Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Seuranhaku

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Connor Dane
Korpinkynsi
Connor Dane

Viestien lukumäärä : 75

Seuranhaku Empty
ViestiAihe: Seuranhaku   Seuranhaku EmptyMa Heinä 16, 2012 9:21 pm

Kavereita, vihollisia, kontakteja, satunnaista seuraa...Kaikkea haussa!
Connor lienee potentiaalinen tapaus aika monenlaiseen arkiseen juttuun, seikkailuun, syvällisiin peleihin ja oudompiinkin kohtauksiin. Tai ainakin minua kiinnostaisi tuupata se mahdollsiimman monenlaisiin peleihin. Connorin persoonasta ja historiasta voit lukaista hänen hahmoesittelystä.

Kuten aina hahmokehityksen alussa, keskityn mieluiten ensin lukuvuoteen 1991 tai aiempaan aikaan. Silti, tämä seuranhaku ei koske vain oppilashahmoja tai Tylypahkaa vaan kaikenikäisiä hahmoja kaikkialla.

Eli jos Connorin kaltaisen seura kiinnostaa ja/tai inspiroi, heitäthän minua rohkeasti yksityisviestillä! =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Connor Dane
Korpinkynsi
Connor Dane

Viestien lukumäärä : 75

Seuranhaku Empty
ViestiAihe: Vs: Seuranhaku   Seuranhaku EmptyKe Loka 10, 2012 9:19 am

Hmm...Olis kiva päästä Connorillakin debytoimaan peleissä. Hetan kanssa on Dumbledoren ja Connorin perheen välinen olennainen peli sovittuna, mutta siihen nyt taitaa vielä vierähtää hieman aikaa...Muuta peliseuraa ei ole tarjoutunut enkä itsekään ole kysellyt kun minulla ja varmaan kaikilla on pelejä kesken jotain yks joka sormelle...

...mutta kysyn nyt kuitenkin, koska tosiaan olisi kiva päästä Connorillakin pelaamaan:

Olisiko kenelläkään aikaa ja inspiraatiota johonkin ihan kepeään ja vaikka lyhyeenkin pelitapahtumaan? Ei nyt tietenkään mikään tyhjänpäiväinen täysin juonirungoton pilipalipeli ketään jaksa inspiroida, mutta jos jonkun hahmolla sattuisi olemaan mitään yhteistä Connorin persoonaan tai historiaan nähden niin varmaan sais jotain koukkua aikaseks.
Minulle olisi periaatteessa ihan sama missä ja millaista, kunhan sijoittuisi vuodelle 1991 tai aiempaan vuoteen.
Takaisin alkuun Siirry alas

Seuranhaku
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Hahmolista :: Dane, Connor-
Siirry: