|
| Hahmo ja biisi! | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Shawn Gabriel Scott Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 505 Join date : 12.12.2011
| Aihe: Hahmo ja biisi! Ma Maalis 26, 2012 11:46 pm | |
| Tässä kuuntelin Hanoi Rocksin A Day Late A Dollar Short-biisiä ja sain siitä viboja eri hahmoihin täällä. Sitten aloin ajattelemaan että hei tämmönen ketjuhan olis hauska! Eli ideana on linkittää biisi, josta tulee mieleen edellisen viestin lähettänyt hahmo. Eli nyt seuraava linkittää ketjuun yhden biisin, josta tulee mieleen Gabriel. Sitten seuraava taas linkittää sen edellisen viestin lähettäneeseen hahmoon liittyvän biisin? Ymmärretty? Hienoa! Saa perustella valintaansa, jos haluaa muttei ole pakko! Mä en nyt voi tähän mitään ihmeempää linkittää, mutta linkitän siis tuon mainitsemani Hanoi Rocksin biisin, koska jostain syystä mulle tuli siitä mieleen Sam ja Gabriel. Joten sillä lähdetään käyntiin! Nyt sinä, joka uskallat, niin linkitäppä biisi josta tulee mieleen Gabriel! | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Hahmo ja biisi! Ma Kesä 04, 2012 10:26 pm | |
| Omg tähän ei ole vastattu mitään Tommy Lee - Good TimesEn nyt osaa ihan tarkkaan sanoa miksi juuri tämä biisi. Mutta tunnelma ja sanat on jotenkin minun mielestäni hyvinkin osuvia. Gabby tuskin haluaa jäädä jumiin mihinkään ikäviin asioihin ja minulle on tullut tästä miehestä hyvinkin rennon letkeä kuva. Tämä oli nyt vähän hatara selitys mutta oli pakko päästä heittämään tämä biisi juuri Gabrielille. |
| | | Reynardine Welz Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 116 Join date : 15.11.2012
| Aihe: Vs: Hahmo ja biisi! Ma Kesä 17, 2013 7:47 pm | |
| Haluan kokeilla tätä ja koska edellinen vastaaja on näemmä lopettanut, nii koitampa löytää biisiä, josta tulisi Gabriel mieleen..
Poets of the Fall - Locking up the Sun
Siksi koska Gabriel on aurori ja vaikuttaa sankarihahmolta, joskin mukavan omaperäiseltä sellaiselta. :) | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Hahmo ja biisi! | |
| |
| | | | Hahmo ja biisi! | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |