Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kysely hahmoille: Elämästä

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Barty Crouch Jr.
Kuolonsyöjä
Barty Crouch Jr.


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 30.01.2011

Kysely hahmoille: Elämästä Empty
ViestiAihe: Kysely hahmoille: Elämästä   Kysely hahmoille: Elämästä EmptyKe Maalis 09, 2011 2:38 pm

Tein nämä kysymykset alunperin CyberRope -foorumille, mutta tuompa tännekin. Smile

Huom! Hahmon iän / elämäntilanteen tämän vastatessa voi valita vapaasti. Vastailkaa yhdellä tai useammalla hahmollanne jolla pelaatte tässä roolipelissä. Kaikkien vastaukset samaan viestiin.

1.) Vanhempiesi mukaan, mikä oli ensimmäinen sanasi?
2.) Varhaisin muistosi?
3.) Millainen oli ensimmäinen koulupäiväsi?
4.) Lapsuuden haaveesi?
5.) Mitä haluaisit tehdä työksesi?
6.) Kerro lyhyesti perheestäsi?
7.) Haluaisitko (lisää) lapsia?
8.) Mottosi?
9.) Kaikki kuolevat joskus; miten haluaisit kuolla?
10.) Paras vuosi elämästäsi?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hiddenkiss.net/bartycrouchjunior.php
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 28.01.2011

Kysely hahmoille: Elämästä Empty
ViestiAihe: Vs: Kysely hahmoille: Elämästä   Kysely hahmoille: Elämästä EmptyMa Maalis 14, 2011 12:30 pm

No yritetäänpäs nytten selvittää näitä salaisuuksia hahmojeni mielestä! Very Happy

Leticia Mayer
1.) Vanhempiesi mukaan, mikä oli ensimmäinen sanasi? Hoin jotain 'uppaa' kuulemma pienenä hyvin paljon ja ei, en tiedä yhtään mitä se tarkoittaa! Eikä kai äiti tai isäkään tiennyt.. Mutta sinänsä tuon voisi tulkita johonkin 'isään' liittyvään koska myöhemmin opin sanomaan äitin ja Allin (=Alison), mutta isää en sanonut mutta uppaa kyllä hoin.. Hmm..
2.) Varhaisin muistosi? Hmmh.. Muistan kuinka sain iskältä tukkapöllyä kun olin Alisonin väriliiduilla sotkenut sen seinän. En kyllä muista minkä ikäinen olisin ollut, mutta pieni. Harrastin tätä kyllä vanhempanakin huolimatta siitä etteivät äiti ja isä siitä pitäneet. Eikä Alisonkaan tietysti..
3.) Millainen oli ensimmäinen koulupäiväsi? No aika pelottava! Odotin että mut laitettaisiin samaan tupaan Alisonin kanssa (se oli rohkelikossa), mutta sitten minut heitettiin sinne kaikista pahimpaan (parhaimpaan) mahdolliseen eli luihuiseen! Se oli pelottavaa koska olin viimeiset kaksi vuotta käyttänyt tuhrimalla luihuisten naamoja pois Alisonin koulukuvista.. Hmmh..
4.) Lapsuuden haaveesi? No ihan pienenä mä halusin taitoluistelijaksi, mutta sitten kun menin Tylypahkaan niin sitten ei luistelu enää kummemmin kiinnostanut ja halusin tehdä jotain mikä vaikuttaisi velhoyhteiskuntaan tavalla tai toisella. Noh, nyt olen syyttäjä niin kaipa tuo toive jossain määrin toteutui..
5.) Mitä haluaisit tehdä työksesi? Juuri tätä mitä teen eli olen syyttäjä taikaministeriössä. Tosin on tässäkin työssä puolensa, mutta viihdyn kyllä!
6.) Kerro lyhyesti perheestäsi? Isäni on ylisuojeleva, äitini hössöttää, Alison ei osaa pitää päätään kiinni, Klaus on ylisosiaalinen, Justin on mukava perusjätkä ja Hugh on.. pentu. Vieläkö tiiviimmin? Asun sirkuksessa! Ollaan melkein kaikki eri tuvista..
7.) Haluaisitko (lisää) lapsia? Eäää.. No oon aina sanonu ettei musta äidiksi ole ja että Alison on meistä kahdesta se enemmän äitimäinen ja sehän nyt on jo äiti kun sillä on Hugh.. Mutta no.. Kai minäkin nyt yhden voisin ehkä.. Hmmh..
8.) Mottosi? Ei mulla mitään mottoa ole.. Vaikea kysymys tämä! Skippaan!
9.) Kaikki kuolevat joskus; miten haluaisit kuolla? Omalla sohvallani kaikkien ihanien peittojeni välissä ja kahvikupin kanssa.
10.) Paras vuosi elämästäsi? Hmmh.. 1996? Kiitti, moi!

Will McDonnell
1.) Vanhempiesi mukaan, mikä oli ensimmäinen sanasi? - Isi.
2.) Varhaisin muistosi? En mä tiedä.. Ömh.. Joku.. Joku aamupala kotona. Aurinko paistaa sisään ja kaikilla on mukavaa..
3.) Millainen oli ensimmäinen koulupäiväsi? Tipuin järveen koska yksi idiootti alkoi haastaa riitaa sen venereissun yhteydessä! Ei siis mikään paras mahdollinen.. hmph..
4.) Lapsuuden haaveesi? Näh.. Noh.. Halusin seurata isää Mungoon.
5.) Mitä haluaisit tehdä työksesi? Haluan olla kuolonsyöjä ja onneksi olenkin. En mä mitään muuta halua tehdä..
6.) Kerro lyhyesti perheestäsi? Kuollut ja kuopattu.
7.) Haluaisitko (lisää) lapsia? En.
8.) Mottosi? Valta on voimaa ja sitä rataa..
9.) Kaikki kuolevat joskus; miten haluaisit kuolla? No enpä ole tätä miettinyt! Ihan sama.. Taistelussa varmaan. En siedä ajatusta mistään kiikkustuolissa istuskelemisesta.
10.) Paras vuosi elämästäsi? 1979.

Fred & George Weasley
1.) Vanhempiesi mukaan, mikä oli ensimmäinen sanasi?
F: ... hmmh.. It's raining men! Halleluuuujah it's raining men... uuu!
G: haha.. toi oli hyvä! Mutta mutta.. Hmm.. Joku.. Mikähän olisi ollut?
F: No sä sanoit varmaan että "Fred on kiva<3" mutta mä sanoin varmaan että "minää<3"
G: Ai nyt muistan! Sä hoit fuupelia ja mä sanoin 'tyhmä'.
F: ...
2.) Varhaisin muistosi?
G: Sytytettii Percyn tukka tulee!
F: Joo hei tämän mäkin muistan! Hoho.. Oltii ehkä pari vuotiaita tai jotain..
3.) Millainen oli ensimmäinen koulupäiväsi?
F: No samanlainen varmaan kun kaikilla muillakin.. lajittelu ja sellasta.
G: Ja hitosti ruokaa.
F: Ja Dumbledoren joku hämärä puhe.
G: Ja ekat tupabileet sitten illalla!
F: haha.. Tais olla ainoot tupabileet kun McCarmiwa tuli pyörähtää..
4.) Lapsuuden haaveesi?
F&G: Pilailupuoti.
5.) Mitä haluaisit tehdä työksesi?
F&G: Pilailupuoti!
6.) Kerro lyhyesti perheestäsi?
G: Kaikil on punanen pää ja pisamia.
F: Ja kaikki muut on rentoi paitsi Percy, joka on jäykkä ku rautakanki.
G: Heha.. joo! Ja silti me ollaa kuulemma perheen mustii lampait!
7.) Haluaisitko (lisää) lapsia?
F: Ehkei me viel muksui hankita, eihän George?<3
G: Voi ei vielä, velikulta<3 Ehkä joskus!
F: Ah, tätä onnea. Me ei olla ajateltu asiaa vielä!
G: Joo, ei pidä antaa Fredille aihetta vauvakuumeeseen..
*virnistelyä ja naurua*
8.) Mottosi?
G: Pilailu pelastaa päivän!
F: .. Joo.
9.) Kaikki kuolevat joskus; miten haluaisit kuolla?
G: Me kuollaa sit ku kaikilla lapsilla on oikeus pilailuun!
F: Eli sun mukaa me kuoltais vuoden päästä. Kiitti George. Mä ainakin kuolen vasta vanhana pappana.
G: Miten nii vuoden päästä?
F: Hei vähän luottoo nyt meidän WelhoWitsejä kohtaan!
G: Ai joo.. Me kuollaa vuoden päästä.
F: Joo, miten vaa..
10.) Paras vuosi elämästäsi?
F: Minäs vuonna me perustettii Welhowitsit?
G: 1996.
F: Joo, 1996 on vastauksemme! Tupla ja kuitti, kiitos ja näkemiin!
G: ps. tervetuloa ostoksille....
F: joo!

Voldemortilla tätä on turha tehdä kun ei se mitään muista lapsuudestaa ja angstais vaa kuinka iskä oli kamala eikä rakastanu äitii ja sitä rataa.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Rabastan Lestrange
Kuolonsyöjä
Rabastan Lestrange


Viestien lukumäärä : 470
Join date : 05.01.2011

Kysely hahmoille: Elämästä Empty
ViestiAihe: Vs: Kysely hahmoille: Elämästä   Kysely hahmoille: Elämästä EmptyMa Maalis 14, 2011 3:06 pm

Rabastan Lestrange

1.) Vanhempiesi mukaan, mikä oli ensimmäinen sanasi? Kumpa se olisikin ollut jotain hienoa, mutta ei. Äiti se kuulemma oli.
2.) Varhaisin muistosi? Muutto Lontooseen Rodolphuksen Tylypahkassa käynnin takia..
3.) Millainen oli ensimmäinen koulupäiväsi? .. Kai se oli ihan mukava? En minä enää musita.. olin niin niin peloissani kun kaikki oli niin uutta ja kun tuntenut ketään.
4.) Lapsuuden haaveesi? Saada oma hevoskotka. En kuitenkaan koskaan saanut.
5.) Mitä haluaisit tehdä työksesi? Jotakin taikaeläinten kanssa, mutta äkkiä se haave ammatti muuttui kun kouluun päästiin.
6.) Kerro lyhyesti perheestäsi? Kuolonsyöjä isä, äiti joka osasi olla maailman paras äiti ja Rodolphus.. ihan kiva kaveri isoveljeksi.
7.) Haluaisitko (lisää) lapsia? No kun se suvun jatkaminen ei onnistu Rodolta.. taitaa se jäädä minun harmikseni.
8.) Mottosi? Eh.. ei minulla ole.
9.) Kaikki kuolevat joskus: Nopeasti
10.) Paras vuosi elämästäsi? 1996 ...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Kysely hahmoille: Elämästä Empty
ViestiAihe: Vs: Kysely hahmoille: Elämästä   Kysely hahmoille: Elämästä EmptyPe Maalis 18, 2011 10:36 pm

Kiva idea tämä! (:

Holly Mary Lee

1.) Vanhempiesi mukaan, mikä oli ensimmäinen sanasi?
- Itse asiassa valitettavasti en voi tähän vastata täydelliseksit sillä en todellakaan muista paljoakaan vanhemmistani. Isä siis liittyi kuolonsyöjiin minun ollessa vasta kahden vuoden ikäinen ja isäni tappoi äidin vuotta myöhemmin. En ole isääkään sen jälkeen nähnyt enää. Mutta Mag-täti on kertonut, että pienenä tyttönä tykkäsin hokea sanaa "haava", joka mitä luultavimmin tarkoitti hauvaa eli koiraa.

2.) Varhaisin muistosi?
- Olin silloin ainakin alta kolmen vuoden sillä asuimme silloin vielä Skotlannissa. Muistan kostean kesäillan sateen jälkeen. Olin laitumella lampaiden seassa ja maistoin ensimmäisen kerran ruohoa... Tai oikeastaan söin enkä pelkästään maistanut. Paljon muuta en sitten Skotlannin ajoista muistakaan.

3.) Millainen oli ensimmäinen koulupäiväsi?
- Tietenkin minua jännitti kovasti. Jännitti varsinkin se, että lahiteltaisiinko minut luihuiseen niin kuin isoveljeni muutamaa vuotta aikaisemmin. Huojennuksekseni ei kuitenkaan hattu huutanut luihuista vaan rohkelikon. Tosin närkästyin siitäkin sillä olin jotenkin koko ajan odottanut ja toivonut kuulevani korpinkynnen sillä kaikki sukulaiset, joiden kanssa olin puhunut asiasta olivat jaksaneet jankuttaa siitä kuinka minulla on terävä pää ja varmasti olen korpinkynsi.

4.) Lapsuuden haaveesi?
- Ihan pienenä tyttönä minulla oli haaveena tulla todella suosituksi huispaajaksi, mutta noin kymmenen vuoden ikäisenä aloin haaveilla siitä, että aikuisena muuttaisin takaisin Skotlantiin sukuni tilalle ja alkaisin viljellä maata ja kaitsemaan lampaita lihakarjaksi ja villan takia. Vuosien mittaa haaveesta tuli heikompi eikä se enää ollut niin tärkeä, mutta kirpaisi se silti vähän kun kuulin isoveljeni Douglasin perivän tilan itselleen.

5.) Mitä haluaisit tehdä työksesi?
- En ole oikeastaan missään vaiheessa noiden lapsuuden haaveiden jälkeen ajatellut mitään "unelmatyötä" tai vastaavaa itselleni. Tällä hetkellä (jos ajatellaan, että Tylypahkan vuodet on jo menneet ohi) työskentelen jästibaarissa Lontoossa. Pidän työstäni, mutta tuskin tulen tekemään sitä koko loppu elämääni.

6.) Kerro lyhyesti perheestäsi?
- Nykyiseen perheeseeni luettelen itseni lisäksi isoveljeni Douglasin, joka 17 vuotta täytettyään ja koulusta päästyään muutti takaisin Skotlantiin, Mag-tätini, jonka luona asuin omaan täysi-ikäisyyteeni asti, tämän tyttären (eli serkkuni) Harietin, joka on myös rohkelikko ja minua vuotta nuorempi, sekä tietenkin oman koirani Koden. (Joka sai oikeasti nimensä erään Suomalaisen superpesis-joukkueen lukkarin mukaan x)) Sitten minulla oli myös äiti, joka kuoli minun ollessa kolmen vanha, sekä isä, joka liittyi kuolonsyöjiin ja poistui elämästäni niihin samoihin aikoihin.

7.) Haluaisitko (lisää) lapsia?
- Kyllä toki haluaisin! Vaikka heti. Lapsessa ei olisi mitään ongelmaa, mutta oikean miehen valitseminen sen sijaan tuottaa hieman päänvaivaa...

8.) Mottosi?
- "Once in a lifetime comes often, so be prepared." Tuo nyt tuli ensimmäisenä mieleen.

9.) Kaikki kuolevat joskus; miten haluaisit kuolla?
-Hmm onnellisena. No aika typerä vastaus, mutta jotenkin tietoisena lähestyvästä kuolemasta. Niin että voisin sanoa vielä viimeiset harkitut sanat jollekin.

10.) Paras vuosi elämästäsi?
- En kyllä osaa nimetä vain yhtä. Kaikki lapsuuden ajan muistot ikä vuosilta 6-9 olivat mukavia.


Severuksen lisäilen myöhemmin. Nyt pakko mennä nukkumaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Randa Mohandosh
Puuskupuh
Randa Mohandosh


Viestien lukumäärä : 105
Join date : 27.03.2012
Paikkakunta : Oulu

Kysely hahmoille: Elämästä Empty
ViestiAihe: Vs: Kysely hahmoille: Elämästä   Kysely hahmoille: Elämästä EmptyTo Elo 02, 2012 11:27 am



Huom! Hahmon iän / elämäntilanteen tämän vastatessa voi valita vapaasti. Vastailkaa yhdellä tai useammalla hahmollanne jolla pelaatte tässä roolipelissä. Kaikkien vastaukset samaan viestiin.

1.) Vanhempiesi mukaan, mikä oli ensimmäinen sanasi?
Apua.
2.) Varhaisin muistosi?
Juoksin innoissani isäni huoneeseen, olin kai 4-vuotias. En koputtanut ja isä suuttui niin että löi minua monta kertaa.
3.) Millainen oli ensimmäinen koulupäiväsi?
Jännittävä.
4.) Lapsuuden haaveesi?
Päästä kauas isästä.
5.) Mitä haluaisit tehdä työksesi?
Sauvaseppä.
6.) Kerro lyhyesti perheestäsi?
Isä, äiti, isoäiti, kaksi pikkuveljeä. Kaksi äitipuolta ja 14 sisar-ja velipuolta.
7.) Haluaisitko (lisää) lapsia?
Ehkä kaksi lasta haluan.
8.) Mottosi?
Pohjalta pääsee vain ylöspäin.
9.) Kaikki kuolevat joskus; miten haluaisit kuolla?
Nopeasti.
10.) Paras vuosi elämästäsi?
1992
Takaisin alkuun Siirry alas
Wallace Mayorette
Pyhä Mungo
Wallace Mayorette


Viestien lukumäärä : 64
Join date : 28.11.2012
Paikkakunta : Uleåborg

Kysely hahmoille: Elämästä Empty
ViestiAihe: Vs: Kysely hahmoille: Elämästä   Kysely hahmoille: Elämästä EmptyLa Joulu 01, 2012 4:24 pm



1.) Vanhempiesi mukaan, mikä oli ensimmäinen sanasi?
Tohvelisankari.
2.) Varhaisin muistosi?
Tipuin vuoteeltani ja säikähdin niin, että sytytin peittoni tuleen.
3.) Millainen oli ensimmäinen koulupäiväsi?
Järisyttävä.
4.) Lapsuuden haaveesi?
Sijaisperheestä eroon pääseminen.
5.) Mitä haluaisit tehdä työksesi?
Olen parantaja ja pirun ylpeä työstäni.
6.) Kerro lyhyesti perheestäsi?
Tytär Giana. Oma aarteeni.
7.) Haluaisitko (lisää) lapsia?
En hyvänen aika.
8.) Mottosi?
Lento yötaivaalla piristää mielen.
9.) Kaikki kuolevat joskus; miten haluaisit kuolla?
Katsoisin vihaisesti haastaajaani silmiin ja sanoisin viimeisinä sanoina: "Minä voitin."
10.) Paras vuosi elämästäsi?
1982
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kysely hahmoille: Elämästä Empty
ViestiAihe: Vs: Kysely hahmoille: Elämästä   Kysely hahmoille: Elämästä Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kysely hahmoille: Elämästä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Salaisuus-kysely (hahmoille)
» Lapsuus-kysely (hahmoille)
» Vanhemmuus-kysely (hahmoille)
» Kysely hahmoille heidän perheestä/perhesuhteistaan
» Roolipeli-kysely

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: