Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Elokuva-keskustelua

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Elokuva-keskustelua Empty
ViestiAihe: Elokuva-keskustelua   Elokuva-keskustelua EmptyKe Tammi 05, 2011 7:01 pm

Itse mielettömänä elokuvafriikkinä tykkään lukea mitä elokuvia ihmiset ovat katsoneet, mitä mieltä olivat niistä ja tietenkin minkälaista keskustelua elokuvat herättävät. Tykkään itsekin ilmoitella kaikille jos katsoin elokuvan ja tuoda mielipiteeni esiin siitä..

Joten tässä nyt semmoinen paikka missä voimme kaikki turista lämpimiksemme mistä vain elokuvista! Vaikka uusimmasta Potterista jos niikseen on, mutta huomauttaisin että Potter-elokuvia koskevat juonipaljastukset aina spoiler-varotuksen taa! (: Tietty muidenkin uusien elokuvien kanssa sama homma, mutta varsinkin Potter-puolella.

Eli keskustelua!

____________________________________________

Minä kävin tässä eilen katsomassa tuon paljon puhutun Rare Exportin ja yllätyin sitten jälleen enemmän kuin positiivisesti. En yleensä ole mikään hirmu suomileffa-fani missään muotoa mutta nyt olen jo kuluneen vuoden aikana käynyt katsomassa kolme suomalaista elokuvaa! Se on paljon minulle se.
No kuitenkin. Oli hieno elokuva ja voinen suositella sitä kaikille. Perus suomi-elementit tietenkin kyllä löytyi.. esim. paljas pylly vilahti ja rumia miehiä ruudussa.. Very Happy Mutta kyllä, hyvä elokuva oli!
Muutamat asiat jäivät mietityttämään, mutta ehkä se on ihan okei?
SPOILER:
Näitä mietintäkohtia Raresta on esim. miksi nämä tontut veivät lapset pukille?O.o vai oliko pointtina juuri se että ne oli tuhmia lapsia vai häh..? Itse en tähän kiinnittänyt huomiota elokuvan aikana, mutta äitini (joka kävi katsomassa saman elokuvan muutama viikko takaperin) heitti tuommoisen kysymyksen ilmoille eilen olettaen että osaan vastata siihen.. No enpä osannut. Very Happy Joten mitäää?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Elokuva-keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Elokuva-keskustelua   Elokuva-keskustelua EmptyKe Tammi 05, 2011 7:02 pm

Uuhmama, elokuvista! Minähän käyn joka viikko elokuvis- ... hetkinen, eheih, enpäs käykään. Hyvä kun sen kerran vuodessa käyn ihan leffateatterissa jotakin filmiä tsiigailemassa. Viime aikoina tosi olen heräillyt kulttuurisesta koomastani ja olen käynyt pariinkiin otteeseen muutaman kuun sisällä. Ja katsottua tuli myöskin tuo uusin Harry Potter.

Pakko sanoa tästä viimeisimmästä Potterista, ettei se oikein natsannut. Elokuva oli toki viihdyttävä ja musiikki hienoa ja tarina toimi... Silti pakko sanoa, että kohdissa, joissa olisi kuulunut ehkä jännittää ja pelätä – minä vain hekottelin makeasti näyttelijöiden ilmeille ja aiheutin varmasti närää yleisössä tyrskähtelemällä väärissä paikoissa. Minkäs sitä itselleen voi? Mutta ihan hyvä elokuva kannattaa käydä katsomassa. Minut se sai tosin lähinnä nauramaan. *wirn*
Takaisin alkuun Siirry alas
Will McDonnell
Kuolonsyöjä
Will McDonnell


Viestien lukumäärä : 121
Join date : 05.01.2011
Paikkakunta : Valkeala

Elokuva-keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Elokuva-keskustelua   Elokuva-keskustelua EmptyKe Tammi 05, 2011 7:03 pm

Sisältää pienimuotoisia spoilereita, mutta kirjan lukeneille ei mitään hämmentävämpää..
Heh.. Mä oikeastaan pidin tästä viimösestä enempi ku muista. Kutonen oli ihan sukka ja sen vois skipata mun puolesta. Mutta siis seiskan ekas osassa rakastin ihan törkeesti niitä Nagini-kohtauksia ja olisin varmaan saanut sydärin siellä teatterissa jos tää ois ollu 3D.. Vikaa osaa siis odotellessa. Mutta positiivista oli musta myös huomata Emma Watsonin kehittyminen näyttelijänä. Verrattuna kahteen muuhun päänäyttelijään niin minusta neiti veti ihan älyttömän hyvin. Oikein riipaisi sisintä siellä loppupuolella kidutuskohissa.. Very Happy Ihan pelkän äänen ansiosta.
Mutta sitten esim. Dobbyn hautaamisesta jaksan paasata varmaan loppuelämäni kuinka KAMALA se kohtaus oli. x_X Joo en ole koskaan liiemmin mitänyt koko Dobbystä, mutta Harry teki kyllä emämunauksen siellä lopussa. Sanoo vielä että haluaa haudata ilman taika-apuja ja sit kaivaa minikuopan, jonka mikä tahansa petoeläin kaivaa heti seuraavana yönä ylös. O_O Vähän nyt hei skarppia mies! Kun mun mielestä kirjassa se kaivo sitä hautaa ihan törkeen kauan ja leffassa se kohtaus jäi jotenkin mitättömäksi. Eikä Potter ees kaivanu syvää hautaa, niinku mä olin aina kuvitellu. Liekö tullut edes kuuma kaivaessa?
Ja mihin jäi Dobbyn "Vapaa kotitonttu"-hautakivi? ;__; Joo-o, kirjassahan se vissiin pystytetään vasta myöhemmin mutta silti! Elokuvallisesti olisin se sinne halunnut..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sevenyearsofmagic.yolasite.com/
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 05.01.2011

Elokuva-keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Elokuva-keskustelua   Elokuva-keskustelua EmptyKe Tammi 05, 2011 7:03 pm

Katsoin tänään päivällä Chocolatin (Pieni suklaapuoti) taas pitkästä aikaa ja en muistanutkaan kuinka kiva se oli! En osaa kuvata sitä tunnelmaa oikein millään muulla sanalla kuin kaunis. Näyttelijät on äärimmäisen hyviä, jopa lapsinäyttelijät on uskottavia. Kaiken lisäksi elokuvasta löytyy silmänruokaa niin suklaanystäville kuin mieskauneudesta pitäville (Johnny Depp <3). Very Happy Jos ette ole nähneet niin suosittelen!
Takaisin alkuun Siirry alas
Will McDonnell
Kuolonsyöjä
Will McDonnell


Viestien lukumäärä : 121
Join date : 05.01.2011
Paikkakunta : Valkeala

Elokuva-keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Elokuva-keskustelua   Elokuva-keskustelua EmptyKe Tammi 05, 2011 10:59 pm

Tuo Pieni suklaapuoti on kyllä ihan mieletön elokuva! Very Happy Oon nähny sen jonku pari kertaa ja aina se jaksaa itkettää ja naurattaa. <3 Pitäisi hankkia ihan dvd:lle se, koska sitä ei taas tiedä kuinka kauan menee että se telkkarista tulee. :/ Enkä tiedä jaksanko odottaa!

Itse aloitin tässä vuoden alussa semmoisen 501 elokuvaa-projektin. Aion katsoa 501 elokuvaa vuoden aikana kirjan "501 elokuvaa, jotka on nähtävä edes kerran eläessään" perusteella.
Nyt olen katsonut seitsemän elokuvaa tuosta kirjasta ja viimeisin oli Papillon.

Mua henkilökohtasesti pelotti ihan sikana alkaa kattomaan Papillonia, koska luulin että seuraavaksi olisi tiedossa kaksi ja puoli tuntia mitä tylsintä paasausta jostain vankikarkurin elämästä.
No, onneksi olin aika hienosti väärässä!
Papillon on kyllä ajoittain pitkäveteinen, mutta kertaakaan elokuvan aikana ei tullut mieleen että elokuva olisi tylsä! Kaikkea muuta. Rakastuin! Rakastin etenkin niitä kahta vuotta, mitkä Papillon vietti eristyssellissä. Jos en olisi ollut niin umpiväsynyt puoli yhden aikaan yöllä niin olisin varmasti itkenyt silmät päästäni loppukohtauksessa mutta tällä kertaa säästyin siltä.
Ennalta-arvattavia juttuja ei oikeastaan ollut juuri mitään! Kiitos spoilereiden, mitä sain ennen elokuvaa, osasin odottaa joitakin tiettyjä juttuja kuten sitä että vene toisella pakoyrityksellä olisi hajalla. Tämä ei tahtia haitannut.
Kaiken kaikkiaan ihan älyttömän hieno kokemus. Katson kyllä uudestaan jos joskus tulee tilaisuus! Hieno elokuva! Suosittelen kaikille! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sevenyearsofmagic.yolasite.com/
Barty Crouch Jr.
Kuolonsyöjä
Barty Crouch Jr.


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 30.01.2011

Elokuva-keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Elokuva-keskustelua   Elokuva-keskustelua EmptyMa Tammi 31, 2011 3:26 am

Täällä yksi elokuvafriikki lisää. Suosikkigenreni lienee kauhu, vaikken haluaisi. Tosin, ehkä se sittenkin on trillerit. Riippuu vähän kaudesta. =D Muita sydäntä lähellä olevia genrejä ovat fantasia/seikkailu, ja sci-fi. Toimintakin on joskus viihsyttävää, mutta sen täytyy sitten olla tosi laadukasta. Yleensä Arnold Schwarzeneggerin tähdittämät leffat ovat mainioita. Jotkut mustat komediat ovat myös viihdyttäviä. Esim. Heathers on loistava.

Kymmenen vuotta sitten oli nastaa katsella kaikenlaisia kauhuleffoja veljeni kanssa. Nykyään sen kanssa ei voi katsoa muuta kuin romanttisia komedioita, mikä vähän harmittaa, mutta toisaalta se on oikein mukavaa, koska ei niitä tule yksin paljonkaan katseltua, vaikka niistä paljon pidänkin.

Olen myös iso Disney-fani. Disneyllä on sympaattisia live-action -elokuvia, mutta eniten liputan niiden klassikkopiirretyille--etenkin '90-luvun tuotannolle. Nykyään niillä ei ole paljonkaan sydäntä mukana niissä + eivät enää piirrä käsin. Blaah.

Jos leffaliput ei ois niin törkykalliita, kävisin leffassa varmaan joka viikko. Jopa nykyisellä pari kolme kertaa vuodessa tahdilla pyrin käymään arkinäytöksissä ennen viittä. Vuokraaminen on yhtä lempipuuhistani ja se on mukavaa kun on klubikortit ja Makuunissakin usein pakettitarjouksia muutenkin. Harmittaa, kun FilmTown ei sitten millään viitsi pysyä meidän kaupungissa keskustassa. Tilasin myös Elisa Viihteen, joskaan en raaski sen vuokraamosta ottaa kuin jos en ihan oikeesti jaksa tai voi lähteä vuokraamoon, koska ne laskuttaa vuokraukset nettilaskun yhteydessä ja se on muutenkin kuukaudessa liikaa.

Kaikkien aikojen ykkösssuosikkileffani on ja on loppujen lopuksi aina ollut Leijonakuningas. Jotkut luulee sen olevan lastenelokuva, mutta se johtuu vain siitä, etteivät he ole nähneet sitä. Se on perhe-elokuva, joka pohjautuu Shakespearen näytelmiin ja Raamatun tarinoihin ja suoraan sanoen, jos Timonia ja Pumbaa ja Hakuna Matataa ei olisi siinä, en usko, että keskiverto lapsi siitä paljonkaan nauttisi.

Muita erityisen rakkaita ja kestosuosikkejani ovat Peter Pan (2003-vuoden live-action leffa), Oopperan kummitus (2004, ALW musikaalileffa), Wes Cravenin Scream ja Young Guns -leffat. En yleisesti ottaen länkkäreistä perusta, mutta nuo ovat laatukamaa.

Suosikkinäyttelijöitäni, joilta katson melkein mitä tahansa ovat Christian Slater, Emilio Estevez ja Jeremy Sumpter. Muita, joiden nimet vetää puoleensa ovat mm. Jim Carrey, Jennifer Aniston, Gerard Butler, Rachel Hurd-Wood, Jonah Bobo, Jack Nicholson...

Jep.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hiddenkiss.net/bartycrouchjunior.php
Sponsored content





Elokuva-keskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Elokuva-keskustelua   Elokuva-keskustelua Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Elokuva-keskustelua
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Harry Potter; yleistä keskustelua!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: