Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Cardeaa ei näy eikä kuulu koska...

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Indico Zolnerowitch
Agentti/Kilta
Indico Zolnerowitch


Viestien lukumäärä : 223
Join date : 06.12.2011

Cardeaa ei näy eikä kuulu koska... Empty
ViestiAihe: Cardeaa ei näy eikä kuulu koska...   Cardeaa ei näy eikä kuulu koska... EmptyTo Helmi 02, 2012 4:43 pm

Olen hankkinut elämän :'D

Ei kun ylioppilaskirjotukset ja täysi jakso painaa selkää niin, että kävelykepille on kysyntää (mielellään semmonen liekillinen millanen housellakin oli )

Joo eli tosiaan ylioppilaskirjotukset tulossa ja nyt ei ois tarkotus olla lukematta, vaikka hyvin sekin meni (nim. merkillä matikasta E lukematta) mutta joo...
Sitten kun minä jopa menin ja hankin miehen niin sekin kuulemma vaatii aikaa ja huomiota. Mä luulin et se on itsensä hoitava lemmikki, mutta ei sit.

Eli minua ei välttämättä kamalasti ainakaan pariin viikkoon näy kuten ei ole näkynyt lähes kuukauteen, mutta tosiaan kiirettä on.
Takaisin alkuun Siirry alas
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer


Viestien lukumäärä : 458
Join date : 07.03.2012

Cardeaa ei näy eikä kuulu koska... Empty
ViestiAihe: Vs: Cardeaa ei näy eikä kuulu koska...   Cardeaa ei näy eikä kuulu koska... EmptySu Maalis 18, 2012 5:53 pm

... hää o vähä tohelo.

Jää lähti kumoamaan mua ja seurauksena murtunu häntäluu ja tärähtänyt selkä. Oon saanuvahvoi kipuääkkeitä joten oon melko väsyny koko ajan. Koetan huomenna vastailla, mutta antakaa anteeksi pieni sekavuus. Olkaa varovaisia ettette joudu samaan jamaan kuin minä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Severus Kalkaros
Juomamestari
Severus Kalkaros


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 05.05.2012

Cardeaa ei näy eikä kuulu koska... Empty
ViestiAihe: Vs: Cardeaa ei näy eikä kuulu koska...   Cardeaa ei näy eikä kuulu koska... EmptyMa Toukokuu 28, 2012 5:31 pm

Tietokoneeni meni ja kuoli. kännykällä datailen, joten tiedän missä mennään mutta vastaamiseen ei hermo riitä. Joten olen poissa unknown time.
Takaisin alkuun Siirry alas
Morgana Peacock
Kotirouva
Morgana Peacock


Viestien lukumäärä : 94
Join date : 24.03.2012

Cardeaa ei näy eikä kuulu koska... Empty
ViestiAihe: Vs: Cardeaa ei näy eikä kuulu koska...   Cardeaa ei näy eikä kuulu koska... EmptyLa Heinä 14, 2012 10:05 am

Minä olen vähän nyt poissa olevainen, kun on tuota elämää ja menoa on. Lisäksi kantelen mukanani vain iPadia ja tällä ei kamalan paljoa kirjoitella. Nytkin istun mummin sohvalla ja kuolaan kun haistan miten mummin ruoka valmistuu ( lihapullia ja muussia - kadehtikaa). Mutta kyllä minä täällä olen :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer


Viestien lukumäärä : 458
Join date : 07.03.2012

Cardeaa ei näy eikä kuulu koska... Empty
ViestiAihe: Vs: Cardeaa ei näy eikä kuulu koska...   Cardeaa ei näy eikä kuulu koska... EmptyMa Huhti 08, 2013 9:15 am

Olen tässä ollut todella paljon poissa, kun Coco on yhtäkiä kahmaissut paljon aikaa ja lisäksi alkavat pääsykokeet eivät auta yhtään. Myös hen.koht elämässä on mennyt aika sukasti niin on peli-innot katoilleet suhteellisen lahjakaasit.

Mutta, koetan silti vastailla, vaikka ajat venyvätkin
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Cardeaa ei näy eikä kuulu koska... Empty
ViestiAihe: Vs: Cardeaa ei näy eikä kuulu koska...   Cardeaa ei näy eikä kuulu koska... Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Cardeaa ei näy eikä kuulu koska...
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Poissaolot-
Siirry: