Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Andromeda poissa kuvioista

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Narcissa Malfoy
Kotirouva
Narcissa Malfoy


Viestien lukumäärä : 23
Join date : 20.04.2013

Andromeda poissa kuvioista Empty
ViestiAihe: Andromeda poissa kuvioista   Andromeda poissa kuvioista EmptyTo Toukokuu 02, 2013 9:13 pm

Olen nyt joitakin päiviä viettänyt flunssassa ja kovassa kuumeessa. (Erittäin mukavasti näin vapun paikkeilla.) En vieläkään ole ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa ja se näkyy valitettavasti poissaolona. Parantuminen etenee kuitenkin toivottuun suuntaan. Kunhan olen saanut kaikki rästiin jääneet koulutyöt ja tentin pois alta, olen täällä taas osallisena.

Arvioitu poissaolon kesto: noin viikko tästä eteenpäin. Päivämäärissä noin 10.5. asti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Narcissa Malfoy
Kotirouva
Narcissa Malfoy


Viestien lukumäärä : 23
Join date : 20.04.2013

Andromeda poissa kuvioista Empty
ViestiAihe: Flunssan uusintakierros   Andromeda poissa kuvioista EmptyTo Toukokuu 23, 2013 6:38 pm

Ehdin tekemään osan rästissä olevista opinnoistani ja aloitin nyt uuden kierroksen flunssaa. Pahoittelen poissaoloani ja teen paluuta, kunhan olen taas paremmassa kunnossa.

Näin astmaatikkona se flunssa voi kestää parista päivästä pariin kuukauteen, joten en nyt tähän hätään yritä arvailla poissaolon pituutta. Tulen varmaan puolikuntoisena tekemään jotain, mutta opiskelut pitäisi nyt oikeasti saada valmiiksi keväältä, jotta voin sitten rauhassa sairastella ja lomailla.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Andromeda poissa kuvioista
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Poissaolot-
Siirry: