|
| Tärkeää sähköposteista ja yhteenveto-aikajanasta! | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
DrRockter Admin
Viestien lukumäärä : 436 Join date : 03.01.2011 Ikä : 34 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Tärkeää sähköposteista ja yhteenveto-aikajanasta! Ke Tammi 05, 2011 12:03 pm | |
| Nyt kun joulu on ohi ja uusi vuosi tuloillaan niin tahdon kiittää kaikkia kuluneesta vuodesta! (Halusinpa sanoa näin Neljäs viikko käynnistyi ja 200 viestiä! Hienoa! Noniin, asiaan! Eli voisitteko ystävällisesti lähettää minulle yksityisellä viestillä sähköpostiosoitteitanne? Ei, en ole lähettelemässä turhia viestejä sillä oletan että saatte ne turhat viestit myös täältä foorumilta luettua. Kuitenkin varmuuden vuoksi haluaisin kerätä mahdollisimman monen sähköpostiosoitteen, sillä netti on hyvin arvaamaton paikka; On kerran jos useamminkin käynyt niin että foorumit katoavat bittiavaruuteen ilman mitään varoitusta. Siltä varalta että näin käy niin olisi enemmän kuin mukavaa jos minulla olisi jokin keino ilmoittaa teille asiasta ja samalla myös uuden foorumin uusi osoite. En ole koskaan itse tuhoamassa tätä foorumia, mutta aina voi netissä sattua mitä tahansa. Jos et kuitenkaan halua antaa minulle sähköpostiasi niin se ei tietenkään ole pakollista, joskin toivottavaa. Eli pistäkää yksityisellä viestillä sähköpostiosoitteitanne! (: Toinen asia. Kuten olette ehkä huomanneet, pidän tuolla aikajanapuolella myös tuollaista pelien yhteenveto-aikajanaa. Nyt kun tämä foorumi alkaa ihanteellisesti kasvaa niin toivoisin että mahdollisimman monet ilmoittelisivat uusista aikajana-päivityksistä tuohon kyseiseen topiciin. Käyn kyllä katsomassa mahdollisimman usein onko päivityksiä tapahtunut, mutta jokin peli voi jäädä huomaamatta. (: Tarkastelkaa siis topicia ja ilmoittakaa jos jotakin puuttuu! Kiitos! | |
| | | | Tärkeää sähköposteista ja yhteenveto-aikajanasta! | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |