|
| Bartender is my BFF | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Abs Walker Rosvo
Viestien lukumäärä : 30 Join date : 25.11.2012
| Aihe: Bartender is my BFF Ti Joulu 11, 2012 6:18 pm | |
| 15.7.1995 Lauantai
Abs käveli katua pitkin silmäillen tuumivasti kylttejä. Hänellä oli jano ja jokin juottokaukalo olisi hyvä keksiä. Lopulta hän näki lupaavan näköisen kyltin sokeasta yksisarvisesta. Jo nimi oli Absista niin makea, että hän saattoi vain pohtia miksei ollut ennen käynyt baarissa sisällä. Itsevarmuuttaan puhkuen noita marssi kuumasta heinäkuun illasta juottolaan.
Astuttuaan sisään Abs pysähtyi katselemaan ympärilleen kädet olemattomilla lanteillaan. Hän käänteli päätään niin, että saparot heilahtelivat ja vihreät hiussuikaleet heilahtelivat pään molemmin puolin. Tytön päällä oli lyhyt kukkamekko, joka ylsi hädin tuskin puoleen reiteen. Sen alle olivat kuitenkin myös pyöräily shortsit, koska koskaan ei tiennyt mitä akrobatiaa piti suorittaa. Absin vyötäisillä oli kuitenkin niittivyö ja meikki oli suhteellisen tummaa. Lisäksi jalassa olevat paksupohjaiset kengät eivät sopineet kukkahattutätien kukkamekkoon.
Todettuaan, että paikka oli kelvollinen Abs kipitti baaritiskille ja hypähti tuolille. "Hei! Saisinko.... hmm... uuu.. Humalaisen peikon?" noita kysyi ja käänsi harmaat silmät tapittamaan nuorta baarimikkoa. "Kiitos", noita lisäsi söpösti hymyillen. Paikka ei ollut mitenkään täynnä, muttei ihan tyhjäkään. Kuuma sää oli ajanut varmaan ihmiset hakemaan helpotusta janoonsa jostain aivan muualta. "Onko teillä jotain tuuletinta? Tännehän läkähtyy", Abs kyseli hymyillen.
//Josh tarjoilemaan <3 // | |
| | | Josh Peacock Puuskupuh/Viistokuja
Viestien lukumäärä : 39 Join date : 03.04.2012
| Aihe: Vs: Bartender is my BFF Ti Joulu 11, 2012 6:32 pm | |
| Josh olisi sillä helteellä mielellään itsekkin sen baaritiskin toisella puolella. Kylmää juotavaa, vaikkaki alkoholitonta, oli onneksi tarjolla myös hänellekkin. Asiakkaitakaan ei kauheasti ollut eksynyt paikalle vielä joten poika oli saanut kuluttaa aikansa lähinnä tuuletellen itseään uusimmalla huispauslehdellä. Eikai sitä kovin moni viitsinyt kävellä sisään kuppilaan joka sijaitsi niin lähellä Iskunkiertokujaa vaikka Sokea Yksisarvinen oli ihan muuta kuin ne juottolat mitkä sattuivat vieresen kujan toisessa päässä sijatsevan. Heillä ei sentään ainakaan yleensä ollut yhtä hämpäriä heppuja.. tänne oli vain helppo livahaa Iskunkiertokujalta ja toisaalta taas ihmiset ,jotka kaipasivat hieman jännitystä, mutta eivät liikaa.. tulivat heidän asiakkaakseen.
Oven avautuessa oli Josh nopeasti taas jaloillan ja viskannut sen lehtensä baaritiskin nurkkaan jossa kaikki muutkin asiakkaille tarkoitetut lehdet olivat. Tiskille astelleen naisen annettua tilauksensa ryhtyi Josh sekoittelemaan tuon juomaa. " Tuuletinta?", Josh naurahti ja vilkaisi ympärilleen kuin olisi sellaista etsinyt heidän asiakastaan varten. " Ei sen enempää kuin tuo mikä sattui hajoamaan alkuviikosta", hän lopulta kertoi ja nyökkäsi nurkassa retkottavaan tuulettimeen. Uutta ei oltu vielä saatu hankittua tai entistä korjattua. Asioita oli yritetty helpottaa ajoittain taioin, mutta.. no se tuuletin pitäisi saada. " Jollet satu osaamaan jotakin käteviä korjaus taikoja niin.. rikkinäisenä tuokin pysyy edelleen", Josh sanoi hymyillen ja laski noidan eteen keltaisen kuplivan juoman. | |
| | | Abs Walker Rosvo
| Aihe: Vs: Bartender is my BFF Ti Joulu 11, 2012 6:48 pm | |
| Mies baaritiskin takana taisi olla Absia nuorempi ja vaikutti vähän surffarimaiselta. Ehkä se johtui löyhytellyistä hiuksista. "Joo, tuuletinta. Semmone jumalainen lahja ihmiskunnalle näinä kuumina päivinä", Abs toisti virnistäen. Hän kuitenkin käänsi katseensa nurkassa nököttävään tuulettimen tapaiseen. Se näytti siltä, kuin se olisi vain päättänyt luovuuttaa kuumuuden edessä. "Ai... No sääntö numero seitsämän: pidä aina mukanasi viuhkaa", Abs totesi ja laskettuaan juoman hinnan pöydälle hän alkoi kaivaa kantamaansa reppua. Hän kaivoi sieltä ensin muutaman rahapussin (jotka olivat pompanneet hänen reppuunsa), tikarin, ruuvimeisselin, tiirikkasetin, kuluneen nallen ja lopulta viuhkan.
leväytettyöön viuhkan auki ja sullottuaan tavarat takaisin reppuun Abs alkoi tuijottaa juomaansa. "Mä luulin, että se olisi valkoinen juoma", hän totesi tutkailtuaan tilaustaan ja maistoi sitä varoen. Ei se pahaa ollut, muttei maistunut yksisarviseltakaan. Lisäksi jos oli yksisarvisen juomaa, eikö sen pitäisi olla ainakin valkoista, hopeista mahdollisesti. Löyhytellessään itseään viuhkalla Abs teki 360 asteen käännöksen jakkarallaan vielä kerran. "Ompas täällä tyhjää... Onko tää aina yhtä kuollut?" Abs kysyi ja kutsui luokseen yhden pillin. Se näytti kutienkin yksinäiseltä yksinään. "Oisko sulla sateenvarjoa? Semmosta paperista?" Abs kysyi ja keksi, että sen voisi ehkä pistää joskus hiuksiinkin. Se voisi näyttää makealta.
Kierittyään tarpeeksi tuolissa Abs keskittyi baarimikkoon. Toinen oli ihan komea. Jotenkin tuosa sai hienostuneen kuvan, missä Abs puhui vähän irlantilaisittain murtaen ja kovaa että korkealtakin välillä. Hän veikkaisi, ettei poika harrastaisi juuri huutamista. "Hmm... sä näytät jotenkin tutulta", Abs totesi ja nojasi poskeaan kämmeneensä. Jotakuta nuori mies muistutti. | |
| Aihe: Vs: Bartender is my BFF Ti Joulu 11, 2012 7:06 pm | |
| Tuuletinta noita ei tainnut osata korjata, mutta tuolla oli selvästi jo varasuunnitelma ja pian baaritiski oli täysi ties mitä kaikkea. Josh silmäili kaikkea sitä roinaa ja yritti kovasti olla utelematta, että miksi nainen kanteli mukanaan tikaria ja nallea. Aivan kuin tuo olisi kantanut mukanaan koko omaisuuttaan tai jotakin. Yleensä nallet ja suurin osa tavarasta säilytettiin kotona. " Humalainen peikko? .. Mä en ole tietääkseni koskaan tavannut valkosia peikkoja ja voit olla kiitollinen ettei tuo juoma ole ruskea. Se ei ehkä herättäisi kauheasti haluja juoda sitä", Josh huomautti varmistaen samalla, että oli kuullut tilauksen oikein. " Jos sä jotakin valkoista haluat..", poika kurotti pullon käsiinsä ja shottilasin tiskin alta ennen kuin täytti sen, " yksisarvisen sarvi shotti". Hän tönäisi lasin lähemmäs kun noita oli saanut tavarat takaisin reppuunsa ja viuhkan käsiinsä.
Josh kohotti itsekkin katseensa salin puolelle ja nojaili siihen tiskiin. " Ei oikeastaan.. kyllä täällä useimmiten edes ne vaki asiakkaat istuu, mutta tänään taitaa olla niille ihan liian kuuma. Varmaan ovat tyytyneet jäämään kotiin", hän sanoi eikä yhtään ihmetellyt asiaa. Huomenna paikka voisi taas täysi tai sitten ei. Jos vain olisi sopivan lämmin niin ihmiset jaksaisivat poistua ulos. Kuullessaan äkkiä miten asiakas piti häntä jotenkin tutun näköisenä käänsi Josh naurahtaen katseensa naiseen. " No täällä me tuskin ollaan ennen törmätty. Mä kun en ole koskaa sua nähnyt ennen", hän sanoi eikä yhtään tiennyt mistä voisi olla toiselle tuttu. " Tuskin mun naamani missään lehdessäkään ollut. Ehkä sä vain olet nähnyt jonkun hyvin saman näköisen?", Josh ehdotti. | |
| | | Abs Walker Rosvo
| Aihe: Vs: Bartender is my BFF Ti Joulu 11, 2012 7:16 pm | |
| "Mä oon tavannu yhden ja se oli sammaleen peitossa jostain syystä", Abs jutteli kaivellessaan laukkunsa uumenia vielä hetken. Lopulta hän luovutti asian suhteen ja nähdessään shotin Abs suunnilleen kipsahti tiskille. Hän nappasi shotin naamariinsa niin, että oli varmaa että pieni nainen pystyi juomaan pöydän alle vaikka sitten peikon. "Jauzaa...." Abs sanoi ja nyrpisti nenäänsä kun hänen päässään kihelmöi hetken. "Sepäs oli jännä", hän totesi ennen kuin alkoi pohtia miehen kasvoja.
Sääkeskustelu ei jaksanut Absia kiinnostaa enempää ja hän alkoi kallistella päätään puolelta toiselle kuin nähdäkseen kasvot joka kulmasta. Hän alkoi pohtia asiaa hetken kuumeisesti. "Ei, ei me olla tavattu. Mä muistaisin sut kyllä. Enkä mä ole koskaan täällä käynyt, mikä on ihme. Paikan nimi on niin siisti, että wau", Abs höpötteli ja lopulta hänellä leikkasi. "HA! Sä oot sen yhden mun asiakaan näköne! Vitsi siin on kans kivikaveri, tosin sä et ole. Se on ja mä en melkein uskaltais pelata sen kanssa pokeria. Mä en onneksi koskaan voi hävitä", Abs totesi ja joi hieman drinkkiään. Matthew Peacock oli iso pomo, josta Abs piti kohtalaisesti. Heidän liiketoimensa oli toimiva ja Abs piti miehestä niin paljon, ettei käräyttäisi tätä ikinä. Hän oli vähän kaivellut ja udellut ja tiesi miehestä jutun jos toisenkin. "Kuule, anna toinen noita shotteja. Se tuntuu hauskalta", Abs totesi ja työnsi shottilasinsa takaisin baarimikolleen - illan parhaalle ystävälleen. | |
| Aihe: Vs: Bartender is my BFF Ti Joulu 11, 2012 7:32 pm | |
| Hetken siinä meni ennen kuin nainen sai mieleensä mistä hän oli niin kovin tuttu ja Josh kohotti hieman vain kulmaansa tuon puhuessa asiakkaastaan. Mitä lie bisnestä tämä noita harrastikaan.. ei hän tiennyt pitäisikö olla iloinen siitä, että hän muistutti jotakin tuon asiakasta. " Se on tän paikan erikoisuus", hän kertoi kaataessaan naiselle uuden shotin, ".. voin tosin kertoa, ettei sen raaka-aineita varten kiskottu yhdeltäkään yksisarviselta sarvea". Niin oli kai joskus tehty, mutta nykyään se korvattiin jollakin ihan muulla. Ilmeisesti se ei kuitenkaan muuttanut juomaa kovinkaan paljoa.. kaikki se taika vain mitä niist sarvista mahdollisesti saatiin.. no se jäi tietysti pois.
" Mitäs sä sitten teet työkses?", hän uteli samalla kun täytti omaa vesilasinsa uudelleen ennen kuin käänsi katseensa naiseen. " Jos nyt saa udella.. varsinkaa tää minult näyttävä asiakas kuulostaa mielenkiintoiselta", Josh sanoi naurahtaen. | |
| | | Abs Walker Rosvo
| Aihe: Vs: Bartender is my BFF Ti Joulu 11, 2012 8:08 pm | |
| Kuullessaan juoman erikoisuudesta Abs kohotti kulmaansa kiinnostuneen oloisena. "Jännää..." hän mutisi kumoten jälleen yhden shotin. Hän ei niin pitänyt hevosista, joten yksisarvisetkaan eivät niin kiehtoneet. Lisäksi niitä jouhia löytyi ihan luonnostakin.
Baarimikko uteli Absin työn sarkaa. Noita hymyili salaperäisesti ja siemaisi drinkkiään. "Vähän kaikkea. Mä olen hyvä löytämään tavaroita", noita vain totesi ja hymähti todetessaan, että asiakas oli todella mielenkiinroine. "Ja ihan törky rikas. Mä oon nähnyt sen kämpän - virallisesti mä en ikinä siis oo käyny siellä, mutta pitäähän mun tietää kenen kanssa toimin - ja jessus siin oli mansionia", noita totesi ja levitti kätensä. Hän asui vähän siellä sun täällä, joten niin iso talo tuntui aika pelottavalta. Hän viihtyi tietyissä paikoissa aina useammin, mutta vaihteli silti. Vähensi huomattavasti kiinnijäämisen riskiä. "Mä taidan sittenkin koklata saisinko ton tuulettimen pelaamaan", Abs totesi ja kutsui vekottimen luokseen. Hän alkoi käännellä sitä käsissään ja tutkia tarkasti. "Mä oon ihan kätevä käsistänikin", noita totesi ja nyppäsi tukastaan yhden pinnin asetellen sen huolella koneistoon ja mutistuaan muutaman loitsun tuuletin hurahti pyörimään.
Laskettuaan vekottimen käsistään Abs survoi viuhkan reppuunsa ja nojasi baaritikiin antaen lettiänsä lepattaa. "Ootko sä vaan baarimikko vai teetkö jotakin muutakin?" Abs kysyi kokien miehen olevan nyt velvollinen vastaamaan hänen uteluihinsa. | |
| Aihe: Vs: Bartender is my BFF Ti Joulu 11, 2012 8:44 pm | |
| " Vai löytämään", Josh toisti ja saattoi hieman epäillä mahtoikohan naisen työ olla pelkkää löytämistä. Kuullessaan lisää tästä asiakkaasta Joshin mielessä kävi eräs tuttu jolta hän saattaisi näyttää ja joka oli myös tekemisissä kaiken maailman tavaroiden kanssa, mutta.. miksi isä sekaantuisi tähän naiseen? Tai jos noita kerran oli niin hyvä löytämään tavaroita kuin sanoi niin olisi isälle varmasti hyötyä. " Kuulostaa hienolta asiakkaalta", hän sanoi vain ja joi vedet lasistaan. Ehkä hän erehtyi tai sitten, mutta isän ja tämän naisen asiat eivät hänelle kuuluneet.
Tuuletinki sai lopulta mahdollisuuden ja kun raikas tuulahdus osui Joshinkin kasvoille ei hän voinut uskoa tämän noidan oikeasti saaneen sen tuulettimen toimimaan. " Vau! No selvästi olet", hän kehaisi ja huokaisi hieman kun tuuletin helpotti huomattavasti oloa. Nyt sitä pystyi helposti istumaan loppu illan töissä ja ehkä sisälle vilkuilevat mahdolliset asiakkaatkin uskaltatuisivat peremmälle nyt. " Vain baarimikko", Josh vastasi ja naputteli tiskiä sormillaan, " hetken aikaa vietin Säiläs & Imupaperissa kirjoja räpläämässä, mutta heti kun tarjoutui mahdollisuus päästä pois niin tulin tänne". Joshilla toisaalta ollut koskaan mitään unelmia ammattin suhteen ollut.. juomien sekoittelu kuitenkin oli kivaa. " Mikä tahansa on parempaa kuin jossakin.. toimistossa istuminen". | |
| | | Abs Walker Rosvo
| Aihe: Vs: Bartender is my BFF Ti Joulu 11, 2012 8:54 pm | |
| "Joo, löytämään", Abs totesi viattoman oloisena ja joi jälleen. Hän nosti jalkansa toiselle baaritiskille ja keikkui siinä lähes vaarallisen näköisenä ajatellen vahvoja shotteja. "Joo, jotkut on nuijia ja jotkut kivoja. Se on ihan kiva. Moni kato koettaa huijata, se ei ikinä lisäksi se tarjoo ain välillä ihan uskomattoman hyvii leivoksii. Vaimon tekemiä kuulemma", Abs jutteli. Hän ei uskonut baarimikon mitään hölpöttävän eteenpäin sen suuremmin ja Abs ei oikein edes antanut tuntomerkkejäkään.
Tuulettimen korjaaminen selvästi oli vaikutuksen tekevä temppu. "Näh... Mä oon nähny pahempaakin", Abs sanoi vaatimattomasti. Hänen illan isäntänsä kertoi vähän työhistoriaansa. Abs virnisti miehen toteamukselle lopuksi. "Mä juon sille sunkin puolesta", hän lupasi kumoten lopun drinkin kurkustaan alas. "Mä en oo itteasiassa tainnu koskaan omistaa pomoa.... paitsi no rehtorit, mutta niit ei kai lasketa. Joo, jästit sanois mua yksityisyrittäjäksi. Se on hieno titteli. Lisäksi mä olisin vuoden paskin työntekijä joten on hyvä olla oma pomonsa", noita totesi ja alkoi kurkistella mistä voisi seuraavan juomansa sekoittaa.
"Mun seuraavassa drinkissäni on...." Abs sanoi ääneen ja alkoi mittailla pulloja. Hän osoitteli niitä täysin mielivaltaisesti ja lopulta istahti takaisin baarijakkaralle. "Tuleeko tää talon piikkiin, kun pelastin sut lämpöhalvaukselta?" Abs kysyi toiveikkaana. | |
| Aihe: Vs: Bartender is my BFF Pe Joulu 28, 2012 5:06 pm | |
| " Kuulostaa aina vain mukavemmalta.. suhteelta. Jos leivoksiakin tulee kaupan päälle", Josh sanoi eikä tosiaan pohtinut asiaa sen enempää. Se mitä tämä noita tekikään.. ei ollut hänen asiansa. Eikä hänen sopinut liikaa kysellä.. karkottaisi vielä vain ainoan asiakkaan tiehensä turhalla utelulla. Ja olihan tuo juuri korjannut heidän tuulettimensa! Mikä voisi helposti olla se keino joka lisäisi tämänkin paikan asiakas määrää. " No pääasiahan se kai on, että viihtyy työssään", Josh totesi naisen kertoessa omista hommistaan enempi. Hänellä mitään valittamista ollut omasta pomostaan.. mukava noita tuo oli ja hän teki täällä oikein mielellään töitä. Vaikka vanhemmat varsinkin olivat ehkä hieman toista mieltä hänen ammatin valinnastaan.
Josh käänsi katseensa pulloihin sitä mukaan kun asiakas niitä osoitteli ja keräsi ne tiskille juoman tekoa varten. " No ehkä mä voin sulle pari juomaa luvata. Pomo varmasti vaan ilahtuu kun tuo saatiin kuntoon", hän lupasi sekoitellessaan juomaa ja toivoi vain, että toinen tiesi mitä tästä olisi tulossa. " Voisit sen sun bisnekses ohella ruveta.. korjaajaksi. Sellaiselle on varmasti kysyntää. Tuollainen jästi kama kun tuntuu aina hajoavan mitä kummallisemmista syistä ja velhoja jotka tuollaisenkin osaa korjata on harvassa", Josh iski juoman tiskiin ja käänsi kasvonsa hetkeksi tuuletinta kohden. | |
| | | Abs Walker Rosvo
| Aihe: Vs: Bartender is my BFF Ti Tammi 15, 2013 4:39 pm | |
| Abs oli maailman huonoin töissä, mutta varastaminen, huijaaminen ja epärehellisyys taas olivat helppoja. Kuullessaan ilmaisista juomista noidan kasvot valaistuvat. "Oh!! Onko nyt jo joulu! Come to mama!" hän huudahti ja otti drinkin vastaan tyytyväisenä. Siinä samalla hän saattoi pohtia uutta mahdollista uraansa korjaajana. Imaistuaan pillillä kunnon hörpyn Abs alkoi taas puhumaan. "Musta tuntuu, että syy miksi jästi kama ei ikinä kestä velhoilla on se, ettei ne tiedä miten tavaroita pitää kohdella. Tosin jästien yrittäjät on neroja. Tiesitkö, että ne luo osan tuotteista hajoamaan niin, että pitää ostaa pian taas uusi", Abs kyseli ja piti tässä kohtaa omaa alaansa suhteellisen rehellisenä. Hän ei sentään myynyt mitään, mikä menisi rikki!
Juoma, jonka Abs oli keksinut, maistui suhteellisen hyvältä. "Mmm... ehkä mä vien sun työn, koska tää on hyvää", noita totesi hymyillen Joshille. Toisaalta Abs myös kulutti etanolia suhteellisen paljon, hivenen liikaakin välillä. "Tiedätkö mitä", tyttö kysäisi ja heilutti jalkojaan hetken kuin pidentääkseen jännittävää odotusta. "Sä oot aika hyvä baarimikko. Tai siis sä et vaan murise sieltä takaa ja lykkää nenän eteen mitä shaibaa nyt pullosta sattuu tulemaan", Abs imaisi pillistä juomaansa ja jatkoi: "Baarimikot on vähän kuin terapeutteja meille rakkaille kännisille asiakkaille. Teille itketään se kun naapurin jaakobbi kiusas tai kun tyttöystävä makaa sen parhaan kaverin serkun kaiman kissan kanssa". Abs olisi surkein baarimikko tässä näkökulmassa. Hän ei ollut kamalan myötätuntoinen. Hänen sarkasminsa oli liian päällekäyvää ja ironia suorastaan tappavaa. | |
| Aihe: Vs: Bartender is my BFF La Helmi 02, 2013 5:08 am | |
| " Kuulostaa lähinnä vain huijaamiselta. Sama kun joku myisi hiustenkasvatus lientä ja kuukauden päästä ne hiukset putoaisivat pois", Josh hymähti samalla kun kuivaili laseja, mutta jäädessään pohtimaan asiaa tarkemmin.. mistä hän tiesi vaikka joku huijaisikin niiden juomien kanssa! Saisihan siitäkin kivat summat kun asiakas joutuisi juomaa hakemaan joka kuukausi lisää. Mies pudisteli vain hieman laskiessaan lasin paikoilleen ja napatessaan uuden tilalle kuivaamista varten. " No meillä ei ainakaan huijata. Kaikessa on alkoholia missä pitääkin ja jos ei ole.. niin siitä ilmotellaan. Miten muuten täällä edes voisi huijata?", Josh pohti ja käänsi katseensa takaisin tiskin toisella puolella istuskelevaan noitaan.
Saadessaan kehuja osakseen ei Josh voinut olla kiittelemättä ja naurahtamatta hieman. Olihan se mukava kuulla olevansa hyvä työssään. " Mä kuuntelen mielelläni muiden ongelmia ja juttuja.. vaikka mä ehkä en avuksi voikkaan olla. Onneksi useammille tuntuu riittävän vaan se, että on vaan joku kuuntelemassa", Josh sanoi, nyökkäsi tervehdykseksi sisään tulleellee asiakkaalle ja siirtyi hetkeksi palvelemaan miestä joka myöskin istui tiskin ääreen. | |
| | | Abs Walker Rosvo
| Aihe: Vs: Bartender is my BFF La Helmi 23, 2013 2:15 pm | |
| "Minä pidän sitä silti nerokkaana tapana! Lisäksi jästit parantavat jatkuvasti keksintöjään jolloin uudempi on ehkä hieman parempi", noita totesi tuumivan näköisenä. Kyllä hän oli testannut jästien vekottimia vain sen takia, että halusi tietää toimivatko ne oikeasti. "Se on hyvä tietää! Mistä sitä tietää vaikka sinä miksaisit näihin jotain taikarohtoa joka saisi minut luulemaan, että olen humalassa", noita totesi hymyillen.
Baarimikko otti kehut nätisti vastaan saaden Absin hymyilemään. Baarimikko oli hänen paras kaverinsa aina yhden illan, joten hän valitsi lempparinsa hyvin huolellisesti ja nuoresta miehestä oli tulossa todella hyvä kaveri. Tuon siirtyessä palvelemaan jotain toista, Abs hörppi juomaansa. Hän kaivoi taskustaan yhden niistä jästien ihanista keksinnöistä: kuution jossa oli väriruutuja ja ne piti laittaa yhteen. Abs oli saanut luostarissa sellaisen lapsena ja sen jälkeen hän oli väännellyt niitä niin kauan kuin jaksoi muistaa.
Sekoitettuaan kuution ja alettuaan väänellä oikeita värejä esiin Abs alkoi myös katsella ympärilleen. Hän voisi hyvinkin palata takaisin uudemman kerran! Täällä ei tuntunut olevan liikaa hämäriä tyyppejä, joille hän oli velkaa tai joiden kavereita hän olisi paljastellut. Jos hän siis haluaisi rauhallisen illan, hän voisi tulla Joshin hoiviin. | |
| Aihe: Vs: Bartender is my BFF La Helmi 23, 2013 4:46 pm | |
| " Tuo ei ole edes mikään huono idea", Josh myönsi Absin puhuessa taikarohdoista juomien seassa. " Saataisiin juomia ainakin menemään hieman nopeamapaan jos kaikki olisivat heti humalassa. Voitaisiin jopa myydä niitä ihan hurjilla hinnoilla kun ketään ei enää välittäisi sellaisista.. kunhan vain juomaa tulee!"
Olihan uudenkin asiakkaan kanssa muutama sananen vaihdettava. Tai Josh oli ajatellut muutamaa, mutta miehellä oli hieman enemmänkin sanottavaa joten ei hän voinut vain paikalta paeta muuta kuin ehkä palvelemaan muita. Harmi vain, että muita asiakkaita oikein ollut ja ennen kuin Abs ei tarvitsisi lisää juotavaa saisi hän kuunnella velhoa. Vihdoin kun näytti siltä, että hän pääsisi tilanteesta pois asteli sisälle uusia asiakkaita ja Josh kääntyi vilkaisemaan noitaa joka väänteli väreilleä koristeltua kuutiota käsissään. No ainakin hänellä oli ollut hyvää seuraa hiljaisen hetken ja ilmastointikin pelasi taas. Ehkä Abs vielä joskus eksyisi tähänkin kuppilaan uudelleen piristämään hänen päiväänsä silloin kun ei muuta tekemistä ollut kuin nojailla tiskiin. " Hei! Mitäs laitetaan", hän tervehti tiskille tullutta parivaljakkoa voidakseen jatkaa töitään taas. | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Bartender is my BFF | |
| |
| | | | Bartender is my BFF | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |