Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Harry Potter -roolipeli (kysely)

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 05.03.2011

Harry Potter -roolipeli (kysely) Empty
ViestiAihe: Harry Potter -roolipeli (kysely)   Harry Potter -roolipeli (kysely) EmptyTi Huhti 12, 2011 9:05 pm

Oli tylsää joten päätin tehdä tällaisen. Tämä kysely koskee Harry Potter-aiheisia FOORUMIroolipelejä. Eli taikakouluja, chat ja –vieraskirjapelejä ei lasketa mukaan.

1.) Oletko pelannut / pelaatko muissa Harry Potter –roolipeleissä, kuin täällä?
2.) Oletko ylläpitänyt Harry Potter –roolipeliä?
3.) Pelaatko mieluummin canon-hahmoa vai täysin itse luomaasi hahmoa?
4.) Jos luot täysin omia hahmoja, millä puolella he yleensä ovat mahdollisessa sodassa vai ovatko puolueettomia? Miksi juuri niin eli miksi suosit sitä puolta/puolueettomuutta?
5.) Jos luot oman hahmon mihin tupaan mieluiten hahmon sijoitat?
6.) Oletko koskaan pelannut jästillä tai surkilla?
7.) Kotitontulla, haamulla, kentaurilla tai muulla vastaavalla?
8.) Ihmissudella, animaagilla tai metamorfimagilla?
9.) Epäsuositulla canon-hahmolla?
10.) Pelissä jossa on slash-paritus (esim. Harry/Draco)?
11.) Parittanut OC-hahmosi jonkun canon-hahmon kanssa?
12.) Jos olet pelannut kouluaikaan sijoittuvissa roolipeleissä, oletko pelannut oppituntipelejä? Mitä mieltä olet niistä ylipäätään?
13.) Pidätkö enemmän itse kehitetystä ideasta / juonesta vai suoraan johonkin kirjaan pohjautuvasta vuosikurssille sijoittuvasta pelistä?
14.) Mikä velhomaailman aikakausi kiehtoo sinua eniten?
15.) Liittyisitkö, jos roolipelissä saisi pelata vain OC-hahmoilla tai vain canon-hahmoilla?
16.) Mikä on kaikkien aikojen suosikein HP-roolipeli, jossa olet pelannut?
17.) Ke(i)tä pelaat tässä roolipelissä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 05.03.2011

Harry Potter -roolipeli (kysely) Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter -roolipeli (kysely)   Harry Potter -roolipeli (kysely) EmptyKe Huhti 13, 2011 5:22 pm

1.) Oletko pelannut / pelaatko muissa Harry Potter –roolipeleissä, kuin täällä?
Olen pelannut lukuisissa ja nykyään pelaan kolmessa tämän lisäksi. Historiaan mahtuu kirjoihin suoraan pohjautuvia ja omalla AU-idealla toimivia. Enimmäkseen viimeksi mainitun kaltaisia.

2.) Oletko ylläpitänyt Harry Potter–roolipeliä?
Muutamia, kyllä. Esim. vuosina 2005-2007 Liekehtivä pikari-roolipeliä ja jossain vaiheessa myös ajankääntäjä-crossover -peliä ja juonellista Kelmien kouluvuosiin sijoittuvaa peliä joka ei kuitenkaan keskittynyt Kelmeihin. Nykyään on kolme peliä, vuoteen 1981 sijoittuva, AU-idealla toimiva Kelmien kouluvuosiin sijoittuva, sekä uusi versio The Last Secretistä jossa on itsekehitetty juoni Kuoleman Varjelusten ympärille, sijoittuen 10 vuotta viimeisen kirjan jälkeen.

3.) Pelaatko mieluummin canon-hahmoa vai täysin itse luomaasi hahmoa?
Vaikka aloitinkin HP-roolipeleissä OC-hahmolla ja pelasinkin sillä kuin viimeistä päivää, olen sitemmin mieluiten pelannut canon-hahmoilla. Mutta yleensä vain sellaisella josta ei ole kerrottu paljon mitään ja jää siis rutkasti tilaa luoda omaa näkemystä. Tosin, tämä roolipeli inspiroi minut luomaan OC-hahmon pitkästä aikaa ja nautin siitä melkein enemmän, kuin canon-hahmoista. Eli loppijen lopuksi en osaa sanoa, kun HP-roolipelejä miettii. Yleisesti fanipohjaisissa mieluiten canon-hahmoilla, mutta Harry Potter -maailmassa tunnun saavan aikaan yhtä mielekkäitä OC-hahmojakin.

4.) Jos luot täysin omia hahmoja, millä puolella he yleensä ovat mahdollisessa sodassa vai ovatko puolueettomia? Miksi juuri niin eli miksi suosit sitä puolta/puolueettomuutta?
Puolueeton ja pahisten puolelle enemmän tapipuvainen, muttei oikeasti niidenkään puolella. Yksi säännön vahvistava poikkeus saattoi olla, joka oli Voldemortin kuolonsyöjä tai ainakin varmasti liittymässä. Pahistaipumukseen on syy yksinkertaisesti, että pahispiirteet kiehtovat eenmmän, kuin sankarillisuus ja pahiksissa on usein enemmän särmää. Puolueettomuuden suosimiseen taasen on moniakin syitä.

Yleisin syy kohdallani on, että koska canon-hahmoni ovat aina Volden puolella, haluan OC-hahmoistani sellaisen jota ei todellakaan kiinnosta Potterit sen enempää kuin Voldetkaan...ja koska kirjat pyörii Harryn ja Volden ympärillä, on mukavaa pelata hahmolla joka pyrkii elämään lähinnä omaa elämäänsä. Hunterin kohdalla aloin rakastaa poikaa niin paljon, että päätin tehdä siitä hahmon jolla olisi valoisa tulevaisuus, vaikka vakavia psyykkisiä ongelmia käykin läpi.

5.) Jos luot oman hahmon mihin tupaan mieluiten hahmon sijoitat?
Rohkelikko taii Korpinkynsi. Lähinnä kai siksi, että hahmoni tosiaan yleensä ovat potentiaalisia Voldemortin puolelle sortumaan ja Luihuinen olisi niin klishee sellaiseen siinä missä Rohkelikko harvinainen, mutta täysin mahdollinen. Puuskupuhin tupa ei ole koskaan kiinnostanut. Nyt Hunterin kohdalla päädyin kuitenkin Korpinkynteen, koska sekin tupa siis kiehtoo ja nyt kun hänestä ei tulekaan pahista, Rohkelikko ei enää houkutellut. (Lisäksi, tietysti Korpinkynsi soveltui parhaiten persoonaan, jonka loin.)

6.) Oletko koskaan pelannut jästillä tai surkilla?
Jästeille ei yleensä ole mitään sijaa HP-roolipeleissä (paitsi tuolla minun Hogwarts Refoundedissa), joten toistaiseksi en. Surkit eivät ole kiinnostaneet varsinaisena pelihahmona, mutta oikein mielelläni tein Hunterin siskosta surkin.

7.) Kotitontulla, haamulla, kentaurilla tai muulla vastaavalla?
Pysyttelen mieluummin ihmisissä. Tämä lukeutuu vähän niinkuin eläinroolipelit eivät kiinnosta. Haamut nyt periaatteessa tietty olisivat ihmisiä, mutta silti niillä pelaaminen rajoittuisi hirmuisesti.

8.) Ihmissudella, animaagilla tai metamorfimagilla?
Ihan kaikilla. Pari OC-hahmoani ovat ihmissusia ja tulipa kerran Remuksen ja Fenrir Harmaaselän pelaamista kokeiltua. Rrrrrakastan ihmissusia!! <33 Animaagia kokeiltu parin OC-hahmon kanssa ja jonkinaikaa pelasin myös Matohäntää. Kivaahan se animaagihahmolla pelaaminen on, muttei niin kivaa, että jaksaisin enää uutta OC-animaagia kehitellä. Metamorfimaagia on tullut pelattua, Teddy Lupinia nimittäin.

9.) Epäsuositulla canon-hahmolla?
Nähdäkseni olen lähes ainoa Suomen roolipelaajista jota kiinnostaa Barty Crouch (Kyyry) Jr. - olen kahdeksan vuoden historiani aikana nähnyt sillä vain yhden pelaajan itseni lisäksi ja sekään tyyppi ei hahmoa liiemmin vaivautunut miettimään. Minä nyt tietysti olen ominut Juniorin kaikissa peleissä joihin olen liittynyt ja mukaan päässyt, mutta nettihän tursuaa HP-roolipelejä joihin en ole liittynyt tai edes kiinnostaisi liittyä, joten on se Junior mahdollinen kenelle tahansa muullekin, mutta ei vaan näy kelpaavan muille.

Toinen epäsuosittu jota olen pelannut on Peter Piskuilan. Sitäkään harvemmin pelaajallisena näkee edes Kelmien vuosiin sijoittuvassa pelissä. (Syytän Rowlingia joka laukoi siitä niin äärimmäisen epämiellyttävän ja säälittävän kuvan ilman ainuttakaan todellista positiivista puolta.) Minä yritin kyllä tuoda siihen visiossani sellaisia, mutta jotenkin hahmo ei siltikään tuntunut omalta. Se on liian erilainen hahmostandardistani.

10.) Pelissä jossa on slash-paritus (esim. Harry/Draco)?
En. Oletusarvoisesti tuollaiset roolipelit heittäytyvät niin äärifanfictioniksi ilman kummempaa kiinnostusta canoniin, että eivät ole minun juttuni. Eli siis ongelmani on, että kuvittelen slashihkutus-roolipelien unohtavan canonin paljolti muiltakin osin, enkä siis voisi viihtyä siellä.

11.) Parittanut OC-hahmosi jonkun canon-hahmon kanssa?
En. Vaikka canon toki jättää monien hahmojen kohdalla tilaa randomeihin suhteisiin canon-hahmoilla, mieluummin kehitän hahmoni romanttiset rakkaudet ihan alusta loppuun itse.

12.) Jos olet pelannut kouluaikaan sijoittuvissa roolipeleissä, oletko pelannut oppituntipelejä? Mitä mieltä olet niistä ylipäätään?
Olen pelannut muistaakseni ihan oppilaan roolissakin, mutta ainakin nyt sen yhden PVS-tunnin jossa Juniori opetti Rohkelikoille ja Luihuisille anteeksiantamattomista kirouksista. Ne on ihan mukavia pelejä kun pelaajia ei ole liikaa ja peli ei siis välttämättä jää jumittamaan kovin herkästi ja joka tapauksessa ne on hyvä olla perustavanlaatuisesti suunniteltu etukäteen, eikä mitään randomia tyhjän päällä improvisoitua säätöä.

13.) Pidätkö enemmän itse kehitetystä ideasta / juonesta vai suoraan johonkin kirjaan pohjautuvasta vuosikurssille sijoittuvasta pelistä?
Kummatkin kelpaa, mutta yhteen canon-vuosikurssiin perustuva peli on sen verran rajoitettu, että sellaiseen kyllästyy herkästi. Tämä kaikkiin seitsemään sijoittuva on aivan eri asia ja hakkaa monet itse kehitetyt ideat kuus-nolla. Very Happy

14.) Mikä velhomaailman aikakausi kiehtoo sinua eniten?
Hmm...Vaikee sanoa. Kelmit kai, niiden kouluvuoet ja se viimeinen vuosi vauva-Harryn kanssa. Kelmien kouluvuodet siksi, että Barty Junior oli silloin varhaisteini/teini ja vuosi 1981, koska se oli se kaikkein dramaattisin vuosi kaikkien kannalta. Sitten taas nämä Harryn kouluvuodetkin on aika kick-ass -aikaa. Ja kiinnostaisi myös pelata Harryn sukupolven isovanhempien kouluvuosia tai jopa vieläkin kauempana historiassa, eli 60-lukua tai varhaisempaa, kun niiden hahmojen nuoruudesta ja sen ajan Tylypahkasta tiedetään niin vähän.

15.) Liittyisitkö, jos roolipelissä saisi pelata vain OC-hahmoilla tai vain canon-hahmoilla?
En. OC-hahmojen täyskielto tappaisi pelin nopeasti ja canon-hahmojen täyskielto veisi olennaisen harrypottermaisuuden kokonaan pois.

16.) Mikä on kaikkien aikojen suosikein HP-roolipeli, jossa olet pelannut?
Tämä, Seven Years of Magic. Koska vaikka monia muitakin aivan mahtavia Hp-pelejä on ollut ja on vieläkin, tämä mahdollistaa tällä seitsemän vuoden, ja juuri näihin vuosiin sijoittuvalla, aikajanallaan canon-hahmoihin täydellisesti syventymisen ja rakastettujen kirjojen tapahtumien improvisoinnin ja aukkojen täyttämisen. Ja lisäksi tämä roolipeli inspiroi minut ekaa kertaa vuosiin luomaan täysin oman hahmoni josta sattumoisin tuli minulle rakkaampi, kuin yksikään aiemmin luomistani OC-hahmoista missään. Se, että tämä on vielä hyvin panostettu, on vain lisäplussaa. Rakastan tätä roolipeliä koko sydämestäni. *halaa tietokoneensa ruudun kautta Seiskaa ja virtuaalisesti admin DrRockteria* <333

17.) Ke(i)tä pelaat tässä roolipelissä?
Barty Crouch Jr. - kuolonsyöjä
Stephen Hunter King - Tylypahka / Korpinkynsi / Ihmissusi / OC
Jacob King - Hunterin isä / poliisi jästien Lontoossa / OC


Viimeinen muokkaaja, Stephen Hunter King pvm La Maalis 17, 2012 7:52 pm, muokattu 14 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter -roolipeli (kysely) Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter -roolipeli (kysely)   Harry Potter -roolipeli (kysely) EmptyKe Huhti 13, 2011 7:12 pm

1.) Oletko pelannut / pelaatko muissa Harry Potter –roolipeleissä, kuin täällä?
Tällä hetkellä pelaan tämän ropen lisäksi Varjoissa. Muuten on ollut.. äkkiseltään ainakin joku 3-4 muuta Potter-ropea näiden lisäksi. Sellaisia jotka jaksaa vielä muistaa.. Aloittelin Potter-pelaamista Nibsin Liekehtivään Pikariin sijoittuvassa Wicked Gamessä silloin joskus vuonna nakki ja Elvis.. Ja samoihin aikoihin pystyttelin ensimmäisiä omia pelejäni aiheeseen liittyen. Feenksin Kilta menestyikin alkuun ihan hyvin.. kunnes palvelin sitten räjähti käsiin ja koko homma katosi bittiavaruuteen. Azkabanin vankiin liittyvää peliä muistaakseni myös virittelin, mutta.. Se ei kai menestynyt juuri nimeksikään kun oli tavallaan "aikaansa myöhässä". Elokuva kun oli ehtinyt jo vuosi, pari aikaisemmin ilmestyä.
Kai jotain muitakin on ollut.. O.o Mutta tässä nyt pääpelit kaiketi.

2.) Oletko ylläpitänyt Harry Potter –roolipeliä?
Ehhahaa.. Joo kyllä. Tätä ja sitten noita Kiltaan ja Azkabanin vankiin sijoittuvia pelejä, jotka mainitsin tuossa äsken. Vähän on ollut suunnitteilla myös jonkinlaista peliä liittyen tuonne velhomaailman 1960-70-luvuille.. Mutta katsellaan nyt. Täytyy tämä roolipeli nyt siirtää ensin varmemmalle, maksulliselle palvelimelle ja alkaa sitten miettimään jatkoa. Very Happy

3.) Pelaatko mieluummin canon-hahmoa vai täysin itse luomaasi hahmoa?
Oikeastaan mulla on aika 50/50.. Koska rakastan tiettyjä canon-hahmoja ylitse muiden, mutta toisaalta pidän myös omista luomuksista. Voldemort on hyvin nopeasti noussut lempi canon-hahmoksi, koska tein aika perusteellisen tutkimuksen sen herran elämästä tuota Varjot-ropea varten ja nyt sitten sovellettu tännekin samainen herra.. Ja toisaalta hyvän vastuksen Voldelle HP-pelihahmojen suosikeissa antaa Will McDonnellini, joka on yksinkertaisesti vain mun kultsipuppelini. Kaikessa karuudessaan..

4.) Jos luot täysin omia hahmoja, millä puolella he yleensä ovat mahdollisessa sodassa vai ovatko puolueettomia? Miksi juuri niin eli miksi suosit sitä puolta/puolueettomuutta?
Haha.. Noh. Sanotaanko että suosin enemmän pahiksia kuin hyviksiä. Oikeastaan Weasleyn kaksoset taitavat olla ainoat täysin hyvikset, joilla olen jaksanut pelata jo useammassa pelissä. Yleensä kyllästyn hyviksiin hyvin nopeasti, koska jotenkin niillä on niin tylsä pelata. Pahiksissa on jotain tiettyä särmää ja jotenkin niille on mielekkäämpää keksiä taustojakin miettien nimenomaan sitä, miksi heistä tuli keitä tuli. Will on ollut pitkäaikaisin pahishahmoni ylipäätään ja olen aika ylpeä siitä herrasta, koska.. Loinkohan sen ensimmäisen kerran ihan Wicked Gameen? Taisinpa luoda.. O.o Noh, sieltä jostain 2005-vuodesta saakka kuitenkin olen herran kanssa pelaillut ja on ollut ihanaa huomata se kehitys siinä hahmoesittelyssä.
Toisaalta.. Kiva asia tuo "puolueettomuus"-juttu tässä kysymyksessä, koska nyt kun olen alkanut kaavailla Leticia Mayerilleni pikkuveljeä enemmänkin. Tai no olen periaatteessa luonut sen jo, mutten vielä ottanut peliin mukaan.. Mutta se hahmo on kehittynyt todella puolueettomaksi! Se on ylipäätään ensimmäinen hahmoni, joka on täysin puolueeton.. ja se on hienoa yhtälailla.

5.) Jos luot oman hahmon mihin tupaan mieluiten hahmon sijoitat?
Luihuiseen tai korpinkynteen. Rohkelikko tuntuu niin kuluneelta vaihtoehdolta jo, koska kirjan päähenkilöt on sen tuvan edustajia. Toki se on tupa siinä missä muutkin ja pelaanhan minä itsekin rohkelikkolaisilla. Mutta kun luon ihan omaa hahmoa niin yleensä kallistun joko luihuiseen tai korpinkynteen. Itseasiassa ei minulla taida omia hahmoja muissa tuvissa sen kummemmin ollakaan.. Leticia ja Will olivat luihuisessa ja tämä Letician pikkuveli puolestaan korpinkynnessä.. Joskus pelasin jollain Jackiellä, joka oli maailman tylsin rohkelikko. xD

6.) Oletko koskaan pelannut jästillä tai surkilla?
En ole.. O.o Oikeastaan ei ole.. tullut edes mieleen että jästilläkin voisi pelata. Pitäisi joskus kokeilla! Voisi meinaan olla aika.. no ainakin uusi kokemus. En tiedä edes olenko jästeihin törmännyt ylipäätään roolipelimaailmassa. O.o En ainakaan yhtään peliä ole koskaan jästin kanssa pelannut.
Surkki taas.. No en ole pelannut, mutta nyt kun alkoi tuo Hunterin ja kaksosten peli tuolla Tylypahkan käytävillä ja siellä on mukana Voro niin aloin ensikertaa ajattelemaan että Voro voisi sinänsä olla hauska ukko pelattavana. Siitä kun ei paljon loppupeleissä kerrota niin voisi säätää hahmoa aikalailla.. ja tehdä taas kunnon tutkimuksia kirjojen perusteella. Se jos mikä on hauskaa!

7.) Kotitontulla, haamulla, kentaurilla tai muulla vastaavalla?
Riesulla pelasin kerran! Taisin pelata Kilta-pelissäni kyseisellä räyhähengellä, joskin en kovin kauaa ehtinyt pelata. Ja aika pintapuolinen hahmohan se silloin oli, en tiedä millaiseksi sen nykypäivänä loisin. Pelasin kuitenkin itse Voroa vastaan ja se oli kyllä hauskaa!

8.) Ihmissudella, animaagilla tai metamorfimagilla?
Ööö.. Mulla olisi muistikuva että olisin joskus animaagilla pelannut, mutta nyt en voi mennä vannomaan. Ainakin fickihahmoissani on yksi animaagi, joka muuttuu kotkaksi, mutta se hahmo ei ole täysin luotu Potter-maailmaan, joten sinänsä en laskisi sitä tähän kastiin mukaan. Ihmissudella en Potter-maailmassa ole pelannut, mutta muualla kylläkin. Metamorfimagilla en ole pelannut koskaan.. Pitäisi kyllä joskus! ;D

9.) Epäsuositulla canon-hahmolla?
Pitäisin Riesua aika epäsuosittuna hahmona noin niinkuin roolipeleissä. Eli kyllä, olen. Very Happy En ole koskaan törmännyt Riesuun ja tässä ropessahan sillä ei ole edes mahdollista pelata.

10.) Pelissä jossa on slash-paritus (esim. Harry/Draco)?
En ainakaan muista että olisin pelannut.. Tosin en taaskaan mene vannomaan, koska en muista kaikkia pelejä ulkoa.. Nuorempana en edes liiemmin lueskellut muiden pelaamia pelejä jos en itse niihin kuulunut. Nykyään kyllä urkin vähän kaikkia pelejä.. *__*

11.) Parittanut OC-hahmosi jonkun canon-hahmon kanssa?
Ehhehhee.. No nyt kävi niin että Leticialle ja Rabastanille tuli juttua, joten kyllä olen. Razz En tosin tätä aikaisemmin ole, mutta kerta se oli ensimmäinenkin!

12.) Jos olet pelannut kouluaikaan sijoittuvissa roolipeleissä, oletko pelannut oppituntipelejä? Mitä mieltä olet niistä ylipäätään?
En ole. O.o Mutta ihan sairaan mielenkiintoinen ajatus! Tämmösiä pelejä pitäisi jotenkin järjestää! Keksiä kunnon idea ja toteutustyyli ja pistää Kalkaros vaikka pitämään rohkelikkojen ja luihuisten oppituntia.. ;D Hieno idea!

13.) Pidätkö enemmän itse kehitetystä ideasta / juonesta vai suoraan johonkin kirjaan pohjautuvasta vuosikurssille sijoittuvasta pelistä?
Enempi ihan kirjaan perustuvista juonista. Siksi oikeastaan loinkin tämän pelin, koska kyllästyin siihen että kaikkialla tuntui olevan vain pelejä, jotka vain sivuavat varsinaista Potter-kirjamaailmaa. Sinänsä on hienoa että on erilaisia pelejä, mutta sitten tuntui oudolta kun sitä normaalia peliä ei enää löytynytkään.. Mutta itse suosin näitä normaaleja pelejä enemmän. En kai ole koskaan edes pelannut Potter-ropessa, johon olisi itse keksitty juoni. Olen harkinnut kyllä usein, mutten koskaan sitten ole liittynyt koska en ole uskonut että mielenkiinto säilyisi peliä kohtaan kovin kauaa. Tämä ei siis johdu itse peleistä vaan omista mieltymyksistäni. : D

14.) Mikä velhomaailman aikakausi kiehtoo sinua eniten?
Tällä hetkellä täytyy sanoa että Voldemortin ensimmäinen valtakausi, koska nyt kun tunnemme kirjojen perusteella aika läpikotaisin kuitenkin tämän mitä ysärillä tapahtui.. Niin olisi älyttömän mielenkiintoista tietää mitä kaikkea tarkalleenottaen tapahtui tuolla 1970-1980-lukujen tienoilla. Pidän kaikista aikakausista, enkä vähiten kirjojen aikakaudesta, mutta tällä hetkellä (johtuu ehkä siitä että pelaan Voldea) olisi mielenkiintoista kurkata tuonne aiemmalle valtakaudelle.

15.) Liittyisitkö, jos roolipelissä saisi pelata vain OC-hahmoilla tai vain canon-hahmoilla?
No jos saisi pelata vain OC-hahmoilla niin sitten en todennäköisesti liittyisi, mutta jos pelkästään canon-hahmoilla niin sitten en näkisi mitään estettä miksen. Pelkät oc:t kuitenkin vievät minusta homman liian kauas perusideasta ja juurihan toitotin että pidän tästä perusideasta enemmän.. Mutta toisaalta jos pelataan tulevaisuuteen sijoittuvia pelejä niin toki sitten ymmärrän tämän canon-säännön. Mutta jos pelattaisiin esim. juurikin 1991-1998-vuosia eikä saisi pelata canon-hahmoilla niin se olisi aika tylsää minusta.

16.) Mikä on kaikkien aikojen suosikein HP-roolipeli, jossa olet pelannut?
Apua.. o_o Kamala kysymys! Tai no.. ollaan sitten itsekkäitä, mutta rakastan tätä Seiskaa varmaan kaikista eniten loppupeleissä. No jos en rakastaisi niin tuskin edes ylläpitäisin tätä! Very Happy Sitten jaetulla kakkossijalla on Varjot ja se vanha ja rakas Wicked Game. Varjoihin loin ensimmäistä kertaa oman Voldemortini ja rakastuin saaaaman tien. Ja lisäksi kun se sijoittuu juurikin siihen 1981-vuoteen niin ah<3 Wicked Game taas jo sen takia että se oli elämäni ensimmäinen Harry Potter-rope ja toisekseen siihen liittyy niin paljon hyviä muistoja.. ja Will syntyi siellä.<3
Mutta Seiska. Itsekästä, mutta totta. Very Happy (Kiitti Nibsille muuten! Kiva etten ole ainoa joka tätä peliä rakastaa! ;D)

17.) Ke(i)tä pelaat tässä roolipelissä?
Setä Vold-.. siis Lordi Voldemortia alias isoherra Pimeyden Ruhtinas
Fred & George Weasley, rohkelikon piruilevat kaksoset
Leticia Mayer, Taikaministeriön syyttäjä ja Killan jäsen..joka-seurustelee-kuolonsyöjän-kanssa...
Ja Will McDonnell, armas kuolonsyöjäni vuosien takaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter -roolipeli (kysely) Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter -roolipeli (kysely)   Harry Potter -roolipeli (kysely) EmptyTo Huhti 14, 2011 6:03 am

1.) Oletko pelannut / pelaatko muissa Harry Potter –roolipeleissä, kuin täällä?
- Tällä hetkellä en pelaa muualla kuin vain täällä. Ennen olen pelannut muutamissa HP-aiheisissa roolipeleissä. En kuitenkaan kovinkaan monessa. Ehkä kahdessa tai kolmessa jos nyt muistelen.

2.) Oletko ylläpitänyt Harry Potter –roolipeliä?
- En ole. Olen oikeastaan ylläpitänyt muistaakseni vain kahta roolipeliä eikä niistä kumpikaan liittynyt Potteriin tai mihinkään muuhun kirjaan/elokuvaan/peliin.

3.) Pelaatko mieluummin canon-hahmoa vai täysin itse luomaasi hahmoa?
- Hmm ehkäpä mielummin itse luomalla hahmolla tykkään pelata enemmän. Se on paljon vapaampaa ja saa käyttää enemmän mielikuvitustaan ilman mitään rajoituksia. Hahmon saa luoda täysin itselleen sopivaksi ja sitä saa kehittää mihin suuntaan vain haluaa pelin aikana tarvitsematta ajatella sitä kuinka uskollinen se on alkuperäiselle hahmolle.
Tosin canon-hahmolla pelaamisessa on myös omat hyvät puolensa sillä niillä saa yleensä helpommin aikaan mielenkiintoisempia pelejä. Mutta kallistun silti enemmän oman hahmon puoleen.

4.) Jos luot täysin omia hahmoja, millä puolella he yleensä ovat mahdollisessa sodassa vai ovatko puolueettomia? Miksi juuri niin eli miksi suosit sitä puolta/puolueettomuutta?

- Hmm yleensä en suosi mitään tiettyä puolta vaan yritän tasapainottaa hahmoni mahdollisimman monipuolisesti. Siis tarkoitan, että jos minulla on useampi hahmo samassa pelissä, en halua, että ne kaikki ovat samalla puolella. Neutraaleja hahmoja teen aika harvaseltaan, mutta sellaistakin olen tässä pikkuisen suunnitellut. Saa nähdä tulenko koskaan toteuttamaan sitä hahmani.

5.) Jos luot oman hahmon mihin tupaan mieluiten hahmon sijoitat?
- Yleensä kaikki hahmoni ovat kuuluneet joko korpinkynteen tai rohkelikkoon. Korpinkynsi on suosikkitupani ja sen takia tykkään tehdä hahmoja siihen tupaan kuuluviksi. Rohkelikkoja minulla taitaa olla sen takia, että se on ehkä kaikkein "neutraalein" vaihtoehto. Puuskupuhista en ole koskaan välittänyt ja luihuisella pelaamisen koen jokseenkin hankalaksi. Kun ne tulevat niin huonosti juttuun muiden tupien kanssa. Rohkelikko oon myös siitä helppo valinta, sillä suurin osa kirjan "tunnetuimmista" opiskelijoista ovat rohkelikkoja, ja myöksin rohkelikkona oleminen edesauttaa luotua hahmoa tuntemaan jo jonkin verran entuudestaan kirjan hahmoja, joilla luultavasti on eniten pelaajia.

6.) Oletko koskaan pelannut jästillä tai surkilla?
- En taida olla pelannut kummallakaan. Jästillä tekisi joskus mieli kokeilla pelata, mutta se luultavasti tulisi sitten olemaan vain jokin "kevyt" hahmo, jolla ei tarvitsisi pelata kovinkaan ahkerasti sillä jästiä on varmasti vaikea saada sulautumaan velhomaailmaan. Hahmolla tuskin olisi kovinkaan paljon käyttöä saatika kontakteja. Surkilla vähän sama juttu. Ei ehkä niin hankalaa kuin jästillä, mutta kuitenkin koulu ja taikuuden parissa työskentely olisi luultavasti pois suljettuja asioita.

7.) Kotitontulla, haamulla, kentaurilla tai muulla vastaavalla?
- En milläkään näistä. Noista ainoastaan ehkäpä kentaurilla joskus haluaisin pelata, mutta tuskinpa ainakaan missään HP-ropessa sillä näilläkin pelaaminen olisi varmasti hyvin suppeaa.

8.) Ihmissudella, animaagilla tai metamorfimagilla?
- Muistaakseni yksi omista hahmoista jossain aikaisemmassa HP-roolipelissä oli animaagi. Se ei kuitenkaan ollut pelatuimpia hahmojani.

9.) Epäsuositulla canon-hahmolla?
- Hmm en taida olla. Oikeastaan olen pelannut hyvin harvoilla canon-hahmoilla. Kaiken kaikkiaan minulla taitaa olla roolipelihistoriani aikana ollut vain kolme canon hahmoa (Seve, Sirius ja Krum) eikä niistä kukaan ole kovinkaan epäsuosittu.

10.) Pelissä jossa on slash-paritus (esim. Harry/Draco)?
- Noup en ole pelannut. Enkä varmaan haluaisikaan sillä tuollaiset H/D paritukset eivät ole ollenkaan kirjan juonta mukailevia.

11.) Parittanut OC-hahmosi jonkun canon-hahmon kanssa?
- Hmm kyllä tavallaan kerran. Ei heistä mitään virallista paria tullut, mutta jotain pientä sutinaa heillä oli. Tämäkään canoni ei ollut mikään "suosituin" hahmo eikä häntä paritettu kenellekään muulle kirjoissa, joten se oli minulle ihan ok.

12.) Jos olet pelannut kouluaikaan sijoittuvissa roolipeleissä, oletko pelannut oppituntipelejä? Mitä mieltä olet niistä ylipäätään?
- En ainakaan muista olleeni yhdelläkään oppitunnilla. Jälki-istuntoa olen pitänyt opettajana täällä ropessa ja voisin mielelläni Severuksella kokeilla myöskin jotain liemitunnin pitämistä. Taikka sitten PVS-tuntia, jonka Severus piti Potterin kolmantena vuonna Lupinin sijaisena.

13.) Pidätkö enemmän itse kehitetystä ideasta / juonesta vai suoraan johonkin kirjaan pohjautuvasta vuosikurssille sijoittuvasta pelistä?

- Hmm... Vaikea kysymys. Ehkä mielummin johonkin kirjaan suoraan perustuvasta sillä siitä on jollain tapaa helpompi keksiä enemmän toiminnallisia pelejä eikä vain niitä "hei minä olen minä kuka sinä olet kiva tutustua" -pelejä. Mutta jos itse kehittty idea on hyvin suunniteltu ja mahdollistaa monipuolisia pelimahdollisuuksia, niin pidän myös niistäkin erittäin paljon.

14.) Mikä velhomaailman aikakausi kiehtoo sinua eniten?
- Hmm. Minua on aina kiehtonut eniten kelmien aika Tylypahkassa. Rowling voisi kirjoittaa jonkun kirjan, jossa voitaisiin kertoa kelmien yleisimmistä edesottamuksista kouluvuosiensa aikana. Ja myöskin Dumbledoren nuoruus kiinnostaa aivan älyttömästi, mutta siitä tuskin saisi kovinkaan erikoista roolipeliä aikaiseksi.

15.) Liittyisitkö, jos roolipelissä saisi pelata vain OC-hahmoilla tai vain canon-hahmoilla?
- Jos roolipeli sijoittuisi aikaan, jolloin Harry Potter kävi koulua ja Voldemort mellesti niin voisin liittyä peliin, jossa pelataan vain canon-hahmoilla, mutten usko että sellainen peli pelkillä OC-hahmoilla toimisi kovinkaan hyvin. Mutta tosiaan jos peli sijoittuisi johonkin tulevaisuuteen, niin sitten OC-hahmoilla pelattava peli voisi toimiakin.

16.) Mikä on kaikkien aikojen suosikein HP-roolipeli, jossa olet pelannut?

- Täytyy kyllä myöntää, että tämä ehdottomasti! Aivan loistava idea pelata kaikkia seitsemää vuotta. Vaikka aluksi hieman epäilinkin tämän toimivuutta ja pelkäsin, että tämä saattaisi levitä kaikessa suuruudessaan käsiin, mutta toivottavasti niin ei käy.

17.) Ke(i)tä pelaat tässä roolipelissä?
- Severus Kalkaros, liemimestari, puoliverinen prinssi, kaksoisagentti
- Holly Mary Lee, rohkelikko, kiltalainen
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Harry Potter -roolipeli (kysely) Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter -roolipeli (kysely)   Harry Potter -roolipeli (kysely) EmptyMa Huhti 25, 2011 11:17 am

1.) Oletko pelannut / pelaatko muissa Harry Potter –roolipeleissä, kuin täällä?
- The Next Generationissa, kyllä eli vuodessa 2020. Ihan rivikäyttäjä siellä siis.

2.) Oletko ylläpitänyt Harry Potter –roolipeliä?
- En, enkä mitään muutakaan.

3.) Pelaatko mieluummin canon-hahmoa vai täysin itse luomaasi hahmoa?
- Tähän mennessä canon-hahmot ovat innostaneet huomattavasti enemmän... omiin hahmoihin riitti joskus intoa peräti pidemmälle kuin luontivaiheeseen, mutta ne ajat ovay jo takanapäin, joten en ota mieluusti riskiä, että into loppuisi kokonaan jonkun yhden omien aivojen tuotteen takia. Tosin yksi hahmo TNG:ssä ei ole ihan omaa käsialaa, vaan toisen pelaajan visioima entinen NPC-hahmo, jolle haettiin pelittäjää. Hänestä kyllä pidän yhä <3

4.) Jos luot täysin omia hahmoja, millä puolella he yleensä ovat mahdollisessa sodassa vai ovatko puolueettomia? Miksi juuri niin eli miksi suosit sitä puolta/puolueettomuutta?
- Oikeastaan hahmoni ovat aika tasaisesti jakautuneet puolesta ja vastaan -suhteessa... tosin pimeän puolen kannattajia on nyt vain yksi kuten puolueettomiakin, kun "hyviksiä" on peräti kaksi... Hermionen syy! Mutta siis pyrin tasapuolisuuteen, intomieliset henkilöt kuitenkin luontuvat paremmin olivat ne sitten millä puolella tahansa.

5.) Jos luot oman hahmon mihin tupaan mieluiten hahmon sijoitat?
- Lempitupani on Korpinkynsi, muista en pahemmin välitä. Tässä kuten edellisessäkin tilanne on nyt kuitenkin se, että rohkuja on kaksi ja korpinkynsiä sekä luihuisia vain yksi kumpiakin.

6.) Oletko koskaan pelannut jästillä tai surkilla?
- Puolentoista pelitopicin verran pelasin jästityttö Meggiellä, koska TNG:ssä kuitenkin velhojen ja noitien olemassaolo on yleisessä tiedossa niin ei sikäli ongelmia syntynyt. Vastapelaajia ei kuitenkaan taikaväestä pahemmin saanut, joten muiden jästihahmojen pelaajien kyllästyttyä, Meggiekin sai jäädä. Ei tosin alun perinkään ollut järkin värikäs haho, mutta sitäkin kultaisempi <3

7.) Kotitontulla, haamulla, kentaurilla tai muulla vastaavalla?
- Yhden kotitonttuhahmon olen luonut, mutta en kuitenkaan lähettänyt hakemusta mihinkään enkä näin ollen myöskään pelannut sellaisella.

8.) Ihmissudella, animaagilla tai metamorfimagilla?
- Eipä ole tullut pelattua, eivätkä nämä erikoishahmot omassa valvonnassa kyllä kiinnostakaan. Muiden pelaamia vastaan ei kyllä toistaiseksi ole mitään.

9.) Epäsuositulla canon-hahmolla?
- Kuinka määritellään epäsuosittu? Canon-hahmoni ovat Lily Luna Potter (aka Lily II eli Harryn ja Ginnyn tytär) sekä Lysander Scamander (eli Luna Lovekivan poika) ja tämä Hermy tässä... jos joku noista on epäsuosittu, niin sitten olen ja jos ei, niin en.
Kenelläkään näistä en kuitenkaan etsimisestä huolimatta ole havainnut muita pelaajia. (Okeh, Hermionen näin jossakin crossover-pelissä, mutta reilusti alle kymmenen lauseeen esittelyllä en mielelläni edes laskisi sitä kunnon hahmoksi. Enkä tiedä, oliko se enää aikoihin ollut käytössä.)

10.) Pelissä jossa on slash-paritus (esim. Harry/Draco)?
- En tietääkseni. Muiden pelaajien original-hahmojen tekosista en tosin mene vastuuseen Very Happy

11.) Parittanut OC-hahmosi jonkun canon-hahmon kanssa?
- En mieluusti edes ajattelisi pelaavani mitään parituspeliä - sen sortin jutut jääkööt itse kunkin IRL:iin - mutta ei, näin en tekisi.

12.) Jos olet pelannut kouluaikaan sijoittuvissa roolipeleissä, oletko pelannut oppituntipelejä? Mitä mieltä olet niistä ylipäätään?
- Vuodessa 2019 olen ainakin pelannut nk. epävirallisia oppitunteja eli pelejä, jotka sijoittuvat oppitunnille mutta joissa opetus ei ole pääasiassa, eikä opettajalla välttämättä lainkaan pelaajaa (ainakaan paikalla). "Kunnollisia" tunteja en puolestaan ole päässyt kokeilemaan, vaikka voisi olla ihan kiinnostavaakin... tosin, jos ei mitään muuta tapahdu kuin vain kopioidaan vuosilukuja pergamentille, voisi lopulta kyllästyä :p

13.) Pidätkö enemmän itse kehitetystä ideasta / juonesta vai suoraan johonkin kirjaan pohjautuvasta vuosikurssille sijoittuvasta pelistä?
- Omat ideat menevät ihan hyvin, mutta jos kirjoista tuttua aikakautta (tai jotakin, jonka tilanteesta on kerrottu) juonta aletaan muuttelemaan, saatan nähä puinaista kyllä...

14.) Mikä velhomaailman aikakausi kiehtoo sinua eniten?
- En pahemmin ole miettinyt. Kai se olisi tämä Potterin oma aikakausi tai sitten hänen vanhempiensa / Tom Riddlen valta-aikaa. Jotakin, josta on edes parilla lauseella mainittu ja jota sitten pelin ylläpitäjä ja pelaajat kehittelevät eteenpäin. Ei sillä paljoa väliä ole, mutta tosin jos peli sijoittuu esim. sinne tulevaisuuteen, en pitäisi siitä, että menneisyyttä olisi muuteltu. Ja vaikka ei sijoittuisikaan, Rowlingin faktojen olisi mielestäni pidetttävä kutinsa vaikka muuten olisi miten oma peli.

15.) Liittyisitkö, jos roolipelissä saisi pelata vain OC-hahmoilla tai vain canon-hahmoilla?
- Kysymyksen lukiessani ajattelin, että voisin liittyä, jos pelattaisiin tätä aikakautta vain canoneilla ja muihin aikakausiin sijoittuvia originaaleilla, mutta en kuitenkaan taitaisi... olisihan se ärsyttävää, että sitä pelaajamäärää ja hahmovaihtoehtoja rajoitettaisiin vain canoneihin tai ettei niitä saisi ollenkaan, koska tosinaan ne omat eivät oikein luonnistu. Muuten voisi onnistuakin.

16.) Mikä on kaikkien aikojen suosikein HP-roolipeli, jossa olet pelannut?
- Vähän hankala minun on tähän mitään sanoa, kun olen pelaamaan asti päässyt vain yhdessä :'D Luulisin kuitenkin, että pidän sekä siitä että tästä, kummastakin oikein kovasti. Tästä mahdollisesti jopa enemmän, mikäli vain muilta osin on samaa luokkaa kuin idealtaan.

17.) Ke(i)tä pelaat tässä roolipelissä?
- Päätrion vanhinta ja ensimmäistä täällä, eli Hermione Granger on joutunut uhrikseni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Remus J. Lupin
Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Remus J. Lupin


Viestien lukumäärä : 163
Join date : 13.05.2011

Harry Potter -roolipeli (kysely) Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter -roolipeli (kysely)   Harry Potter -roolipeli (kysely) EmptyPe Toukokuu 13, 2011 4:53 pm

1.) Oletko pelannut / pelaatko muissa Harry Potter –roolipeleissä, kuin täällä?
-Tällä hetkellä...En. Olen ollut muutamissa mutta ne paikat kuolivat pystyyn...

2.) Oletko ylläpitänyt Harry Potter –roolipeliä?
- En ( jos oikein muistan, muistini kun on hyvä, mutta valitettavan lyhyt ). Muita roolipelejä kylläkin olen ja ylläpidän edelleen.

3.) Pelaatko mieluummin canon-hahmoa vai täysin itse luomaasi hahmoa?
- Riippuu ihan hahmosta + itse olen varsin vaihtelua kaipaava ropettaja, joten pelaan kyllä kummillakin - kuten täälläkin. Eritoten on mukava pelata vähän vähemmän 'tunnetuilla' canon-hahmoilla, joihin saa vaivihkaa lisätä jotain omaansakin tietojen puutteen vuoksi. Oma Theodore juniorini tästä esimerkkinä, koska hänestä harvemmin paljoa tietoa löytyy, sain kehitellä aika paljolti sitä myös itse. Smile

4.) Jos luot täysin omia hahmoja, millä puolella he yleensä ovat mahdollisessa sodassa vai ovatko puolueettomia? Miksi juuri niin eli miksi suosit sitä puolta/puolueettomuutta?
Yleisesti; rakastan pahiksia. Mutta jos teen omia hahmoja, tahdon niihin jotain, mikä erottaa ne selkeästi muista, jotteivat pelit käy turhan tylsiksi. Valmiit, canon-hahmot harvemmin ovat tylsiä, mutta omia hahmoja tehdessä saa kiinnittää oikeasti huomiota siihen, että hahmosta tulee mielenkiintoinen ja että sillä jaksaa pelata, mutta siis takaisin kysymykseen;
Se riippuu ihan siitä millä mielellä olen ja millaisen idean saan. Harvemmin teen puolueettomia hahmoja, koska omilla hahmoillani on usein selkeästi mielipiteensä erinäisistä asioista, mikä luokittelee heidät joko hyviksiin tai pahiksiin.

5.) Jos luot oman hahmon mihin tupaan mieluiten hahmon sijoitat?
- Todennäköisesti Luihuiseen tai Rohkelikkoon, mikäli puhutaan hahmosta, joka yhä opiskelee. Opiskelunsa jo päättäneen hahmon tapauksessa saatan tuikata muihinkin. Rohkelikot ja Luihuiset vain sattumalta tulevat elokuvissa ja kirjoissakin parhaiten esille + omaavat helpommin esille tuotavat luonteenpiirteet ja mielipiteet, joita kärkkäästi puolustavat, eli näin ollen pelaaminen ja pelien tapahtumien keksiminen on helpompaa ja mielenkiintoni säilyy Very Happy

6.) Oletko koskaan pelannut jästillä tai surkilla?
- Itse asiassa olen pelannut suhteellisen vähän Harry Potter- roolipelejä, mutta muistaakseni olen joskus pelannut surkilla, siitäkin tosin on jo useampi vuosi aikaa.

7.) Kotitontulla, haamulla, kentaurilla tai muulla vastaavalla?
- En, mutta täytyy myöntää, että kentaurit ovat käyneet mielessäni useampaankin otteeseen.

8.) Ihmissudella, animaagilla tai metamorfimagilla?'
- Noh, ihmissudella nyt kaiketi toista tai kolmatta kertaa, mutta ensimmäistä kertaa Remuksella. Animaagillakin olen joskus saattanut pelata...Muisti pätkii taas.

9.) Epäsuositulla canon-hahmolla?
- Oih, olen<3 Kuten mainitsin jossain aiemmassa kohdassa tykkään pelata epäsuosituilla canon-hahmoilla enemmän kuin niillä käytetymmillä - Remus tästä nyt sitten poikkeuksena, koska on kuitenkin suhteellisen käytetty hahmo.

10.) Pelissä jossa on slash-paritus (esim. Harry/Draco)?
- Monessakin. Välistä tuntuu, etten muusta eläkään x'D

11.) Parittanut OC-hahmosi jonkun canon-hahmon kanssa?
- Enpä muuten ole! Ainakaan vakituisesti. Yleensä näin on käynyt Luihuishahmojen kohdalla ja Luihuisille ominaiset luonteenpiirteet tuntien ne ovat olleet kertaluontoisia pelejä - ja niitäkin on ollut varsin vähän.

12.) Jos olet pelannut kouluaikaan sijoittuvissa roolipeleissä, oletko pelannut oppituntipelejä? Mitä mieltä olet niistä ylipäätään?
- Enpä juuri. Kenties muutaman kerran, mutta tottahan se on, että niihin on hieman vaikeampi kehitellä keskustelunaiheita, ym. Etenkin jos omaa hieman vaiteliaamman hahmon. Tietysti minulla on ollut sellaisia huligaaneja, jotka ovat saaneet oppitunteihin hieman virtaa ja sen jälkeen lentäneet jälki-istuntoon, jolloin oppituntipeleissä on ollut jotain järkeäkin, mutta silloin ne ovat jääneet kyllä valitettavan lyhyiksi x'D

13.) Pidätkö enemmän itse kehitetystä ideasta / juonesta vai suoraan johonkin kirjaan pohjautuvasta vuosikurssille sijoittuvasta pelistä?
- Olen pelannut suurimmaksi osin itse ideoituja pelejä, joten olisi mukavaa vaihtelua pelata oikeasti jokin kirjoihin pohjautuva peli. Tämäkin on vähän sellainen kysymys, että mihin sitä on tottunut - ja jos minä johonkin totun niin pyrin yleensä sitten muuttamaan asioita päinvastaisiksi, koska tottuminen tekee usein pelit aika pitkästyttäviksi.

14.) Mikä velhomaailman aikakausi kiehtoo sinua eniten?
- Kelmien aika on ihan kiehtova, tosin niin on kyllä tämä Harry Potterin aikakin. Olisi myös mielenkiintoista joskus pelata Tom Valedron kouluaikoja, harmillista vain, että canon-hahmoilla pelaaminen olisi tuolloin sitten hieman kinkkisempää, kun niistä ei monista tiedetä kovin paljoa.

15.) Liittyisitkö, jos roolipelissä saisi pelata vain OC-hahmoilla tai vain canon-hahmoilla?
- Se olisi aika ikävä rajoitus, joten pistäisi ainakin pohtimaan liittymisen järkevyyttä, mutta mikäli rope olisi tarpeeksi suosittu ja muutoin hyvin kehitelty niin mikäs siinä sitten. Joskin saattaisin kyllä ehdottaa moisen rajoituksen poistamista, höpsöähän tuollainen olisi. Very Happy

16.) Mikä on kaikkien aikojen suosikein HP-roolipeli, jossa olet pelannut?
- Voih, nyt kun muistaisin sen nimen. En millään saa sitä mieleeni, Kelmien kouluaikoihin se kuitenkin perustui + eräs Azkabanin-vankilaan perustuva oli myös mielenkiintoinen. Joskin tällä hetkellä tämä on ainoa HP-roolipeli, jossa olen mukana ja täytyy myöntää, että tämä on kyllä myös siinä kolmen kärjessä kaikkien aikojen parhaimpien HP-ropejen listallani - vaikkei kokemusta HP-ropeista minulla juuri olekaan.

17.) Ke(i)tä pelaat tässä roolipelissä?
Tällä hetkellä minulla on;
- Remus J. Lupin, oma rakas susihukkamme
- Theodore Nott Jr., eli Theodore Nott- nimisen kuolonsyöjän ainoa poika, luihuinen
- ja oma, ihanan omituinen poitsuni Leon Elroy, joka toimii aurorina Taikaministeriössä ja käyttää aseinaan pääasiallisesti tikareita taikasauvan sijasta - vaikka osaa taikasauvaakin jonkin verran käsitellä, tottakai.
Takaisin alkuun Siirry alas
Randa Mohandosh
Puuskupuh
Randa Mohandosh


Viestien lukumäärä : 105
Join date : 27.03.2012
Paikkakunta : Oulu

Harry Potter -roolipeli (kysely) Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter -roolipeli (kysely)   Harry Potter -roolipeli (kysely) EmptyMa Kesä 04, 2012 7:13 am

1.) Oletko pelannut / pelaatko muissa Harry Potter –roolipeleissä, kuin täällä?
- tää on iha ihka eka roolipeli mulle ja ainoa tällä hetkellä

2.) Oletko ylläpitänyt Harry Potter –roolipeliä?
- En

3.) Pelaatko mieluummin canon-hahmoa vai täysin itse luomaasi hahmoa?
- Sekä että

4.) Jos luot täysin omia hahmoja, millä puolella he yleensä ovat mahdollisessa sodassa vai ovatko puolueettomia? Miksi juuri niin eli miksi suosit sitä puolta/puolueettomuutta?
- oma hahmoni on puuskupuh, jonka miespuoliset sukulaiset ovat kuolonsyöjiä

5.) Jos luot oman hahmon mihin tupaan mieluiten hahmon sijoitat?
- No tykkään kaikista ihan yhtälailla

6.) Oletko koskaan pelannut jästillä tai surkilla?
- no on ei oo täysin niitä

7.) Kotitontulla, haamulla, kentaurilla tai muulla vastaavalla?
- ehen

8.) Ihmissudella, animaagilla tai metamorfimagilla?
- miten sen ottaa.

9.) Epäsuositulla canon-hahmolla?
- ??

10.) Pelissä jossa on slash-paritus (esim. Harry/Draco)?
- ehei... yhyy

11.) Parittanut OC-hahmosi jonkun canon-hahmon kanssa?
- enpä oo ajatellu sellast

12.) Jos olet pelannut kouluaikaan sijoittuvissa roolipeleissä, oletko pelannut oppituntipelejä? Mitä mieltä olet niistä ylipäätään?
- haluaisin pelata niitäkin

13.) Pidätkö enemmän itse kehitetystä ideasta / juonesta vai suoraan johonkin kirjaan pohjautuvasta vuosikurssille sijoittuvasta pelistä?
- molempia kiitos!

14.) Mikä velhomaailman aikakausi kiehtoo sinua eniten?
- 1991>>>

15.) Liittyisitkö, jos roolipelissä saisi pelata vain OC-hahmoilla tai vain canon-hahmoilla?
- joo kai

16.) Mikä on kaikkien aikojen suosikein HP-roolipeli, jossa olet pelannut?
- tää

17.) Ke(i)tä pelaat tässä roolipelissä?
- Hermione Granger, mutta sitäkin enemmän Puuskupuh-beduiini Randa Mohandosh
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Harry Potter -roolipeli (kysely) Empty
ViestiAihe: Vs: Harry Potter -roolipeli (kysely)   Harry Potter -roolipeli (kysely) Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Harry Potter -roolipeli (kysely)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Harry Potter -kysely
» Harry Potter: once more with feeling (kysely)
» Roolipeli-kysely
» Kysely hahmoille: Elämästä
» Harry Potter; yleistä keskustelua!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: