Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Hopeakettu häviksissä

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Reynardine Welz
Kuolonsyöjä
Reynardine Welz


Viestien lukumäärä : 116
Join date : 15.11.2012

Hopeakettu häviksissä Empty
ViestiAihe: Hopeakettu häviksissä   Hopeakettu häviksissä EmptyKe Helmi 13, 2013 8:08 pm

Nyt on niin, että mää lähen kerrankin oikeen kunnolla ulkomaille! Very Happy Eli Karibian merelle ollaan menossa hiihtolomalla. Olen siis poissa 20.2-2.3. Saatan kyllä kirjoitella tuolloin rooleja miniläppärillä, mutta ei ole omaa nettiä mukana, joten tuskin postaan mitään matkan aikana. Enkä siis ole muutenkaan tavoitettavissa silloin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Reynardine Welz
Kuolonsyöjä
Reynardine Welz


Viestien lukumäärä : 116
Join date : 15.11.2012

Hopeakettu häviksissä Empty
ViestiAihe: Vs: Hopeakettu häviksissä   Hopeakettu häviksissä EmptyPe Toukokuu 10, 2013 3:06 pm

Toukokuu näyttää nyt aika kiireiseltä kouluhommien loppuunsaattamisessa ennen kesälomaa. Että älkää kummastuko jos vastauksissa kestää. Kesäkuussa luultavasti taas aktiivisempaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Reynardine Welz
Kuolonsyöjä
Reynardine Welz


Viestien lukumäärä : 116
Join date : 15.11.2012

Hopeakettu häviksissä Empty
ViestiAihe: Vs: Hopeakettu häviksissä   Hopeakettu häviksissä EmptyKe Kesä 19, 2013 6:06 pm

En oo tavoitettavissa tänä viikonloppuna, koska meen juhannukseks kaverin mökille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Reynardine Welz
Kuolonsyöjä
Reynardine Welz


Viestien lukumäärä : 116
Join date : 15.11.2012

Hopeakettu häviksissä Empty
ViestiAihe: Vs: Hopeakettu häviksissä   Hopeakettu häviksissä EmptyKe Heinä 03, 2013 7:13 pm

Tää varmaan kuulostaa hölmöltä ja turhalta karkaamiselta, mut mä aion kokeilla olla vähän aikaa lähes kokonaan avaamatta tietokonetta. En siis siksi et todellakaan roolisin liikaa, vaan koska mulla menee älyttömästi aikaa siihen että vaan oon koneella enkä käytännössä tee yhtään mitään. Ja nyt kun kesällä on se mahdollisuus, kun ei oo pakko käydä koneella joka päivä opiskelujen vuoksi. (Laskut vaan tosin pitää maksaa) Voi olla että jos saan sellasta turhaa lagaamista kitkettyä pois, niin roolimisintokin paranee. Mahdollisesti oon poissa siis ehkä noin viikon, mut voi olla et palaan aikasemminkin tai sit hieman myöhemmin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hopeakettu häviksissä Empty
ViestiAihe: Vs: Hopeakettu häviksissä   Hopeakettu häviksissä Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hopeakettu häviksissä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Hopeakettu häviksissä

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Poissaolot-
Siirry: