Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Höpötysloota

Siirry alas 
+37
Nithe M. Hawthorne
Wallace Mayorette
Giana Mayorette
Reynardine Welz
Matthew Peacock
Connor Dane
Lucius Malfoy
Severus Kalkaros
Josh Peacock
Hermione Granger
Bellatrix Lestrange
Randa Mohandosh
Morgana Peacock
Aaron Gray
Shawn Gabriel Scott
Samantha Slayer
Albus Dumbledore
Jacob King
Harry Potter
Fairfax Avery
Indico Zolnerowitch
Ninji
Remy Gallow
Pius Thicknesse
Chaos Denbright
Rodolphus Lestrange
Lordi Voldemort
Remus J. Lupin
Stephen Hunter King
Leticia Mayer
Barty Crouch Jr.
Leon Elroy
Rabastan Lestrange
Will McDonnell
Neville Longbottom
Theodore Nott Jr.
DrRockter
41 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 20 ... 39  Seuraava
KirjoittajaViesti
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Höpötysloota   Höpötysloota EmptyKe Tammi 05, 2011 9:26 pm

Noniin tässä nyt uusi höpötysloota sitten kun vanha jäi vanhalle forulle! Very Happy

Mitä mieltä ihmiset uudesta forusta? (: Ainakin toimii paremmin mikäli nyt tähän hirveeseen copypaste-touhuun on uskominen! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Vieraili
Vierailija




Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota EmptyKe Tammi 05, 2011 9:31 pm

Huhhei! Muutto kävi tosi nopeasti :O Dr.Rocker on pastettanu gigoittain tekstiä Very Happy

Tosi hyvältä ja selkeältä foorumipohjalta vaikuttaa (:

No tulipas tähdellistä palautetta, lisään myöhemmin pienen kokeilun jälkeen lisää kommentteja, mutta ainakin ensivaikutelma on positiivinen (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Theodore Nott Jr.
Luihuinen/Kuolonsyöjä
Theodore Nott Jr.


Viestien lukumäärä : 49
Join date : 05.01.2011

Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota EmptyKe Tammi 05, 2011 9:32 pm

Wow. Mä en osaa sanoo muuta ko et tää on vaatinu varmasti ihan hirveesti duunia! Siis...Mä oletin että mun pitäis ite siirtää kaikki, mutta sen sijaan täällä on kaikki valmiina. Aivan upeeta työtä ja nopeastikin vieläpä Very Happy
Pisteet tästä ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota EmptyKe Tammi 05, 2011 9:57 pm

Lainaus :
Huhhei! Muutto kävi tosi nopeasti :O Dr.Rocker on pastettanu gigoittain tekstiä!

Heh.. En vain minä! Ninji auttoi huikeasti joten hänelle vähintäänkin yhtä paljon kiitosta! Vaihtaisimme foorumia vielä ensi vuonna jos olisin yksin alkanut siirtämään.. :'D

Lainaus :
Siis...Mä oletin että mun pitäis ite siirtää kaikki, mutta sen sijaan täällä on kaikki valmiina.

Joo, tämä oli tavoitteena! En halunnut että teidän pitäisi mitenkään joutua päätänne sen kummemmin vaivaamaan pelin siirtämisen kanssa, koska minun valintanihan se oli iskeä foorumi tuonne vanhalle palvelimelle alunperin. Very Happy Eli minun virhe! Mutta onneksi tämä uusi tuntuu toimivan nyt paaljon paremmin, mitä nyt parin päivän kokemuksella voi sanoa..

Mutta hieno homma että olette tyytyväisiä! Very Happy Sehän se päätarkoitus tällä koko siirrolla nyt olikin! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Vieraili
Vierailija




Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota EmptyKe Tammi 05, 2011 11:02 pm

Huhheijaa!! Pakko yhtyä noihin aiempiin äimistelyihin siirron nopeudesta. Wow. o_o Uusi foorumi vaikuttaa siistiltä ja hyvältä ja todella suuret kiitokset muuton käyttäjävaivattomuudesta. Olin itsekin varautunut kopiomaan tekstejä, mutta tämä olikin iloinen yllätys.

Kiitos, kiitos ja kiitos siis! Ja kiitokset myös Ninjille! *hymy*
Takaisin alkuun Siirry alas
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 05.01.2011

Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota EmptyTo Tammi 06, 2011 2:28 pm

Pakko munkin on tulla kiittämään. Tosi nopeasti ja hyvin hoiditte homman. Ja nyt vaikuttaa foorumi toimivan. :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota EmptyTo Tammi 06, 2011 2:48 pm

Loisto homma, että uusi foorumi saatiin näin nopeasti tehtyä! Hatunnosto Rockterille! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Will McDonnell
Kuolonsyöjä
Will McDonnell


Viestien lukumäärä : 121
Join date : 05.01.2011
Paikkakunta : Valkeala

Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota EmptyTo Tammi 06, 2011 4:00 pm

Pakko olla nopea että pelaaminen alkaa toimimaan vaivattomammin! Very Happy Mulla ei ainakaan tämä foorumi vielä ole kertaakaan tökkinyt ja toivottavasti ei teilläkään, sillä uutta muuttoa ei toivon mukaan ole enää tulossa. Ei nyt eikä jatkossa. *koputtaa puuta*

Takaisin alkuun Siirry alas
http://sevenyearsofmagic.yolasite.com/
Vieraili
Vierailija




Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota EmptyTo Tammi 06, 2011 6:52 pm

Mulla toimii erittäin nopeesti ja oon tosi ilonen. Ei enää töki, ku yrittää päästä sivulta toiselle, mitä se tosin hyvin harvoin mulla ennenkään teki. Mutta nyt on ihan huippua ja selailu sujuu vaivatta. Toivottavasti ei juu ilmene mitään niin foorumi voi pysyä ihan täällä nyt. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Rabastan Lestrange
Kuolonsyöjä
Rabastan Lestrange


Viestien lukumäärä : 470
Join date : 05.01.2011

Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota EmptyPe Tammi 07, 2011 3:19 pm

Kyllä tää on näyttänyt toimivan paljon paremmin tosiaan. Ei ole tarvinnu jokaista paikkaa tarkistaa, että onko viestejä vaiko ei. Yllättävän nopeaan se siirtyminen kyllä suju : D odotin, että siinä ois kahestaakin mennyt pitemmään, mutta kiva oli huomata miten sukkelaan se sujus.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota EmptyPe Tammi 07, 2011 8:15 pm

Ohhaooahha, ihanaa – viikonloppu! Mulla oli jo tänään taas koulua ja kaikenlaista hommaa pitäisi taas alkaa tehdä. Eivät ne opiskelut itsestään suju, harmi vain. Noh, onneksi sitä kuitenkin oli aikaa piipahtaa shoppailemassa ja tällä kertaa todella tarttui muutamia oikeita löytyjä mukaan. Varsinkin Kicksistä löytyi joku niin mun unelma, ah... <3

Muttamutta, viikonloppuna ois tarkotus tosiaan vastailla noihin peleihin ja anteeksi vain kesto. Yritän tuon Floran historiikinkin muokkailla ja täydennellä kunnolla silloin. Kun ideoita on, mutta en osaa oikein valita niistä sopivaa. Toisaalta olisi kivaa nirhata tyttö aikuisempana (mikäköhän mua vaivaa, kun nään tässä jotakin huvittavaa o.O), mutta toisaalta kattelisin Floraa myöskin myöhemmin jossaki tavottelemassaan asemassa velhomaailmassa... We'll see, we'll see... *naur*
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota EmptyPe Tammi 07, 2011 8:26 pm

Pelkästä koulun mainitseminen jo ahdistaa. Onneksi itse pitää raahutua vasta maanantai. Mun mielestäni koulu vois kyllä olla kiinni niin kauan kuin on lunta koska eipä tuolla pihalla ole paljoa hommia puutarhurille monen metrin kinoksissa : D. Tai on.. mutta puiden kaato ja sahaaminen ei ole hauskaa kun on lunta polviin asti..
Onneksi siis vielä viikonloppu aikaa kerätä voimia tulevia metkuja varten..

Florasta tulee meidän seuraava taikaministeri. Ei tyttö voi siis mitenkään menettää henkeään D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota EmptyPe Tammi 07, 2011 8:31 pm

Minullakin alkaa taas maanantaina koulu. Pitäisi sinne jaksaa raahautua, että saisin vähän selvyyden kurssijuttuihin. On mennyt vähän lusmuillessa tuon koulun kanssa, mutta nyt lupasin itselleni, että saan koulujuttuni järjestykseen ja pääsen valmistumaan. Ja tällä kertaa aion myös pitää tuon lupauksen!

Oi kun himottaisi tehdä uusi hahmo...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota EmptyPe Tammi 07, 2011 8:38 pm

Mun puolesta koulu ois saanu myös pitää ovensa kiinni vielä tänään! Toisaalta tuleepahan sitten ns. pehmeämpi lasku takasin arkeen, kun on tullut niin velttoiltuu tän loman ajan. Ihan kiva oli tosin herätä siinä 6.15 pirteenä ku peipponen maikeiden kuuden tunnin unien jälkeen. Meinasinpa ihanasti myöhästyäkin bussista ja koroilla oli niin tuskaa pinkoo dösärille, mut onneks sit ehin. 8D

Ninji: Hahahah, tottakai Florasta leivotaan taikaministeri, sehän olisi suorastaan loistava idea. Ehken sitten murhaakaan tyttöä vielä *naur*
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota EmptyPe Tammi 07, 2011 9:14 pm

Nuo aamuherätykset tulee kyllä olemaan tuskan tän jälkeen kun tottunut heräilemään.. iltapäiäivästä. Onneks maanantait alkaa kello 12 tai saattais olla, että jäisin aamupalan jälkeen ruokalaan torkkumaan ruokaan asti unohtaen ollenkaan raahautua tunnille.

Hestia tietysti tulee sitten taikalainvartijaosaston päällikkö. Pääsee Carrowin siskokset näyttämään mistä ne on tehty ja saa Amicus-setä virua Azkabanissa hamaan tappiin saakkaa Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota EmptyPe Tammi 07, 2011 9:30 pm

Hhahah, täytyy kysäistä joo Hestialta ja Yukilta, että "Kai muuten käy sitten että blaa blaa blaa... kun me Ninjin kaa jo sovittiin?" *naur* Nojoo, saas nähdä, mitä Floralle sitten käy. Ehken kuitenkaan henno häntä murhatakaan. Tosin mulla oli kyllä suurempia suunitelmia Amicuksen varalle.. hrr... silloinhan, kun on se viimeinen taistelu Tylypahkassa (en kyl ees satu muistaa et tappoks joku muu Amicuksen) niin Florahan sais oivallisen tilaisuuden kostaa sedälleen siellä ja jos kukaan muu ei sitä Amicusta tapa ja kukaan ei sitä ilmaannu pelailemaan.. niin niin. Ihanhan tässä innostuu. Oah, sitä kaksintaistelua ois ihanaa kirjottaa. <3
Takaisin alkuun Siirry alas
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota EmptyPe Tammi 07, 2011 11:26 pm

Oonks mä ainoa täällä, joka ei itke sitä että koulut alkaa? Tai itken kyllä koska.. Koska mulla ei ole koulua! xD Oikeesti haluan kouluun. On hirveen ahdistavaa olla tekemättä mitään ja yhteishaut alkaa vasta kohtapuolin.. Onneksi ennakkotehtävät ilmestyy tässä tän kuun puolivälissä.. Eli ensi viikolla<3
Työthän nyt varmaan alkaa ensi viikolla, mutta näh.. Haluun kouluun.

Tästä aiheesta nyt kun turistaan niin mitäs kouluja te ihmiset käytte? Very Happy Tai siis lähinnä että mikä teistä tulee isona? (hupaisa kysymys).
Minä itse valmistuin tuossa joulukuun puolivälissä meikkaaja/maskeeraajaksi leffapuolelle. Nyt olisi tarkoitus hakea jälleen kerran medianomiksi kun viime vuonna onnistuin tulemaan kipeäksi juuri sopivasti pääsykoeaamuna. x_X Yritin kyllä raahautua kokeisiin, mutta ei siitä mitään tullut kun tuntui että taju lähtee. Tänä vuonna parempi tuuri!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Vieraili
Vierailija




Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota EmptyLa Tammi 08, 2011 12:25 am

Mä en kyllä säästele kyyneliäni tipankaan vertaa - eli en itke kuitenkaan ollenkaan. Lähinnä tässä koulun alkamisessa mua ahdistaaa se työmäärä, joka siitä kaikesta taas kerran seuraa. Ei siinä opiskelussa sinänsä mitään ongelmaa ole (paitsi kieltämättä matikan kanssa meinaa tulla tippa ihan oikeasti linssiin), ja pärjään kyllä. En vain millään tunne tällä hetkellä minkäänlaista motivaatiota opiskeluun, sillä en tiedä, että ketä hittoa varten alunperin tuollaiseen kovataisoiseen lukioon edes pyrin. Olen tuossa koulussani aivan eri luokkaa kuin mitä ennen lukiota olin. Tuntuu aika ikävältä laskeutua kärjestä siksi oppilaaksi, jonka vastaukset opettaja aina tarkistaa laskimella. Tosin enpähän valita - kerran kun sisälle pääsin, niin eivät ne numerot enää niin merkkaa. Krhhhmm...

Niin eli siis tuosta ihme selityksestäni selvisi varmaan, että käyn lukiota. Mutta siitä, mitä haluan 'isona' olla, ei minulla kyllä ole hajuakaan. :'D Ehdotuksia otetaan vastaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota EmptyLa Tammi 08, 2011 1:54 am

No en minäkään varsinaisesti itke koulun alkamista. En vaan tykkää herätä aikaisin : D. Koulun kaynti kun ei kovin raskasta mulla ole kun hommasta nauttii. Mitä nyt kaikki puuduttavat teoriatunnit ja muutamat pakolliset tentit + kasvion kasaaminen hiukan rikkoo unelma koulunkäyntiäni. Yo-pohjasella linjalla ku olen niin ei tarvitse enää istua edes noilla matikan sun muilla tunneilla.. laskea kun en tosiaan osaa yhtään.

Eli ammattikoulussa ollaan ja opiskelen siis viheralaa.. ihan näin tarkistin jopa koulunsivuilta ja ei ole piruakaan hajua onko mun tulevaan ammattiini sen hienompaa nimikettä ku pelkkä puutarhuri. Saa luvan olla tai mulla on koko loppu elämäni itsestäni kuva pyörimässä jonkun rikkaan pariskunnan pihassa leikkaamassa niiden ruusuja.

Takaisin alkuun Siirry alas
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 05.01.2011

Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota EmptyLa Tammi 08, 2011 9:20 am

Hih, mä oon tässä jo uudesta vuodesta asti odottanut että koulu alkaisi. :D Jotenkin tylsää kun ei ole mitään tekemistä. Vaikka tiedän kyllä, että heti ensimmäisen viikon jälkeen olen taas ihan kuollut, kun on kaiken maailman esseitä ja ryhmätöitä ja muita tehtävänä. Mutta siis, taisin jo tuolla esittelyssä kertoa että opiskelen Turun yliopistossa englantia. Ekaa vuotta vasta, eli vähintään 4½ vuotta vielä on tarkoitus siellä pyöriä. Tähän mennessä olen tykännyt ihan hirveästi ja opettajan ura tässä kohtaa taitaa olla todennäköisin. Olen kyllä suunnitellut, että kunhan tuolta valmistun, niin voisin opiskella nopeasti itseni kokiksi tai leipuriksi. Sitten jos menee hermot opettamiseen, voin alkaa leipomaan pullaa. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota EmptyLa Tammi 08, 2011 11:00 am

Vai Taikalain vartijaosaston päälikkö :D No oispahan ainakin kunnon titteli heti kerralla.. Tiedä sitten kiinnostaako Hestiaa ura ministeriössä myöhemmin.. Kenties, täytyy tulevissa peleissä katsella millaiseksi tyttönen kehittyy.


Minullakin alkaa maanantaina jälleen tuo ihastuttava koulu... Ja voin heti alkuun todeta että motivaationi koulunkäyntiin on täysin tipotiessään. Maanantaina pitäisi jo olla kkahdeksan ja puoli tuntia skarppina ja imeä itseensä mm. ruotsia, fysiikkaa ja matematiikkaa. Opiskelen jkl amk:ssa logistiikkaa tämän vuoden, parantaakseni matematiikan ja fysiikan ja kemiankin taitojani. Yhteishaussa koitan päästä OKL:ään ja viime vuonna oisin päässyt kaikkille muille paikkakunnille paitsi Turkuun, Helsinkiin ja Jkl:ään, ja nämä olivat tietysti ne ainoat joihin hain :D No mutta tänä vuonna on sitten vielä isompi nälkä onnistua :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Leon Elroy
Taikaministeriö/Kilta
Leon Elroy


Viestien lukumäärä : 183
Join date : 05.01.2011

Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota EmptyLa Tammi 08, 2011 11:05 am

MV opiskelee toista vuotta media-assistentiksi. Tänä vuonna meillä on kolmisen kuukautta - josta vielä puolet jäljellä - pyörityksessä koulun Make@Radio, joten siihen menee suurin osa ajasta ko siellä iltamyöhäänki pyörittämässä x)
Suuntaudun äänipuolelle ja jos puhutaan toiveammateista niin mulla se on jotain niin 'tuottosaa' ko roudari, miksaaja ja monitorimiksaaja (joista jälkimmäiset kaks siis poikkeaa kyllä toisistaan).

Itse asiassa en oo viime vuosina osannu muuta ajatellakaan ku roudarina ja miksaajan toimimista, vaikka hauiksissa on vielä runsaasti treenausvaraa ja toisaalta miksaamisesta en tiiä vielä paljo patskaakaan.
Viimeisenä vuonnahan tuo suuntaus vasta valitaan. Vaihtoehtona siis äänipuoli tai graafinen puoli.

Samaan aikaan kaksoistutkintoa teen, ko niinki helpolla pääsee - vaikka joudunki opiskelemaan sen yhden kokonaisen, 'ylimääräsen' vuoden, mutta siitäkin on tehty aika lelli, ettei tartte juuri muuta ko kirjottamassa käyä.

Mulla oli tällä viikollaki jo maanantaista keskiviikkoon koulua, mutta sen verran täytyy sanoa, että tuo radion pyörittäminen on kyllä sen verta ihanaa puuhaa, että vaikka joutuu kerran kahessa viikossa käymään enkun ja psykologian tunneilla niin ei tunnu palijo missään.
Täällä siis eräs, joka nauttii opiskelustaan tällä hetkellä <3 x)

Näin MV. Smile

Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota EmptyLa Tammi 08, 2011 11:10 am

Neville Longbottom kirjoitti:
Olen kyllä suunnitellut, että kunhan tuolta valmistun, niin voisin opiskella nopeasti itseni kokiksi tai leipuriksi.

Heh, mulla on ollut ihan samanlaisia suunnitelmia. Ei ole pitkään aikaan enää juurikaan motivoinut tai kiinnostanut liiketalouden opiskeleminen, eikä juurikaan kiinnosta työskennellä tuolla alalla. Tykkään ihan hirvittävästi leipoa, niin leipurin työt voisi olla aika kivaa. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 05.01.2011

Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota EmptyLa Tammi 08, 2011 12:28 pm

Itse olen tosi huono leipomaan oikeastaan. :D Tykkään siitä ja kyllä kaikki mitä teen maistuu hyvältä, mutta en ikinä saa niistä kauniin näköisiä. Ainakin kaikki makeat leivonnaiset epäonnistuu aina. Suolaiset sitten taas sujuu paremmin. En tajua mikä siinä on... :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 05.01.2011

Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota EmptySu Tammi 09, 2011 8:08 pm

Huomenna alkaa koulu. Vaikka viikko sitten odotinkin tätä, niin voisin kyllä nyt pitää vielä pari päivää lomaa. Toisaalta nyt on pienen tauon jälkeen taas paljon enemmän energiaa keskittyä kaikkeen. Ja täytyy muutenkin yrittää skarpata, kun poikaystävä hakee hammaslääkikseen ja täytyy yrittää auttaa sitä kaikin tavoin. Tai no lähinnä ehkä tiskaamalla ja laittamalla ruokaa, muusta en tuossa prosessissa oikein ymmärrä. :D

Btw, käytiin tänään vihdoin ostamassa kirjahylly Ikeasta! Nyt saan alkaa roudaamaan kirjoja vanhempien luota tänne. Ja hamstraamaan lisää... :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Höpötysloota Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Höpötysloota
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 39Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 20 ... 39  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: