Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Longbottomien kidutus ... >:D

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Barty Crouch Jr.
Kuolonsyöjä
Barty Crouch Jr.


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 30.01.2011

Longbottomien kidutus ... >:D Empty
ViestiAihe: Longbottomien kidutus ... >:D   Longbottomien kidutus ... >:D EmptyTo Huhti 12, 2012 10:23 pm

No niin, nyt kun on taas koko kööri kasassa, haluaisin uudistaa ehdotukseni siitä että tuo alkuperäisesti aloitettu Black Mirror -pelin aloitus laitettaisiin kokonaan uusiksi?

Kun minusta henkilökohtaisesti, näin jälkeenpäin ajatellen, tuo kujalla sattumalta yhteen käveleminen tuntuu hieman...liian epätodennäköiseltä tai vähän väkisinväännetyn makuiselta? Minulla ainakin oli suuria ongelmia tuon viimeisimmän vastaukseni kanssa enkä ole siihen tyytyväinen. Eli sitä ainakin toivoisin voivani muokata jos vaikka kaikki haluaisittekin jatkaa tuolla idealla. Minä henk.koht. kuitenkin kaipailisin ehkä vähän värikkäämpää aloitusta.

Pinch, (Nevillen pelaaja), terävänä toi esille että Longbottomit eivät tainneet canonisti asua Lontoossa ja on omaan visioonsa asuttanut heidät jonnekin muualle. Eli sen suhteen tuota aloitusta ainakin pitäisi uusia. Ja ainakin alunperin Pinch suostui pelaamaan Alicea ja Frankiakin tässä kidutuspelissä jotta niilläkin olisi persoonaa ja pelin tunnelma syventyisi. En tiedä vieläkö tuo osa suunnitelmaa on voimassa, mutta oletan että on.

Pelijärjestys oli alunperin suunniteltu Juniori -> Lestrange 1 -> Lestrange 2 -> Lestrange 3 -> Juniori -> jne. ja Longbottomit olisivat tulleet kehiin jossain sopivassa kohtaa. Mutta pelijärjestys nyt taas riippuu ihan siitä millaisella toteutuksella päätämme ryhtyä tarinoimaan eli mietitään sitä varmaan viimeiseksi sitten.

Jos joku ei ole lukenut Juniorini esittelyä tai ei muista niin minun alkuperäiset visioini ovat aina kulkeneet ratoja että Lestranget ja kukaan muukaan paitsi Voldemort, ei tiennnyt Juniorin kuolonsyöjyydestä - ja Juniori joutuu tässä Longbottom-iltana paljastamaan kuolonsyöjyytensä Lestrangeille nahkansa pelastaakseen ja uskollisuuden todistaakseen joutuu suostumaan mukaan rikokseen, Olen jo tottunut tähän visiooni, mutta soveltaminen ei ole koskaan ollut ongelma mulle eli ihan vapaasti vaan ideoita kehiin, jos tämä visioni ei inspiroi.

Näillä puheilla, ehdottaisin tällaista uutta lähtökohtaa:

Entä jos Alice ja Frank olisivat jostain syystä käymässä Lontoossa, kun aika kerran oli "juuri kun kaikki uskoivat olevansa turvassa", ja Lestranget stalkkaisivat niitä kaappaus -ja kidutusaikeissa. Juniori sitten epäonnekseen sattuisi kulkemaan kohti omaa määränpäätään väärään aikaan väärästä paikasta ja Lestranget mahdollisesti epäilisivät sen olevan siellä heille harmillisista syistä, mikä johtaisi kontaktiin nelikon välillä ja niin edelleen. Longbottomien kaappaus on canonia ja ainakin minulle siitä tulee mieleen että uhrit viedään väkisin paikasta a paikkaan b.

Joka tapauksessa sitten oli vielä se kysymys että missä se kidutus tapahtui? Sitä kuitenkin ilmeisesti kesti tuntikausia ilman ratkaisevia häiriötekijöitä, mutta lopulta aurorit kuitenkin ilmestyivät jotenkin jostain. Longbottomien talossa oli varmasti Voldemortin aikaan samalla tavalla suojahälytysloitsuja kuin Pottereillakin, mutta oliko vielä tuossa turvallisuudentunne-vaiheessa? Minua henkilökohtaisesti kiehtoisi jokatapauksessa enemmän joku tavallisimmasta HP-fanfictio-näkemyksestä poikkeava paikka. Joku syrjäinen ja kolkko jonne ei noin vain pöllähdä auroreja, mutta mihin kuitenkin voisi vaikka sattumalta löytää. Toisaalta onhan siinä kidutettujen kotitalossa kiduttamisessakin oma kiehtova draamansa.

Mitäpä Ninji, DrRockter, Deatheater ja Pinch olette visioineet ja mitä ajattelette näistä ajatuksistani?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hiddenkiss.net/bartycrouchjunior.php
Rabastan Lestrange
Kuolonsyöjä
Rabastan Lestrange


Viestien lukumäärä : 470
Join date : 05.01.2011

Longbottomien kidutus ... >:D Empty
ViestiAihe: Vs: Longbottomien kidutus ... >:D   Longbottomien kidutus ... >:D EmptyTo Huhti 12, 2012 10:40 pm

Lainaus :
Juniori joutuu tässä Longbottom-iltana paljastamaan kuolonsyöjyytensä Lestrangeille nahkansa pelastaakseen ja uskollisuuden todistaakseen joutuu suostumaan mukaan rikokseen, Olen jo tottunut tähän visiooni, mutta soveltaminen ei ole koskaan ollut ongelma mulle eli ihan vapaasti vaan ideoita kehiin, jos tämä visioni ei inspiroi.

Mulle tämä käy edelleen. En koe tätä mitenkään ei inspiroivana.

Mutta niin...mun puolestani tuon pelin voisi alottaa kokonaan alusta. Tuo kujalla sattumalta törmääminen taisi tosiaan olla hyvin kaukaa haettua ja väkisin väännettyä. Se, että Lestranget odottelisivat Lontoossa tilaisuutta kaapata Longbottomit ja Juniori sattuisi paikalle.. jotenkin mä en kyllä pidä tästäkään, koska mulla on itselläni aina ollut se visio, että Longbottomeja kidutettiin niiden kotona. Asui ne sitten missä tahansa. Mutta mikäli tää kaappaus ja muualle kuljettaminen on muiden mieleen ei se mitään : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Barty Crouch Jr.
Kuolonsyöjä
Barty Crouch Jr.


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 30.01.2011

Longbottomien kidutus ... >:D Empty
ViestiAihe: Vs: Longbottomien kidutus ... >:D   Longbottomien kidutus ... >:D EmptyTo Huhti 12, 2012 10:48 pm

Voishan ne Lontoosta ne kaapata ja raahata niiden kotitalolle oli se sit missä tahansa, jos siis kotitalo saa eniten kannatusta? Kaikki nelikosta osaavat kai ilmiintyä?

Minä kun kokisin Lontoon jotenkin potentiaalisimmaksi lähtöruuduksi, mutta se nyt voi olla vain liiallista tottumusta siihen että kaikki keskittyy kirjoissa Lontooseen. Eli minulla ei ole mitään sitä vastaan jos lähtöruutu oliski jossain muualla. Pitää sitten vaan vähän enemmän vaivata päätäni meikäläisen jonka hahmo ei ole Longbottomeille matkalla ennen kuin on pakko. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hiddenkiss.net/bartycrouchjunior.php
Bellatrix Lestrange
Kuolonsyöjä
Bellatrix Lestrange


Viestien lukumäärä : 126
Join date : 09.04.2012

Longbottomien kidutus ... >:D Empty
ViestiAihe: Vs: Longbottomien kidutus ... >:D   Longbottomien kidutus ... >:D EmptyPe Huhti 13, 2012 10:24 am

Mulle käy tuo että aloitetaan alusta, en ole kerennyt kauheasti tutustumaan edes alkuperäiseen eli saattais olla tosiaan helpompaa alottaa koko peli puhtaalta pöydältä, mulla ei periaatteessa ole mielipiteitä että mistä ne kaapataan, mihin ne viedään ja missä niitä kidutetaan, kaikki paikat käy. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 05.01.2011

Longbottomien kidutus ... >:D Empty
ViestiAihe: Vs: Longbottomien kidutus ... >:D   Longbottomien kidutus ... >:D EmptyPe Huhti 13, 2012 7:32 pm

Musta saa ehdottomasti pelaajan Frankille ja Alicelle! Mulla ei nyt ole tuohon alkuasetelmaan mitään sanottavaa eikä varmaan kauheasti sanavaltaakaan kyllä, joten hyppään suoraan tuohon osuuteen, missä Longbottomitkin ovat mukana.

Olen tosiaan ajatellut, että Longbottomit eivät asuneet Lontoossa, vaan oman visioni mukaan perhe asui Leedsissä (missä Neville isoäiteineen myöhemminkin asuu). Koska tuo turvallisuudentunne on varmaan vallannut jo kaikki aika hyvin, olisi ihan hyvin mahdollista, että Longbottomien talossa ei ole mitään sen suurempia suojauksia enää. Kirjoissa kuitenkin puhutaan kaappaamisesta, joten siltä kannalta ajateltuna Longbottomit tuskin ovat kotonaan alussa. Itse kannattaisin ehkä ajatusta siitä, että jollain tavalla Lestanget ja Crouch Jr löytää Longbottomit joko siitä kotitalonsa lähettyviltä tai jostain päin Lontoota ja kuljettavat sitten väkisin takaisi kotitalolle. En yhtäkkiä keksi mitään paikkaa, missä muualla tuo kidutus voisi tapahtua...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Longbottomien kidutus ... >:D Empty
ViestiAihe: Vs: Longbottomien kidutus ... >:D   Longbottomien kidutus ... >:D Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Longbottomien kidutus ... >:D
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Pelien suunnittelu-
Siirry: