|
| Tammikuun haaste 2013! | |
|
+13Harry Potter Indico Zolnerowitch Abs Walker Severus Kalkaros Stephen Hunter King Fairfax Avery Albus Dumbledore Reynardine Welz Giana Mayorette Ninji Chaos Denbright Connor Dane DrRockter 17 posters | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Albus Dumbledore Rehtori/Kilta
Viestien lukumäärä : 135 Join date : 16.02.2012
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! To Tammi 10, 2013 7:31 pm | |
| 10. Hahmo, joka on pilattu pahiten elokuvissa? - Helvetin moni. Kaikista suurimman raiskauksen koki kuitenkin Sirius Musta. Gary Oldman on loistava näyttelijä ja hän on tehnyt monia hyviä elokuvia, mutta Siriuksen ulkonäköön mies ei sitten sovi pätkääkään. Minun kuvittelemani Sirius ei omista partaa, ei omista pöljää liituraitatakkia, eikä varsinkaan ole niin lempeän näköinen Hollywood gentleman kuin Oldman. | |
| | | Chaos Denbright Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 377 Join date : 22.08.2011
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! To Tammi 10, 2013 8:03 pm | |
| 10. Hahmo, joka on pilattu pahiten elokuvissa?
Tähän olisi niin monta vaihtoehtoa... Ja moni niistä on jo tullut esillekin. Otan kuitenkin esille näiden muiden jo mainittujen lisäksi Villisilmä Vauhkomielen, joka ei varsinkaan ulkonäöllisesti vastannut omia ajatuksiani ollenkaan. Toinen, jonka MV tuossa jo mainitsikin, on tuo parikymppiseksi aika paljon keski-ikäiseltä näyttävä James Potter. :D | |
| | | Reynardine Welz Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 116 Join date : 15.11.2012
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! To Tammi 10, 2013 11:07 pm | |
| 11. Hahmo, joka ei ollut elokuvissa mutta jonka olisit halunnut olevan?
Hmm.. Regulus Musta olis voinut olla. En muista, että sitä olis näytetty missään kohtaa. | |
| | | Connor Dane Korpinkynsi
Viestien lukumäärä : 75 Join date : 16.07.2012
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! Pe Tammi 11, 2013 12:47 pm | |
Nevillen isoäiti ois ollu kiva mauste ja sitä kautta Nevillen vanhemmat myös...Vaikka vitosleffaan se Mungo-kohtaus, ja jotain selvitystä siitä että Neville ois hyvin voinut olla nyt Harryn tilalla ja toisinpäin - että Harryn kohtalo oli arpapeliä. Se ois mun mielestä tuonut kivasti syvyyttä ja esiin jonkinlaista omaperäisyyttä...Nyt leffat on vaan että Harry oli ehdoton Valittu koko ajan. Muistaakseni se ennustus lausuttiin kyllä elokuvissa mutta ei selitetty lainkaan että Nevillekin syntyi "kun seitsemäs kuukausi kuolee"?
Mutta toisaalta kuten jo aiempaan kysymykseen vastailin, olisin halunnut mukaan Voldemortin perhehistoriaa ja sukupuuta, joten sen äiti ja/tai äidin isä ovat myös haluttujen listalla.
Näissä tietysti yhden laittaminen vaatii aika herkästi toisenkin, mutta kyllä ne ois saanu yhteen kohtaukseen mahdutettua. Jos pitäisi valita vain yksi hahmo, niin valitsisin Voldemortin isoisän, Lomen Kolkko. | |
| | | Albus Dumbledore Rehtori/Kilta
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! Pe Tammi 11, 2013 1:06 pm | |
| 11. Hahmo, joka ei ollut elokuvissa mutta jonka olisit halunnut olevan? - Kolkkojen suvun. Kappale jossa Harry vieraili Dumbledoren kanssa ajatusseulassa ja jossa kerrottiin Voldemortin suvusta, painui mieleeni niin elävästi ja voimakkaasti että olisin halunnut nähdä siitä myös elokuvasovituksen. | |
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! Pe Tammi 11, 2013 1:46 pm | |
Nyt on pakko vastata kahdella, koska en pysty päättämään näiden väliltä. Charlie Weasley ja Augusta Longbottom. Kuten ehkä näistä mun aiemmista vastauksista on huomattu, olen Weasleyn perheen "fani" ja mielestäni oli tosi kummallista, että Charlie ei näkynyt elokuvissa lainkaan, paitsi siinä yhdessä kuvassa joka oli Profeetassa kun Weasleyt kävivät Egyptissä. Augusta Longbottom, Nevillen isoäiti siis, taas olisi ollut mielenkiintoista nähdä, kun Neville kuitenkin on aika tärkeä sivuhahmo (mun mielestä ainakin! :D) ja muutenkin.
Se täytyy vielä sanoa, että itseäni ei haitannut ollenkaan se, ettei Nevillen vanhempia näytetty. Jo pelkästään se kuva, jota Villisilmä (vai kuka se oli leffassa?) esittelee, näytti Nevillen vanhemmat aivan täysin erilaisina mitä itse ne olen ajatellut ja erilaisina mitä ne mun mielestä kirjojenkin perusteella olisi voinut olla. Omaa kuvaani vastaa aika hyvin tuo Alice Kelmien puolella. :D | |
| | | Stephen Hunter King Korpinkynsi/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 05.03.2011
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! La Tammi 12, 2013 12:06 am | |
| 12. Laulu jonka yhdistät Harry Potteriin?Blackbird - Breaking Benjamin Kuulin sen aikoinani ekan kerran tuon nimenomaisen Sirius-videon yhteydessä ja siksi siitä tulee aina ensimmäisenä Kelmit ja Sirius mieleen ja se on mulle varmaan aina ja ikuisesti Siriuksen biisi. | |
| | | Giana Mayorette Korpinkynsi
Viestien lukumäärä : 193 Join date : 30.11.2012 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! La Tammi 12, 2013 10:15 am | |
| 12. Laulu jonka yhdistät Harry Potteriin?
We walking in the air. | |
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! La Tammi 12, 2013 10:04 pm | |
| 13. Lempinäyttelijä elokuvissa?
Evanna Lynch, jotenkin se on niin suloinen. Harmi ettei Luna-kohtauksia ollut montaa. | |
| | | Fairfax Avery Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 106 Join date : 11.12.2011
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! La Tammi 12, 2013 10:09 pm | |
Alan Rickman. Ei epäilystäkään siitä x) Joskin Tom Felton ja David Thewlis ei jää paljo huonommiksi. | |
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! La Tammi 12, 2013 10:33 pm | |
Christian Coulson eli teini-Voldemort Salaisuuksien kammiosta. Harmi vaan että sillä oli niin pieni osa. Toinen suosikki on David Tennant, niin paljon kuin vihaankin sitä miten ne tuhosi Juniorin hahmon, Tennant pelasti siitä edes jotain sillä että veti roolin upeasti nähden siihen millaiseks se oli kirjoitettu. Matthew Lewis on myös vallan mainio Neville. | |
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! Su Tammi 13, 2013 9:30 am | |
| 13. Lempinäyttelijä elokuvissa? - Alan Rickman ja Gary Oldlman. Hahmojen ulkonäöt nyt olivat mitä olivat, mutta näyttelyn osalta onnistuivat mielestäni hyvin. Kyseiset herrat ovat myös lempinäyttelijöitäni monissa muissakin elokuvissa, varsinkin Rickman.
Pidin myös erittäin paljon Michael Gambonista Dumbledoren roolissa, vaikka hän ei aivan Richard Harrisin tasolle ylttänytkään. | |
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! Su Tammi 13, 2013 11:03 am | |
Todella vaikeaa valita lempinäyttelijä, koska vaikka Potter-leffoissa on ihan liikaa valittamisen aihetta, niihin on kuitenkin valittu ihan loistavia näyttelijöitä pääasiassa. Teen nyt kompromissin ja vastaan kahdessa kategoriassa koska en pysty valitsemaan yhtä. :D Aikuisnäyttelijöistä täytyy valita Alan Rickman, koska mies tekee kyllä uskomattoman hienon ja uskottavan roolin Kalkaroksena (ja se on vastannut yllättävän paljon omia mielikuviania Kalkaroksesta). Näistä ns. lapsinäyttelijöistä lempparini on Matthew Lewis Nevillenä, koska Matthew on omasta mielestäni onnistunut vangitsemaan Nevillen kehityksen ja eri puolet aika hienosti vaikka Neville tietyllä tapaa jäikin vähän sivummalle elokuvissa ja oli usein pelkästään se komiikan luoja kun Nevillelle kävi jotain. Silti. | |
| | | Reynardine Welz Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 116 Join date : 15.11.2012
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! Su Tammi 13, 2013 11:27 am | |
Vaikea sanoa, kun en ole asiaa oikeastaan ennen miettinyt.. Mutta ehkä Tom Felton. Evanna Lynch oli myös hyvä. | |
| | | Severus Kalkaros Juomamestari
Viestien lukumäärä : 36 Join date : 05.05.2012
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! Su Tammi 13, 2013 9:17 pm | |
Alan Rickman ehdottomasti. Lapsena pelkäsin sitä ihan hirveästi mut nyt näin myöhemmin oon kiihkeästi rakastunut miehen ääneen ja mm. kalkaroksen vaatetus elokuvassa on jotain todella upeaa. Lisäksi mä ihailen miten se on vanginnut kalkaroksen olemuksen välillä pelkkään katseeseen ja äänen painoon.
Lisäksi mun on PAKKO mainita Doppy, jota kukaan ei näytelly, mutta silti! Olin niin hemmetin pettynyt kun kotitontut ei hyökänny viimesessä osassa kuolonsyöjien nilkkoihin kun olisin halunnut sen. Lisäksi Doppybn kuollessa mä paruin niin, että mun äitini luuli jonkun oikeasti kuolleen kun nyyhkytin sille että se kuoli :'D Albuksen kuollessa mähän olin ihan murtunut, mutta jostain syystä Doppy oli vaan mulle jotain niin rakasta. | |
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! Ma Tammi 14, 2013 12:22 pm | |
| 14. Lempilainaus J.K Rowlingilta?
Paha, paha. "Vaatii rohkeutta vastustaa vihollistaan, mutta vielä enemmän ystäviään." Ei ehkä sanatarkasti oikein, mutta toi vaan iskee. | |
| | | Severus Kalkaros Juomamestari
Viestien lukumäärä : 36 Join date : 05.05.2012
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! Ma Tammi 14, 2013 2:07 pm | |
| 14. Lempilainaus J.K Rowlingilta?Ajattelin ottaa ensimäisenä ihan J.K. Rowlingin sanomana: Imagination is not only the uniquely human capacity to envision that which is not, and therefore the fount of all invention and innovation. In its arguably most transformative and revelatory capacity, it is the power to that enables us to empathize with humans whose experiences we have never shared. Kirjassa on monia mahtavia kohtia, mutta jostain syystä mä oon aina pitänyt Albuksen sanoista: "You fail to recognize that it matters not what someone is born, but what they grow to be." Lisäksi innokkaana ruuan laittajana ja jos mun luo tulee kylään niin on aina jotain tarjolla. Itse olen päässyt sanomaan tämän kerran ja se on parhaita asioita mitä oon ikinä saanu tehtyä: "I would assume that you were going to offer me refreshment, but the evidence so far suggests that that would be optimistic to the point of foolishness." Tosin itse sanoin kyllä suomeksi, mutten jaksanut tonkia kyseistä kohtaa kirjoista. | |
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! Ti Tammi 15, 2013 1:36 pm | |
| 15. Unelmanäyttelijät lempihahmoillesi?Jostain kumman syystä mä en osaa oikein vaihtaanäyttelijöitä | |
| | | Stephen Hunter King Korpinkynsi/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 05.03.2011
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! Ti Tammi 15, 2013 2:40 pm | |
| 15. Unelmanäyttelijät lempihahmoillesi?
Haluaisin ehdottomasti nähdä Jamie Bellin Barty Kyyry Juniorina...Siis kirjalle uskollisessa elokuvasovituksessa, (Eli sen tyypin joka on mulla mun Juniorini kuvissa ja videoissa.) Mulla ei ole epäilystäkään etteikö se vetäisi roolia upeasti.
Siriukselle taas......Johnny Depp mielestäni taipuu hienosti monenlaisiin rooleihin, ja haluaisin nähdä sen Siriuksena. | |
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! Ti Tammi 15, 2013 3:22 pm | |
| 15. Unelmanäyttelijät lempihahmoillesi? - En osaisi minäkään miettiä muita näyttelijöitä hahmojen tilalla. Tuttu näyttelijä kaarti on niin juurtunut mieleeni, että olisi vaikea lähteä miettimään rooleihin ketään muuta.
Toisaalta, Nibsin tavoin, olisi ihan mielenkiintoista nähdä kuinka Depp taipuisi Siriuksen rooliin, vaikka häntäkään ei olisi helppoa kuvitella HP-sarjaan. | |
| | | Abs Walker Rosvo
Viestien lukumäärä : 30 Join date : 25.11.2012
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! Ti Tammi 15, 2013 4:45 pm | |
| 15. Unelmanäyttelijät lempihahmoillesi?
Mä en kanssa alkais näytteliöitä hirveesti muuntelee mutta yhtä asiaa toivon, Hermionen majava hampaita. Mua risoo kun Emma on niin nätti ja laitettu leffoissa eikä semmonen kunnon nörtti mikä kirjojen Hermione on. Mun silmissä kirjojen hermionella on ulkonevat hampaat ja finnejäkin joskus. (Tosin ne höröhampaathan katos sitten...) Tää asia siis on mua häirinnyt iät ja ajat vaikka Emma on loistava näyttelijä.
Johny Depp britti leffassa... ei kiitos. Mun mielestä se, että näyttelijät on ollu pääasiassa brittejä ja ei niin tunnettuja (kuinka niin mä oon tän jälkeen hurahtanu Down Town Abbyyn....) ja helvetin hyviä. Olis ollut turhaa katsojien kalastusta lättästä joku Johny Depp sinne pällistelemään, koska musta tuntuu, että silloin siitä olisi voitu nostaa liikaa Siriusta esiin. Johny Depp kun on niin iso kassamagneetti, että ei sitä mihinkään sivurooliin pyydettäis. Siriushan on tärkee hahmo, mutta ei kuitenkaan niin isossa roolissa. | |
| | | DrRockter Admin
Viestien lukumäärä : 436 Join date : 03.01.2011 Ikä : 34 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! Ti Tammi 15, 2013 7:10 pm | |
| 15. Unelmanäyttelijät lempihahmoillesi? Eäh.. Niitä tuntemattomia naamoja mä sinne kaipaan! Daniel Radcliffestä meni maku sillä samaisella sekunnilla kun se naureskeli jossaa haastattelussa olleensa kännissä jossain kuvauksissa joten sen herran jo pelkästään periaatteesta vaihtaisin ihan kehen tahansa muuhun. Mä en tajua miten joku kehtaa tehä tollasta. Johnny Deppiä tai muutakaan isoa nimeä en haluaisi tälläsiin elokuviin! Mutta jos joku iso nimi pitäisi mainita niin edelleen; Hugh Jackman Kahlesalvaks! Omnom! | |
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! Ke Tammi 16, 2013 7:17 am | |
| 16. Mikä on ensimmäinen muistosi Harry Potterista?No näjin serkullani Viisasten kivi pelin ja pyysin lainaan, kun olin pelannut sitä, hokasin kirjastos sen ekan leffan ja katoin, sit pelasin sitä peliäki ja diggasin niin, että päätin lukea kirjatki | |
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! Ke Tammi 16, 2013 10:57 am | |
| 16. Mikä on ensimmäinen muistosi Harry Potterista? - Olin 7 vuotias, vasta 1 luokalla, kun opettajamme luki meille Harry Potteria ja Viisasten kiveä aina iltapäivisin.
Siitä se sitten lähti, ja vahva rakkaus Potteriin pysynyt edelleen :) | |
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! Ke Tammi 16, 2013 11:27 am | |
| 16. Mikä on ensimmäinen muistosi Harry Potterista?
Sen täytyy olla Salaisuuksien kammio-leffa elokuvateatterissa joskus loppuvuodesta 2002, koska muistelen että katoin vaan että onpas mielenkiintoisen oloinen fantasiaelokuva, ilman mitään tietoa siitä tai sen maailmasta muuta kuin mitä Finnkinon esittely kertoi. Ja siksi se olikin niin ilahduttava ja ikimuistoinen kokemus kun kaikki oli ihan uutta ja tuntematonta, mutta hauskaa ja mielenkiintoista. Tuosta katselukerrasta jäi monia kohtauksia mieleen muistoiksi, kuten basiliski jahtaamassa Harryä ja teini-Volde sanomassa että vaikkei se voi nähdä sinua, se yhä kuulee... Mutta jos mennään oikein kirjaimelliseksi, ensimmäinen muistoni Pottereista on se kun nauran itseni tärviölle siellä leffateatterin penkillä kun Ron saa äidiltään Räyhääjän Tylypahkaan. Muistan sen hetken kuin eilisen. Se oli vaan niin hulvaton, kun Mollyn näyttelijä oli niin hyvä ja koko Räyhääjän käsite on niin omaperäinen ja huvittava, ja ne oli vielä visuaalisesti toteuttanut sen niin hauskasti.
Että sellasta. Mutta vaikka tuo leffa olikin ilahduttava ja positiivinen kokemus, ne kaksi ekaa kirjaa on tosiaan niin paljon lapsille suunnattu että kiinnostuin kirjoista vasta helmikuussa 2004, kuultuani Kelmeistä ja Siriuksesta. | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Tammikuun haaste 2013! | |
| |
| | | | Tammikuun haaste 2013! | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |