Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Palkintogaala 2011!

Siirry alas 
+8
Remus J. Lupin
Will McDonnell
Lordi Voldemort
Rodolphus Lestrange
Rabastan Lestrange
Leticia Mayer
Remy Gallow
DrRockter
12 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 05.01.2011

Palkintogaala 2011! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! - Sivu 2 EmptyTi Joulu 06, 2011 6:40 pm

Kiitos, Leticia. Ja kiitos kaikki muutkin! Olen otettu ja en oikein tiedä mitä pitäisi sanoa. Ai niin, älkää ihmetelkö tätä mustelmaa poskessa. Tuliviskilasit ilmeisesti tunnistavat alaikäiset... Mutta niin, tämä oli suuri kunnia, enkä ole ihan varma menikö tämä palkinto nyt oikeaan osoitteeseen... Kiitos silti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Leon Elroy
Taikaministeriö/Kilta
Leon Elroy


Viestien lukumäärä : 183
Join date : 05.01.2011

Palkintogaala 2011! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! - Sivu 2 EmptyTi Joulu 06, 2011 7:35 pm

O______________O köh... Kiitos...?

Takaisin alkuun Siirry alas
Rodolphus Lestrange
Kuolonsyöjä
Rodolphus Lestrange


Viestien lukumäärä : 95
Join date : 26.08.2011

Palkintogaala 2011! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! - Sivu 2 EmptyTi Joulu 06, 2011 7:54 pm

Jeejee.. Onnee voittajille ja sitä rataa. Toi yks joku ihme ylläpito-tyyppi lähetti mut kertomaa et viimeinen hahmokategorian tulokset ilmestyy 22.00 ja jotkut pelaaja/käyttäjä/keskustelija-kategorian tulokset 22.15 ja kaikkien yhteenveto 22.30.
Et sillee.
Takaisin alkuun Siirry alas
Barty Crouch Jr.
Kuolonsyöjä
Barty Crouch Jr.


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 30.01.2011

Palkintogaala 2011! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! - Sivu 2 EmptyTi Joulu 06, 2011 7:57 pm

Jep, onnittelut kaikille voittajille! Smile
Sillä korokkeella näyttää myös komeilevan monta Kohtaloni äänestämää toivotuissa kategorioissa. Mielenkiinnolla odotan viimeistä julistusta...ja siirtyen takaisin sivummalle.

(Ja se ikitarttumistaika-huhu isäntääni ja minuun liittyen on sitten täysin perätön, jottas tiedätte! Jos sen levittäjä oli Pimeyden Lordi itse, niin Hänen Nerokkuutensa on täytynyt nähdä unta.) *poistuu vähin äänin takavasemmalle*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hiddenkiss.net/bartycrouchjunior.php
Vieraili
Vierailija




Palkintogaala 2011! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! - Sivu 2 EmptyTi Joulu 06, 2011 8:07 pm

... Voitinko minä? Ihanko oikeasti? Mahtavaa Very Happy Siitäs sait Leticia, sinä ja turhat ministeriön paperisi!

Mutta kiitos. Kiitos ihan kaikille.. tämä on ollut todella hieno päivä vaikka eräs nimeltä mainitsematon nainen onkin yrittänyt pilata kaikkien iloa ja ärsyttänyt naamallaan. Hyvä seura kuitenkin odotellessa on pelastanut paljon ja maltan tuskin odottaa ensi vuotta. Kiitos!

Lisää tuliviskiä! Minä ainakin juhlin koko yön!

Takaisin alkuun Siirry alas
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 28.01.2011

Palkintogaala 2011! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! - Sivu 2 EmptyTi Joulu 06, 2011 8:10 pm

Noniin noniin.. Hyvä, Sirius, hienoa! Nauti nyt vuoden ainoasta päivästä kun saat olla Kalmanhanaukion ulkopuolella.

Mutta hyvät naiset, herrat.. ja sirius, palkintogaalamme lähenee loppuaan! Nyt on vielä jäljellä teidän pelaajien palkitseminen! Tämä tapahtunee n. 5 minuutin kuluttua! Tässä vaiheessa minä ja.. Remy, jonka löydätte ilmeisesti boolin luota, kiitämme teitä aivan valloittavasta päivästä! Meillä oli todella hauskaa ja toivottavasti teilläkin!

Hyvää illan jatkoa teille ja ottakaahan iisisti!
Takaisin alkuun Siirry alas
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Palkintogaala 2011! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! - Sivu 2 EmptyTi Joulu 06, 2011 8:23 pm

Hah, pääsenpä minäkin ääneen tänään! Pitihän tuo Leticia kolkata tässä vaiheessa, mutta kuitenkin..
Paljon, paljon onnea MV, Pinch ja Nibs! Todella ansaitsitte kaikki pystinne! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 05.01.2011

Palkintogaala 2011! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! - Sivu 2 EmptyTi Joulu 06, 2011 8:28 pm

Voi ei hei apua! Kiitos ihan hirveästi, en todellakaan missään vaiheessa ajatellut että mulle voisi tupsahtaa vuoden käyttäjä -pysti. En yhtään keksi mitä voisin sanoa, kaikki mitä tulee mieleen on suoraan jostain Oscar-kiitospuheesta. Joten ehkä vaan tyydyn sanomaan että KIITOS! Ja onnea kaikille muille voittajille! :)


(Ps. Neville nukahti pöydän viereen. Liikaa kermakaljaa?)
Takaisin alkuun Siirry alas
Remus J. Lupin
Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Remus J. Lupin


Viestien lukumäärä : 163
Join date : 13.05.2011

Palkintogaala 2011! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! - Sivu 2 EmptyTi Joulu 06, 2011 8:32 pm

Wow! 3/4 mun hahmoista voitti jonku tittelin ja vielä minäkin!? Tänään on joku onnenpäivä koska mä en koskaan voita mitään - ja Piusta ei oteta laskuihin, se on itsekäs eikä mitään ansainnutkaan X'DD - !
Kiitos kaikille hahmojani äänestäneille - ja kiitos minulle itselleni x'DDD

Ja kiitos tietysti ylläpidolle ensinnäkin tästä koko Gaala-ideasta ja toisekseen loistavasta toteutuksesta, oli oikein hauska ilta! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Barty Crouch Jr.
Kuolonsyöjä
Barty Crouch Jr.


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 30.01.2011

Palkintogaala 2011! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! - Sivu 2 EmptyTi Joulu 06, 2011 8:42 pm

Kiitos vielä kerran minunkin puolestani! What a Face Olin aika varma, että joku olis pyyhkäissyt ohitseni keskustelu-kategoriassa vaikka uteliaisuuteni onkin ollut ylitsevuotavaa tämän vuoden aikana ja pari kunnon keskustelunaloitusyritystäkin mahtui mukaan...mutku en loppupuolella sitten enää paljonkaan Oleskeluhuoneessa pyörinyt. Anyway, mukavaa, että loputtomia kyselyitäkin arvostetaan näinkin pitkälle. xD (Koska ilman niitä en ehkä olisi tässä höpöttämässä kankeita.) x)

Koko Gaala-idea oli ja todistautui mainioksi ja innolla odottelen ensi vuoden juhlaa, ja aion valmistautua siihen ahkerasti koko vuoden. Ehkä aloitan jo joulukuun haasteesta joka on varsin herkullinen. santa

Kiitos, ja peleissä taas tavataan. Palkintogaala 2011! - Sivu 2 3845856932
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hiddenkiss.net/bartycrouchjunior.php
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Palkintogaala 2011! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! - Sivu 2 EmptyTi Joulu 06, 2011 8:49 pm

Ja kiitoksia teille itsellennekin! Oli aivan loistava päivä tänään! Kiva että teillä oli kivaa ja mä en voi lopettaa hymyilyä! Tämä loistavaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Sponsored content





Palkintogaala 2011! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Palkintogaala 2011!   Palkintogaala 2011! - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Palkintogaala 2011!
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Palkintogaala avattu!
» Palkintogaala 2012!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Palkintogaala-
Siirry: