Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Heinäkuun haaste

Siirry alas 
+3
Stephen Hunter King
Ninji
DrRockter
7 posters
KirjoittajaViesti
DrRockter
Admin
DrRockter

Viestien lukumäärä : 436
Ikä : 34

Heinäkuun haaste Empty
ViestiAihe: Heinäkuun haaste   Heinäkuun haaste EmptyLa Kesä 30, 2012 2:22 pm

Tässä kuussa uppoudumme videoiden ihmeelliseen maailmaan! Avatkaa siis Movie Makerinne ja alkakaa vääntämään lapsistanne videonpätkiä! Pituudella tai tyylillä ei niinkään väliä, kunhan videosta pystyy erottamaan kenestä hahmosta on kyse!
Jos et kuitenkaan jaksa alkaa tekemään videoita, voit myös etsiä niitä netin syövereistä ja linkittää niitä haastetopiciin! Pieniä ehto on olemassa; videosta on tunnistettava hahmoasi koskevia piirteitä muutenkin kuin ulkoisesti.
Pisteytys; itsetehdystä videoista 20 p., linkitetystä videosta 10 p.
Aika: 1.-31.7.2012

Linkitettävien videoiden ehto;
- Videosta on tultava selkeästi ilmi joitakin piirteitä, mitä hahmossasi on. Esim. Minä en voi linkittää Dregenistä videopätkää jossa herra on kalassa, koska Gabriel kammoaa kaloja. En myöskään voi linkittää Michelle Rodriquesin videota, jossa neiti ajaa autoa koska Leticia tuskin on koskaan koskenutkaan autoon. Ymmärretty?

Itsetehtyjen videoiden ehto;
- Vain yksi video per hahmo. Vaikka videossa esiintyisi useampi hahmo, siitä saa vain yhden hahmon pisteet. Esim. Jos minä teen Rodolphuksesta ja Willistä videon, jossa ne kummatkin esiintyy, saan siitä 20 pistettä. Jos tämän jälkeen teen erikseen Rodolphuksesta videon, en saa pisteitä enää uudestaan. En saisi pisteitä myöskään jos tekisin Willistä yksikseen videon. Ymmärretty?

Muutama huomio;
- Videot, jossa on vain still-kuvia ja musiikkia, eivät kelpaa! Videot ovat liikkuvaa kuvaa ja mukana voi olla muutamia still-kuvia, mutta pääasiassa pointtina on nyt liikkuva kuva!
- Ylläpito katsoo kaikki videot läpi kuun lopussa (tai ninji + joku muu jos minä itse olen jo toinen jalka LA:ssa) ja jos ilmenee epäselvyyttä siitä miten video nyt on jotain tiettyä hahmoa, pelaajaan otetaan yhteyttä ja mietitään yhdessä! Eihän me voida kaikkia hahmoja läpikotasin tuntea ja näkemykset eroavia! (:
- Voit tehdä sekä omia videoita että linkittää muita videoita!
- Mikäli saamme tietää että jotain linkitettyä videota on väitetty itsetehdyksi, mitä se ei olekaan, tämä fuskaaja menettää kaikki haasteista saadut pisteet!

Linkittäkää kaikki videot tähän topiciin! Kommentointi, kysely ja keskustelu enemmän kuin tervetullutta!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Ninji
Admin
Ninji

Viestien lukumäärä : 45

Heinäkuun haaste Empty
ViestiAihe: Vs: Heinäkuun haaste   Heinäkuun haaste EmptyLa Kesä 30, 2012 5:50 pm

Jos mää nyt vaikka alotan. En ole tätä itse tehnyt.. kaivoin sen tuolta Youtuben syövereistä esiin.
Linkki

//edit

Iskempäs tähän samaan nyt sitten toisenkin. Tää räpellys on nyt sitten ihan oma tekele.
Linkki

Remy/Chaos
Josh

Viimeinen muokkaaja, Ninji pvm Ti Heinä 31, 2012 1:21 pm, muokattu 1 kertaa
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

Viestien lukumäärä : 411

Heinäkuun haaste Empty
ViestiAihe: Vs: Heinäkuun haaste   Heinäkuun haaste EmptySu Heinä 01, 2012 9:49 pm

Kaikki itse tehtyjä:

Juniorin pohdintoja ensimmäisen velhosodan aikana.

Hunter - osa 1 - liittyy ihmissusiasenteen lisäksi myös muutamaan muuhun piireetseen persoonassaan, käyttömateriaali oli vaan kovin rajallista joten en saanut sitä esille niin hyvin kuin olisin halunnut.

Hunter - osa 2 - tavallaan "jatko-osa" ekalle videolle, kun halusin tuoda esiin Hunterin persoonasta myös parempia puolia.
Vieraili
Vierailija

Heinäkuun haaste Empty
ViestiAihe: Vs: Heinäkuun haaste   Heinäkuun haaste EmptyTo Heinä 05, 2012 6:41 pm

Stephen Hunter King kirjoitti:
Kaikki itse tehtyjä:

Juniorin pohdintoja ensimmäisen velhosodan aikana.

Hunter - osa 1 - liittyy ihmissusiasenteen lisäksi myös muutamaan muuhun piireetseen persoonassaan, käyttömateriaali oli vaan kovin rajallista joten en saanut sitä esille niin hyvin kuin olisin halunnut.

Hunter - osa 2 - tavallaan "jatko-osa" ekalle videolle, kun halusin tuoda esiin Hunterin persoonasta myös parempia puolia.

NIIN HUNTERIA ETTÄ! Aivan huippu videot oli Smile
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

Heinäkuun haaste Empty
ViestiAihe: Vs: Heinäkuun haaste   Heinäkuun haaste EmptySu Heinä 08, 2012 5:25 pm

Heh. Very Happy Kiitos, kiitos. ^^
Kivaa, että joku pitää niistä, vaikka käyttömateriaalini onkin rajallinen. Smile
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

Viestien lukumäärä : 377

Heinäkuun haaste Empty
ViestiAihe: Vs: Heinäkuun haaste   Heinäkuun haaste EmptyTo Heinä 12, 2012 3:17 pm

Hartaan Youtubessa harhailun jälkeen haluan nyt esitellä teille tällaiset! Mikään ei siis ole omaa käsialaa.

Neville
Neville

Chaos & Remy
Chaos & Remy
ja ekstrana: Chaos laulaa

En nyt tiedä saako näistä pisteitä kuin kerran per hahmo, mutta en osannut valita vaan yhtä! Toivottavasti muutkin tykkää katsella näitä, mulla ainakin oli hauskaa! :D
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

Heinäkuun haaste Empty
ViestiAihe: Vs: Heinäkuun haaste   Heinäkuun haaste EmptyTo Heinä 19, 2012 3:45 pm

Connoria luodessani en yhtään muistanut millaisissa rooleissa Miko on esiintynyt. Löytyi sitten pari käyttökelpoista leffaa.

Sanokaa jos tää ei jostain syystä näy. En oo ennen käyttäny tota piilotettua latausta.

---> Connor
Tämäkin itse tehty.

Viimeinen muokkaaja, Stephen Hunter King pvm To Heinä 26, 2012 4:06 pm, muokattu 1 kertaa
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

Heinäkuun haaste Empty
ViestiAihe: Vs: Heinäkuun haaste   Heinäkuun haaste EmptyTo Heinä 19, 2012 8:30 pm

Anteeksi tuplapostaus. Huomasin vain että Connor-videon linkin osoite oli iloisesti jäänyt kesken eli ei taatusti näkynyt kellään. Nyt se on korjattu eli pitäisi pystyä katsomaan, ja jos ei vieläkään niin kertokaa pliis.
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer

Viestien lukumäärä : 458

Heinäkuun haaste Empty
ViestiAihe: Vs: Heinäkuun haaste   Heinäkuun haaste EmptySu Heinä 22, 2012 5:54 pm

Samin videona toimii:
You're so Sweet

Vaikka tässä onkin Ned paritusta niin Samiin ei sopis varmaan mikään biisi yhtään paremmin u.u

Muita videoita:
My love will carry you
Sam ei oo mikään kauheen hyvä laulaja, mutta kai sekin onnistuisi tommosen lurittelemaan perheensä tiukan opetuksen jälkeen.

'Give me your paws, Pooh'
0:25 kohdassa tulee SAM! Ja koska tää vaan on ylitsepääsemättömän hauska klippi ja Sam on niin söpö niin pakko se oli laittaa.

Videot eivät ole minun tekemiäni.

Viimeinen muokkaaja, Samantha Slayer pvm Su Heinä 22, 2012 6:10 pm, muokattu 1 kertaa
Indico Zolnerowitch
Agentti/Kilta
Indico Zolnerowitch

Viestien lukumäärä : 223

Heinäkuun haaste Empty
ViestiAihe: Vs: Heinäkuun haaste   Heinäkuun haaste EmptySu Heinä 22, 2012 6:01 pm

Indicon Video: I will bring them a war
Koko videon fiilis on niiiiiiin Indico ja kun ne sanoo Becket tai Kate nii aattelette vaan Indicon nimen siihen, ni kylmät väreet menee vieläki selkää pitkin.

Tässä on sit muutamia muita, joita löysin. Ei todellakaan tarvitse katsoa, mutta kun näitä tosiaan kaivelin monta tuntia niin jakelen näitä löydöksiä sitten. Indico ja Becket on samantyyppisiä, mutta Indico ei ole pehmeää puoltansa nähnyt pitkään aikaan.

Stand through the pain, You won't drown”
Tämän piti tulla haasteen videoksi, mutta päätin, että valittu on parempi, vaikka tämäkin on hyvin Indicomainen.

”What if I wanted to break”
Bellatrixin kiduttamisen jälkeen kuvaamaan vähän hulluutta, mitä Indico käy läpi.

I'll Bring you Down
Indicon suhde kahviin on ainutlaatuinen ja jos joku vie sen... >8( (Eikä noi kahviautomaatit oo niin helppoja)

Remember the name
Mistä Indico on tehty?

Die Another Day
Kun Madonnaa on mukana... Se on joko hyvä tai paha Very Happy

Ja minä siis en ole tehnyt ainoatakaan näistä videoista. Mun kone kaatuisi heti jos koettaisin. On se hyvä sensuuri.

Severus Kalkaros
Juomamestari
Severus Kalkaros

Viestien lukumäärä : 36

Heinäkuun haaste Empty
ViestiAihe: Vs: Heinäkuun haaste   Heinäkuun haaste EmptySu Heinä 22, 2012 6:08 pm

Severuksen video: Dreams all die
Tämä on hienoin video ja ainoa, jossa Severuksen ääni kuuluu. Ah.... Alan Rickmanin ääni...

Muita videoita, joita olis aikamoinen määrä. Mun puolustus: ihmiset osaa tehä liian hienoja videoita.
Things I have done
Tämä oli vahvana tulossa ensimäiseksi, mutta koska halusin siihen leffojen vuorosanoja...

Cold as it gets
Lyriikat sopivat hyvin täydellisesti Severukseen.

Ultimate Sacrifice
Tää oli hieno video, mutta kun siitä puuttui vikan osan kaikki jutskat niin en halunnut sitä.

Hands of sorrow
Pelottavan sopivat sanat ja hieno videokin.

Eikä videot ole minun tekemiäni.
DrRockter
Admin
DrRockter

Viestien lukumäärä : 436
Ikä : 34

Heinäkuun haaste Empty
ViestiAihe: Vs: Heinäkuun haaste   Heinäkuun haaste EmptyTi Heinä 31, 2012 10:08 am

Meiksi laskeskeli pisteitä jo, mutta mikäli joku vielä tänään haluaa videoita laitella niin siitä vaan! (: Uusi haaste tulee esiin illemmalla!
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Sponsored content

Heinäkuun haaste Empty
ViestiAihe: Vs: Heinäkuun haaste   Heinäkuun haaste Empty

Heinäkuun haaste
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Hautausmaa :: Vanhat Palkintogaalat-
Siirry: