Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Ihmissudet Tylypahkassa

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Wallace Mayorette
Pyhä Mungo
Wallace Mayorette


Viestien lukumäärä : 64
Join date : 28.11.2012
Paikkakunta : Uleåborg

Ihmissudet Tylypahkassa Empty
ViestiAihe: Ihmissudet Tylypahkassa   Ihmissudet Tylypahkassa EmptySu Joulu 23, 2012 5:59 pm

Eli Tylypahkan ihmissusi opettajat ja oppilaat, sekä tietenkin Dumbledore, voisivat tulla suunnittelemaan Gianan ensimmäistä täydenkuun susiaikaa.

Olin ajatellut vähän näin, että kossa Wally on ihmissusi ja hän kuulee että lomamatkalla Gianan kimppuun on hyökännyt "koira" 18. huhtikuuta 1992 aikaan, niin hän tietenkin aavistaa totuuden ja että kyseessä on ollut ihmissusi.

Huolehtivana isänä Wally tietenkin tahtoo olla tyttärensä tukena ja tahtoo joko tytön kotiin ensimmäisen täydenkuun yöksi tai vastavuoroisesti viettää itse täydenkuun ensimmäisen yön tyttönsä koululla tämän tukena ja turvana, koska ensimmäinen täydenkuun yö ihmissudelle voisi olla järkyttävin?

Eli mitä mieltä te tyypit olette tästä ideasta?
Takaisin alkuun Siirry alas
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 05.03.2011

Ihmissudet Tylypahkassa Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmissudet Tylypahkassa   Ihmissudet Tylypahkassa EmptyTi Joulu 25, 2012 8:53 pm

Niin no yleisesti ottaen Gianan ensimmäinen täydenkuun yö tuskin olisi mitenkään kamalan dramaattisen järkyttävä kun susi on kumminki sudenmyrkyllä rauhoitettu, ja Giana turvallisesti Tylypahkassa, lukitussa huoneessa. Eli susi ei pääse tolkuttomasti pintaan eikä ole riskiä että Giana heräisi jostain pusikosta verissäsuin tai mitään sellaista. Ja sillä on seuranaan ainakin yksi kaveri, (Hunter).
Mutta tottakai äätrimmäisen kivulias muodonmuutos on oma asiansa ja ei sitä varmaan osaa kuvitella ennen kun sen kokee ensimmäisen kerran, ja joitakin oireita voinut jäädä huomattavasti sudenmyrkynkin alla, mikä myös saattaa tuntua joltain. Se miltä, riippuu tietenkin aina persoonasta.

Mä en oikeen voi sanoa tohon asiaan muuta, ainakaan tässä vaiheessa.

Paitsi että jos Giana on Tylypahkassa, Hunter voi omasta puolestaan olla Gianan tukena sen minkä omilta asenteiltaan pystyy ja osaa - ja voisi siitä oikeasti apua ollakin. Poika on kumminki tossa vaiheessa ihmissusi jo kuudetta vuotta eli ei mikään noviisi enää, ja edellisen joulun alla löytänyt jonkinlaista uutta näkökulmaa asioihn mm. Remuksen kautta, ja koki oman ekan muutoksensa paljon, paljon pienempänä/nuorempana kuin Giana (ja ilman sudenmyrkyn rauhoitusta.) Siis toki Hunterilla on yhä vakavia asenneongelmia yms. ihmissuteuden suhteen tuolloinkin, mutta se on siis rauhoittunut hitusen ja ehtinyt muutenkin ottaa askeleen parempaan suuntaan. (Sille tulee kyllä vielä dramaattinen askel väärille poluille, mutta luultavasti vasta kesällä 1992.)

Minä puolestani tässä olen mietiskellyt että siihen huoneeseen pitää keksiä joku...juttu, jos sinne lykätään kerran kuussa tyttö ja poika käymään läpi muodonmuutoksen joka vaatii enemmän tai vähemmän riisuutumista. Vaikka kaksikko nyt ovatkin vasta lapsia eivätkä välttämättä niin kiinnostuneita vastakkaisesta sukupuolesta, kyllä tossa teini-ikää lähestyessä silti alkaa kaivata yksityisyyttä varsinkin puolituntemattomien seurassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Giana Mayorette
Korpinkynsi
Giana Mayorette


Viestien lukumäärä : 193
Join date : 30.11.2012
Paikkakunta : Oulu

Ihmissudet Tylypahkassa Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmissudet Tylypahkassa   Ihmissudet Tylypahkassa EmptyKe Joulu 26, 2012 10:11 am

Toi on hyvä huomio. Ja sit varmaan seki kandee ottaa huomioon, ettei Giana varmaan tahdo olla mikää mamari ja vois kenties olla noloa, että isä tulis sen takia koululle. Ja kyllä varmaan toi ihmissuteus yhdistää Gianaa ja Hunteria kavereina enemmän, ku vielä sama tupakin ja samanmoista vilkkautta.

Sun näkemyksesi oli tosi hyvä. Ja varteenotettava ehdottomasti

muoks// tuli tässä vielä mieleen, että olikos se tuohon aikaa se typerä itsekeskeinen tyyppi pimeydenvoimilta suojautumisen ope`?
Takaisin alkuun Siirry alas
Albus Dumbledore
Rehtori/Kilta
Albus Dumbledore


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 16.02.2012

Ihmissudet Tylypahkassa Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmissudet Tylypahkassa   Ihmissudet Tylypahkassa EmptyKe Joulu 26, 2012 1:20 pm

Mietin vain tuota Gianan isän saapumista Tylypahkaan... Ottaen kuitenkin huomioon, että tuona vuonna Salaisuuksien kammio aukeni jälleen ja oppilaiden mystisiä kangistumisia alkoi tapahtumaan, voisin kuvitella ettei Tylypahkaan päästettäisi ketään ylimääräisiä yleisen turvallisuuden nimissä.

Takaisin alkuun Siirry alas
Giana Mayorette
Korpinkynsi
Giana Mayorette


Viestien lukumäärä : 193
Join date : 30.11.2012
Paikkakunta : Oulu

Ihmissudet Tylypahkassa Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmissudet Tylypahkassa   Ihmissudet Tylypahkassa EmptyKe Joulu 26, 2012 1:49 pm

Ablus// Tuo on myös tosi tärkeä huomio. Siksi aloitinki tämän, että saan selkeyttä tuohon lukuvuoteen, ja mielipiteisiin. Ja joo kyllä se minulle itelleni passaa, että Gianan tukena on vain Stephen tuolla koululla. Ajattelin vaan sitä kaikkea Wallynki näkökulmasta... Mutta joo.. Kiitti teiän selkeytyksistänne. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 05.03.2011

Ihmissudet Tylypahkassa Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmissudet Tylypahkassa   Ihmissudet Tylypahkassa EmptyKe Joulu 26, 2012 2:33 pm

Gaianan ensimmäinen täysikuu olisi toukokuussa 1992 eli eletään vielä ensimmäistä luukuvuotta. Noi Lockhart PVS:n opettajana, kangistumiset ja Salaisuuksien kammio yms. tulivat kuvaan vasta tokalla vuosikurssilla eli syksystä 1992 eteenpäin. =)

Mutta PVS:n opettajathan eivät kuitenkaan tiedä ihmissusioppilaasta. Vaan vain rehtori, liemimestari, sairaalasiiven parantaja Pomfrey ja ko. oppilaan tuvanjotaja tietävät ihmissusioppilaasta. Muulle henkilökunnalle kerrotaan ko. oppilaan tilasta vain jos joku tilanne sitä ehdottomasti vaatii.
Takaisin alkuun Siirry alas
Giana Mayorette
Korpinkynsi
Giana Mayorette


Viestien lukumäärä : 193
Join date : 30.11.2012
Paikkakunta : Oulu

Ihmissudet Tylypahkassa Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmissudet Tylypahkassa   Ihmissudet Tylypahkassa EmptyKe Joulu 26, 2012 2:54 pm

Tosiaan

Kiitti Hunter, mä olinkin näemmä ton aikataulun kanssa hieman sekasin Very Happy
Mut hyvä ku korjasit. Elikkäs Joo, nyt mä oon kärryillä taas Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ihmissudet Tylypahkassa Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmissudet Tylypahkassa   Ihmissudet Tylypahkassa Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ihmissudet Tylypahkassa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Montako oppilasta Tylypahkassa on?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Pelien suunnittelu-
Siirry: