No yritetäänpäs nytten selvittää näitä salaisuuksia hahmojeni mielestä!
Leticia Mayer
1.) Vanhempiesi mukaan, mikä oli ensimmäinen sanasi? Hoin jotain 'uppaa' kuulemma pienenä hyvin paljon ja ei, en tiedä yhtään mitä se tarkoittaa! Eikä kai äiti tai isäkään tiennyt.. Mutta sinänsä tuon voisi tulkita johonkin 'isään' liittyvään koska myöhemmin opin sanomaan äitin ja Allin (=Alison), mutta isää en sanonut mutta uppaa kyllä hoin.. Hmm..
2.) Varhaisin muistosi? Hmmh.. Muistan kuinka sain iskältä tukkapöllyä kun olin Alisonin väriliiduilla sotkenut sen seinän. En kyllä muista minkä ikäinen olisin ollut, mutta pieni. Harrastin tätä kyllä vanhempanakin huolimatta siitä etteivät äiti ja isä siitä pitäneet. Eikä Alisonkaan tietysti..
3.) Millainen oli ensimmäinen koulupäiväsi? No aika pelottava! Odotin että mut laitettaisiin samaan tupaan Alisonin kanssa (se oli rohkelikossa), mutta sitten minut heitettiin sinne kaikista pahimpaan (parhaimpaan) mahdolliseen eli luihuiseen! Se oli pelottavaa koska olin viimeiset kaksi vuotta käyttänyt tuhrimalla luihuisten naamoja pois Alisonin koulukuvista.. Hmmh..
4.) Lapsuuden haaveesi? No ihan pienenä mä halusin taitoluistelijaksi, mutta sitten kun menin Tylypahkaan niin sitten ei luistelu enää kummemmin kiinnostanut ja halusin tehdä jotain mikä vaikuttaisi velhoyhteiskuntaan tavalla tai toisella. Noh, nyt olen syyttäjä niin kaipa tuo toive jossain määrin toteutui..
5.) Mitä haluaisit tehdä työksesi? Juuri tätä mitä teen eli olen syyttäjä taikaministeriössä. Tosin on tässäkin työssä puolensa, mutta viihdyn kyllä!
6.) Kerro lyhyesti perheestäsi? Isäni on ylisuojeleva, äitini hössöttää, Alison ei osaa pitää päätään kiinni, Klaus on ylisosiaalinen, Justin on mukava perusjätkä ja Hugh on.. pentu. Vieläkö tiiviimmin? Asun sirkuksessa! Ollaan melkein kaikki eri tuvista..
7.) Haluaisitko (lisää) lapsia? Eäää.. No oon aina sanonu ettei musta äidiksi ole ja että Alison on meistä kahdesta se enemmän äitimäinen ja sehän nyt on jo äiti kun sillä on Hugh.. Mutta no.. Kai minäkin nyt yhden voisin ehkä.. Hmmh..
8.) Mottosi? Ei mulla mitään mottoa ole.. Vaikea kysymys tämä! Skippaan!
9.) Kaikki kuolevat joskus; miten haluaisit kuolla? Omalla sohvallani kaikkien ihanien peittojeni välissä ja kahvikupin kanssa.
10.) Paras vuosi elämästäsi? Hmmh.. 1996? Kiitti, moi!
Will McDonnell
1.) Vanhempiesi mukaan, mikä oli ensimmäinen sanasi? - Isi.
2.) Varhaisin muistosi? En mä tiedä.. Ömh.. Joku.. Joku aamupala kotona. Aurinko paistaa sisään ja kaikilla on mukavaa..
3.) Millainen oli ensimmäinen koulupäiväsi? Tipuin järveen koska yksi idiootti alkoi haastaa riitaa sen venereissun yhteydessä! Ei siis mikään paras mahdollinen.. hmph..
4.) Lapsuuden haaveesi? Näh.. Noh.. Halusin seurata isää Mungoon.
5.) Mitä haluaisit tehdä työksesi? Haluan olla kuolonsyöjä ja onneksi olenkin. En mä mitään muuta halua tehdä..
6.) Kerro lyhyesti perheestäsi? Kuollut ja kuopattu.
7.) Haluaisitko (lisää) lapsia? En.
8.) Mottosi? Valta on voimaa ja sitä rataa..
9.) Kaikki kuolevat joskus; miten haluaisit kuolla? No enpä ole tätä miettinyt! Ihan sama.. Taistelussa varmaan. En siedä ajatusta mistään kiikkustuolissa istuskelemisesta.
10.) Paras vuosi elämästäsi? 1979.
Fred & George Weasley
1.) Vanhempiesi mukaan, mikä oli ensimmäinen sanasi? F: ... hmmh.. It's raining men! Halleluuuujah it's raining men... uuu!
G: haha.. toi oli hyvä! Mutta mutta.. Hmm.. Joku.. Mikähän olisi ollut?
F: No sä sanoit varmaan että "Fred on kiva<3" mutta mä sanoin varmaan että "minää<3"
G: Ai nyt muistan! Sä hoit fuupelia ja mä sanoin 'tyhmä'.
F: ...
2.) Varhaisin muistosi?G: Sytytettii Percyn tukka tulee!
F: Joo hei tämän mäkin muistan! Hoho.. Oltii ehkä pari vuotiaita tai jotain..
3.) Millainen oli ensimmäinen koulupäiväsi?F: No samanlainen varmaan kun kaikilla muillakin.. lajittelu ja sellasta.
G: Ja hitosti ruokaa.
F: Ja Dumbledoren joku hämärä puhe.
G: Ja ekat tupabileet sitten illalla!
F: haha.. Tais olla ainoot tupabileet kun McCarmiwa tuli pyörähtää..
4.) Lapsuuden haaveesi?F&G: Pilailupuoti.
5.) Mitä haluaisit tehdä työksesi?F&G: Pilailupuoti!
6.) Kerro lyhyesti perheestäsi?G: Kaikil on punanen pää ja pisamia.
F: Ja kaikki muut on rentoi paitsi Percy, joka on jäykkä ku rautakanki.
G: Heha.. joo! Ja silti me ollaa kuulemma perheen mustii lampait!
7.) Haluaisitko (lisää) lapsia?F: Ehkei me viel muksui hankita, eihän George?<3
G: Voi ei vielä, velikulta<3 Ehkä joskus!
F: Ah, tätä onnea. Me ei olla ajateltu asiaa vielä!
G: Joo, ei pidä antaa Fredille aihetta vauvakuumeeseen..
*virnistelyä ja naurua*
8.) Mottosi? G: Pilailu pelastaa päivän!
F: .. Joo.
9.) Kaikki kuolevat joskus; miten haluaisit kuolla?G: Me kuollaa sit ku kaikilla lapsilla on oikeus pilailuun!
F: Eli sun mukaa me kuoltais vuoden päästä. Kiitti George. Mä ainakin kuolen vasta vanhana pappana.
G: Miten nii vuoden päästä?
F: Hei vähän luottoo nyt meidän WelhoWitsejä kohtaan!
G: Ai joo.. Me kuollaa vuoden päästä.
F: Joo, miten vaa..
10.) Paras vuosi elämästäsi? F: Minäs vuonna me perustettii Welhowitsit?
G: 1996.
F: Joo, 1996 on vastauksemme! Tupla ja kuitti, kiitos ja näkemiin!
G: ps. tervetuloa ostoksille....
F: joo!
Voldemortilla tätä on turha tehdä kun ei se mitään muista lapsuudestaa ja angstais vaa kuinka iskä oli kamala eikä rakastanu äitii ja sitä rataa..