Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia

Siirry alas 
+2
Reynardine Welz
DrRockter
6 posters
KirjoittajaViesti
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia Empty
ViestiAihe: Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia   Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia EmptyKe Kesä 05, 2013 8:52 am

Joops eli Andromeda, Pinch ja Hopeakettu tänne miettimään mihin ollaan hahmomme tungettu. Very Happy

Onko kellään mielessä mitään ehdotuksia jo? Mulla lyö pää tyhjää muuten kuin että loogisinta olisi kai alottaa Malfoyn kartanolta? Kun Volemort pitää siellä majaansa jossain vaiheessa ja Narcissa asuu siellä. Vai kuinka?

Lisäksi mietin noita meidän hahmojen suhteita että minkälaisia mielipiteitä ihmisillä on niistä? Mä näkisin Rodon puolesta että Narcissa ja Rodo nyt ainakin tuntee toisensa kohtuu hyvinkin, koska Narcissa on Rodon vaimon sisko. Toisaalta Rodo ei liiemmin jaksa arvostaa Luciusta, joten siitä saattaa ehkä tulla jotain hämmennystä. Mitä sanoo Andromeda?
Ja mitä taas tulee Reyhin ja Rodoon niin niillähän on joku kymmenen vuoden ikäero, mikä saattaa vaikuttaa suhteeseen? Ja Domilla ja Rodolla on varmaan ehkä ihan kohtalainen arvostussuhde? Sillee.
En tiedä. Tälläsiä ajatuksia mulle ekana tuli mutta en tiedä mitä te siellä mietitte joten kertokaa. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Reynardine Welz
Kuolonsyöjä
Reynardine Welz


Viestien lukumäärä : 116
Join date : 15.11.2012

Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia Empty
ViestiAihe: Vs: Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia   Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia EmptyPe Kesä 07, 2013 8:18 am

Joo mustakin tuo Malfoyden kartano ois hyvä aloituspaikka.

Mä kuvittelisin, että Rodo ehkä pitää Reytä alempiarvoisena, koska sen lisäks et Rey on paljon nuorempi se on myös kuolonsyöjänä tavallaan vaisumpi. Siinä missä monet kuolonsyöjät varmaan palvoo Voldemortia hyvin näkyvästi ja selvästi nauttivat esim. kiduttamistehtävistä, Rey vaikuttaa enimmäkseen tosi mitäänsanomattomalta. Se on tehtävissään vain sellainen kylmänrauhallinen. Eikä Rey ollut Azkabanissakaan niin kuin varmaan monien mielestä olis jokaisen kunnon kuolonsyöjän kuulunut olla.

Mitä sitten taas naisseuraan tulee, niin Dom ja Narcissa mahdollisesti voi saada Reyssä sitä rennompaa ja vitsikkäämpää naistennaurattajan puolta esiin. Tuolloin se ei myöskään ehkä niin helposti huomaa olla varovainen Rodonkaan suhteen. Kenties jotain kitkaa peliin voisi saada sillä, että jos näillä olisi jokin tehtävä suoritettavana, mutta Rey yrittäis siinä sivussa liehitellä Domia sen sijaan että keskittyis kokonaan tehtävään. Ja sellainen ehkä muita sitten ärsyttäisi ja vois jopa johtaa esim. siihen että Rodo päättää pistää Reyn ruotuun.
Takaisin alkuun Siirry alas
Dominique Paradis
Kuolonsyöjä
Dominique Paradis


Viestien lukumäärä : 27
Join date : 01.02.2013

Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia Empty
ViestiAihe: Vs: Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia   Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia EmptyTi Kesä 11, 2013 6:37 pm

Täältä tullaan!

Mun mielestä kaikki mitä tässä on sanottu kuulostaa hyvältä. Mitä tulee Domin suhteisiin näihin ihmisiin, niin olen teidän kanssa samoilla linjoilla. Dom ja Rodo on tunteneet kuitenkin toisensa jo kauan sitten. Dom pitää Rodolphusta ihan suuressa arvossa ja sekään ei haittaa, että Rodo osaa ranskaa. :D Rey ja Narcissa on sitten vähän vaikeampia tapauksia. Dom ja Rey ei välttämättä edes tunne toisiaan ensimmäisen velhosodan pohjalta, vai mitä mieltä olet? Itse voisin kuvitella, että kun Rey ei kovin kauaa ehdi kuolonsyöjä olla, niin nämä kaksi eivät välttämättä kuin oppisi tuntemaan toistensa naamat. Ja sekä Rodo että Rey saa luultavasti sellaista Domin tyylistä flirttiä osakseen... :D Narcissasta Dom ei välttämättä erityisesti pidä. Tai varmaankin sietää eikä ole avoimesti mitenkään vihamielinen, mutta pitää varmaan sekä Narcissaa että Luciusta vähän teeskentelevinä, ja lisäksi Dom ei ole mikään perhe-elämän kannattaja, joten nyrpistelee nokkaansa varmaan siksikin. Siinä vähän mun ajatuksia.

Itse pelistä mullakaan ei kyllä ole tällä hetkellä mitään suurempaa ideaa! Malfoyn kartano olisi tosiaan aika luonnollinen paikka, mutta sitä en tiedä mitä tämä porukka siellä tekisi. Yritän pohtia!
Takaisin alkuun Siirry alas
Reynardine Welz
Kuolonsyöjä
Reynardine Welz


Viestien lukumäärä : 116
Join date : 15.11.2012

Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia Empty
ViestiAihe: Vs: Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia   Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia EmptyKe Kesä 12, 2013 12:59 pm

Joo, oon kans sitä mieltä, että Rey oli nuorena kuolonsyöjä niin vähän aikaa, ettei se oikestaan tunne Domia ja Narcissaa muuten kuin ulkonäöltä. Eikä varmaan Rodoakaan henkilökohtaisesti, mutta on ainakin kuullut, että Rodolphus oli siinä Longbottomien kidutuksessa ja joutui Azkabaniin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 28.01.2011

Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia Empty
ViestiAihe: Vs: Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia   Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia EmptyKe Kesä 12, 2013 1:11 pm

Mhee! Hyviä juttuja! Very Happy Tykkään! Ja repesin ajatukselle et Rodo kurittaa Reystä luulot ulos. xD Sen se juurikin tekisi. Ah, tästä tulee jotain niin eeppistä!
Nyt kun saadaan vielä Cissyn mielipiteet kuuluviin niin hyvä tulee! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Reynardine Welz
Kuolonsyöjä
Reynardine Welz


Viestien lukumäärä : 116
Join date : 15.11.2012

Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia Empty
ViestiAihe: Vs: Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia   Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia EmptyKe Kesä 12, 2013 1:32 pm

Heh, joo hauskalta kuulostaa. xD 
Rey: "Siis anteeks mitä? Kuritusta? Just kun pistit mut vastaamaan johonkin haastatteluun, missä ei juuri muusta puhuttukaan kun selkäsaunoista.. Mä en pidä siitä mihin ollaan menossa, sanonpa vaan.. >:/"
Takaisin alkuun Siirry alas
Narcissa Malfoy
Kotirouva
Narcissa Malfoy


Viestien lukumäärä : 23
Join date : 20.04.2013

Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia Empty
ViestiAihe: Vs: Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia   Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia EmptyLa Kesä 15, 2013 9:39 am

Olen vielä vähän pihalla (kun olen uusi ja lisäksi hukannut viikon ajastani johonkin...). Pelissä mukana siis Reynardine Welz, Dominique Paradis, Rodolfus Lestrange ja Narcissa. Olenko ymmärtänyt hahmot tästä oikein?

Lueskelin noita hahmojen kuvauksianne ja tästä voi tulla oikein mielenkiintoista. Malfoyn kartano kuulostaa oikein luontevalta kohtauspaikalta ja myös nuo ihmissuhteet menevät varmaan suunnilleen noin. 

Dominique on Narcissaa pari vuotta nuorempi Luihuinen, joten naiset ovat olleet jo Tylypahkassakin samoihin aikoihin. Sanoisin kuitenkin, ettei Narcissa oikein välitä Domista juuri ollenkaan. Hänen asenteensa ja käytöksensä riippuu aika paljon siitä, missä vaiheessa tarinaa ollaan menossa.

Miten olisi joskus seitsemännen kirjan aikaan tammi-helmikuussa (en nyt jaksa laskeskella vuosilukua). Tuohon aikaan Narcissa on jo joutunut antamaan taikasauvansa Dracolle koulukäyttöön ja on aika alakynnessä kaikin tavoin. Malfoyden luona olisi voinut olla vaikka joku kuolonsyöjien tapaaminen, jonka jälkeen nämä neljä jostain syystä päätyy samaan huoneeseen. Jos Dom ja Rodo on jotenkin kavereita, niin voisivat jäädä juttelemaan ja Ray voi ehkä eksyä paikalle muuten vaan. Narcissa on jo kotona, joten voi siksi saada hyvän syyn olla paikalla. Jos Rodo ja Ray ottaa yhteen jollain tapaa, Narcissa ei sauvattomana pysty mitenkään keskeyttämään meneillään olevaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Reynardine Welz
Kuolonsyöjä
Reynardine Welz


Viestien lukumäärä : 116
Join date : 15.11.2012

Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia Empty
ViestiAihe: Vs: Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia   Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia EmptyLa Kesä 15, 2013 4:35 pm

Andromeda: Juu hahmot on oikein. Mun puolesta toi seitsemännen kirjan tammi-helmikuu kävis ja se että Rey vaan sattuu paikalle kokouksen jälkeen. Ja jää paikalle, koska siellä on naisia..
Takaisin alkuun Siirry alas
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 28.01.2011

Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia Empty
ViestiAihe: Vs: Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia   Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia EmptyMa Kesä 17, 2013 10:07 am

Juu kyllä! Tämä kuulostaa hyvältä. Very Happy Kukahan alottaisi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Dominique Paradis
Kuolonsyöjä
Dominique Paradis


Viestien lukumäärä : 27
Join date : 01.02.2013

Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia Empty
ViestiAihe: Vs: Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia   Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia EmptyTi Kesä 18, 2013 4:50 pm

Kaikki kuulostaa tosi hyvältä! Multa ei irtoa aloitusta nyt kun yritän vastailla muihin peleihin. Jospa joku muu uhrautuisi? :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Narcissa Malfoy
Kotirouva
Narcissa Malfoy


Viestien lukumäärä : 23
Join date : 20.04.2013

Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia Empty
ViestiAihe: Vs: Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia   Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia EmptyTi Kesä 18, 2013 7:33 pm

Totean vaan tässä vaiheessa, että mukana ollaan. En tänä yönä ainakaan saa aikaiseksi järkevää aloitusta, mutta ehkä lähipäivinä irtoaisi jotain. Joku muu saattaa toki ehtiä ensin, sillä aikakäsitykseni on aivan pyllystä. (En siksi lupaa tulla huomenna tekemään, kun saatan muistaa koko pelin vasta ensi viikolla...)
Takaisin alkuun Siirry alas
Reynardine Welz
Kuolonsyöjä
Reynardine Welz


Viestien lukumäärä : 116
Join date : 15.11.2012

Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia Empty
ViestiAihe: Vs: Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia   Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia EmptyKe Kesä 19, 2013 1:13 pm

Ok, kiva jos Andromeda saa aloteltua. Kyl mäkin tarvittaessa voin, mut tiedä sitten mitä siitä tulisi. Tuntuis itsestä jotenkin ehkä vähän hankalalta luoda sitä alkuasetelmaa.. ^^,
Takaisin alkuun Siirry alas
Narcissa Malfoy
Kotirouva
Narcissa Malfoy


Viestien lukumäärä : 23
Join date : 20.04.2013

Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia Empty
ViestiAihe: Vs: Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia   Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia EmptyPe Kesä 28, 2013 11:19 am

Pelin alku on nyt vihdoinkin luotu. Aikaansaamisasteeni on niin huima näin kesällä. Pelin löytää täältä: https://sevenyearsofmagic.palstani.com/t722-paasiaisen-epaonnistumisten-jalkeen#7114

Selvittelin hieman tarkemmin seiskan aikajanoista tätä Potterin pakoa ja Narcissan taikasauvan menetystä. Se tapahtuikin pääsiäisen tienoilla, joten siirsin pelin heti pääsiäisen jälkeiseksi ajaksi. Peli ei siis sijoitukaan tammi-helmikuuhun, kuten alkujaan ajattelin. Muuten olen mielestäni pysynyt tässä sovitussa "kuolonsyöjien kokouksen jälkeen" -asetelmassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright


Viestien lukumäärä : 377
Join date : 22.08.2011

Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia Empty
ViestiAihe: Vs: Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia   Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia EmptyPe Kesä 28, 2013 11:26 am

Jee, ehditään ehkä vähäsen vielä pelaamaan kesäkuun puolellakin! Smile Minä voin vaikka vastata Domilla tästä seuraavaksi, näin vapaapäivän kunniaksi!
Takaisin alkuun Siirry alas
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia Empty
ViestiAihe: Vs: Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia   Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia EmptyPe Kesä 28, 2013 11:49 am

Loistavaa! Itse hyppään mukaan sunnuntaina, koska lähden nyt festareille ja sieltä keskiaikamarkkinoille Turkuseen joten vasta sunnuntaina kotona! Mutta anyway! Hienoa!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Sponsored content





Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia Empty
ViestiAihe: Vs: Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia   Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kuolonsyöjäpelisuunnitelmia
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Pelien suunnittelu-
Siirry: