Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Seuranhaku

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright


Viestien lukumäärä : 377
Join date : 22.08.2011

Seuranhaku Empty
ViestiAihe: Seuranhaku   Seuranhaku EmptyTi Maalis 27, 2012 11:34 am

Tänne voi tulla ilmaisemaan halunsa pelata meidän kanssa. Kaikenlaiset ehdotukset otetaan vastaan. Lähestulkoon minkälaiset vaan pelit on mahdollisia, niin ministeriöläisten, kiltalaisten, kuolonsyöjien ja koululaistenkin välillä. Aikajanaa vilkaisemalla voi vähän katsoa osviittaa siitä, mitä Chaos milloinkin tekee, mutta käytännössä olen kaikelle avoin.

Lisäksi, jos joku kaipaa hahmoideaa niin Chaoksella on perhettä, joista voisi saada hyviä hahmoja. Erityisesti sisarukset olisi sellaisia, että jos joku kiinnostuu Rosiesta tai Basilista se olisi tosi hienoa! Mulla on jo jotain visioita niistä, eli toivon että niistä voitaisiin sitten yhdessä keskustella. :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright


Viestien lukumäärä : 377
Join date : 22.08.2011

Seuranhaku Empty
ViestiAihe: Vs: Seuranhaku   Seuranhaku EmptyTi Heinä 24, 2012 6:18 am

Nyt vetoan laajaan kuolonsyöjäyhteisöön täällä!
Kaipaisin siis kuolonsyöjää tai kuolonsyöjiä peliin, jossa Chaosta epäillään kiltaan kuulumisesta keväällä 1998. Tarkoitus on että Chaos pääsisi siitä hengissä ja suhteellisen hyvissä voimissa livahtamaan, mutta yksityiskohtia voi miettiä joskus myöhemmin. Eli jos joku ilkeä kuolonsyöjä nyt kiinnostui Chaoksen kuulustelusta niin voi ilmoittaa mulle! Peliä ei nyt saada pystyyn vielä pitkään aikaan, mutta haluaisin jonkun kenen kanssa jo pohtia tätä kuviota! :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Shawn Gabriel Scott
Taikaministeriö/Kilta
Shawn Gabriel Scott


Viestien lukumäärä : 505
Join date : 12.12.2011

Seuranhaku Empty
ViestiAihe: Vs: Seuranhaku   Seuranhaku EmptyTi Heinä 24, 2012 7:02 am

WILL ILMOITTAUTUU! Very Happy (oon vääräl tunnuksel mut silti)

En tosin pysty itekkää ennen syyskuuta ottaa uusia pelejä, mutta tää on niin herrrkullisen kuulonen peli että haluann! Mutta kerran sullakin on nyt kiireitä niin meidän aikatauluthan passaa sitten aika hyvin! Voidaan suunnitella peliä ja sitten syksymmällä pelata! ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
Bellatrix Lestrange
Kuolonsyöjä
Bellatrix Lestrange


Viestien lukumäärä : 126
Join date : 09.04.2012

Seuranhaku Empty
ViestiAihe: Vs: Seuranhaku   Seuranhaku EmptyTi Heinä 24, 2012 8:39 am

Jos haluat kuolonsyöjiä niin mulla on tietenkin Bellatrix. Ois mulla Luciuskin mutta musta jotenkin tuntuu että en voi kuvitella sitä kuulustelemassa kunnolla ketään. Jotenka jos kaipaat Willin lisäksi jotakuta kuolonsyöjää niin Bellatrix ois aikalailla vapaana. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright


Viestien lukumäärä : 377
Join date : 22.08.2011

Seuranhaku Empty
ViestiAihe: Vs: Seuranhaku   Seuranhaku EmptyTi Heinä 24, 2012 2:21 pm

Jeee, joku innostui! :D Mä en tiedä onko kaks sekopäätä jo liikaa Chaokselle, varsinkin kun sen olis kuitenkin tarkoitus selvitä hengissä tästä hommasta... xD Eli voidaan tätä vielä myöhemmin pohtia, että tarvitaanko kahta, mutta musta tuntuu että yks kuolonsyöjä tässä kohtaa vois riittää. :) Mut hei kivaa et on mielenkiintoa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Giana Mayorette
Korpinkynsi
Giana Mayorette


Viestien lukumäärä : 193
Join date : 30.11.2012
Paikkakunta : Oulu

Seuranhaku Empty
ViestiAihe: Vs: Seuranhaku   Seuranhaku EmptyMa Maalis 18, 2013 3:31 pm

mietin, että Giana vois lomaillessa töppäillä hieman jästikaverin kanssa, ja ihan tahattomasti ilman sauvaa saada taiottua tuohon jonku muodonmuutosloitsun, vähänn niinkuin marge-tädin suhteen, mut ei ihan samaa... Ja tietenkin Gianan isä ois töissä, ni Giana kattois parhaakseen laittaa unhoituttajain toimistoon viestiä, sillä tietää, että ainakin unhoituttajan taitoja tarvittais varmasti??

Mitä sanot???
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Seuranhaku Empty
ViestiAihe: Vs: Seuranhaku   Seuranhaku Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Seuranhaku
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Seuranhaku
» Seuranhaku
» Seuranhaku
» Seuranhaku
» Seuranhaku

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Hahmolista :: Denbright, Chaos-
Siirry: