ninjillä on kaikki adminin oikeudet, mutta tosiaan vaikeissa tapauksissa ensisijaisesti kääntykää minun puoleeni!