Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kysymyksiä hahmoille

Siirry alas 
+2
Rabastan Lestrange
Stephen Hunter King
6 posters
KirjoittajaViesti
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 05.03.2011

Kysymyksiä hahmoille Empty
ViestiAihe: Kysymyksiä hahmoille   Kysymyksiä hahmoille EmptyPe Huhti 01, 2011 12:37 pm

Fauni kehitteli nämä kysymykset vuosia sitten Varjot-roolipeliini. Minulla on hänen lupansa kopioida näitä muualle.

Hahmonne vastaavat. Smile

______________________

1. Nimesi?
2. Ammattisi?
3. Syntymäpäiväsi?
4. Onko kotonasi kotitonttua?
5. Miltä mörkösi näyttää?
6. Suurin salaisuutesi?
7. Sinulle tärkein ihminen?
8. Paras kouluun/kouluaikaasi liittyvä muistosi?
9. Oletko ikinä taikonut alaikäisenä? (Kysymys ei siis tarkoita ennen kouluun menoa tapahtuvia vahinkotaikomisia lapsilla vaan koulujen lomilla tapahtuvaa taikomista.)
10. Mitä teit 17-vuotissyntymäpäivänäsi?
11. Lempi huispausjoukkueesi?
12. Mielenkiintoisin jästitavara?
13. Oletko kerännyt/keräätkö suklaasammakkokortteja?
14. Lapsuutesi unelma-ammatti?
15. Onko sinulla lemmikkejä?
16. Kannatatko Tiedät-Kai-Ketä?
17. Oletko ikinä loitsinut anteeksi antamatonta kirousta?
18. Millainen on taikasauvasi?
19. Kenelle puhuit viimeksi ja mistä aiheesta?
20. Typerintä mitä olet ikinä tehnyt?
21. Miten haluat kuolla?
22. Oletko ikinä katsonut Iseeviot-peiliin? Jos, niin mitä näit tai luulisit näkeväsi?
23. Minkä nimen antaisit lapsellesi?
24. Kerro kolme asiaa jotka haluat tehdä ennen kuolemaasi?
25. Mitä tekisit jos kotiin mennessäsi joku olisi maalannut kaikki seinät kirkuvan vihreiksi ja oransseiksi?
26. Hormiverkkolla, portinavaimella vai ilmiintyen? Eli miten yleensä matkustat?
27. Oletko ikinä jutellut taikaministerin kanssa?
28. Viimeinen unesi?
29. Lempiloitsusi?
30. Näetkö thestralit?
Takaisin alkuun Siirry alas
Rabastan Lestrange
Kuolonsyöjä
Rabastan Lestrange


Viestien lukumäärä : 470
Join date : 05.01.2011

Kysymyksiä hahmoille Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä hahmoille   Kysymyksiä hahmoille EmptyPe Huhti 01, 2011 3:25 pm

1. Nimesi?
Rabastan Lestrange
2. Ammattisi?
Kuolonsyöjä
3. Syntymäpäiväsi?
13.5.1960
4. Onko kotonasi kotitonttua?
Minun levähdyspaikassani ei ole.. mutta vanhempien luota kyllä löytyy.
5. Miltä mörkösi näyttää?
Ha.. kai se näyttää siltä mitä pelkään eniten?
6. Suurin salaisuutesi?
.. Jos sen kerron nyt.. eihän se ole enää salaisuus?
7. Sinulle tärkein ihminen?
Rodolphus.
8. Paras kouluun/kouluaikaasi liittyvä muistosi?
Kun eräänä kauniina aamuna pöllöjen tuodessa postia loihdin erään tytön pöllöltä sulat. Se oli kyllä hieno hetki kun se lintu tömähti kynittynä tyttö raukan nenän eteen.. ja se tytön ilme.. se se vasta oli näkemisen arvoinen.
9. Oletko ikinä taikonut alaikäisenä?
Olen.
10. Mitä teit 17-vuotissyntymäpäivänäsi?
Kiitos tuliviskin.. en muista yhtään mitään, mutta varmasti oli kivaa.
11. Lempi huispausjoukkueesi?
Ranska.
12. Mielenkiintoisin jästitavara?
Minä niihin ole kauheasti törmännyt.. no se .. puhelin? Ärsyttävä enemmänkin kuin mielenkiintoinen..
13. Oletko kerännyt/keräätkö suklaasammakkokortteja?
En ole. Turhaa krääsää.. sammakot kelpaavat mutta en minä niitä kortteja tarvitse.
14. Lapsuutesi unelma-ammatti?
Halusin aina päästä tekemään jotakin taikaeläinten kanssa..
15. Onko sinulla lemmikkejä?
Ei ole..
16. Kannatatko Tiedät-Kai-Ketä?
Kyllä.
17. Oletko ikinä loitsinut anteeksi antamatonta kirousta?
En.. ne kaikki jästit kuolivat aivan itsestään. Olen.
18. Millainen on taikasauvasi?
12½", leppää, feenikslinnun pyrstösulka
19. Kenelle puhuit viimeksi ja mistä aiheesta?
.. se kenelle puhuin ja mistä on ihan minun oma asiani..
20. Typerintä mitä olet ikinä tehnyt?
Aliarvioin sen tytön jonka pöllöä menin rääkkäämään..
21. Miten haluat kuolla?
Nopeasti
22. Oletko ikinä katsonut Iseeviot-peiliin? Jos, niin mitä näit tai luulisit näkeväsi?
En tiedä.. varmaan vain itseni. En siis ole koskaan kyseiseen peiliin katsonut.
23. Minkä nimen antaisit lapsellesi?
Pyrus. Päärynät ovat hyviä.. joten miksei niiden mukaan voisi sitten nimetä lastakin?
24. Kerro kolme asiaa jotka haluat tehdä ennen kuolemaasi?
Palvella uskollisesti herraani.. ja siinä on kaikki mitä haluan.. kunnes kuolema meidät erottaa.
25. Mitä tekisit jos kotiin mennessäsi joku olisi maalannut kaikki seinät kirkuvan vihreiksi ja oransseiksi?
Luultavasti en edes huomaisi asiaa kun niin harvoin käyn siinä.. läävässä jota kodiksi pitäisi sanoa.
26. Hormiverkkolla, portinavaimella vai ilmiintyen? Eli miten yleensä matkustat?
Ilmiintyen. Kaikkein vaivattominta minulle.
27. Oletko ikinä jutellut taikaministerin kanssa?
En ole..enkä kyllä usko, että meillä olisi paljoa juteltavaakaan
28. Viimeinen unesi?
Jokin painajainen Azkabanista se taisi olla.. taas vaihteeksi.
29. Lempiloitsusi?
Kidutu
30. Näetkö thestralit?
Näen
Takaisin alkuun Siirry alas
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 05.03.2011

Kysymyksiä hahmoille Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä hahmoille   Kysymyksiä hahmoille EmptyPe Huhti 01, 2011 8:08 pm

1. Nimesi?
Hunter King. Ne haluaa kuitenkin alkuperäisen kutsumanimeni (Stephen) roikkuvan papereissa kai ihan periaatteesta tai jotain. Ota nyt aikuisista selvää.
2. Ammattisi?
Koululainen.
3. Syntymäpäiväsi?
20.2.1980
4. Onko kotonasi kotitonttua?
Ei--emme halua sortaa ja orjuuttaa heikompiamme. Sitä paitsi iskä sanoo, että sen lisäksi meidän pitää oppia itse vastuuntuntoisiksi, joten kotitonttu olisi kuulemma vain haitaksi.
5. Miltä mörkösi näyttää?
Olen törmännyt vain kuvitteellisiin kaappi ja -sängynalusmörköihin.
6. Suurin salaisuutesi?
o.O Onkohan joku oikeasti niin tyhmä kuin kysyjä luulee? Sen voin toki sanoa, että rakastan sitä.
7. Sinulle tärkein ihminen?
Isä.
8. Paras kouluun/kouluaikaasi liittyvä muistosi?
Jästikoulussa, kolmannen luokan kesällä tehty yhdeksän päivän ystävyyskoulu/luokkaretki Ranskaan. Rakastan tietysti ulkomaanmatkoja perheen kanssa, mutta oli siistiä olla jossakin kaukana ilman heitä. Varsinkin kun valvojia oli helpompaa jymäyttää, kun ne eivät tunteneet minua liian hyvin, jos lainkaan. Ja silloinkin kun ei jaksanut tempaista mitään pilaa, oli lämpöä, seikkailuja, hauskanpitoa ja mielenkiintoisia nähtävyyksiä…Aikuisten mielestä tosin jotkut meistä pojista emme tutustuneet niihin tarpeeksi asiallisella tavalla. Muttei meidän reissusta jättäminenkään olisi ollut turvallista joten aina päästiin silti mukaan. Hah. Piti siellä kai opiskellakin jotain, mutten paljon keskittynyt niihin osuuksiin. Meidät jaettiin pareittain isäntäperheisiin ekaksi kuudeksi päiväksi ja viimenen viikonloppu saatiin asua Pariisissa, neljän tähden hotellissa! Haluaisin niin elää sen viikon uudestaan!
9. Oletko ikinä taikonut alaikäisenä? (Kysymys ei siis tarkoita ennen kouluun menoa tapahtuvia vahinkotaikomisia lapsilla vaan koulujen lomilla tapahtuvaa taikomista.)
Olen, ennen kuin aloitin Tylypahkan ja nimenomaan taikasauvalla harjoitellen. Lomilla tulee olemaan sama juttu, tosin ei tietenkään jästien nähden. Koko perheen taikavoimaisuus luo kivan porsaanreiän.
10. Mitä teit 17-vuotissyntymäpäivänäsi?
Täytin vasta 11! Enkä osaa edes kuvitella itseäni noin vanhana.
11. Lempi huispausjoukkueesi?
En välitä huispauksesta.
12. Mielenkiintoisin jästitavara?
Radiopuhelimet ja radioamatöörilaitteet.
13. Oletko kerännyt/keräätkö suklaasammakkokortteja?
En.
14. Lapsuutesi unelma-ammatti?
Tutkimusmatkailija tai pilailuvälineiden kehittäjä…tai kauhutehosteiden. Jos ne voisi jotenkin yhdistää, niin olisi täydellistä.
15. Onko sinulla lemmikkejä?
Ei, enkä ole enää vuosiin kaivannutkaan sellaista jatkuvasti vastuulleni, mutta olen saanut hoitaa ja hoidan mielelläni kavereideni lemmikkejä tarvittaessa.
16. Kannatatko Tiedät-Kai-Ketä?
En todellakaan. Rakastan elämääni ja perhettäni, enkä siis näe mitään syytä ihannoida puhdasverisyyttä.
17. Oletko ikinä loitsinut anteeksi antamatonta kirousta?
Olen ekaluokkalaisena varmaan aika kaukana siihen pystymisestä, joten en—ja jos pystyisinkin, ei minulla niille käyttöäkään olisi.
18. Millainen on taikasauvasi?
Keskiruskeaa kanukkapuuta, kahvaosassa aika mystisiä kuvioita, pituus 25cm ja sydän yksisarvisen jouhi. Ei kovin taipuisa. [kuva]
19. Kenelle puhuit viimeksi ja mistä aiheesta?
Tupatoverin kanssa illallisella, mietimme mitä siellä rehtorin ja Voron mainostamassa hengenvaarallisessa yläkerrassa mahtaa olla?
20. Typerintä mitä olet ikinä tehnyt?
Melkein tapatin itseni ja riskeerasin muita…oikeastaan kahdesti, mutta kun vain toista pystyn ajattelemaan typeränä…ei siitä sen enempää. xP
21. Miten haluat kuolla?
No en halua! Olisi siistiä olla ikuisesti nuori ja kuolematon—ilman varjopuolia.
22. Oletko ikinä katsonut Iseeviot-peiliin? Jos, niin mitä näit tai luulisit näkeväsi?
En ole, eikä aavistustakaan mitä näkisin. Tuntuu, ettei elämästäni puutu mitään erityisen tärkeää.
23. Minkä nimen antaisit lapsellesi?
En kyllä ole koskaan miettinyt, mutta pidän erityisesti nimistä Louis, Jesse, Michelle ja Megan—että jonkun niistä varmaan. Ja pojalle toiseksi nimeksi joko Jacob tai Benjamin, iskän ja setäni mukaan.
24. Kerro kolme asiaa jotka haluat tehdä ennen kuolemaasi?
Käydä Amerikassa, nähdä oikea avaruusolio maan päällä, ja osallistua hirviöelokuvan tekemiseen.
25. Mitä tekisit jos kotiin mennessäsi joku olisi maalannut kaikki seinät kirkuvan vihreiksi ja oransseiksi?
Se joku olisin ollut minä, joten mitään yllätystä ei olisi. Jos kuitenkin jostain syystä siskoni olisi moista keksinyt, onnittelisin häntä hyvästä pilasta--mutta toivoisin, että ne saisi mahdollisimman vaivattomasti siistiksi, koska isä ei varmaan uskoisi, etten se ollut minä.
26. Hormiverkkolla, portinavaimella vai ilmiintyen? Eli miten yleensä matkustat?
Hormiverkollla, jos taikamatkustusta tarvitaan, mutta yleensä kävellen, pyörällä, bussilla tai iskän auton kyydissä.
27. Oletko ikinä jutellut taikaministerin kanssa?
En.
28. Viimeinen unesi?
Näin sen toissayönä, (viimeinen yö kotona ennen Tylypahkaan lähtöä.) Olin pelaamassa uutta videopeliäni ja pääsemässä sen juuri läpi huipputuloksin, kun siskoni tuli järkyttämään minua esittelemällä naapurin velholta saamaansa sääsormusta, jolla hän voisi lakkauttaa täysikuut kokonaan. Vetäisin taskustani samanlaisen sädepistoolin kuin pelissä hahmollani oli ja uhkasin ampua hänen päänsä irti, jos hän tekisi kuulle mitään. Hän alkoi manata jotakin muinaista loitsua ja minä painoin liipaisinta. Aseesta lensikin värikkäitä vaahtokarkkeja. Kun Freya yritti jatkaa manausta samalla kun söi vaahtokarkkeja, sormus hajosi palasiksi. Sitten isä tuli kotiin sanomaan, että puolikuu oli kertonut sille toisen puolen lähteneen aurinkolomalle ja ettei se palaisi sieltä, jos hankin itseni erotetuksi Tylypahkasta tempausteni takia.
29. Lempiloitsusi?
Kieppuos—sen katseleminen on hulvatonta. Toisaalta siihenkin kyllästyy aika pian, joten ehkä kuitenkin Valehteles, siitä saa lähes loputtomasti iloa irti, jos kohde ja tilanne on oikea.
30. Näetkö thestralit?
En. Enkä välttämättä haluaisikaan—olisi siistimpää päästä ratsastamaan jollakin jota ei voi nähdä.


Viimeinen muokkaaja, Stephen Hunter King pvm La Kesä 15, 2013 5:54 pm, muokattu 8 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Kysymyksiä hahmoille Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä hahmoille   Kysymyksiä hahmoille EmptyLa Huhti 02, 2011 7:01 am

1. Nimesi?
Eleanor Branstone

2. Ammattisi?
Opiskelen Tylypahkassa ja tulevaa ammattiani en todellakaan aio alkaa miettiä vielä.

3. Syntymäpäiväsi?
4. heinäkuuta 1980

4. Onko kotonasi kotitonttua?
Ei ole, onneksi. Muuten saisin katsoa jonkun pelottavan olion kasvoja joka päivä kun kotona olen. Se olisi pelottavaa.

5. Miltä mörkösi näyttää?
Jästien klovnilta. Sekin on pelottavaa jos sillä on verinen puukko kädessään..

6. Suurin salaisuutesi?
Ei minulla kai ole mitään suurta salaisuutta. Pieniä on mutta nekin olen varmasti kertonut Katielle tai jolle muullekin.

7. Sinulle tärkein ihminen?
Äh, niitä on niin monta.. mmm, ehkäpä.. isä.

8. Paras kouluun/kouluaikaasi liittyvä muistosi?
Kun Katie kompasteli portaissa ja pää meni kompaportaan läpi. Siitä saatiin kuukausien naurut, vaikka Katie kyllä kammoaa niitä portaita edelleenkin. Aika noloa toisluokkalaiselle, mutta silti todella hulvatonta. Naurettiin jo monta vuotta tapahtuneen jälkeenkin, vaikka Katielle se tuottaa edelleen tunnontuskia. Mutta Katien ilme on unohtumaton!

9. Oletko ikinä taikonut alaikäisenä? (Kysymys ei siis tarkoita ennen kouluun menoa tapahtuvia vahinkotaikomisia lapsilla vaan koulujen lomilla tapahtuvaa taikomista.)
En ole ikinä taikonut alaikäisenä, kuin koulussa.

10. Mitä teit 17-vuotissyntymäpäivänäsi?
Istuttiin perheen kanssa olohuoneessa ja pelattiin kitakiveä. Todella hupaisaa.

11. Lempi huispausjoukkueesi?
Rapakon Palloseura...

12. Mielenkiintoisin jästitavara?
Televisio, ihan selvästi.

13. Oletko kerännyt/keräätkö suklaasammakkokortteja?
Keräsin kolmanteen luokkaan asti, mutta sitten Ethan näpisti ne kaikki, joten annoin keräämisen jäädä siihen.

14. Lapsuutesi unelma-ammatti?
Kirjastonhoitaja, haha!

15. Onko sinulla lemmikkejä?
Ei ole lemmikkejä, yleensä ne vain karkaisivat jos minä alkaisin niitä hoitamaan.

16. Kannatatko Tiedät-Kai-Ketä?
En kannata.

17. Oletko ikinä loitsinut anteeksi antamatonta kirousta?
En ole.

18. Millainen on taikasauvasi?
11½ tuumaa, yksisarvisen häntäjouhi ja marjakuusi.

19. Kenelle puhuit viimeksi ja mistä aiheesta?
Deaconin kanssa kiisteltiin huispauksesta.. kuten aina.

20. Typerintä mitä olet ikinä tehnyt?
En kerro teille!

21. Miten haluat kuolla?
Vanhuuteen.

22. Oletko ikinä katsonut Iseeviot-peiliin? Jos, niin mitä näit tai luulisit näkeväsi?
Lukenut kyllä olen, mutta en ikinä ole nähnyt.

23. Minkä nimen antaisit lapsellesi?
Beatrice ja Chris.

24. Kerro kolme asiaa jotka haluat tehdä ennen kuolemaasi?
Matkustaa maailmanympäri, oppia tekemään suojeliuksen ja käydä Azkabanissa.. vierailulla.

25. Mitä tekisit jos kotiin mennessäsi joku olisi maalannut kaikki seinät kirkuvan vihreiksi ja oransseiksi?
Varmaankin nauraisin itseni kipeäksi ja haluaisin jättää ne seinät sen värisiksi.

26. Hormiverkkolla, portinavaimella vai ilmiintyen? Eli miten yleensä matkustat?
Hormiverkolla ja varmasti myöhemmin ilmiintyen. Huonoja kokemuksia portinavaimista.

27. Oletko ikinä jutellut taikaministerin kanssa?
En ole, enkä varmasti haluaisikaan. Sellainen seura olisi varmasti älyttömän tylsää.

28. Viimeinen unesi?
Noloa, tai sitten en halua vain muista.

29. Lempiloitsusi?
Hammasiso ja tuppotukkelum.

30. Näetkö thestralit?
Kyllä näen isäni kuoleman jälkeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Barty Crouch Jr.
Kuolonsyöjä
Barty Crouch Jr.


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 30.01.2011

Kysymyksiä hahmoille Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä hahmoille   Kysymyksiä hahmoille EmptyLa Huhti 02, 2011 8:56 pm

[Junior on vastannut näihin Pikarin lukuvuoden lopussa, pari päivää sen jälkeen kun kaikki saivat tietää, että hän onkin elossa, ja hän pääsi pakoon Kalkaroksen avulla.]

1. Nimesi?
Barty Crouch Jr. – mutta muutan ainakin etunimeni heti ensitilassa…jotenkin. On jo tarpeeksi sietämätöntä olla sukua isälleni, pitääkö sen nimeäkin vielä kantaa…
2. Ammattisi?
Kuolonsyöjä--kaikkein ammattitaitoisin ja uskotuin vieläpä. (Suck it, Bellatrix! Hajoa! >=D)
3. Syntymäpäiväsi?
3.6.1963.
4. Onko kotonasi kotitonttua?
Oli, kunnes isäni antoi sille potkut viime kesän lopulla. Longbottomien myötä ihmiset väittivät, että minä olen päästäni vialla--mutta minä en sentään kuvittelisi, että Winkyn kaltainen rääpäle voisi pidätellä suurta ja mahtavaa kuolonsyöjää!
5. Miltä mörkösi näyttää?
Enpä ole viime aikoina törmännyt yhteenkään, mutta kuollut Voldemort se varmaan olisi.
6. Suurin salaisuutesi?
Tietenkin nykyinen olinpaikkani, etsintäkuulutettu kun olen, mutta sitä on turha yrittää selvittää--olen jo ammattilainen piilossa pysymisessä. Tosiaan, mitään sen suurempaa salattavaa minulla ei ole nyt, mikä on jokseenkin rentouttavaa viime vuoden jälkeen.
7. Sinulle tärkein ihminen?
Isäntäni, Lordi Voldemort.
8. Paras kouluun/kouluaikaasi liittyvä muistosi?
Ne ajat ovat hämärtyneet sen verran, etten ole varma parhaasta. Yksi helmi muisto on kuitenkin jästikoulun kolmannelta luokalta. Minä ja muutama kaverini hieman kokeiltiin reseptien vierestä kotitalouden tunnilla leivoksia tehdessämme. Mitä emme tienneet oli, että yli jääneet kiikutettiin sen illan opettajainkokoukseen. Kaikki opettajat saivat järkyn vatsataudin ja oppilaat neljän päivän viikonlopun. Siinä välissä oli kaksi muutakin kotitalousryhmää, niin että kukaan ei koskaan saanut tietää, että se oli meidän tekoasiamme. Emme nimittäin viitsineet leuhkia sattuman kaupalla saamallamme kunnialla, kun aina löytyi joitakin hikipinkoja, jotka olisivat kuitenkin kannelleet rehtorille.
9. Oletko ikinä taikonut alaikäisenä? (Kysymys ei siis tarkoita ennen kouluun menoa tapahtuvia vahinkotaikomisia lapsilla vaan koulujen lomilla tapahtuvaa taikomista.)
Olen, mutten omalla taikasauvallani, niin että rikkeitäni ei voitu jäljittää ainakaan niin helposti.
10. Mitä teit 17-vuotissyntymäpäivänäsi?
Ne olivat synkkiä aikoja ja perhetilanteeni oli vieläkin synkempi, joten tuliviski hukutti ison osan sitä päivää pimeään historiaan…mutta siihen taisi jotenkin liittyä isäni kyvyttömyys sanoa mitään viisasta ja järkevää oikeussalissa…muistaakseni olin paikalla naureskelemassa olemattomaan partaani…ja muistaakseni minulla ja luvallani taikoa koulun ulkopuolella oli jotain tekemistä tilanteen kanssa.
11. Lempi huispausjoukkueesi?
Skotlanti.
12. Mielenkiintoisin jästitavara?
En tiedä mielenkiintoisimmasta, mutta videokamera on yksi hauskimpia. Olen aina rakastanut sen kummallakin puolella heilumista.
13. Oletko kerännyt/keräätkö suklaasammakkokortteja?
Äh, miten tylsä keräilykode. Eli, en.
14. Lapsuutesi unelma-ammatti?
En unelmoinut ammateista. Elin aika pitkälti päivä kerrallaan.
15. Onko sinulla lemmikkejä?
Ei. Eikä pienenäkään varsinaisesti, mutta pidin kyllä vaikka minkä näköisiä örkkejä tai katueläimiä kotona salaa aina niin kauan kuin pystyin. Äiti kun oli allerginen melkein kaikille paitsi matelijoille ja sensellaisille—niitä hän vain ei halunnut taloon.
16. Kannatatko Tiedät-Kai-Ketä?
Lukisit lehtiä, neropatti. Vai poltanko silmäsi pois päästäsi, kun et niitä kuitenkaan ilmeisesti käytä? KYLLÄ, ylpeänä ja omistautuneena, kunnes kuolema meidät erottaa! Olen 99,999% varma siitä. En tiedä mihin se yksi sadasosa on karannut. Ehkä pääni on vielä sekaisin esitettyäni niin pitkään fanaattista ex-auroria.
17. Oletko ikinä loitsinut anteeksi antamatonta kirousta?
Miksi minulle tulee aina ensimmäisenä ahdistunut olo tällaisista kysymyksistä…No, mutta totta hitossa olen, joka lajia ja ylpeä joka ikisestä kerrasta!
18. Millainen on taikasauvasi?
En muista millainen se oli ja tällä hetkellä en omista omaa taikasauvaa.
19. Kenelle puhuit viimeksi ja mistä aiheesta?
Voldemortille, enkä aio levitellä niitä keskusteluja ympäri maailmaa, ettäs tiedät.
20. Typerintä mitä olet ikinä tehnyt?
Luotin isääni.
21. Miten haluat kuolla?
Isäntäni puolesta, (mutta mieluiten nopeasti ja kivuttomasti.)
22. Oletko ikinä katsonut Iseeviot-peiliin? Jos, niin mitä näit tai luulisit näkeväsi?
En ole koskaan sellaista nähnytkään. Mutta varmasti näkisin itseni isäntäni rinnalla tämän rakkaimpana ja kunnioitetuimpana palvelijana, oikeana kätenään elämämme loppuun saakka.
23. Minkä nimen antaisit lapsellesi?
Pojalle Griffin, tytölle Charu.
24. Kerro kolme asiaa jotka haluat tehdä ennen kuolemaasi?
Kävellä vapaasti ja kunnioitettuna kaduilla niin kuin isäntäni vuosi sitten lupasi minulle, nähdä maailmaa ja…ehkä tosiaan saada lapsen.
25. Mitä tekisit jos kotiin mennessäsi joku olisi maalannut kaikki seinät kirkuvan vihreiksi ja oransseiksi?
Pitäisi ensin olla koti, johon mennä. Mutta okei, jos olisi ja noin kävisi… Riippuisi kuinka helposti ne saisi takaisin oikean värisiksi. Koska se loukkaisi taiteellista, esteettistä silmääni, jos siistminen olisi liian vaivalloista, ottaisin selvää kuka sen teki, ja menisin taikomaan hänen kotinsa seinät oksennuksen värisiksi ja siltä haiseviksi ja oikeasti kirkumaan tauotta. Sitä ei tietenkään voisi purkaa pariin päivään. >=)
26. Hormiverkkolla, portinavaimella vai ilmiintyen? Eli miten yleensä matkustat?
Ilmiintyminen, vaikkakin vähän epämiellyttävää, ainakin sen voi tehdä melkein missä vain ja milloin vain.
27. Oletko ikinä jutellut taikaministerin kanssa?
Muutaman kerran ohimennen, ollessani vakoojana Taikaministeriössä vuosia sitten.
28. Viimeinen unesi?
Näin sen muutama viikko sitten Tylypahkassa. Siinä minä olin Azkabanin johtaja ja annoin ankeuttajien suudella kaikkia kuolonsyöjiä, jotka kaikki näyttivät Harry Pottereilta. Sitten lähdin etsimään Igor Irkoroffia ja löysin sen Taikaministeriön tyrmistä. Juuri kun olin aikeissa alkaa kiduttamaan Irkoroffia kidutuskirouksella, se muuttuikin isäkseni, enkä sitten muka halunnutkaan kiduttaa. Ihan sairasta!
29. Lempiloitsusi?
Komennu. Ah, sitä vallan ja voiman tunnetta. >8D
30. Näetkö thestralit?
Näen. Ihan kiehtovan näköisiä otuksia, kiva bonus kedavraamisen yleisen nautinnon lisäksi.


Viimeinen muokkaaja, Barty Crouch Jr. pvm Ti Tammi 22, 2013 11:24 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hiddenkiss.net/bartycrouchjunior.php
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright


Viestien lukumäärä : 377
Join date : 22.08.2011

Kysymyksiä hahmoille Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä hahmoille   Kysymyksiä hahmoille EmptyPe Loka 14, 2011 8:06 pm

1. Nimesi?
Chaos Denbright
2. Ammattisi?
Unhoituttaja
3. Syntymäpäiväsi?
20.02.1968
4. Onko kotonasi kotitonttua?
Ei ole. Yhden ihmisen talous ei kaipaa tontun apua. Myöskään lapsuudenkodissani ei ole koskaan ollut kotitonttua.
5. Miltä mörkösi näyttää?
Vuosien varrella se on muuttunut. Tällä hetkellä pahin pelkoni on läheisteni menettäminen.
6. Suurin salaisuutesi?
On asioita, joita en kuuluta kaikille vastaantulijoille, mutta voin silti melko hyvällä omatunnolla sanoa ettei minulla ole mitään suuria salaisuuksia.
7. Sinulle tärkein ihminen?
En pysty valitsemaan ainoastaan yhtä tärkeintä ihmistä. Koko perheeni on minulle todella tärkeä.
8. Paras kouluun/kouluaikaasi liittyvä muistosi?
Kouluaikaan liittyy paljonkin hyviä muistoja. Yleensä kaikki jälki-istuntoon johtanut on ollut hauskaa.
9. Oletko ikinä taikonut alaikäisenä? (Kysymys ei siis tarkoita ennen kouluun menoa tapahtuvia vahinkotaikomisia lapsilla vaan koulujen lomilla tapahtuvaa taikomista.)
Olen, mutta olin silloin vanhempieni seurassa joten ministeriö ei saanut tietää siitä. Sain kyllä kunnon läksytyksen äidiltä...
10. Mitä teit 17-vuotissyntymäpäivänäsi?
Koska olin kaveripiirini ensimmäisiä täysi-ikäiseksi tulevia, juhliminen ei ollut kovin railakasta. Otin kyllä ilon irti luvasta taikoa koulun ulkopuolella.
11. Lempi huispausjoukkueesi?
Montrose Magpies. Maajoukkuetasolla kannustan Englantia ja Skotlantia.
12. Mielenkiintoisin jästitavara?
Tietokone. En ole koskaan ihan täysin tajunnut mihin sitä voi käyttää.
13. Oletko kerännyt/keräätkö suklaasammakkokortteja?
Lapsena keräilin ja niitä löytyy varmaan vieläkin iso laatikollinen vanhempien luota.
14. Lapsuutesi unelma-ammatti?
Huispaaja. Se kuulostaisi kyllä edelleen ihan hyvältä.
15. Onko sinulla lemmikkejä?
Ei ole. Joskus voisin ehkä hankkia kissan.
16. Kannatatko Tiedät-Kai-Ketä?
En. En keksi yhtään hyvää, tai edes keskinkertaista, syytä miksi pitäisi.
17. Oletko ikinä loitsinut anteeksi antamatonta kirousta?
Teini-ikäisenä yritin kavereiden painostuksen alaisena langettaa komennuskirousta, joka ei tosin onnistunut.
18. Millainen on taikasauvasi?
Vaahteraa, 12 tuumaa, yksisarvisen häntäjouhi.
19. Kenelle puhuit viimeksi ja mistä aiheesta?
Ihmettelin työkaverille, että miksi jästeistä tulee niin väkivaltaisia kun ne näkee jotain epätavallista. Sain hetkeä aiemmin nyrkistä.
20. Typerintä mitä olet ikinä tehnyt?
Olen vuosien varrella tehnyt montakin uhkarohkeaa ja tyhmää temppua, joista mikään ei ole johtanut mihinkään kovin vakavaan. Niistä on vaikea valita. Yksi typerimmistä on ehkä juuri se komennuskirouksen yrittäminen, josta jo aiemmin oli puhetta.
21. Miten haluat kuolla?
En ole tullut ajatelleeksi. Varmaankin nopeasti ja ilman että täytyy miettiä.
22. Oletko ikinä katsonut Iseeviot-peiliin? Jos, niin mitä näit tai luulisit näkeväsi?
En ole. Vaikea sanoa mitä näkisin, koska en tietoisesti osaa sanoa että mitä eniten toivoisin. Kai se selviäisi ihan vaan katsomalla.
23. Minkä nimen antaisit lapsellesi?
Kysymys ei ole kovin ajankohtainen minulle. Tytölle ehkä Harmony, jospa tytär olisi rauhallisempi kuin isänsä.
24. Kerro kolme asiaa jotka haluat tehdä ennen kuolemaasi?
Haluaisin matkustella lisää, tehdä jotain mistä joku muistaa vielä myöhemminkin ja oppia olemaan hiljaa silloin kuin pitäisi.
25. Mitä tekisit jos kotiin mennessäsi joku olisi maalannut kaikki seinät kirkuvan vihreiksi ja oransseiksi?
Varmaan nauraisin ja muuttaisin seinät ennalleen.
26. Hormiverkkolla, portinavaimella vai ilmiintyen? Eli miten yleensä matkustat?
Normaalisti ilmiintyen, se on helpon ja nopein tapa. Jos mukana on useampi ihminen niin silloin mieluiten porttiavaimella.
27. Oletko ikinä jutellut taikaministerin kanssa?
Toffee on entinen pomoni, joten olen puhunut hänen kanssaan monet kerrat. Edeltäjää olen vain tervehtinyt.
28. Viimeinen unesi?
En koskaan muista uniani, joten en tiedä.
29. Lempiloitsusi?
Onpa vaikea kysymys... Työn puolesta muistinmuunteluloitsu on ainakin poissa laskuista. Osaisin ehkä ennemmin vastata kysymykseen niin päin, että pidänkö tietystä loitsusta vai en.
30. Näetkö thestralit?
En, ja toivon että asianlaita pysyykin näin.

((Nämä vastaukset sijoittuvat aikaan ennen toisen velhosodan syttymistä, eli suunnilleen vuosiin 1993-1994.))


Viimeinen muokkaaja, Chaos Denbright pvm Ma Kesä 04, 2012 5:57 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Kysymyksiä hahmoille Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä hahmoille   Kysymyksiä hahmoille EmptyLa Kesä 02, 2012 7:33 pm

1. Nimesi? - Hailey Allen. Ystäville Halle :)

2. Ammattisi? - Ministeriön yleinen kielipää, haha. Nääh. Taikaministeriössä Otus-, henkilö- ja haamujaostossa tulkkina.

3. Syntymäpäiväsi? - 23.5.1971

4. Onko kotonasi kotitonttua? - Ei ole kun yksin asun eli sellainen olisi aika tarpeetonta sortamista.

5. Miltä mörkösi näyttää? - Ja sehän sinua kiinnostaa :p

6. Suurin salaisuutesi? - :DD

7. Sinulle tärkein ihminen? - Jos vanhempiani ei lasketa niin odottelen yhä sellaista.

8. Paras kouluun/kouluaikaasi liittyvä muistosi? - Koko Tylypahkan linna oli niin huikea että on mahdotonta sanoa mitään tarkempaa-

9. Oletko ikinä taikonut alaikäisenä? (Kysymys ei siis tarkoita ennen kouluun menoa tapahtuvia vahinkotaikomisia lapsilla vaan koulujen lomilla tapahtuvaa taikomista.) - En, sori vaan :')

10. Mitä teit 17-vuotissyntymäpäivänäsi? - Opiskelin SUPERia varten! Joojoo muistin myös juhlia!

11. Lempi huispausjoukkueesi? - En seuraa kovinkaan paljon urheilua mutta Kenmaren kanahaukat on mielenkiintoinen joukkue.

12. Mielenkiintoisin jästitavara? - Nintendo ja Gameboy!

13. Oletko kerännyt/keräätkö suklaasammakkokortteja? - Sain juuri nostalgiabuustin...

14. Lapsuutesi unelma-ammatti? - Lääkäri.

15. Onko sinulla lemmikkejä? - Akvaariokaloja.

16. Kannatatko Tiedät-Kai-Ketä? - Miksi kannattaisin?

17. Oletko ikinä loitsinut anteeksi antamatonta kirousta? - En.

18. Millainen on taikasauvasi? - Pihlajaa, 13 tuumaa, sisältää feenikslinnun sulan.

19. Kenelle puhuit viimeksi ja mistä aiheesta? - Isäni soitti ja muistutti moottoripyörän vakuutuksista.

20. Typerintä mitä olet ikinä tehnyt? - En nyt tietoisesti saata itseäni naurunalaikseksi! :D

21. Miten haluat kuolla? Onko pakko kuolla jos ei halua..?

22. Oletko ikinä katsonut Iseeviot-peiliin? Jos, niin mitä näit tai luulisit näkeväsi? - En ole katsonut mutta olen enemmän kuin kiinnostunut katsomaan sinne ihan senkin takia ettei minulla ole mitään ajatustakaan mitä näkisin siinä... Sanoiko joku joskus että liika uteliaisuus on pahasta?

23. Minkä nimen antaisit lapsellesi? - Voi luoja! En mieti niin paljon eteenpäin, haha!

24. Kerro kolme asiaa jotka haluat tehdä ennen kuolemaasi? - Mennä naimisiin, matkustaa maailman ympäri ja oppia leipomaan edes keskivertoisesti.

25. Mitä tekisit jos kotiin mennessäsi joku olisi maalannut kaikki seinät kirkuvan vihreiksi ja oransseiksi? - Soittaisin pari valittua puhelua ja lähettäisin pari valittua kirjettä saadakseni tietää kenelle koittaa työleiri. Ilman taikoja.

26. Hormiverkkolla, portinavaimella vai ilmiintyen? - Eli miten yleensä matkustat? Ilmiintyen tai moottoripyörällä!

27. Oletko ikinä jutellut taikaministerin kanssa? - No kyllä olen.

28. Viimeinen unesi? - Joku osti minulle donitseja. Harmi että se oli vain unta.

29. Lempiloitsusi? - Lenne, koska rakastan lintuja. Tosin jos hyödyllistä loitsua etsii niin Okklumeus.

30. Näetkö thestralit? - En.
Takaisin alkuun Siirry alas
Randa Mohandosh
Puuskupuh
Randa Mohandosh


Viestien lukumäärä : 105
Join date : 27.03.2012
Paikkakunta : Oulu

Kysymyksiä hahmoille Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä hahmoille   Kysymyksiä hahmoille EmptySu Kesä 03, 2012 7:31 pm

1. Nimesi?
Randa Mohandosh


2. Ammattisi?
Koululainen


3. Syntymäpäiväsi?
31.7.1980


4. Onko kotonasi kotitonttua?
Tonttumme on tylypahkan palveluksessa


5. Miltä mörkösi näyttää?
Isältäni, sillä on Peppi Pitkätossun tukka ja vaatetus


6. Suurin salaisuutesi?
En kai minä sitä kerro geek


7. Sinulle tärkein ihminen?
Ystäväni


8. Paras kouluun/kouluaikaasi liittyvä muistosi?
kotoa pois pääsy


9. Oletko ikinä taikonut alaikäisenä?
olen


10. Mitä teit 17-vuotissyntymäpäivänäsi?
olin parhaan ystäväni seurassa


11. Lempi huispausjoukkueesi?
Irlanti


12. Mielenkiintoisin jästitavara?
Haarukka


13. Oletko kerännyt/keräätkö suklaasammakkokortteja?
keräilen


14. Lapsuutesi unelma-ammatti?
parantaja


15. Onko sinulla lemmikkejä?
Elmutsarv-kissa ja Zamil-Minervanpöllö


16. Kannatatko Tiedät-Kai-Ketä?
En


17. Oletko ikinä loitsinut anteeksi antamatonta kirousta? Tylypahkan taistelussa ja kaksintaistelukerhossa

18. Millainen on taikasauvasi?
11 tuumaa pitkässä Akasia Seyal- sauvassa on Leijonanharjasta, kolibrinsulka, sekä Uralin pihlajaa. Joustamaton, puolesta välistä tekee pyöreän spiraalimaisen mutkan ja osoittaa suoraan eteen.


19. Kenelle puhuit viimeksi ja mistä aiheesta?
Lunalle hevoskotkista ja Tylyahosta


20. Typerintä mitä olet ikinä tehnyt?
sanasotaillut typerän luihuisen kanssa


21. Miten haluat kuolla?
nopeasti ja kivuttomasti


22. Oletko ikinä katsonut Iseeviot-peiliin?
en ole katsonut


23. Minkä nimen antaisit lapsellesi?
Jonkun kauniin, mutta en tiedä minkä


24. Kerro kolme asiaa jotka haluat tehdä ennen kuolemaasi?
I: irrottautua perinteiden kahleista (se on vaikeaa) II: Löytää tosiystävän/ystäviä III: perustaa perheen


25. Mitä tekisit jos kotiin mennessäsi joku olisi maalannut kaikki seinät kirkuvan vihreiksi ja oransseiksi?
ilahtuisin, kun näkisin muuta sen hiekanruskean sijaan. Ajatus väreistä on vain mahdoton, kun kyse on kodistani


26. Hormiverkkolla, portinavaimella vai ilmiintyen?
Porttiavaimella matkustanut useimmiten, mutta Hormiverkko ja ilmiintyminen ovat mieluisampia


27. Oletko ikinä jutellut taikaministerin kanssa?
Olen


28. Viimeinen unesi?
Isäni oli unessa ihmissusi ja hyökkäsi monien oppilastovereideni kimppuun tappaen heidät (hän on oikeasti ihmissusi) ja setäni on luvannut päästää hänet kuraveristen, verenpettureiden ja jästimäisten kimppuun Kysymyksiä hahmoille 2077966078


29. Lempiloitsusi?
Tarantallegro (se saa minut aina nauramaan)


30. Näetkö thestralit?
kyllä näen
Takaisin alkuun Siirry alas
Reynardine Welz
Kuolonsyöjä
Reynardine Welz


Viestien lukumäärä : 116
Join date : 15.11.2012

Kysymyksiä hahmoille Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä hahmoille   Kysymyksiä hahmoille EmptyMa Kesä 17, 2013 9:06 pm

1. Nimesi? Reynardine Welz
2. Ammattisi? Baarimikko ja kuolonsyöjä, jos se lasketaan ammatiksi
3. Syntymäpäiväsi? 15.5
4. Onko kotonasi kotitonttua? Ei
5. Miltä mörkösi näyttää? Sillä hetkellä eniten pelkäämäni henkilö aikeissa hyökätä kimppuuni 
6. Suurin salaisuutesi? Se että olen kuolonsyöjä kaiketi
7. Sinulle tärkein ihminen? Vaihtelee
8. Paras kouluun/kouluaikaasi liittyvä muistosi? Varmaankin kaikki ne Tylypahkan uskomattomat ruokatarjoilut
9. Oletko ikinä taikonut alaikäisenä? (Kysymys ei siis tarkoita ennen kouluun menoa tapahtuvia vahinkotaikomisia lapsilla vaan koulujen lomilla tapahtuvaa taikomista.) Enpä kai
10. Mitä teit 17-vuotissyntymäpäivänäsi? Lähdin orpokodista
11. Lempi huispausjoukkueesi? En ole pahemmin seurannut lajia
12. Mielenkiintoisin jästitavara? Kaipa se on TV, josta on eniten viihdykettä
13. Oletko kerännyt/keräätkö suklaasammakkokortteja? Keräsin nuorena oppiakseni tuntemaan kuuluisia velhoja ja noitia
14. Lapsuutesi unelma-ammatti? En ajatellut asiaa paljonkaan
15. Onko sinulla lemmikkejä? Ei
16. Kannatatko Tiedät-Kai-Ketä? Kyllä
17. Oletko ikinä loitsinut anteeksi antamatonta kirousta? Tietysti
18. Millainen on taikasauvasi? 12 tuumainen pihlajasauva, sisällä feenikslinnun pyrstösulka, melko taipuisa 
19. Kenelle puhuit viimeksi ja mistä aiheesta? Nottin pojalle sopimuksestamme, että opettaisin hänelle anteeksiantamattomat kiroukset. Vai olikohan se sittenkin siitä, että halusin ostaa karkkia.
20. Typerintä mitä olet ikinä tehnyt? Joskus tuntuu, että Kuolonsyöjiin liittyminen. Puolueettomuus olisi sittenkin voinut olla helpompi ja turvallisempi vaihtoehto.
21. Miten haluat kuolla? Kivuttomasti ja pelkäämättä
22. Oletko ikinä katsonut Iseeviot-peiliin? Jos, niin mitä näit tai luulisit näkeväsi? En ole katsonut. Näkisin varmaan itseni rentona ja huolettomana laiskottelemassa mukavalla sohvalla ympärilläni kauniita naisia syöttämässä minulle herkkuja.
23. Minkä nimen antaisit lapsellesi? Antaisin äidin päättää. Jos se ei onnistuisi niin kaiketi jonkin mukavan nimen kuten Summer.
24. Kerro kolme asiaa jotka haluat tehdä ennen kuolemaasi? Syödä jotakin herkullista, harrastaa hyvää seksiä ja nukkua makeasti, mutta tietysti tekisin nuo mielelläni vielä paljon useammin kuin kerran ennen kuin kuolen
25. Mitä tekisit jos kotiin mennessäsi joku olisi maalannut kaikki seinät kirkuvan vihreiksi ja oransseiksi? Lysähtäisin harmistuneena sohvalle. En minä nyt heti jaksaisi hakea maalia ja ruveta työstämään niitä takaisin normaaleiksi.
26. Hormiverkkolla, portinavaimella vai ilmiintyen? Eli miten yleensä matkustat? Yleensä ilmiintyen. Hormiverkosta tai porttiavaimista en kummistakaan pidä.. En nyt väitä, että ilmiintyminenkään mukavaa olisi, mutta siinä ei ainakaan pyöri.
27. Oletko ikinä jutellut taikaministerin kanssa? En 
28. Viimeinen unesi? En muista mitä unta näin
29. Lempiloitsusi? Kilpiloitsu varmaankin, koska sillä voin suojautua
30. Näetkö thestralit? Näen, Näin ne jo lapsena, koska ilmeisesti olin seurannut vierestä kun äitini kuoli.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kysymyksiä hahmoille Empty
ViestiAihe: Vs: Kysymyksiä hahmoille   Kysymyksiä hahmoille Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kysymyksiä hahmoille
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kysymyksiä hahmoille - Vol. 2
» MP3-vastauksia hahmoille
» Perhekysely (hahmoille)
» Lapsuuskysely vol. 2 (hahmoille)
» Kysely hahmoille: Elämästä

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: