Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kesämiitti!

Siirry alas 
+8
Randa Mohandosh
Samantha Slayer
Stephen Hunter King
DrRockter
Remus J. Lupin
Bellatrix Lestrange
Chaos Denbright
Ninji
12 posters
KirjoittajaViesti
Ninji
Admin
Ninji


Viestien lukumäärä : 45
Join date : 14.06.2011

Kesämiitti! Empty
ViestiAihe: Kesämiitti!   Kesämiitti! EmptySu Huhti 15, 2012 7:24 pm

Tässä ollaan nyt oltu pystyssä sellaset noin puolitoista vuotta ja muutamaan kertaan siellä muun keskustelun ohella on tainnut tulla esiin jonkinlaiset tapaamiset. Päätettiin nyt sitten ottaa tämä asia kunnolla esille ja katsoa olisiko oikeasti porukat kiinnostuneita miittaamaan!
Ajankohdaksi oltiin ajateltu tätä kesää, koska syksyllä osaa taitaa odottaa taas opiskelu ( Rockter on lätäkön toisella puolen), talvella on kylmä ja seuraavaan kevääseen on todella paljon aikaa Very Happy Aikaahan tuohon kesäänkin kun vielä on niin tässä ehtii suunnitella ja pähkäillä...

Ajatuksena olisi, että tapaamis paikka olisi joko Tampereella tai Turussa, koska siellä ne Adminit majailee. Ja jollei tässä kumpikaan meistä ihan väärin ole pelaajien juttuja lueskellut niin muutama muukin asuu kyseisissä kaupungeissa ,joten ainakin joillakin on mahdollisuus ilmestyä paikalle.
Toinen syy on majoitus - jos nyt sattuu yöksi paikkaa tarvitsemaan pitkän kotimatkan takia niin sellainen varmasti löytyy. Toki muistakin kaupungeista voidaan keskustella, mutta ensisijaisesti jompikumpi näistä jo ehdotetuista. Mitään päivämääriä ei ole mietitty vielä ja tarkempaa ajankohtaa saa ehdotella jos jo nyt tietää milloin aikaa löytyisi.

Ilmaiskaapas siis jos kiinnostusta löytyisi ja kumpi tapaamis paikka sopii paremmin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright


Viestien lukumäärä : 377
Join date : 22.08.2011

Kesämiitti! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesämiitti!   Kesämiitti! EmptyMa Huhti 16, 2012 6:33 am

Hei jee, kivaa! Olen siis innoissani ajatuksesta. :D Kesän vietän kotikulmilla vanhempien luona, mutta varsinkin Turkuun kyllä pääsen työvuoroista riippuen melkein koska vaan. Tampereellekin voisin päästä melko helposti, mutta olen kuitenkin Turun kannalla. :D Tarvittaessa voin myös majoittaa, jos joku on jostain kauempaa tulossa. Lähinnä siis kiinni siitä, että miten olen töissä. Toivottavasti saataisiin tällainen onnistumaan, olisi tosi kivaa nähdä teitä kaikkia!
Takaisin alkuun Siirry alas
Bellatrix Lestrange
Kuolonsyöjä
Bellatrix Lestrange


Viestien lukumäärä : 126
Join date : 09.04.2012

Kesämiitti! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesämiitti!   Kesämiitti! EmptyMa Huhti 16, 2012 11:45 am

Mulla tulis aikamoinen matka. Asun nimittäin Jyväskylässä eli matkaa kertyis melkeen 400 kilometrii et tiedossa ois ainakin yli kolmen tunnin ajomatka. Ei siinä periaatteessa mitään, mutta oon kesän töissä ja en oikee viittis yhdeks viikonlopuks lähtee ajamaan niin pitkää matkaa. Ja viikonloppusinki on suunniteltu jo mulle kesäks suunnitelmia. Et en yhtään tiedä, en pysty lupaamaan yhtään mitään että pystyisin paikalle saapumaan. :S
Takaisin alkuun Siirry alas
Remus J. Lupin
Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Remus J. Lupin


Viestien lukumäärä : 163
Join date : 13.05.2011

Kesämiitti! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesämiitti!   Kesämiitti! EmptyMa Huhti 16, 2012 2:05 pm

Uuuuh, kuulostas kyllä aikasen makosalta x'D
Omasta kesästäni en tiiä yhtään, jotain kesätyötä toivottavasti jostain saan eikä sen ajankohta siis vielä ole selvillä, mutta mieluusti oisin kyllä tulossa. Tampereen puolustukseksi täytyy sanoa sen verran, että sinne pääsis täältä Pohojosesta helpommin junalla ku Turkuun, jonne pitää mennä jotain pidempää reittiä ja jo Tampereelle matkustaminenkin vie reippaat neljä tuntia junan kyydissä...

Takaisin alkuun Siirry alas
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Kesämiitti! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesämiitti!   Kesämiitti! EmptyTo Huhti 19, 2012 1:53 pm

Jeejee joo miitti! Esitän nyt ettäkö oisin lukenu täst ekan kerran nyt mut siis ei. xD Oon vaa niin innoissani koko jutust koska ois siistii päästä näkee ne ihmiset hahmojen takana! 8D

Mut nii! Me täs suunniteltii Ninjin kans et oltii Turus tai Tampereel tai mis nyt ikinä oltaiskaa ni voitais ainaki jotain kivaa piknikii järjestää! On kesä kuitenkin ja jos hyvä sää ni must se ois ainaki tosi jees! Very Happy Ja sit jos on paska sää ni ängetää jonkun paikallisen pelaajan kämppää ja aiheutetaa sil häätö! Vitsivitsi. (Ninji meinas hankkii mul häädön ku se oli mun luona ekaa kertaa, joten nii.. xD)

Sit piknikin lisäks ois kiva järjestää jotaa Seiskaa liittyvää actioniiki! En tiedä viel mitä, mut jotain hauskaa. Very Happy

Sit vois pelaa jotaa Potter-pelei. Mul on itelläni Viisasten kivi-kirjan tietopeli! xD Voidaa ottaa skabaa!

Ja kaikkee hienoo!

Mut joo täl hetkel Tampereel kaks ääntä ja Turul kaks, jotenka mitäs mieltä muut on? Very Happy Ja ajankohtaa saa jo ehdotella! Itelleni ei kesäkuu oikein passaa, koska oon järjestääs Ylen Juhannusjunaa ja siin menee koko kuukaus juhannuksee saakka. Tietty juhannuksen jälkee kyl sit!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 05.03.2011

Kesämiitti! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesämiitti!   Kesämiitti! EmptyTo Huhti 19, 2012 2:55 pm

Jaa-a. Miitit ovat yleensä mukavia yhteisen harrastuksen tiimoilta saati sitten yhteisen pelin, niin että ehkä uskaltaisin ilmiintyäkin joukkoon. (Olen viime vuosina ollut hieman erakoituva persoona. Yritän palautua ennalleni.) Mun kesä on ihan auki vielä, niin et tällä hetkellä mikä tahansa kuukausi ja päivä kävis.

Tampereelle yks ääni lisää täältä. Turkuun tai muualle ilmiintymismahdollisuuksista en ole yhtä varma, mutta ei se mahdoton ajatus ole. Turku tai Tampere, kumpikin kauniita ja viihtyisiä kaupunkeja varsinki kesällä. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer


Viestien lukumäärä : 458
Join date : 07.03.2012

Kesämiitti! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesämiitti!   Kesämiitti! EmptyLa Huhti 21, 2012 12:23 pm

Tää on kauheen vaikeeta. Tampereelle mä haluisin kovinkin, mutta turku taas on lähempänä ja halvan junamatkan päässä! Ääääää.... >.< miks te kaks asutte niin hyvissä paikoissa? Jos oisin viel orivedel sanoisin heti tampere....

Ninji, sä rakastat mua tän jälkeen kun eka sanoin äänestäväni tamperetta. TURKU
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Kesämiitti! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesämiitti!   Kesämiitti! EmptyMa Kesä 04, 2012 1:06 pm

Ilmeisesti se on nyt aika tasan tämä tällähetkellä Very Happy? Jotain päätöksiä siis kehiin sen kaupungin suhteen. Mullakaan ei kyllä ole mikään ongelma päästä sinne Tampereelle.. junat ja bussit kulkee vaikka maksavatkin paljon T____T

Jos tämä kaupunki asia saatais nyt päätettyä voitas alkaa jo samalla lyömään lukkoon jotakin päivää..mieluiten kai jokin viikonloppu? Heinäkuulta vaikkapa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Randa Mohandosh
Puuskupuh
Randa Mohandosh


Viestien lukumäärä : 105
Join date : 27.03.2012
Paikkakunta : Oulu

Kesämiitti! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesämiitti!   Kesämiitti! EmptyMa Kesä 04, 2012 2:03 pm

onks kukaa pohjois-pohjanmaalta? Ruukissa vietän suurimman osan kesästä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Remus J. Lupin
Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Remus J. Lupin


Viestien lukumäärä : 163
Join date : 13.05.2011

Kesämiitti! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesämiitti!   Kesämiitti! EmptyMa Kesä 04, 2012 3:06 pm

Oishan tuo kiva saada päätettyä tuo kaupunki, mutta näin jos omalta kannaltani aattelen niin (kuten jo yllä mainitsin) niin Tampereelle pääsee melkein mistä vain yhdellä vaihdolla, mutta Turkuun mentäessä pitää vaihtaa junaa useasti.

Hittolainen, saisivat työkkäristä tyrkätä rahaa niin ois varaa tulla, kumpaan kaupunkiin nyt sitte ollaanki menossa Smile

Mie asun Pohjois-Pohjanmaalla Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ninji
Admin
Ninji


Viestien lukumäärä : 45
Join date : 14.06.2011

Kesämiitti! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesämiitti!   Kesämiitti! EmptyMa Kesä 04, 2012 3:39 pm

Jos Pinchille ja Cardealle nyt sopii niin pidetään se sitten Tampereella, kun tuntuu että suurimman osan on sinne helpompi nyt päästä. Mukavampaa se kuitenkin on, että porukkaa pääsis enemmän paikalle.

Mä voin heti tässä sanoa, että mulla ei ole mitään ongelmia päivän suhteen mikäli saadaan se sovittua jollekkin viikonlopulle. Mulla ne on aina vapaana Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright


Viestien lukumäärä : 377
Join date : 22.08.2011

Kesämiitti! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesämiitti!   Kesämiitti! EmptyMa Kesä 04, 2012 3:42 pm

Mulla on myös viikonloppuisin töitä, sekä lauantaina ja sunnuntaina, joten en voi luvata mitään. Tällä hetkellä siis tiedän työvuorot vasta juhannukseen asti. Mutta siis kyllä tuo Tamperekin onnistuu, jos joku vaan tulee hakemaan mun rautatieasemalta jos nähdään jossain muualla. Kun en oikein osaa kulkea siellä muualla kuin sitä Hämeenkatua edestakaisin! :D Suurimman ongelman siis tuottaa vaan nuo työt, joista ei nyt sitten vielä oikein tiedä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Kesämiitti! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesämiitti!   Kesämiitti! EmptyMa Kesä 04, 2012 9:06 pm

Jooo Tampereelle kaikki vaan!

Hahah voi Pinch parka tiedän tunteen Very Happy Mulla oli aluksi ihan sama! Mutta siis tosiaan itse asun Tampereella ja voin tulla rautatieasemalle porukkaa vastaan jos semmoseen on tarvetta. Pidän huolen ettei tule eksyneitä ihmisiä! Kunhan vaan päästään selvyyteen päivästä ja ajasta niin Fizzy hoitaa ~
Takaisin alkuun Siirry alas
Shawn Gabriel Scott
Taikaministeriö/Kilta
Shawn Gabriel Scott


Viestien lukumäärä : 505
Join date : 12.12.2011

Kesämiitti! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesämiitti!   Kesämiitti! EmptyTi Kesä 05, 2012 8:53 pm

Noniin eli ilmeisesti Tampere on kerännyt eniten ääniä! Tämähän tarkoittaa sitä että Tampere on miittimestamme!

Seuraava kysymys onkin; Milloin? Mulle passaa ainoastaan heinäkuu, koska kesäkuu menee raivon vallassa ja elokuussa elän unelmaa. Very Happy Joten heinäkuu ja.. No työvuoroja en tiedä vielä ja ruissi on kuun alussa ja sinne ite ängen mikäli vaa pääsen.

Mutta mitenkäs nyt sitten? Alkakaahan ehdottelemaan heinäkuun päiviä, mitkä teille passaisi parhaiten!

Ja ne jotka tulee ältsin kaukaa ni mä voin majottaa teit muutamia! Patjoi pitäis repii jostaa siihe mennes mut eiköhän se onnaa. Ninji ja MV nyt kai on majottumassa mun luo ehkä, ilmeisesti? Ainakin. Mahtuu muutama muukin kun raivaa tilaa ja saan varmaan roudattua 3 patjaa Tampereelle ja sit yks sohva. Sänkyni pidän itselläni.<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Aaron Gray
Pyhä Mungo
Aaron Gray


Viestien lukumäärä : 21
Join date : 26.03.2012

Kesämiitti! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesämiitti!   Kesämiitti! EmptyPe Kesä 15, 2012 8:55 pm

Tosiaan, mites ton päivämäärän kans?
Mulle kelpaa täll hetkel koska vaan ku ei heinäkuulle mitään oo suunnitteilla x)
Takaisin alkuun Siirry alas
Shawn Gabriel Scott
Taikaministeriö/Kilta
Shawn Gabriel Scott


Viestien lukumäärä : 505
Join date : 12.12.2011

Kesämiitti! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesämiitti!   Kesämiitti! EmptyPe Kesä 15, 2012 8:57 pm

Niinpä Very Happy Jonkun pitäs nyt alkaa ilmaisemaan itseään, koska mä en vielä tiedä työvuoroi heinäkuulta mut jos nyt kakkasesti käy ni pystyn kyl todennäkösesti vaihtaa päiksee jonkun kanssa jos osuu sovitun päivämäärän päälle.

Ainoa on että ennen 7. päivää ei tuu onnistuu koska Ruisrock. Muuten aivan sama! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Severus Kalkaros
Juomamestari
Severus Kalkaros


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 05.05.2012

Kesämiitti! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesämiitti!   Kesämiitti! EmptyMa Kesä 18, 2012 8:19 am

Mä ilmoittaudun yöpaikan hakijaksi ja samalla että mulle sopii MILLOIN vain. Very Happy Saan sumplittua omia hommiani niin, että en oo kauheen tiukkaan sidottu mihinkään.
Takaisin alkuun Siirry alas
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Kesämiitti! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesämiitti!   Kesämiitti! EmptyMa Kesä 18, 2012 8:38 am

Loistavaa loistavaa Very Happy Eiköhän majapaikka hoidu!

Mulla on sellanen tutina että kun tänään illalla painelen töihin niin siellä mua vastassa on ensi kuun työvuorot joten sitten illalla mä vaan.. diktaattorimaisesti päätän itselleni sopivan viikonlopun xD Katsellaan sitä sitten!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright


Viestien lukumäärä : 377
Join date : 22.08.2011

Kesämiitti! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesämiitti!   Kesämiitti! EmptyMa Kesä 18, 2012 3:33 pm

Mulla on näillä näkymin vaan 21.-22.7. vapaa viikonloppu. Siitä seuraavasta viikonlopusta en vielä tiedä, kun ei ole työvuoroja sinne asti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shawn Gabriel Scott
Taikaministeriö/Kilta
Shawn Gabriel Scott


Viestien lukumäärä : 505
Join date : 12.12.2011

Kesämiitti! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesämiitti!   Kesämiitti! EmptyMa Kesä 18, 2012 10:24 pm

Okei no voitaisiin lätkästä tuo 21.-22.7 sitten ensisijaseks koska kukaan muu ei ole vielä sanonu muuta ku et "kaikki käy" Very Happy Munki pomo on karannu teneriffalle juhannukseks ni en saanukaa tänää työvuoroja.

Eli ihmiset rakkahat, mitä teette 21.-22.7? Olisiko se Seiskan historian ensimmäisen miitin paikka silloin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Fairfax Avery
Kuolonsyöjä
Fairfax Avery


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 11.12.2011

Kesämiitti! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesämiitti!   Kesämiitti! EmptyTo Kesä 21, 2012 3:39 pm

Mulle sopii kyllä oikeen hyvin tuo viikonloppu Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kesämiitti! Empty
ViestiAihe: Vs: Kesämiitti!   Kesämiitti! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kesämiitti!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: