Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Höpötysloota

Siirry alas 
+37
Nithe M. Hawthorne
Wallace Mayorette
Giana Mayorette
Reynardine Welz
Matthew Peacock
Connor Dane
Lucius Malfoy
Severus Kalkaros
Josh Peacock
Hermione Granger
Bellatrix Lestrange
Randa Mohandosh
Morgana Peacock
Aaron Gray
Shawn Gabriel Scott
Samantha Slayer
Albus Dumbledore
Jacob King
Harry Potter
Fairfax Avery
Indico Zolnerowitch
Ninji
Remy Gallow
Pius Thicknesse
Chaos Denbright
Rodolphus Lestrange
Lordi Voldemort
Remus J. Lupin
Stephen Hunter King
Leticia Mayer
Barty Crouch Jr.
Leon Elroy
Rabastan Lestrange
Will McDonnell
Neville Longbottom
Theodore Nott Jr.
DrRockter
41 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 39  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Höpötysloota - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 EmptyTi Helmi 01, 2011 2:47 pm

Tervetuloa minunkin puolestani Nibs. Olen itseasiassa aloittanut HP-ropettamisen Nibsin ropessa (The Last Secret, Pelasin Revolia, jos muistat vielä). Mukava nähdä että vanhemmatkin tuttavuudet jatkavat aktiivisesti Smile

Minä olen tosiaan myös englanninkannattaja monessakin mielessä. Luen kirjat mieluiten englanniksi, kuten olen varmaan jo ilmaissutkin aikaisemmin, ja kanssakäyn englanninkielellä lähes päivittäin kämppikseni kanssa (ei siis niinä päivinä kun harrastamme mykkäkoulua). Kämppis asui nuorempana Yhdysvalloissa niin nyt se preferoi enkkua, vaikka osaa parempaa suomea kuin minä Smile

Takaisin alkuun Siirry alas
Barty Crouch Jr.
Kuolonsyöjä
Barty Crouch Jr.

Viestien lukumäärä : 88

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 EmptyTi Helmi 01, 2011 4:19 pm

Hestia Carrow kirjoitti:
Tervetuloa minunkin puolestani Nibs. Olen itseasiassa aloittanut HP-ropettamisen Nibsin ropessa (The Last Secret, Pelasin Revolia, jos muistat vielä). Mukava nähdä että vanhemmatkin tuttavuudet jatkavat aktiivisesti Smile

Kiitos. ^^ Ja juu, taidanpa muistaa, vaikkei hahmo kokonaisuudessaan heti mieleen tulekaan. Kuitenkin hirmu tutun kuuloista. Kaavailen kokeilla The Last Secretin siipiä uudestaan sitten kun toinenkin DH-leffa ilmestyy. Ko. rope sai kuitenkin tosi hyvää palautetta, mutta jostain syystä kirjan uutuus ei suonut tuulta sen siipien alle. Jospa elokuva tekisi sen taian... Mjoo, mutta siihen on vielä aikaa.

Saakeli kun näyttää siltä, että vanha Dracon hahmoesittelyni on oikeesti lopullisesti kadoksissa. No Kun kovasti haluaisin oppilashahmon, mutta tiedän, etten inspiroidu nykyään enää pidemmän päälle OC-hahmolla, mutta canon-hahmoistakaan ei oikein muut kuin Juniori ja Draco inspiroi tarpeeksi.

Heh. Nää hymiöt täällä on aika kivoja. -> pirat
http://hiddenkiss.net/bartycrouchjunior.php
Rabastan Lestrange
Kuolonsyöjä
Rabastan Lestrange

Viestien lukumäärä : 470

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 EmptyTi Helmi 01, 2011 7:47 pm

Tervetuloa vaan munkin puolest Nibs Very Happy.

Voi harmi tuon Dracon puolesta. Odottelin niin, että oitas saatu nuori herra Malfoy mukaan kun ei sitä vanhempaa vielä ole. Rouva Malfoy kylläkin ( ja eiköhän Lucius ilmesty perheensä turvaksi jos tarpeeksi riikinkukkoja kidutellaan. köh..)
Barty Crouch Jr.
Kuolonsyöjä
Barty Crouch Jr.

Viestien lukumäärä : 88

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 EmptyTi Helmi 01, 2011 10:26 pm

Kiitos, Ninji. ^^

Mitä enemmän yritän muistella sitä vanhaa hahmoesittelyäni sitä enemmän siitö tulee pakkomielle. Mua vaan vainoo se kun se oli oikeesti hyvä ja en muista läheskään kaikkea mitä silloin visioin--muistan vain että olin tosi tyytyväinen siihen. Vuosiin en ole Dracoa mietiskellyt, joten ei oo pysyny mielessä. >__< Tosin, näin on käyny ennenkin: vuosia sitten kirjoittanut hyvän hahmoesittelyn jostakin hahmosta, hukannut sen matkan varrella ja sitten lopulta inspiroitunut kirjoittaan vieläki paremman. Silti olis kiva, jos ois alkuperäiset visiot pohjana.

Huoks. Vanhan koneen tyhjentämisen myötä meni paaaaljon arvokasta hukkaan.
http://hiddenkiss.net/bartycrouchjunior.php
DrRockter
Admin
DrRockter

Viestien lukumäärä : 436
Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 EmptyKe Helmi 02, 2011 9:14 am

Lainaus :

Hah.. Very Happy Kuinkahan moni täällä onkaan lähtenyt jostain Nibsin pelistä! Itse aloitin Potter-ropettamisen myöskin Nibsiltä ja hänen Liekehtivään pikariin sijoittuvasta Wicked Gamestä! (: Ah.. En voi lopettaa hehkuttamasta sitä peliä! Se oli niin upee peli aikoinaa, harmi että sekin peli tuli tiensä päähän. :< Ja tämähän oli joskus.. 2004, 2005?
Mutta hieno peli, hienoilla muistoilla! (:

http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 EmptyKe Helmi 02, 2011 9:52 am

Se oli 2005-2007, kun Wicked eli. Vai elikö se peräti 2008 asti?

Ja jep, mullakin on lukemattomia lämpimiä ja ikivihreitä muistoja Wicked Gamesta. <3 Muiatan mm. kuinka koko remmi repeili totaalisestii, (olikohan meitä kolme tai neljä pelaajaa), kun pelasimme Dracon hillerikohtauksen. Aivan törkeän hauskaa se vaan oli. Tuota hahmoesittelyä kirjoittaessani ja Dracon tunne-elämään eläytyessäni se ei ollutkaan enää ollenkaan hauskaa. (Pelatessa voisi silti yhäkin olla, mutta kun ei oo järkee pelata, kun on kummankin ratkaisevan hahmon takana.) Toinen erityisen hyvin mieleen jäänyt oli Siriuksen ja Juniorini välinen peli Azkabanissa (sijoittuen tieysti aikajanaa rutkasti aiempaan ajankohtaan.) Taisin sulkea Wickedin luukut, kun sen juoni ei enää millään tuntunut käynnistyvän uudestaan vaan pelit oli randomeita asiaan täysin liittymättömiä. Hmm...

Onhan noita HP-ropeja mulla muutama erilainen ollut vuosien mittaan. Varjot on yksi vanhimpia. Keväästä 2006 ollut tauota... joskaan ei jatkuvasti lainkaan aktiivinen. Mutta jostain syystä en ole halunnut pussittaa sitä, kun se on kumminki aina ajoittain noussut kalmanhiljaisuudestaan.

En sitten enää kärsinyt etsiä sitä vanhaa hahmovisiotani, joten kehitin uuden sen pohjalta, mitä muistelin. Pelko siitä, että joku veisi Dracon mun nenäni edestä Shocked ajoi mut kiirehtimään.
Will McDonnell
Kuolonsyöjä
Will McDonnell

Viestien lukumäärä : 121

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 EmptyKe Helmi 02, 2011 3:45 pm

Vasta 2005.. No käy se kyl järkeeki nii! : D En muista olinko Wickedissä loppuun saakka vai lopetinko pelaamisen jo aikaisemmin. O.o Saattoi hyvin olla ihan kumpaa tahansa koska ainakin muistan olleeni jotenki surullinen kun kuulin Wickedin lopetuksesta.. : D
Wicked on muuten Willini synnyinpaikka.<3 Siellä armas herrani sai alkunsa ja on pysynyt matkassa tähän päivään saakka ja varmaan vielä piiiitkään! Siellä oli myös yhellä toisella pelaajalla Willin veljentytär pelitettävänä ja nuo pelit sitten jäi enimmäkseen mieleen siltä saralta. En oikeastaan muista että kenellä Rowlingin hahmolla minä tuolloin pelasin.. O.o Paitsi Riesulla sitten jossain vaiheessa pelin loppupuolella! Se on kyllä vaikea hahmo pelattavaksi sen vaan sanon..

Ja Varjot on kova! (: Rakastan etenkin Varjot-Voldemortiani<3 Rakastan toki tämän pelin Voldeanikin mutta tuo "kasari-Volde" vaan on jotain.. jotain.<3 Koska minun silmissäni se ei silloin vielä ollut ihan niin epäinhimillinen ihmisraunio kuin mitä se nykyään.. ja sil oli vauva-Nagini! xD
Toivottavasti Varjot lähtee taas nousuun joku päivä! (:
http://sevenyearsofmagic.yolasite.com/
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 EmptyKe Helmi 02, 2011 4:17 pm

Vauva-Nagini on <3! ^^ Ja toivottavasti tosiaan lähtee... Sen juonen toteutus jäi jotenkin kesken ja lyhyeksi silloin alkutaipaleella.

Hitto kun Felton näyttää oudolta tossa avatarissani tolla fledalla. Mutta kun se sopii Feltonille ja kieltäydyn käyttämästä kuvia leffoista sen enempää kuin ne pari kasvokuvaa esittelyssä. Ihan jo sillä, jotta olisin erilainen. xD No joo, lisäksi siksi, että se sliipattu fleda ja/tai lähes aina nyrpeä/kylmä ilme ei sovi mun näkemykseeni Dracosta ja netistä löytyy lähinnä niitä leffakuvien jouklosta. Tai siis toki sillä sekin olemus on, mutta haluan sen olevan ilmeikkäämpi--persoonallisempi, eikä se standardi rikas-snobikakara-olemus. Feltonista löyryy yllättävän vähän käyttökelpoisia kuvia--siis kun ei sitä haluaisi käyttää liikaa poseerauskuviakaan. Hahmoesittelyssä ois jotenki luontevampaa jos ois myös sellaisia tilannekuvia.

Kävin läpi satoja lapsinäyttelijöitä, mutta kukaan ei iskenyt muhun dracomaisena ja lopulta rakastin Feltonia kuitenkin loistovalintana Dracoksi. =D Tietääkö joku, keitä muita Dracon rooliin haki/harkittiin aikoinaan?
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

Viestien lukumäärä : 217

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 EmptyKe Helmi 02, 2011 5:30 pm

Varoitus! Ruokaihminen ruokahehkuttaa...
Tein äsken punaviinimarjamuffinsseja ja niistä tuli ihan uskomattoman hyviä. En olisi uskonut että ne sopii muffinsseihin noin hyvin, kun olen tähän saakka käyttänyt lähinnä mustikoita ja vadelmia. Harmi vaan että tein puolikkaan taikinan kun ei meitä syöjiä ole kuin kaksi, joten enää muutama jäljellä. :( Ja lisäksi ajattelin huomenna tehdä tomaatti-vuohenjuustopastaa, kun huomasin että pakastimessa on persiljaakin. Namnam.

Olen ihan ulkona teidän puheistanne kun en ole pitkään pitkään aikaan pelannut missään Potter-ropessa ja muutenkin olen pitänyt aika kauan taukoa. Ennen taukoilua pelasin lähinnä vaan realismipelejä.
DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 EmptyPe Helmi 04, 2011 12:17 pm

Lainaus :
Vauva-Nagini on <3! ^^ Ja toivottavasti tosiaan lähtee... Sen juonen toteutus jäi jotenkin kesken ja lyhyeksi silloin alkutaipaleella.

Möff.. Haluun leikkii Volden kans Pottereille.. : < Vaik Volde ei nyt jälkikäteen ajateltuna haluais mennä sinne kun tietää miten käy..

Mut mulla ei ainakaan ole mitään aavistusta että ketä Dracon rooliin mietittiin. O.o Kaipa tuo jostain netistä selviäisi jos alkaisi kunnolla tutkailemaan?

Oi ihanaa, muffinseja<3 Vadelmamuffinssit on jotaa niiiin hyvää. Voisin itsekin tässä vääntää muffinseja joku viikonloppu. Tuosta leipomisesta tuli mieleen että olen menossa tänään kaverin ja sen porukoitten kanssa mökille niin voisin ehkä leipoa yhden vadelmahillolla ja mansikkarahkalla varustetun kääretortun.. Taisin ehkä luvata heille kääretortun viime käyntikerrallani? O.o
Täytyisi vain käydä kaupassa ostamassa rahkatarvikkeita.. Ja voisi samalla käydä paikallisessa leffateatterissa kun siellä on sellanen pahvinen Jogi-karhu ilmaseks sille, kuka hakee sen ekana pois! Very Happy Voisin käydä hakemassa sen ja antaa kummipojalle (alta 2 v), se varmaan tykkäis. (:

Ainiin sitä piti udella että onkos kukaan tutkiskellut tuolla aikajanat-boardilla tuota "aikajanojen yhteenveto"-topicia? Very Happy Itse olen meinaan ihan koukussa kyseiseen topiciin, koska on niin hienoa kasata sinne pelin omaa aikanaa ja muutenkin tuijottelen sitä puolet vapaa-ajastani.. xD Mitäs mieltä muut on kyseisestä topicista?
Leon Elroy
Taikaministeriö/Kilta
Leon Elroy

Viestien lukumäärä : 183

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 EmptyPe Helmi 04, 2011 1:19 pm

DrRockter kirjoitti:
Ainiin sitä piti udella että onkos kukaan tutkiskellut tuolla aikajanat-boardilla tuota "aikajanojen yhteenveto"-topicia? Very Happy Itse olen meinaan ihan koukussa kyseiseen topiciin, koska on niin hienoa kasata sinne pelin omaa aikanaa ja muutenkin tuijottelen sitä puolet vapaa-ajastani.. xD Mitäs mieltä muut on kyseisestä topicista?

Ohhoh, en oo hoksannukaa et siel on tollane. Miten ihmeessä sie tuota jaksat väsätä? Very Happy Itellä on vaikeuksia jo väsätä kahdelle hahmolle aikajanaa x'DD
Mutta toihan on kyll aika loistava niin voi käyä tuolta kattoon missä järjestyksessä pelit kokonaisuudessaan menee Very Happy
DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 EmptyPe Helmi 04, 2011 2:09 pm

Lainaus :
Miten ihmeessä sie tuota jaksat väsätä? Itellä on vaikeuksia jo väsätä kahdelle hahmolle aikajanaa x'DD

Mul on liikaa vapaa-aikaa, siinä syy! :'D Työttömänä on kiva olla (pyh!).
Mut joo ei toi tosissaa hirvee urakka oo sinällää ku pääasias mä vaa kopioin noista muista aikajanoista noi tiedot ja muokkaan ne sit ulkomuodoltaa tohon samaan sopivaksi. Aika kiva homma loppupeleis.
Ja tosiaan just sitä ajattelin et ois varmaa kiva nähä minkälainen yleinen aikajana pelien puolesta tulee! Very Happy Musta ainakin...

Ainiin, sain Jogi-karhun! Nahahaa! Vien sen kohta kummipojalle. (: Se varmaa pelkää sitä.. xD
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 EmptyPe Helmi 04, 2011 2:31 pm

Munkin mielestä tuo yhteenveto, sitä on välillä hauska käydä kurkkimassa. :D Vaikka olisin kyllä ihan liian laiska itse päivittämään tuollaista... Aikajanoista puheenollen, muistin jopa päivittää Nevillen aikajanan.
Tänään olisi ohjelmassa kaverin kakskymppisten juhlistamista. En nukkunut oikein hyvin viime yönä, eli saa nähdä nukahdanko kesken illan. :D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 EmptyPe Helmi 04, 2011 3:34 pm

Kyl, varsinkin tällaiselle roolipelille tuo yhteenveto on oikein toimiva ja mielenkiintoinen idea. ^^ Varmasti tulen sitä lueskelemaan ajoittain.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 EmptyLa Helmi 05, 2011 10:10 am

Voiiiii aapua, tää mun viikon tauko venähti ihan liian pitkäksi! En nyt ala selittelemään mitään, että on koeviikko ja kaikenlaista jännää yksityiselämässä käynnissä, mutta pahoittelen heti! Anteeksi kaikki joiden kanssa mulla on ollut peli kesken, tuun jatkamaan niitä heti ku vaan pääsen joko tänään tai vaihtoehtosesti huomenna.

Nyt mulla menee aikaa ihan vaan tän foorun lukemiseen läpi, kun on tullu niin kovasti uusia viestejä, ja –mikäs sen ihanampaa– uusia hahmoja. Eli oikeen lämpimästi tervetuloa vaan munki puolesta. *hymy* Ja anteeksi vielä tämä hävettävän pitkä ilmoittamaton poissaolo. yyyh... -.-
Will McDonnell
Kuolonsyöjä
Will McDonnell

Viestien lukumäärä : 121

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 EmptySu Helmi 06, 2011 10:10 am

Noh kiva homma että muutkin edes jossain määrin tykkäävät tuosta aikajanojen yhteenveto-ideasta! Pyrin tosiaan päivittelemään sitä aina kun huomaan että jotain uutta olisi tapahtunut/tapahtumassa. (: Mutta potkikaa mua sitten persuksille jos sieltä puuttuu jotain pelejänne niin lisäilen niitä sitten! Noin ehkä kerta viikkoon katsastan aikajanat että onko siellä tapahtunut mitään, mikä pitäisi tuonne lisätä. Tosin sitten jos/kun täällä on se sata pelaajaa ja tuplaten hahmoja niin vooi olla etten ihan samaan tahtiin kykene päivittelemään. ;D

Tänään pidetään muuten partyt! Armas roolipelimme täyttää kokonaiset 2 kuukautta ja sen kunniaksi hakeuduimme jälleen muutamille rope-listauksille! Seuraava etappi taitaa olla neljä kuukautta, jonka jälkeen voimme pyrkiä Kapelkan suuntaan mikäli olemme vielä luokiteltavissa pieneksi roolipeliksi...
Mutta jeejee! Tänään on hyvä päivä kaikin puolin! Toivottavasti kaikilla muillakin! Very Happy
http://sevenyearsofmagic.yolasite.com/
Rabastan Lestrange
Kuolonsyöjä
Rabastan Lestrange

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 EmptyTo Helmi 17, 2011 1:24 pm

Täällä on taas ollu niin pitkään hiljasta, että päätin tulla käymään ja tunkemaan tän kaikkien muidenkin riesaks keitä vaan kiinnostaa.
http://himwath.deviantart.com/art/CharaProfileForm-Finnish-177368645

Näytti aluks siltä ettei tota voi koskaan saada täytettyä, mutta.. ( kun on liikaa vapaa-aikaa) se tosiaan tuli täyteen : D Kyllä sitä itekkin oppii hahmostaan lisää kun noihin koitti vastauksia miettiä.

Ah ja myöhäiset synttäri onnittelut foorumille!
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 EmptySu Helmi 20, 2011 10:28 am

Olen taas onnistunut kiirehtimään paikasta toiseen niin etten ole ehtinyt pelailemaan. Mutta nyt alkaa taas aktiivinen kausi, pian alkaa loma (joka opettajien mukaan ei ole loma vaan opetukseton viikko jolloin kuuluu tehdä töitä, eli siis meille loma :D) ja sitten on aikaa istua koneella vaikka jatkuvasti.

Kun oli siitä oscar-gaalasta joskus puhetta, niin nyt selvisi että voisin sen hyvin katsoa, kun silloin alkaa loma. Mutta ongelmana on se, että meillä ei ole telkkaria ja en tiedä näkyykö se jostain netistä suorana. Olen yrittänyt etsiä tietoa mutta en ole löytänyt. Kertokaa jos tiedätte!
Rabastan Lestrange
Kuolonsyöjä
Rabastan Lestrange

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 EmptySu Helmi 20, 2011 11:46 am

Ei niitä taida pystyä mistään katsomaan ,mutta luulis et jos voi niin sinne virallisille sivuille vaikka sinä jako päivänä ilmestyis joku systeemi? Vähän ite tota kattelin ni joku oli kyselly myös näkeekö tota jostain ja vastaukset oli vaan sen suuntasta et ne näyttäs ainoastaan punasenmaton tapahtumat :/ ja oli tota gaalan omaa sivua linkitelleet ja sitten ABC.com.
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 EmptySu Helmi 20, 2011 2:20 pm

Täytyy vähän lähempänä vielä koittaa löytää jotain tietoa...

Oletteko muuten koskaan katsoneet tuota karttaa tuolla "paikalla olevat käyttäjät"-jutussa? Aika huvittavaa, kun se näyttää että olen jossain Keski-Suomessa vaikka en todellakaan ole. :D Tai siis kun olen kotona Turussa niin silloin se näyttää ihan oikein mutta kun olen vanhemmilla käymässä niin olen sen mukaan jossain ihan muualla. :D
Rabastan Lestrange
Kuolonsyöjä
Rabastan Lestrange

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 EmptyTi Helmi 22, 2011 1:49 pm

Empäs ollu aikaisemmin edes tommosta huomannut. Vilkaisin tota jo eilen , mutta nyt kun kävin uudelleen mua ei ole muka enää missään. Neville Longbottom siellä yksinään hilluu Turussa. Ei ilmeisesti kaksi ihmistä ei mahdu samaan aikaan samaan kaupunkiin : D
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer

Viestien lukumäärä : 411

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 EmptyTi Maalis 01, 2011 10:30 am

Nonniin nyt on oscarit jaettu! Very Happy Ja oon tosi iloinen ettei yhtä oscar-rohmua noussut vaan Inceptionkin pääsi ihan jaetulle rohmusijalle! Katsokos kuka muu tätä vuoden kohokohtaa? Mä taidan tänään tai huomenna kipasta katsomaan tuon Kuninkaan puheen kun en sitä vielä ole nähnyt..
Ei voittanut Potter oscareita, mutta toisaalta.. Olen ihan tyytyväinen. Very Happy Inceptionkin oli muistaakseni kummassakin vastassa ni mikäs ihme se nyt on..
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 EmptyLa Maalis 05, 2011 8:45 pm

Mulla meni vähän oscareiden katsominen mönkään, kun yritin jostain kaivella jotain mistä ne olisi netistä nähnyt mutten löytänyt. Piti yöllä vielä herätä katsomaan että josko jostain olisi löytynyt mutta en sitten jaksanutkaan herätä. :D Mutta pystit meni kyllä mun mielestä ihan oikeisiin osoitteisiin vaikka en ihan kaikkia leffoja ole nähnytkään. Kuninkaan puhe kyllä ansaitsi kaikki oscarinsa, aivan upea leffa.

Vietin tuossa alkuviikon mahataudin kourissa ja meni vähän suunnitelmat pieleen. Nyt oli onneksi opetukseton viikko, eli ei tarvinnut olla koulusta poissa. Silti vähän kärsi kaikki koulujutut, kun piti kirjoittaa viikon aikana yksi essee ja lyhennelmä ja lukea muutamaa kirjaa. Enpä ole vielä saanut tehtyä kun sen esseen puoleen väliin...
Leon Elroy
Taikaministeriö/Kilta
Leon Elroy

Viestien lukumäärä : 183

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 EmptySu Maalis 20, 2011 10:21 am

Okei, en oo ollu viime aikoina järin aktiivinen täällä, mutta syytän stressiä siitä x'DD Ja toisekseen...Ryhdyin tässä miettimään, että jos nyt onnistuisin muuttumaan aktiivisemmaksi niin...Haluan ehdottomasti kolmannen pojan itselleni!
Kolmas kerta toden sanoo ja silleen!<3 Se vaan, etten millään keksi tekisinkö jonku kuolonsyöjän vai ottasinko jonku kirjan hahmoista...Ja toisaalta, jos otan jonku kirjan hahmoista niin ekana mielessä kävi Remus ( joka on viime päivät muutenki pyöriny mielessä x'DD ). Siinä tosin ois oma haasteensa ko tulee harvemmin rauhallisilla, kilteillä hahmoilla pelattua, mutta kertahan se ois ensimmäinenki...Se vaan, että sitten mun poikajoukko menee kiltimpään suuntaan...Theodore yksinään Leonia ja Remusta vastaan x'DD
Ääää, hitto mä en tiiä! Remus on kyllä söpö ja suorastaan houkutteleva, nam<3 :3 ( mutta sitte joku kuitenki ehtii tehä sen ennen mua! D: )

Mulla ois koulun osalta tiedossa enkun koe ja kaks psykologian koetta ( + tietty myös fysiikan koe lähestyy ja kenties myös matematiikan koe ja ja toinen enkun koe -.-' ). Noh, oon sentään saanu enkunkielisen kirja-arvostelun kirjotettua viimesen viikon aikana x'DD

Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer

Viestien lukumäärä : 411

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 EmptyTo Maalis 24, 2011 12:11 pm

Oi Remus!<3 Oisi hienoa nähdä se hahmo täällä kirjoilla.. Saisitte varmaan Siriuksen kanssa hienoja pelejä aikaiseksi! ;D

Kuvittelenko mä vaan vai onko asiat nykyään sillä lailla ettei ketään enää kiinnosta pelata Harrylla, Hermionella tai Ronilla? Olen nyt selaillut muitakin Potter-pelejä ja tuo kolmikko tuntuu olevan.. aika hakusessa. Ei sinänsä, minä en ikinä rupeaisi Potterilla itse pelaamaan.. Tai ei sais kyllä ikinä sanoa ei ikinä, mutta siis en ole koskaan kärkikolmikolla pelannut enkä oikein jaksa uskoa että tulen koskaan pelaamaankaan. Saattaisi niistä kyllä omaperäisiä hahmoja saada väännettyä, mutta en tiedä.. No Potteria en tähän peliin ainakaan itselleni ota koska ei ole mitään järkeä pelata sekä Voldemortilla että Potterilla Very Happy Mut ehdottomasti haluaisin Potterin peliin mukaan, koska haluun pelata Volden ja Harryn välisii pelei.. :<
Onks täällä kukaan pelannut aikasemmin jollain kärkikolmikon tyypeillä?

Nyt kun MV:kin tuossa mietti omaa mahdollista uutta poikaansa niin kai munkin on nyt vähän turistava.. Koska olen rakastumassa Letician pikkuveljeen Klausiin! xD Jotenkin olen nyt kuvitellut sitäkin enemmän kuten noita muitakin sen perheen jäseniä ja.. Klaus ois hieno poika pelattavaksi. Näinköhän sorrun taas yhteen hahmoon. Tosin taistelen tässä nyt vielä kiivaasti vastaan koska Voldemortissa, kaksosissa, Willissä ja Leticiassa pitäisi olla jo tarpeeksi.. Mutta kun Klaus olisi koulupoika lähinnä.. Yhyy..
Luulenpa sortuvani. Taas. Ehkä. Mutta jos nyt niin vikan kerran sitten! Jos saan Klausin joskus väännettyä ihan hahmoksi tänne niin sen jälkeen te kaikki saatte potkia mua kunnolla päähän jos alan jotain ehdotella että ottaisin uuden hahmon.. Muistakaakin! Very Happy
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 3 Empty

Höpötysloota
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 39Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 39  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: