|
| Cardeaa ei näy eikä kuulu koska... | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Indico Zolnerowitch Agentti/Kilta
Viestien lukumäärä : 223 Join date : 06.12.2011
| Aihe: Cardeaa ei näy eikä kuulu koska... To Helmi 02, 2012 4:43 pm | |
| Olen hankkinut elämän :'D
Ei kun ylioppilaskirjotukset ja täysi jakso painaa selkää niin, että kävelykepille on kysyntää (mielellään semmonen liekillinen millanen housellakin oli )
Joo eli tosiaan ylioppilaskirjotukset tulossa ja nyt ei ois tarkotus olla lukematta, vaikka hyvin sekin meni (nim. merkillä matikasta E lukematta) mutta joo... Sitten kun minä jopa menin ja hankin miehen niin sekin kuulemma vaatii aikaa ja huomiota. Mä luulin et se on itsensä hoitava lemmikki, mutta ei sit.
Eli minua ei välttämättä kamalasti ainakaan pariin viikkoon näy kuten ei ole näkynyt lähes kuukauteen, mutta tosiaan kiirettä on. | |
| | | Samantha Slayer Kuolonsyöjän painajainen
Viestien lukumäärä : 458 Join date : 07.03.2012
| Aihe: Vs: Cardeaa ei näy eikä kuulu koska... Su Maalis 18, 2012 5:53 pm | |
| ... hää o vähä tohelo.
Jää lähti kumoamaan mua ja seurauksena murtunu häntäluu ja tärähtänyt selkä. Oon saanuvahvoi kipuääkkeitä joten oon melko väsyny koko ajan. Koetan huomenna vastailla, mutta antakaa anteeksi pieni sekavuus. Olkaa varovaisia ettette joudu samaan jamaan kuin minä. | |
| | | Severus Kalkaros Juomamestari
Viestien lukumäärä : 36 Join date : 05.05.2012
| Aihe: Vs: Cardeaa ei näy eikä kuulu koska... Ma Toukokuu 28, 2012 5:31 pm | |
| Tietokoneeni meni ja kuoli. kännykällä datailen, joten tiedän missä mennään mutta vastaamiseen ei hermo riitä. Joten olen poissa unknown time. | |
| | | Morgana Peacock Kotirouva
Viestien lukumäärä : 94 Join date : 24.03.2012
| Aihe: Vs: Cardeaa ei näy eikä kuulu koska... La Heinä 14, 2012 10:05 am | |
| Minä olen vähän nyt poissa olevainen, kun on tuota elämää ja menoa on. Lisäksi kantelen mukanani vain iPadia ja tällä ei kamalan paljoa kirjoitella. Nytkin istun mummin sohvalla ja kuolaan kun haistan miten mummin ruoka valmistuu ( lihapullia ja muussia - kadehtikaa). Mutta kyllä minä täällä olen :3 | |
| | | Samantha Slayer Kuolonsyöjän painajainen
Viestien lukumäärä : 458 Join date : 07.03.2012
| Aihe: Vs: Cardeaa ei näy eikä kuulu koska... Ma Huhti 08, 2013 9:15 am | |
| Olen tässä ollut todella paljon poissa, kun Coco on yhtäkiä kahmaissut paljon aikaa ja lisäksi alkavat pääsykokeet eivät auta yhtään. Myös hen.koht elämässä on mennyt aika sukasti niin on peli-innot katoilleet suhteellisen lahjakaasit.
Mutta, koetan silti vastailla, vaikka ajat venyvätkin | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Cardeaa ei näy eikä kuulu koska... | |
| |
| | | | Cardeaa ei näy eikä kuulu koska... | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |