|
| Ninji rikkoi koneensa! - ja muut katoamiset! | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
DrRockter Admin
Viestien lukumäärä : 436 Join date : 03.01.2011 Ikä : 34 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Ninji rikkoi koneensa! - ja muut katoamiset! Pe Joulu 30, 2011 12:52 am | |
| Tiedotusasia Eli Ninji tiputti koneensa lattialle ja on nyt siis poissa kunnes saa hankittua uuden tai keksii jonkun vaihtoehtoisen ratkaisun. Hän pahoittelee ja sanoi että ryhmäpeleissä voi hänen vuoronsa skipata jos siltä tuntuu (esim. killan pikkujoulupelissä). | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Ninji rikkoi koneensa! - ja muut katoamiset! Ti Tammi 10, 2012 6:52 pm | |
| Ja uus kone <3 olen siis palannut takaisin. |
| | | DrRockter Admin
Viestien lukumäärä : 436 Join date : 03.01.2011 Ikä : 34 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Ninji rikkoi koneensa! - ja muut katoamiset! Ke Tammi 11, 2012 1:51 pm | |
| ... ja päivitystä Ninjin elämästä; sen kissa kaato teet koneen päälle ja tämä uusikin kone meni paskaksi. Joten hän on varmaan poissa taas jonkun aikaa. (Voipi olla että Killan pikkujoulupelis Sirius sammuu ensimmäisenä.. xD). | |
| | | Jacob King Poliisi
Viestien lukumäärä : 82 Join date : 02.01.2012
| Aihe: Vs: Ninji rikkoi koneensa! - ja muut katoamiset! Pe Tammi 13, 2012 5:55 pm | |
| Ei oo totta. xD Mä en oo koskaan ollut suuri kannettavien tietokoneiden ystävä, enkä näiden tositarinoiden myötä taida koskaan ollakaan. Varsinkin kun täälläkin asuu kissa joka tykkää hengailla pöydällä vieressäni. Parempi pitää kone kaapissa ja näppis pöydän alla omalla tasollaan. (Oletan ktyseisten koneiden olleen läppärit, kun pöytäkone on hankalampi pudottaa lattialle saati mennä rikki teen takia.) Hankkiskohan Ninjikin jo pöytäkoneen? | |
| | | Rabastan Lestrange Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 470 Join date : 05.01.2011
| Aihe: Vs: Ninji rikkoi koneensa! - ja muut katoamiset! To Tammi 26, 2012 6:07 pm | |
| Pöytäkone ois tosiaan voinu olla turvallisempi, mutta kannettavat on niin käteviä. Toivottavasti tää kone kaataa teet kissan päälle jos sellasia on enää kaatumassa!
Eli hiphei olen palannut!
| |
| | | Ninji Admin
Viestien lukumäärä : 45 Join date : 14.06.2011
| Aihe: Vs: Ninji rikkoi koneensa! - ja muut katoamiset! Ti Huhti 24, 2012 5:21 pm | |
| Alko nyt sitten työt ja kuten joka kesä.. menee taas jonkin aikaa kunnes mä ymmärrän, että töiden jälkeen voi tehdä muutakin kuin nukkua seuraavaan aamuun. Anteeksi siis vastausten kestäminen nyt niihin peleihin mitä on menossa. | |
| | | Ninji Admin
Viestien lukumäärä : 45 Join date : 14.06.2011
| Aihe: Vs: Ninji rikkoi koneensa! - ja muut katoamiset! Ti Maalis 19, 2013 6:54 pm | |
| Reissu lähestyy hirvittävää vauhtia joten iskempä tämän nyt tänne, ettei se sitten kaikessa kiireessä jää. 27.3-18.4 meikäläinen samoaa pitkin Irlannin nummia ,enkä sinä aikana viesteihin tule vastamaa. | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Ninji rikkoi koneensa! - ja muut katoamiset! | |
| |
| | | | Ninji rikkoi koneensa! - ja muut katoamiset! | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |