|
| Hopeakettu häviksissä | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Reynardine Welz Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 116 Join date : 15.11.2012
| Aihe: Hopeakettu häviksissä Ke Helmi 13, 2013 8:08 pm | |
| Nyt on niin, että mää lähen kerrankin oikeen kunnolla ulkomaille! Eli Karibian merelle ollaan menossa hiihtolomalla. Olen siis poissa 20.2-2.3. Saatan kyllä kirjoitella tuolloin rooleja miniläppärillä, mutta ei ole omaa nettiä mukana, joten tuskin postaan mitään matkan aikana. Enkä siis ole muutenkaan tavoitettavissa silloin. | |
| | | Reynardine Welz Kuolonsyöjä
| Aihe: Vs: Hopeakettu häviksissä Pe Toukokuu 10, 2013 3:06 pm | |
| Toukokuu näyttää nyt aika kiireiseltä kouluhommien loppuunsaattamisessa ennen kesälomaa. Että älkää kummastuko jos vastauksissa kestää. Kesäkuussa luultavasti taas aktiivisempaa. | |
| Aihe: Vs: Hopeakettu häviksissä Ke Kesä 19, 2013 6:06 pm | |
| En oo tavoitettavissa tänä viikonloppuna, koska meen juhannukseks kaverin mökille. | |
| Aihe: Vs: Hopeakettu häviksissä Ke Heinä 03, 2013 7:13 pm | |
| Tää varmaan kuulostaa hölmöltä ja turhalta karkaamiselta, mut mä aion kokeilla olla vähän aikaa lähes kokonaan avaamatta tietokonetta. En siis siksi et todellakaan roolisin liikaa, vaan koska mulla menee älyttömästi aikaa siihen että vaan oon koneella enkä käytännössä tee yhtään mitään. Ja nyt kun kesällä on se mahdollisuus, kun ei oo pakko käydä koneella joka päivä opiskelujen vuoksi. (Laskut vaan tosin pitää maksaa) Voi olla että jos saan sellasta turhaa lagaamista kitkettyä pois, niin roolimisintokin paranee. Mahdollisesti oon poissa siis ehkä noin viikon, mut voi olla et palaan aikasemminkin tai sit hieman myöhemmin. | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Hopeakettu häviksissä | |
| |
| | | | Hopeakettu häviksissä | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |