Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA

Siirry alas 
+9
Morgana Peacock
Connor Dane
Albus Dumbledore
Leon Elroy
Stephen Hunter King
Chaos Denbright
Samantha Slayer
Ninji
DrRockter
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Morgana Peacock
Kotirouva
Morgana Peacock


Viestien lukumäärä : 94
Join date : 24.03.2012

KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 EmptyKe Heinä 18, 2012 12:55 pm

voi ei! parane piaan rocker! Olisin niin mielelläni nähnyt sunkin naamasi vihdoin, mutta toinen kerta sitten. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Matthew Peacock
Kuolonsyöjä
Matthew Peacock


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 13.07.2012

KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 EmptyKe Heinä 18, 2012 3:14 pm

Täältä löytyikin huonoja uutisia! :( Tosi harmi, mut täytyy sit joskus syksyllä tai viimeistään ensi kesänä järkätä uutta miittiä!

Mut nyt olis ehkä hyvä aika alkaa miettiä niitä miitin yksityiskohtia! Minä, Ninji ja Cardea ollaan silloin 11.47 (VR:n aikataulun mukaan...) rautatieasemalla. Missä nähdään, miten tunnistetaan toisemme kaikki ja minne siitä sitten jatketaan? :D Niin ja otin töistä Tampereen kartan, eli ei tarvitse välttämättä nähdä siinä asemalla! :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Ninji
Admin
Ninji


Viestien lukumäärä : 45
Join date : 14.06.2011

KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 EmptyKe Heinä 18, 2012 6:32 pm

No voi kurjuus :< yritellään joo syksymmällä uudelleen sitten! Nyt pitää sitten vaan ottaa paljon kuvia, että Rockter näkee mitä sitä on tultu touhuttua kun iso paha yli Admin ei ole valvomassa 8DD mut paranemisia et pääset sinne Losiin asti ehjänä!

Voi olla ehkä ihan hyvä jos nähdään siellä asen ulkopuolella jossakin.. en nyt yhtään muista millanen se on :,D että havaitseeko siitä pihasta helposti sellasen omituisen porukan? Parempia ehdotuksia saa heitellä! Eiköhän mekin jonnekkin päästä sen Pinchin kartan kanssa.

Mutjooniin kyllä siitä varmaan sinne piknikille edelleen ollaan menossa? Jos sadetta sattuu ...pitää keksiä jokin sisätila hengaamiselle. Pinchin kanssa tästä kai ainakin ole puhetta ,että vaikka piknikille mennäänkin vois olla ihan kiva käydä syömässä illemmalla kunnolla ,ettei sitä joudu katsomaan kärttyisiä lapsia : D
Se Pottertrivia nyt sitten jää koska sellanen on Rockterin hallussa, et mikäli joku omistaa jonkun kivan niin vois olla ihan mukava.. saataisiin jotain älytöntä tekemistä sinne piknikille jos sää niin sallii.


Takaisin alkuun Siirry alas
Fairfax Avery
Kuolonsyöjä
Fairfax Avery


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 11.12.2011

KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 EmptyKe Heinä 18, 2012 7:16 pm

Sepä harmi, noh, se tarkottaa vaan sitä että mun täytynee suunnata Valkeakoskelle aikasemmin... Mutta ois kyll ollu kiva Rockteriaki päästä nåkemään...
Ilmottele jos satut muullon olee Tampereella, mulla on siellä käyntiä ja toisaalta oon ainaki 27. päivään saakka Valkeakoskella, jos sulla siinä välissä sattuu oleen menoa Tampereelle päin x)

Mun puolesta asema kyllä kelpaa hyvin, oon sen verran huono suunnistamaan ettei siitä mitään tule jos mut pistää Hämeenkatuu pidemmälle hakeutuun x)
Öö... Tunnistuspuolesta en tiiä... Mä oon perjantaina ryybsreissulla Tampereella ja voin sit klo 12:sta tulla siihen asemalle, mut... Voin tietty ootella siinä ulkopuolella, siinä Hämeenkadun puolella, siinä ainaki uskos ulkona olevan vähä vähempi porukkaa?

Tod.näk. ulkonäköön sisältyy kuta kuinkin farkut, tennarit ja pitkät, mustat kuiturastat x)
Jos ny ei muuta tunnistuskeinoa keksi x)
Takaisin alkuun Siirry alas
Connor Dane
Korpinkynsi
Connor Dane


Viestien lukumäärä : 75
Join date : 16.07.2012

KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 EmptyKe Heinä 18, 2012 8:56 pm

Ikävää, Rockter. :/ Mutta syksymmällä sitten. Hyvällä säkällä syyskuussakin vois olla viel lämmintä ja hyvät säät kun tähän astinen kesä on ollu vähä mitä sattuu.

Tapaamispaikasta...
Entä jos tavattais asematunnelissa videofirma Makuunin edessä?
Kun jos sattuu sataan kamalasti ni kenenkää ei tarttis seisoskella ulkona.
Ja asematunnelissa kovin moni muu tuskin jää seisoskeleen mihinkää ainakaa kovin pitkäks aikaa. Mun tuntomerkejä joka tapauksessa; pieni mies, sinivalkoinen ruutupaita, valkoinen t-paita ja Bon Jovi-lippis.

Mä en omista mitään lautapeliä jota 6+ ihmistä voisi pelata, (mikäli nyt kaikki yhä ilmoittautuneet pääsevät lopulta tulemaan tai lisää ilmoittautuu.) Pelaatteko ihmiset korttipelejä?

Ja mä en oo ikinä ollu piknikillä joten en osaa miettiä mitään erikoisempaa purtavaa sellasille.
Ideoita mitä vois tuoda?

EDIT:

Maikkarin sivut povaa +20 astetta lauantaille ja pilvipoutaa yhden pisaran kera, mutta sehän nyt voi muuttua moneen kertaan vielä. Niin että mihin sisälle sitä sitten änkeis, jos sataa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Fairfax Avery
Kuolonsyöjä
Fairfax Avery


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 11.12.2011

KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 EmptyTo Heinä 19, 2012 3:36 pm

Ööö.. noh se tapaamispaikka pitäs ny kuitenki sopii... Mä voin koittaa sinne Makuunin eteenki tietty etsiytyy, lähinnä vaan mietin et bussista o helpompi hypätä pois ja jäähä siihen aseman eteen ku lähtä sinne käytävään pyörimään. Smile

Mullakaan ei mitään pelejä kyllä ole enkä oikeen tiiä mitä piknikille vois ottaa, ainakaa mitään sellasta mitä ei tarvis etukäteen valmistaa vaa et sen vois vaa napata kaupasta mukaan...
Tietty joku perus ois vihannekset ja dippi, mut ne vihanneksetki (kurkut, ym.) pitäs sit saaja pienempii palasii jollain keinolla ja toisaalta en tiiä miten täyttävänä te sitä vaihtoehtoa pidätte. Tieysti siihen vois ostaa kans esim. lihapullia ja vastaavia joille ei välttis kaupasta ostamisen jälkeen tarvi tehä mitään...

Takaisin alkuun Siirry alas
Matthew Peacock
Kuolonsyöjä
Matthew Peacock


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 13.07.2012

KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 EmptyTo Heinä 19, 2012 5:54 pm

Mulle on ihan sama, et missä nähdään, mut kai se Makuuni siellä on ihan hyvä paikka nähdä! Ajattelin että jos mennään vaikka porukalla johonkin kauppaan sitten hakemaan jotain piknik-eväitä? Ei sitten tule mitään päällekkäisyyksiä ja niin edelleen. :)

Me tuodaan cardean kanssa yhteistyönä Alias, eli sitä päästään sitten ainakin pelaamaan. :D Tamperetta en tunne tarpeeksi että voisin sanoa mitään paikkaa viettää miittiä jos sataa, mutta kai me jotain keksitään! Improvisoidaan!

Tunnistamisesta sen verran, että mä oon tällänen blondi rillipää ja päällä on varmaan violetit housut, musta paita ja kukkakengät. Ja tulen siis paikalle Ninjin ja Cardean seurassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ninji
Admin
Ninji


Viestien lukumäärä : 45
Join date : 14.06.2011

KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 EmptyTo Heinä 19, 2012 6:46 pm

Sisko tossa autossa totes, että oli kirpparilta meinannu ostaa mulle pottertrivian ja lupas käydä vilkaseen jos se vielä huomenna ois siellä joten voipi olla, että saadaan se sittenkin mukaan miittiin Very Happy mutta ottakaa ihmeessä se alias. Sen parissa jos missä saa ainakin ajan kulumaan hyvin.

Mut ehkä se sitten on tää makuunin edusta missä tavataan? Kai sinne kaikki lopulta löytää ja parempi se on kai yhdessä sinne kauppaan mennä käymään niin porukassa voidaan sitten katsella niitä. Tamperetta en minäkään tunne sitten yhtään joten kai sitä pitää vain juosta sadetta karkuun jos sellanen pääsee yllättämään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Connor Dane
Korpinkynsi
Connor Dane


Viestien lukumäärä : 75
Join date : 16.07.2012

KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 EmptyTo Heinä 19, 2012 7:25 pm

Joo no se asematunnelihan on tosiaan haaraton tunneli niin että kun sen löytää niin siinä on mahdoton eksyä, ja aseman etupuolella ulkona lukeekin isolla Asematunneli, jos ei halua sisäkautta siihen seikkailla. Very Happy

Joo, fiksuinta varmasti et käydään yhdessä kaupassa. Kannatan.
Samoin Aliasta. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Severus Kalkaros
Juomamestari
Severus Kalkaros


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 05.05.2012

KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 EmptyPe Heinä 20, 2012 11:43 am

Mä tosiaan tuon semmosen matka aliaksen ja Pinch kiikuttaa oikeesta lisää kortteja kun tossa niitä on säälittävän vähän. Lisäksi voin ottaa jonkun random pirates of the caribean korttipelin tai rapakaljaa matkaversion.

Mä mietin sitä makuunia, että ollaanko me kauheesti ihmisten tiellä, mutta jos me ei siinä kauaa hengailla niin tuskin meistä haittaa on. Piknik ostokset kannattaa tietty tehä yhdessä ja mä nään ens yönä unta kanapatongeista. Ah.. oih... ih!

Mä itse tunnen tamperetta kohtalaisesti kun tosiaan on meikän lempi paikka suomessa, mutta en mä nyt osaa katuja ulkoa Very Happy Siellä on muuten tammerfest tai joku semmonen menossa niin ainakin pitäis olla porukkaa!

Mä en itse tiedä vielä mitä päälleni tunkasen. Aamulla juna lähtee silleen et tää neiti on ylhäällä seittämältä. Eli musta tulee kamala höpöttäjä varsinkin kun oon jännittäny ja nukkunu huonosti. >8D (vinkki varustautukaa suukapulalla tai tuputtakaa mulle vaan ruokaa koko ajan). Mutta itselläni on lyhyet ruskeat hiukset, mustat silmälasit. Ninjin ja Pinchin kanssa tosiaan saavun Very Happy

Mut nyt mun pitää vähä latistaa omaakin fiilistäni, koska isäni on sairaalassa tällä hetkellä. Että jos jotain tapahtuu, niin mun pitää lähtee aika vikkelään ja roikun siis kännykässäni kiinni kuin hukkuva.

Takaisin alkuun Siirry alas
Leon Elroy
Taikaministeriö/Kilta
Leon Elroy


Viestien lukumäärä : 183
Join date : 05.01.2011

KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 EmptyPe Heinä 20, 2012 12:53 pm

Älä huoli, poiketaan kauppaan mennessä aikuisviihdeliikkeen kautta ja napataan suukapula matkaan xDD

Voih, toivottavasti faijas paranee pian...
Takaisin alkuun Siirry alas
Severus Kalkaros
Juomamestari
Severus Kalkaros


Viestien lukumäärä : 36
Join date : 05.05.2012

KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 EmptyPe Heinä 20, 2012 2:26 pm

PÄivittelen nyt tänne kännykällä niin sori kirjotusmokat.

Eli mun isäni tosiaan joutus sairaalaan tossa päivemmällä ja ne luuli sitä eka joksin lääketieteellisesti hieno termi selkä särylle. No nyt tuo on karjunut tuossa kivusta jo parisen tuntia niin että aletaan epäillä jotain vakavampaa. En tiedä yhtään pääsenkö miittiin, tulenko myöhemmällä junalla vai mitä teen. Jos tää alkaa pahalta näyttää niin sitten jään pois Äidin takia. Tän paikan lääkärit on kyl sellassia... -.-"""""" No anyway, viestittelen niille joiden numero mulla on joten kyllä te tiiäette että miten sinne ilmestyn vai olenko viettänyt taas yhden yön sairaalan penkeillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ninji
Admin
Ninji


Viestien lukumäärä : 45
Join date : 14.06.2011

KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 EmptyPe Heinä 20, 2012 2:58 pm

Kylläpäs tässä nyt on mutkia matkassa :s Siellä on tosiaan sitten Tampereellä myös Finncon että aika hyvä päivä onnistuttiin valitsemaan :,D Pottertriviaa ei nyt saadakkaan mutta eiköhän se alias .. tai Pincihin ylimääräiset kortit oo tarpeeks.

Mä olen tosiaan Pinchin seurassa ja.. cardean jos se pääsee tulemaan, mutta mut tunnistaa punertavista hiuksista ja vihreistä housuista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 EmptyPe Heinä 20, 2012 9:23 pm

Äsh ilmoittelen nyt tällai vähän keskellä yötä etten pääse mukaan. Velipoika sai pientä duunia ja on tulossa tähän meidän luo yöksi ja lupailin jelppailla sitä niissä hommissaan. Että tällä kertaa tämä miitti jää mun osalta pois.
Mutta hei pitäkää sairrraan hauskaa ja ottakaa tosiaan niitä kuvia Very Happy Ku niitä olisi sitten enemmän kuin kiva katsella.
Takaisin alkuun Siirry alas
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 05.01.2011

KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 EmptySu Heinä 22, 2012 9:57 am

Hei! Kiitos kaikille paikallaolleille miitistä! Mulla ainakin oli kivaa, vaikka Tampere ei meistä tykännytkään! Toivottavasti saadaan uusi miitti pystyyn pian ja toivottavasti kaikki kestää mua vielä sillonkin. :D Ja oli tosi hienoa saada yhdistää naamat nimimerkkeihin ja sitä rataa.

MV vois laittaa niitä kuvia joskus esille ja mä laitan kuvia/skannauksia tosta miittivihosta, niin muutkin pääsee fiilikseen! Mut ei niitä sitruunansyönti kuvia! :D Paitsi jos mä näytän edes puolittain järkevältä, mitä mä epäilen.

(Anteeksi liiallinen huutomerkkien käyttö, pisteet ei riitä nyt)
Takaisin alkuun Siirry alas
Leon Elroy
Taikaministeriö/Kilta
Leon Elroy


Viestien lukumäärä : 183
Join date : 05.01.2011

KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 EmptySu Heinä 22, 2012 1:56 pm

Samoin, hauskaa oli mullaki!
Olihan tuo välistä vähä kankeeta, mutta veikkaan että niin ropejen ekat miitit vähä onki. Ja jos ens miitiks sais jonku yösijan niin vois vaikka pitää sellasen parin päivän miitin nii pääsis oikeesti tutustuun teihin ihan kunnolla : D
Ja kiusaan sua lisää, Pinch xD
(ehkä sulla on Rockter sillo pitämäs sun puolii ja mulkoilemas meitä nii pahasti et ei voida muuta ku olla nätisti x3)

Ja jooh, laittelen tuleen varmaan täsä tän päivän aikana jos tuo kameran muistikortti sopii Mikin kortinlukijaan, jos ei nii voi olla, että joudutte sitte ootteleen vähä pitempään niitä.
Tais Cardealla ja/tai Ninjilläki olla puhelimessaan jonkinlaisia kuvia?

Ja wtf!! Jos se videonpätkä jonka otin on siedettävä niin tasan linkitän senki tänne, sitruunannassuttaja! xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Ninji
Admin
Ninji


Viestien lukumäärä : 45
Join date : 14.06.2011

KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 EmptySu Heinä 22, 2012 2:13 pm

Vaikka se sää tosiaan olikin meitä vastaan ni hauskaa oli silti Very Happy Eiköhän sitä oo ihan pakko pitää uusikin miitti ja tälläkertaa hieman paremmin suunniteltu ja paripäiväinen, että ehditään tekemäänki jotain.
Ja onneks Pinch näyttää edelleen olevan paikalla >.D jos ens kerralla luvataan olla hieman kiltimpiä sua kohtaan.

Mä otin lähinnä kuvia siitä Pinchin vihosta, mutta voinhan mä ne laittaa tähän kunnes saadaan parempilaatusena ja ne sivut mitä mä en ehtinu kuvailemaan. Ja mä onnistuin aina kuvaamaan pöytää kun piti kuvata ihmisiä :<


Viimeinen muokkaaja, Ninji pvm Su Heinä 22, 2012 5:50 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer


Viestien lukumäärä : 458
Join date : 07.03.2012

KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 EmptySu Heinä 22, 2012 2:31 pm

Kiitos kaikille kivasta päivästä :3 Halaillaan kun tavataan taasen.

Mä odotan kauhulla kuvia, koska en ikinä edusta itseäni niissä. Miksiköhän aina viihdynkin sen kameran takana sen takia... Mutta ennen kaikkea muuta: Mulla oli ainakin kivaa joten toivottavasti näen teitä taas pian.

EDIT// Mä oon kerrassaan loistava piirtäjä u.u Toi Sirius on sangen hieno ja samoin raba.
Takaisin alkuun Siirry alas
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright


Viestien lukumäärä : 377
Join date : 22.08.2011

KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 EmptySu Heinä 22, 2012 5:03 pm

Leon Elroy kirjoitti:

Ja kiusaan sua lisää, Pinch xD

Ninji kirjoitti:

Ja onneks Pinch näyttää edelleen olevan paikalla >.D jos ens kerralla luvataan olla hieman kiltimpiä sua kohtaan.

Katsokaa nyt kaikki mitä mä jouduin kestämään! Mä alan pian kostotoimenpiteisiin, ainakin jos tää jatkuu! :D

Ja ei mitään sitruunavideota! Koska mä tiedän että se ei ole siedettävä. Lisäks mä en tykkää omasta äänestäni.
Takaisin alkuun Siirry alas
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 EmptySu Heinä 22, 2012 5:15 pm

Mä en nyt tiedä miten täs pitäis suhtautuu :'D Ootte söpöi. Mua harmittaa hirveest etten päässy paikalle eileen! Mutta ens kerralla saatte varautuu siihen et mäkin.. kiusaan kaikkia tasapuolisesti. ;D
(Sori Pinch, en tiedä onko musta tukemaa sua koska mul on pahaa taipumusta sarkasmiin.. xD)

Mut äh öh.. En tiedä miten pitäisi suhtautua noihin valokuviin, joissa ihmisiä mukana koska kaikilla pitäisi olla sanavapaus sellasten julkaisemisen kieltämiseen ja silleen. Mutta! Keksin ratkaisun! Kaikille miittiläisille on varmaan okei että Seiskan pelaajat näkee kuvia teistä, koska tulitte miittiinkin saakka? Mitä jos kuvat jaettaisiin tuolla pelaajien esittely-puolella, koska se ei näy ulkopuolisille? Jos käyn luomassa sinne miitti-galleria-topicin?

Vai onko kaikille okei julkasta kuvia netissä?

(enhaluaollailonpilaajamuttakunäääää.. jonkun on oltava iso paha susi ja vähä katottava ihmisten perään.. : <)

Ja videosta! Jos Pinch ei oikeesti haluu et se julkastaan niin valitettavasti MV, et saa julkasta sitä. :/ Se ei olisi reilua Pinchiä kohtaan. Netti on kuitenkin netti ja täällä on tietyt säännöt olemassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright


Viestien lukumäärä : 377
Join date : 22.08.2011

KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 EmptySu Heinä 22, 2012 5:20 pm

Haha, ei mua nyt oikeesti (ainakaan pahasti! XD) kiusattu! :D Mut sen videon mä voisin haluta nähdä etukäteen kyllä. :D Musta saa kyllä julkaista ne vähäiset kuvat mitä on, mutta ne vois tosiaan laittaa niin ettei koko maailma näe. :)
Takaisin alkuun Siirry alas
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 EmptySu Heinä 22, 2012 5:24 pm

No Pinch, kiusattiin tai ei niin lohdutukseks sanoo et mul on vahvasti sellanen tunne että kun se seuraava miitti tulee niin mä olen se suurimman kiusan kohde silloin. xD Taitaa kuulua adminin velvollisuuksiin. Ja mä tunnen Ninjin ja Cardean ja MV:n jo liian hyvin.. :'DD Liittoudutaa sit!

Mut mä meen nyt saman tien vääntää tonne Pelaajaesittelyiden puolelle miitti-gallerian, johon jokainen voi sitten käydä lisäilees kuvia ja kommentoimas ja örisees mitä mielee tulee. Very Happy Eiköstä?

Ja MV näyttää sen videon eka Pinchille ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 EmptySu Heinä 22, 2012 5:27 pm

Tuplapostaus.

Galleriaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Albus Dumbledore
Rehtori/Kilta
Albus Dumbledore


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 16.02.2012

KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 EmptySu Heinä 22, 2012 5:29 pm

Äh, kyllä harmittaa muakin etten päässyt miittailee. Olisi niin kiva ollut nähdä teitä! :/

Noh, kuvia odotellessa. Tahtoo nähdä miltä te näytätte! :P
Takaisin alkuun Siirry alas
Ninji
Admin
Ninji


Viestien lukumäärä : 45
Join date : 14.06.2011

KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 EmptySu Heinä 22, 2012 5:51 pm

Se sitruunan syönti on syöpyny mun verkkokalvoille .
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA   KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
KESÄMIITTI 21.-22.7.2012 TAMPEREELLA
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Kesämiitti!
» Gaala 2012: Pistemäärien nollaukset 3.1.2012
» Aikajanat kuntoon! 1.7.2012 - 21.7.2012!
» Palkintogaala 2012!
» RANDOM PIKKUJOULUMIITTI TURUSSA 25.11.2012, sunnuntai!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: