|
| Palkintogaala 2011! | |
|
+8Remus J. Lupin Will McDonnell Lordi Voldemort Rodolphus Lestrange Rabastan Lestrange Leticia Mayer Remy Gallow DrRockter 12 posters | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Neville Longbottom Rohkelikko
Viestien lukumäärä : 217 Join date : 05.01.2011
| Aihe: Vs: Palkintogaala 2011! Ti Joulu 06, 2011 6:40 pm | |
| Kiitos, Leticia. Ja kiitos kaikki muutkin! Olen otettu ja en oikein tiedä mitä pitäisi sanoa. Ai niin, älkää ihmetelkö tätä mustelmaa poskessa. Tuliviskilasit ilmeisesti tunnistavat alaikäiset... Mutta niin, tämä oli suuri kunnia, enkä ole ihan varma menikö tämä palkinto nyt oikeaan osoitteeseen... Kiitos silti. | |
| | | Leon Elroy Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 183 Join date : 05.01.2011
| Aihe: Vs: Palkintogaala 2011! Ti Joulu 06, 2011 7:35 pm | |
| O______________O köh... Kiitos...?
| |
| | | Rodolphus Lestrange Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 95 Join date : 26.08.2011
| Aihe: Vs: Palkintogaala 2011! Ti Joulu 06, 2011 7:54 pm | |
| Jeejee.. Onnee voittajille ja sitä rataa. Toi yks joku ihme ylläpito-tyyppi lähetti mut kertomaa et viimeinen hahmokategorian tulokset ilmestyy 22.00 ja jotkut pelaaja/käyttäjä/keskustelija-kategorian tulokset 22.15 ja kaikkien yhteenveto 22.30. Et sillee. | |
| | | Barty Crouch Jr. Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 88 Join date : 30.01.2011
| Aihe: Vs: Palkintogaala 2011! Ti Joulu 06, 2011 7:57 pm | |
| Jep, onnittelut kaikille voittajille! Sillä korokkeella näyttää myös komeilevan monta Kohtaloni äänestämää toivotuissa kategorioissa. Mielenkiinnolla odotan viimeistä julistusta...ja siirtyen takaisin sivummalle. (Ja se ikitarttumistaika-huhu isäntääni ja minuun liittyen on sitten täysin perätön, jottas tiedätte! Jos sen levittäjä oli Pimeyden Lordi itse, niin Hänen Nerokkuutensa on täytynyt nähdä unta.) *poistuu vähin äänin takavasemmalle* | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Palkintogaala 2011! Ti Joulu 06, 2011 8:07 pm | |
| ... Voitinko minä? Ihanko oikeasti? Mahtavaa Siitäs sait Leticia, sinä ja turhat ministeriön paperisi! Mutta kiitos. Kiitos ihan kaikille.. tämä on ollut todella hieno päivä vaikka eräs nimeltä mainitsematon nainen onkin yrittänyt pilata kaikkien iloa ja ärsyttänyt naamallaan. Hyvä seura kuitenkin odotellessa on pelastanut paljon ja maltan tuskin odottaa ensi vuotta. Kiitos! Lisää tuliviskiä! Minä ainakin juhlin koko yön! |
| | | Leticia Mayer Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 28.01.2011
| Aihe: Vs: Palkintogaala 2011! Ti Joulu 06, 2011 8:10 pm | |
| Noniin noniin.. Hyvä, Sirius, hienoa! Nauti nyt vuoden ainoasta päivästä kun saat olla Kalmanhanaukion ulkopuolella.
Mutta hyvät naiset, herrat.. ja sirius, palkintogaalamme lähenee loppuaan! Nyt on vielä jäljellä teidän pelaajien palkitseminen! Tämä tapahtunee n. 5 minuutin kuluttua! Tässä vaiheessa minä ja.. Remy, jonka löydätte ilmeisesti boolin luota, kiitämme teitä aivan valloittavasta päivästä! Meillä oli todella hauskaa ja toivottavasti teilläkin!
Hyvää illan jatkoa teille ja ottakaahan iisisti! | |
| | | DrRockter Admin
Viestien lukumäärä : 436 Join date : 03.01.2011 Ikä : 34 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Palkintogaala 2011! Ti Joulu 06, 2011 8:23 pm | |
| Hah, pääsenpä minäkin ääneen tänään! Pitihän tuo Leticia kolkata tässä vaiheessa, mutta kuitenkin.. Paljon, paljon onnea MV, Pinch ja Nibs! Todella ansaitsitte kaikki pystinne! (: | |
| | | Neville Longbottom Rohkelikko
Viestien lukumäärä : 217 Join date : 05.01.2011
| Aihe: Vs: Palkintogaala 2011! Ti Joulu 06, 2011 8:28 pm | |
| Voi ei hei apua! Kiitos ihan hirveästi, en todellakaan missään vaiheessa ajatellut että mulle voisi tupsahtaa vuoden käyttäjä -pysti. En yhtään keksi mitä voisin sanoa, kaikki mitä tulee mieleen on suoraan jostain Oscar-kiitospuheesta. Joten ehkä vaan tyydyn sanomaan että KIITOS! Ja onnea kaikille muille voittajille! :)
(Ps. Neville nukahti pöydän viereen. Liikaa kermakaljaa?) | |
| | | Remus J. Lupin Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 163 Join date : 13.05.2011
| Aihe: Vs: Palkintogaala 2011! Ti Joulu 06, 2011 8:32 pm | |
| Wow! 3/4 mun hahmoista voitti jonku tittelin ja vielä minäkin!? Tänään on joku onnenpäivä koska mä en koskaan voita mitään - ja Piusta ei oteta laskuihin, se on itsekäs eikä mitään ansainnutkaan X'DD - ! Kiitos kaikille hahmojani äänestäneille - ja kiitos minulle itselleni x'DDD Ja kiitos tietysti ylläpidolle ensinnäkin tästä koko Gaala-ideasta ja toisekseen loistavasta toteutuksesta, oli oikein hauska ilta! | |
| | | Barty Crouch Jr. Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 88 Join date : 30.01.2011
| Aihe: Vs: Palkintogaala 2011! Ti Joulu 06, 2011 8:42 pm | |
| Kiitos vielä kerran minunkin puolestani! Olin aika varma, että joku olis pyyhkäissyt ohitseni keskustelu-kategoriassa vaikka uteliaisuuteni onkin ollut ylitsevuotavaa tämän vuoden aikana ja pari kunnon keskustelunaloitusyritystäkin mahtui mukaan...mutku en loppupuolella sitten enää paljonkaan Oleskeluhuoneessa pyörinyt. Anyway, mukavaa, että loputtomia kyselyitäkin arvostetaan näinkin pitkälle. xD (Koska ilman niitä en ehkä olisi tässä höpöttämässä kankeita.) x) Koko Gaala-idea oli ja todistautui mainioksi ja innolla odottelen ensi vuoden juhlaa, ja aion valmistautua siihen ahkerasti koko vuoden. Ehkä aloitan jo joulukuun haasteesta joka on varsin herkullinen. Kiitos, ja peleissä taas tavataan. | |
| | | DrRockter Admin
Viestien lukumäärä : 436 Join date : 03.01.2011 Ikä : 34 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Palkintogaala 2011! Ti Joulu 06, 2011 8:49 pm | |
| Ja kiitoksia teille itsellennekin! Oli aivan loistava päivä tänään! Kiva että teillä oli kivaa ja mä en voi lopettaa hymyilyä! Tämä loistavaa! | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Palkintogaala 2011! | |
| |
| | | | Palkintogaala 2011! | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |