Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Mitä uudelle hahmo-alueelle voi sitten laittaa?

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
DrRockter
Admin
DrRockter

Viestien lukumäärä : 436
Ikä : 34

Mitä uudelle hahmo-alueelle voi sitten laittaa? Empty
ViestiAihe: Mitä uudelle hahmo-alueelle voi sitten laittaa?   Mitä uudelle hahmo-alueelle voi sitten laittaa? EmptyLa Maalis 24, 2012 11:16 am

Jepaa! Eli ajattelin nyt että ihmiset saattavat olla hieman epätietoisia vielä siitä mitä hahmoalueille voi tarkalleen ottaen laittaa.

Ja vastaus on aika pitkälti; mitä vaan! Mutta koska kun admin sanoo "mitä vaan" niin kukaan ei kuitenkaan ajattele että se tarkoittaa "mitä vaan", joten esimerkkejä!

Pakolliset:
Hahmoesittely, aikajana ja mahdollisesti seuranhaku (ei niin pakollinen, mutta suotava).

Muuta esimerkiksi:
- Fickejä hahmoa koskien, joiden tapahtumat siis saattavat vaikuttaa pelin tapahtumiin. (kuten vaikka hahmon historiaa tai tulevaisuutta tai nykypäivää.. Esim. mun pitäis siirtää Willin elämää koskevat fickit sinne. : D)
- Kuvagalleria! En tiedä kuinka paljon jotkut kuvatopicit kuormittaa foorumia, mutta niin kauan kun foorumi toimii hyvin niin voitte mun puolesta iskeä kuvagallerioita hahmoillenne jos haluatte! Tietyisti kuvat olisi hyvä pitää kivan kokoisina ettei foorumi leviäisi turhaan ja silleen. Kyllä te tiedätte!
- Sukupuita? Onko sulla hahmosi sukupuu selvillä? Siitä voi selittää halutessaan.
- Ööö.. Hahmon asunnon pohjapiirrustuksia? Selkeät visiot millainen kämppä? Näitä voi laittaa myöskin!
- Onko hahmollasi elukoita? Lapsia? Ärsyttävä naapurin mummo joka aina kiusaa hahmoasi? Niistä voi toki selittää!

Eli oikeasti mitä vaan! Tietysti hyvän maun rajoissa ja maalaisjärkeä käyttäen! Jos ootte epävarmoja siitä voitteko jotain laittaa alueelle, voitte kysyä! Very Happy Minä vastaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Mitä uudelle hahmo-alueelle voi sitten laittaa?   Mitä uudelle hahmo-alueelle voi sitten laittaa? EmptyLa Maalis 24, 2012 8:23 pm

Kysäisen nyt täällä, kun tuli mieleen. Eli jos noita fickejä siirtelee tuonne hahmojen omille alueille, niin voiko ne jättää silti tuonne fanart-osioon? Itse ainakin tykkäisin, että jos joku joskus haluaa antaa jotain palautetta niin sen voisi laittaa tuonne fanartin puolelle ja tuo hahmo-osio pysyisi "informatiivisempana". :)
Shawn Gabriel Scott
Taikaministeriö/Kilta
Shawn Gabriel Scott

Viestien lukumäärä : 505

ViestiAihe: Vs: Mitä uudelle hahmo-alueelle voi sitten laittaa?   Mitä uudelle hahmo-alueelle voi sitten laittaa? EmptyLa Maalis 24, 2012 9:53 pm

Kyllä tämä mulle passaa jos te haluutte! Very Happy Ei mitään ongelmaa sen kanssa. Jätetään nuo fickit nyt sitten tuonne ja jokainen voi sitten itsenäisesti lisätä vaikka samat fickit tonne hahmojensa alueille.

Aika hyvä idea itseasiassa! En tullu ees ite ajatelleeks moista ratkasuu! xD
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Mitä uudelle hahmo-alueelle voi sitten laittaa?   Mitä uudelle hahmo-alueelle voi sitten laittaa? Empty

Mitä uudelle hahmo-alueelle voi sitten laittaa?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Hautausmaa :: Vanhat päivitykset-
Siirry: