Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna!

Siirry alas 
+2
Wallace Mayorette
DrRockter
6 posters
KirjoittajaViesti
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna! Empty
ViestiAihe: Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna!   Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna! EmptyLa Tammi 19, 2013 9:48 pm

Noniin nyt koen tarpeelliseksi ilmaista itseäni, koska olen kuullut vähän turhankin paljon pelon sekaisia itkuja siitä että Seiska kuolee pystyyn. Haluan myös ilmaista oman huoleni tämän foorumin tulevaisuudesta.

Elikkäs, älkäähän ihmiset ottako nokkiinne seuraavasta, mutta; Olen huomannut että aina kun adminit ovat lomalla tai heillä on muuten vain kiire elämässään, he yrittävät ylipäätään harrastaa sosiaalista elämää, foorumilla pelaaminen hiljenee samaisella sekunnilla.
Kun lähdin Los Angelesiin, olin siellä kuukauden; Foorumilla oli hädintuskin tapahtunut mitään koko kuukauden aikana. Nyt Hobitin myötä ilmoitin olevani jonkin aikaa kykenemätön vastaamaan peleihin (joita on neljä tällä hetkellä käynnissä), foorumin muutkin pelit tuntuivat pysähtyvän.

Joko on käynyt niin että ihmisille on vain sattumalta osunut kiireellisiä aikakausia samaan aikaan kun mä olen kadonnut tai sitten tässä alkaa olla aika stressaava tilanne näin ylläpidon silmin; Eikai foorumilla pelaaminen vaadi adminien jatkuvaa aktiivisuutta pelikentällä?
Me hoidetaan ylläpidon hommat kyllä. Hoidan ne itse vaikka istuisin keskellä metsää ja ainoa yhteys nettiin on kännykkä, mutta pelikentällä mulla pitäisi olla oikeus olla antiaktiivinen.

Se että ylläpidolla on elämää foorumin ulkopuolellakin, ei tarkoita missään tapauksessa sitä että foorumin pitäisi jäätyä pystyyn. Roolipeli on kaikkien vuorovaikutusta keskenään. Ylläpito hoitaa ylläpidon, mutta pelien ei pitäisi olla suuremmin riippuvaisia siitä että ylläpito on pelikentällä aktiivinen.

Lyhyesti siis; Mitä ihmettä ihmiset? Nyt keskustelua, koska tämä asia stressaa itseäni ja haluan nyt tehdä asioita selväksi! Onko tämä nyt jotain kohtalon ivaa että kaikille iskee elämän kiireet samaan aikaan vai onko ihan totta että ylläpidon hiljaiselo vaikuttaa siihen että pelit menevät eteenpäin? Rakastan Seiskaa, näitä pelejä ja pelikuvioita, ideaa ja sitä kuinka hyvä ilmapiiri meillä on enkä ikimaailmassa halua antaa tämän mestan kuolla pystyyn! Mutta niin tulee ennnen pitkään käymään mikäli pelien eteneminen tosissaan on riippuvainen siitä että ylläpito pelaa myöskin.

Joten todistakaa huoleni vääriksi tai auttakaa keksimään joku tapa miten ottaa tämä pelien etenemis-vastuu pois meikäläisten hartioilta? Ei ole oikein odottaa että me istutaan 24/7 koneen ääressä vastaamassa vartin välein peleihin vain jotta muidenkin motivaatio pelaamiseen säilyy!

Hjälp mig!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Wallace Mayorette
Pyhä Mungo
Wallace Mayorette


Viestien lukumäärä : 64
Join date : 28.11.2012
Paikkakunta : Uleåborg

Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna! Empty
ViestiAihe: Vs: Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna!   Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna! EmptyLa Tammi 19, 2013 11:30 pm

Minä ainakin hahmoillani käyn päivittäin paikalla, jopa monta kertaa päivässä. Ja vastailen peleihin omalla vuorolla aktiivisesti.
Mulla mitään muuta tekemistä ookkaa ku kyttään kaikki peliforkkia vartin välein (missä siis pelailen). Mun osalta ei pelkoo.
Takaisin alkuun Siirry alas
Reynardine Welz
Kuolonsyöjä
Reynardine Welz


Viestien lukumäärä : 116
Join date : 15.11.2012

Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna! Empty
ViestiAihe: Vs: Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna!   Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna! EmptySu Tammi 20, 2013 7:47 am

Vaikee kyllä uskoo, että kukaan tietosesti päättäis olla antiaktiivinen aina sillon kun ylläpitokin on. o.o Ite en ainakaan tuosta syystä hidastelisi. Eihän se muiden kanssa oleviin peleihin mitään pitäis vaikuttaa.

Takaisin alkuun Siirry alas
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 05.03.2011

Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna! Empty
ViestiAihe: Vs: Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna!   Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna! EmptySu Tammi 20, 2013 11:44 am

Jaa-a. Kyllä musta tuntuu että tuo on ollut ihan sattumaa. Eihän meitä kuitenkaan ole nytkin kuin kymmenen pelaajaa ja viime kesänä/syksynä ei ollut sitäkään. Ja komppaan Hopeakettua, en usko että kukaan ainakaan tietoisesti katoaa ylläpidon taukojen aikaan.

Ainakaan mun pelaamiseni ei riipu ylläpidon peliaktiivisuudesta, koska eihän sillä tosiaan ole mitään tekemistä muiden kanssa pelaamiini peleihin. Minä vastaan peleihin sen minkä vastapelaajan aktiivisuudelta ja oman elämäni kanssa kykenen. Luova kirjoittaminen on mun rakkaimpia harrastuksia joten jos mulla venyy vastaukset pidempään, se johtu yleensä joko irl-elämäni stressin aiheuttamasta kirjoittajanblokista tai hahmon haastavuudesta yhdistettynä pelin sen hetkiseen tilanteeseen. Mutta nähdäkseni viikkokausiksi venyneet vastausvuoroni ovat olleet melko harvassa. Mutta eivät tosiaan ainakaan ylläpidon pelaamisesta ole kiinni. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Harry Potter
Poika joka elää
Harry Potter


Viestien lukumäärä : 124
Join date : 16.12.2011

Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna! Empty
ViestiAihe: Vs: Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna!   Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna! EmptySu Tammi 20, 2013 3:20 pm

Toisaalta, aika usein monissakin roolipeleissä pelaajat mieltää adminin jonkinsortin kantavaksi voimaksi, jonka tulee olla 24/7 paikalla inspiroimassa ja vetämässä köyttä eteenpäin, ja ilman adminin jatkuvaa höösäämistä pelaajat eivät osaa olla oma-aloitteisia. Tämä jos mikä on surullista, mutta liiankin yleistä monissakin roolipeleissä.

Itse olen kuitenkin käynyt täällä foorumilla ihan päivittäin kurkkimassa ainakin uusimmat viestit. Tiedän itsekin olleeni antiaktiivinen jo jonkin aikaa, mikä johtuu osittain laiskuudesta mutta myös peheen pyörittämisen kiireydestä. Ötökkä kun on jo kasvanut sen verran isoksi ettei tämä enää nuku kuin maximissaan 2-3 tunnin verran kestävät päikkärit päivässä, ja niinä aikoina pitäisi myös kotikin hoitaa. Iltaisin itselläni tosin on omaa vapaata, mutta silloin on tehnyt mieli vain lösähtää sohvan nurkkaan. Monesti pelit ovat kuitenkin olleet mielessä ja podenkin omasta hidasteluistani huonoo omatuntoa.
Itse en ole kylläkään ajatellut Seiskan olleen mitenkään kuolemassa pystyyn. Jokaisella foorumilla on omat hiljaiselonsa, mutta Seiskan vahvuutena on ollut se, että aina se on myös noussut niistä pystyyn.
Takaisin alkuun Siirry alas
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna! Empty
ViestiAihe: Vs: Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna!   Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna! EmptySu Tammi 20, 2013 11:07 pm

Oi kiitos ihanat vastauksista! (: Kyllä tippu kivi sydämeltä! Täytyy sanoa että meillä Seiskassa on kyllä suomen roolipelaajien aatelisto. Ootte ihan mahtavia!
Lainaus :

Toisaalta, aika usein monissakin roolipeleissä pelaajat mieltää adminin jonkinsortin kantavaksi voimaksi, jonka tulee olla 24/7 paikalla inspiroimassa ja vetämässä köyttä eteenpäin, ja ilman adminin jatkuvaa höösäämistä pelaajat eivät osaa olla oma-aloitteisia. Tämä jos mikä on surullista, mutta liiankin yleistä monissakin roolipeleissä.

Tää oli just se murheenkryyni mitä en ihan osannut pukea sanoiksi, mutta nyt teidän vastauksien myötä mun hetkellisesti kadonnut uskoni (anteeksi siitä<3) palautui. Very Happy

Ei mulla nyt.. Kai muuta itkettävää. Te ootte kyl uskomattomia! Parasta A-luokkaa, valehtelematta tai yhtään liiottelematta. Kiitos siitä ja tästä! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Bellatrix Lestrange
Kuolonsyöjä
Bellatrix Lestrange


Viestien lukumäärä : 126
Join date : 09.04.2012

Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna! Empty
ViestiAihe: Vs: Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna!   Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna! EmptyTi Tammi 22, 2013 6:20 pm

Noh, sanotaanko että mä aloitan Luciuksen roolipelit heti kun olen Bellatrixilla saanut nämä roolipelit pois alta. Nyt pelejä Bellatrixilla on viellä auki kaksi joista toinen vetelee jo viimeisiään, ja toinenkin alkaa näemmä olemaan loppuvaiheilla. Käyn kyllä foorumilla jokainen päivä vilkaisemassa, joskus jokatoinen päivä.
Hmm.. heittäisin kyllä että pelaamiseni ei riipu siitä onko adminit paikalla vai eivätkö, lähinnä siitä onko peleihin tullut vastauksia vai ei. Very Happy


Kyllähän täällä on hiljaiseloa mutta ei musta tunnu että tämä olisi kuolemassa pystyyn, komppaan ylempiä siinä että en mä ainakaan ole hetkeen lähdössä täältä vetämään. Very Happy
Eli joo, voit olla pelkäämättä näemmä ainakin suurimman osan osalta. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna! Empty
ViestiAihe: Vs: Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna!   Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Seiska ei ole lopettamassa nyt.. eikä huomenna!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Cardeaa ei näy eikä kuulu koska...

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Hautausmaa :: Vanhat päivitykset-
Siirry: