Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Palkintogaala 2011!

Siirry alas 
+8
Remus J. Lupin
Will McDonnell
Lordi Voldemort
Rodolphus Lestrange
Rabastan Lestrange
Leticia Mayer
Remy Gallow
DrRockter
12 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! EmptyMa Joulu 05, 2011 10:47 pm

Nyt on se päivä käsillä kun vihdoin startataan Seiskan historian ensimmäinen palkintogaala! Samalla vietetään Seiskan syntymäpäivää ja täytämme vuoden! Kolme hurraa-huutoa meille!

Mutta täällä siis pyörähtää huominen gaala käyntiin. Voitte kommentoida hahmoillanne mielenne mukaan, välittämättä mahdollisista tuplapostauksista tai mitään! Mutta muistakaa pitää hahmonne kurissa! Kaikki kuolonsyöjät, jotka kimpaantuvat ja kedavroivat jonkun, heitetään elinkautiseksi Azkabaniin! Gaalan juontajaparina toimivat Leticia Mayer ja Remy Gallow!

Gaala pyörähtää käyntiin klo. 13.30 huomen aamulla ja jatkuu klo. 23.00 iltaan saakka! Ensimmäisen kategorian ehdokkaat julkaistaan klo. 13.30 ja tulokset klo. 14.00! Siitä gaala jatkuu tähän tapaan; puolelta ilmestyvät ehdokkaat kotisivuilla olevaan blogiin ja tasatunnein kategorian tulos ratkeaa!

Kommentoikaa ja pitkäkää hauskaa, sillä huomenna marssivat myös kullannuppumme punaista mattoa pitkin eikä juhlia vietetä vain Halosen linnassa!

-----CHECK------> PALKINTO-GAALAN BLOGI <-----CHECK------


Remy Gallow ja Leticia Mayer (orjiensa DrRockterin ja Ninjin kera) toivottavat teille hyvää itsenäisyyspäivää, loistavaa Seiskan syntymäpäivää sekä aivan tuhottoman mahtavaa gaala-päivää! Nähdään huomenna!

Ainiin! Hahmot saavat pitää palkintopuheita, noutaa palkintoja ja kommentoida tapahtumien kulkua! Turista mukavia ja pistää vaikka tanssiksi, jos siltä tuntuu! Jos hahmo ei satu olemaan paikalla juuri sillä sekunnilla kun palkinto hänelle myönnetään, hän voi silti käydä myöhemmin pitämässä palkintopuheensa!


Viimeinen muokkaaja, DrRockter pvm Ti Joulu 06, 2011 9:58 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Remy Gallow
Taikaministeriö
Remy Gallow


Viestien lukumäärä : 109
Join date : 28.09.2011

Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! EmptyTi Joulu 06, 2011 1:17 pm

Onnea Chaos! Ja tietysti myös Theodore. Kiitos myös sille vanhukselle - joka varmasti oli joku Chaoksen unhoituttaja kaveri - kun jaksoi käydä laittamassa meille laiskoille juontajille kahvia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 28.01.2011

Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! EmptyTi Joulu 06, 2011 3:01 pm

Laiskat juontajat vaativat kahvia!!

Ja onnea Remus! Jee! Very Happy Oikeeseen osotteeseen meni tämä pysti! Remus hei, voisit tuoda kahvia tullessas mutta ilman totuusseerumia, kiitos.. ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
Rabastan Lestrange
Kuolonsyöjä
Rabastan Lestrange


Viestien lukumäärä : 470
Join date : 05.01.2011

Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! EmptyTi Joulu 06, 2011 3:09 pm

Ennen kuin Lupin ehtii edes harkita nousevansa puhetta pitämään mä tahdon sanoa pari sanaa. Kesti rimpuilla tuolta pöydän takaa tänne joten - äh.. kiitos ihan hirveästi. Mä tiedän olevani mahtava kuolonsyöjä ja kaikkea, mutta tää tuli todellakin yllätyksenä. Kiitetääs nyt sitten vaikka tota isoveljeä - koska ilman sitä mä tuskin kuolonsyöjäksi olisin koskaan ryhtyny. Ja tietysti isäntää ,koska ni niin varmasti on parempi...
Takaisin alkuun Siirry alas
Rodolphus Lestrange
Kuolonsyöjä
Rodolphus Lestrange


Viestien lukumäärä : 95
Join date : 26.08.2011

Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! EmptyTi Joulu 06, 2011 3:11 pm

Ahahaha! Mun velipoika! EHTA LESTRANGE! Siitäs saitte senkin hännystelijät.. Lestranget vie aina voiton! Kippis sille!
Takaisin alkuun Siirry alas
Lordi Voldemort
Pimeyden lordi
Lordi Voldemort


Viestien lukumäärä : 49
Join date : 05.01.2011
Paikkakunta : Valkeala

Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! EmptyTi Joulu 06, 2011 3:12 pm

Vai että ilman velipoikaa ei olisi kuolonsyöjä? Tämäpä mielenkiintoinen käänne.. Kenelleköhän tuo pojankloppi onkaan uskollinen? Minulle.. vai velipojalleen.. -.-
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinlakikirja.blogspot.com/
Will McDonnell
Kuolonsyöjä
Will McDonnell


Viestien lukumäärä : 121
Join date : 05.01.2011
Paikkakunta : Valkeala

Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! EmptyTi Joulu 06, 2011 3:13 pm

KRÖHÖM!! Ja minua ei muka kiitetä ollenkaan?! Minä joka olen aina tukenut tuota rimppakinttua! HAH! No enpä tue enää.. prkl...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sevenyearsofmagic.yolasite.com/
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 28.01.2011

Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! EmptyTi Joulu 06, 2011 3:15 pm

Hiljaa siellä penkkirivissä!! Juokaa viskejänne ja pitäkää päänne kiinni! Vuoden kuolonsyöjä meni ihan oikeaan osoitteeseen! Voldemort, sinä et edes ole kuolonsyöjä! Rodolphus, sinä ja sinun heikot luusi.. Et varmaan edes pääsisi lavalle saakka!! Ja Will.. Pois se sauva. -.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Remus J. Lupin
Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Remus J. Lupin


Viestien lukumäärä : 163
Join date : 13.05.2011

Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! EmptyTi Joulu 06, 2011 3:29 pm

//mööööö? O_O' o mull sit vissii ihania poikia x')//

Mmmhnhäh? Mutmutmut... E-enhän mi-nä ole edes...tehnyt mitään!
Ahmn...e-en kai minä...nyt mitään puhetta... Merlin sentään...
*vilkuilee hermostuneena kuolonsyöjäjoukkiota*

Ki-kiitos...vaikka enhän minä to-to-todellakaan ole tehnyt- yhtikäs mitään...
*epävarma, ujohko hymy*

Ahmn...mu-mutta eihän minulla kahvia tähän hätään...
*kaivelee kuluneiden farkkujensa taskuja*
Te-teetä on...nä-emmä pari pussillista... Mutten... Totta puhuen tiedä mi-mistä ne tuonne taskuun...ilmestyivät... O-ole hyvä *hymy*
Takaisin alkuun Siirry alas
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 28.01.2011

Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! EmptyTi Joulu 06, 2011 3:32 pm

[ Haha sulla on! Very Happy ]

Et tehnyt mitään vai! Sinä jos joku olet tehnyt vaikka ja mitä! .. Ja Remus-rakas, se oli vitsi. Voit pitää teesi. Nyt kun Remy seuraavaksi tulee juontamaan niin minä karkaan takahuoneeseen kahville.
Ole hyvä, olet palkintosi ansainnut! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! EmptyTi Joulu 06, 2011 3:39 pm

Remus sä teit sen! Hienoa ,että veit palkinnon suoraan tuon limaisen syyttäjä haahkan nenän edestä! Olet kyllä sen ansainnut.

Ja mä teen siellä kyllä muutakin kuin siivoan ja keitän kahvia!
Takaisin alkuun Siirry alas
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 28.01.2011

Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! EmptyTi Joulu 06, 2011 3:41 pm

Hei kirppukasa! Anna yksikin esimerkki mitä muuta sä siellä muka teet? Syöt rottia sen hevoskotkas kans? Ah, sehän se tärkeä tehtävä onkin! Muutenhan rotat pääsis ihan valloilleen..
Takaisin alkuun Siirry alas
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright


Viestien lukumäärä : 377
Join date : 22.08.2011

Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! EmptyTi Joulu 06, 2011 3:44 pm

Vai että vuoden ministeriöläinen? Olen vähän hämmentynyt. Mutta kiitos silti, en tiedä miten olen tämän ansainnut tai olenko ylipäätään. Ehkä se johtuu niistä unhoituttajien kahvinkeittotaidoista... Toivottavasti ei kuitenkaan. :D Ja onnea Remus, siinä meni palkinto oikeaan osoitteeseen! :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Rodolphus Lestrange
Kuolonsyöjä
Rodolphus Lestrange


Viestien lukumäärä : 95
Join date : 26.08.2011

Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! EmptyTi Joulu 06, 2011 3:49 pm

Musta on hauskaa että vuoden ministeriöläisen pysti meni unhoituttajalle noiden kaikkien aurorien ohi.. Sinänsä ei mikään ihme. Eiväthän aurorit ole mitään saaneet aikaiseksi koko vuoden aikana. Tässä mekin istutaan mukavasti rivissä ja juodaan valtion piikkiin tuliviskiä.. Ja kukaan ei tee mitään! Ehkä tämä Denbright on taitavasti unhoituttanut kaikki aurorit eivätkä he nyt muista mitä pitikään tehdä kun näkee kuolonsyöjän.. Kiitos siis Denbright ja onnea voitosta! Haha!
Takaisin alkuun Siirry alas
Remus J. Lupin
Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Remus J. Lupin


Viestien lukumäärä : 163
Join date : 13.05.2011

Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! EmptyTi Joulu 06, 2011 3:51 pm

Ai... *tunkee teepussit takaisin taskuunsa niitä hetken tutkittuaan*

Miten tä-tämä alkaa muistuttaa niin...ko-kouluaikoja? *pudistelee päätään* E-eikös tuo nimittely ala me-nnä jo hieman...lapselliseksi?

J-ja kiitos, Chaos... s-samoin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 28.01.2011

Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! EmptyTi Joulu 06, 2011 3:56 pm

No mutta Remus! Sirius aloitti! Minkä mä sille voin ettei se osaa käyttäytyä edes gaalassa.. Siksi se on kai lukittu neljän seinän sisää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! EmptyTi Joulu 06, 2011 4:03 pm

Äh, Remus.. eihän tässä ole mitään lapsellista. Kerron vain totuuksia.
Ja voi Leticia. Miltä se häviö maistuu? Jos en niin vihaisi serkkuani voisin kiittää tuota tästä ilosta, mutta.. ei. Minusta tuo blondi kuolonsyöjä olisi sopinut vuoden naiseksi Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 28.01.2011

Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! EmptyTi Joulu 06, 2011 4:07 pm

Krhm.. Voi kiitos Sirius (: Minusta Bellatrix.. toki ansaitsi tämän pystin! Ainakin joku teistä Mustista on palkittu. Voi ehkä se blondi olisikin ansainnut, mutta samalla perusteella sinun olisi kuulunut olla ehdokka vuoden kuolonsyöjäksi.. Onhan sinut tuomittu 13 jästin ja parhaiden ystäviesi murhasta. Harva kuolonsyöjäkään on pystynyt samaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Remus J. Lupin
Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Remus J. Lupin


Viestien lukumäärä : 163
Join date : 13.05.2011

Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! EmptyTi Joulu 06, 2011 4:11 pm

Hmph... E-etkös sinä sa-nonut juuri noin kouluaikai-sesta ruokasodasta ja Rui- Severuksen! jatkuvasta ki-kiusaamisestakin...?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! EmptyTi Joulu 06, 2011 4:23 pm

Hmmm.. voi olla, että tosiaan taisin sanoakkin. Ah, niitä aikoja.. olisipa Ruikuli täällä niin voitaisiin yhdessä taas muistella vanhoja! Ja neiti Mayer, ettekö te vieläkän ole lukeeneet papereitanne läpi.. tai kuunnelleet killan kokouksissa mitään. Minä en ole murhannut ketään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 28.01.2011

Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! EmptyTi Joulu 06, 2011 4:24 pm

Voi kuule paperini sanovat toista!
Takaisin alkuun Siirry alas
Will McDonnell
Kuolonsyöjä
Will McDonnell


Viestien lukumäärä : 121
Join date : 05.01.2011
Paikkakunta : Valkeala

Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! EmptyTi Joulu 06, 2011 5:05 pm

Hmph.. No kiitoksia vaan tästä kunniasta. Onhan tämä ihan hieno pysti.. Kiitän Herraani, koska ilman Häntä en olisi kuka olen. Ja taidanpa kiittää itseäni tästä, koska olen kuka olen. Ja ehkä niitä naispuolisia, jotka minut nyt sitten valitsivat. Nähtävästi blondit kiharat eivät olenkaan kaiken a ja ö vaikka naiset niitä tuntuvatkin rakastavan.. Kippis!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sevenyearsofmagic.yolasite.com/
Rabastan Lestrange
Kuolonsyöjä
Rabastan Lestrange


Viestien lukumäärä : 470
Join date : 05.01.2011

Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! EmptyTi Joulu 06, 2011 5:10 pm

Mä en ymmärrä miten tuollanen psykopaatti tuon pystin voitti, mutta onnittelut Will. Ehkä sä vaan osaat piilottaa itsestäs ne kaikki hyvät puolet niin taitavasti ,että oot onnistunut hämäämään meitä kaikkia Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Will McDonnell
Kuolonsyöjä
Will McDonnell


Viestien lukumäärä : 121
Join date : 05.01.2011
Paikkakunta : Valkeala

Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! EmptyTi Joulu 06, 2011 5:24 pm

Älä luule turhia, Lestrange. Joskus se on ulkonäkö mikä ratkaisee.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sevenyearsofmagic.yolasite.com/
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 28.01.2011

Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! EmptyTi Joulu 06, 2011 6:17 pm

Onneksi olkoon, Neville!! Hieno homma! Jatka samaa rataa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Palkintogaala 2011! Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Palkintogaala 2011!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» Palkintogaala avattu!
» Palkintogaala 2012!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Palkintogaala-
Siirry: