|
| Höpötysloota | |
|
+37Nithe M. Hawthorne Wallace Mayorette Giana Mayorette Reynardine Welz Matthew Peacock Connor Dane Lucius Malfoy Severus Kalkaros Josh Peacock Hermione Granger Bellatrix Lestrange Randa Mohandosh Morgana Peacock Aaron Gray Shawn Gabriel Scott Samantha Slayer Albus Dumbledore Jacob King Harry Potter Fairfax Avery Indico Zolnerowitch Ninji Remy Gallow Pius Thicknesse Chaos Denbright Rodolphus Lestrange Lordi Voldemort Remus J. Lupin Stephen Hunter King Leticia Mayer Barty Crouch Jr. Leon Elroy Rabastan Lestrange Will McDonnell Neville Longbottom Theodore Nott Jr. DrRockter 41 posters | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Albus Dumbledore Rehtori/Kilta
Viestien lukumäärä : 135 Join date : 16.02.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Kesä 18, 2013 11:34 am | |
| Haha, niin pitäiskin! :D Olen tässä jo ties kuinka pitkään haaveillut sellaisesta. Luulen, että saan tässä kohta puoliin yhden pelin päätökseen, joten heittelen sua ja Voldua sen jälkeen yksäreillä! | |
| | | DrRockter Admin
Viestien lukumäärä : 436 Join date : 03.01.2011 Ikä : 34 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Kesä 18, 2013 11:42 am | |
| Aye! Kuulostaa hyvält! | |
| | | DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Kesä 21, 2013 10:27 am | |
| Hyvää juhannusta ihmiset! Olkaahan tontuiksi! | |
| | | Giana Mayorette Korpinkynsi
Viestien lukumäärä : 193 Join date : 30.11.2012 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Kesä 25, 2013 9:18 am | |
| Kaikkea sitä kuuleekin.
Jaan tietoni kanssanne.
Minun siskonpoikien isä löytyi puolitoista kuukautta sitten kuolleena. Pojat ovat siis menossa eskariin ja ekalle.
No ensi viikolla on perunkirjoitukset, mutta kuulin juuri, että poikien täti on kavaltanut pesästä.
Hän on myynyt kaiken, mistä vähänkin saa rahaa ja näin ollen pesä on varaton.
Onko kellään tietoa, saako tuo ko. täti mitään rangaistusta kavalluksesta??
Säälin lähinnä pikkupoikia, heille ei näin ollen jäänyt mitään isästään muistoksi, kun täti kavalsi. | |
| | | Albus Dumbledore Rehtori/Kilta
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Kesä 25, 2013 11:49 am | |
| Joko sakkoja tai maximissaan vuoden ja kuuden kuukauden vankeus riippuen omaisuuden määrästä. Lievästä kavalluksesta sakot ovat ainoa tuomio, mutta törkeästä se on vankeustuomio josta todennäköisesti istutaan alle vuosi tai yhdyskuntapalvelua. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Kesä 25, 2013 12:00 pm | |
| Nii justii... Tää koko juttu harmittaa vaa pikkupoikien takia. Mun sisko tekeeki rikosilmotuksen.. Siskolle tuli 700€ lasku kuolinpesän siivouksesta, vaikka ne on ollut virallisesti erossa pitkään. (siskon oikeusavustaja sanoi, että tilaaja maksaa, eli poikien täti joutuu sen maksamaan, koska on tilannutkin sen siivoojan.)
Telsu, tietska, puhelin ja muita kalliita vempeleitä kadonnut. Sillon ku ne eros, ni miehellä jäi tuli terä koko seinän kokonen taulutelkkari. Sisko otti tavaroista vaan tuplat, ja halvemmat versiot, sekä omat ja poikien henk.koht tarvikkeet. | |
| | | Stephen Hunter King Korpinkynsi/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 05.03.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Kesä 25, 2013 1:03 pm | |
| Aika karua. Mutta ehkä niillä pojilla oli itellään jotain isältään saamia tavaroita, siis sellaisia jotka eivät olleet pesässä, niin että ei kai ne kumminkaan ihan muistottomaksi jääneet? | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Kesä 25, 2013 1:33 pm | |
| Valitettavasti poikien isä ei välittänyt paskaakaan pojistaa. Silloin joskus kauan sitten, kun hän sai vielä tavata poikiaan turvakodilla, hän ei koskaan tuonut pojille lahjoja. Ei edes jouluna. | |
| | | Leticia Mayer Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 28.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Kesä 27, 2013 11:19 am | |
| Hei ihmiset! Onko mulla kenenkään kanssa peliä kesken, joka kaipaa mun vastausta? Olin vastaavinani tänään kaikkeen mutta jotenkin tuntu pelit niin vähäisiltä. Potkaskaa jos oon unohtanu jotain! | |
| | | Connor Dane Korpinkynsi
Viestien lukumäärä : 75 Join date : 16.07.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Kesä 30, 2013 9:46 pm | |
| Hii, Seiska on tällä hetkellä ykkösenä mainosta-orgin Parhaiden sivujen listalla. ^^ (Se on just nollaantunut jä kävin heittään tälle ekan äänen.) Rockter, ootko harkinnut heittää ton linkin tuonne top-lista -linkkien joukkoon? Saattais vaik vierailijoiltaki tulla ääniä. | |
| | | DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Heinä 01, 2013 9:08 am | |
| Kävi mielessä että voisi mutta sitten jotenkin en laittanutkaan. Vois kyl ehkä jos jaksais väsätä jonku kivan linkin ettei se näytä ihan tylsält noitten kahen muun alla. | |
| | | Indico Zolnerowitch Agentti/Kilta
Viestien lukumäärä : 223 Join date : 06.12.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Heinä 01, 2013 11:34 am | |
| Jee! Mä palasin! Oliko ikävä!? Oon niin ilonen kun pääsin eroon edellisestä kämpästä. Sunnuntaina olin kyllä pistää sen paikan remontiin kun siinä kahdelta edellinen (kusipää)vuokranantaja soitti, että en hyllyjä ollu pyykiny. -.-" Noh, sitä ei tartte enää nähä, joten jeeeeee! Uudet onkin tosi kivoja ja saan uuden hellan kun edellinen heitti henkensä perjantaina NO se olikin joku aatamin aikainen. Mut siis, mä oon palannu tänne virtuaali maailmaankin. Mitäs muille kuuluu? :3 | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Heinä 01, 2013 12:31 pm | |
| Aivan mahtavaa, meille tulee tällainen suloisuus tässä kuussa :) | |
| | | Indico Zolnerowitch Agentti/Kilta
Viestien lukumäärä : 223 Join date : 06.12.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Heinä 01, 2013 1:03 pm | |
| Voi kuinka ihana!!!!! Mulla tuo coco keksi eilen teettää (vihdoin) juoksunsa. Nyt sitä ollaan niin isoa tyttöä ja mökötetään, mutta pikkuhiljaa hiivitään mamman jalkaan kiinni <3 toivottavasti teillä ei iske tuholaisterminaattori vaihdetta päälle, kuten meillä välillä. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Heinä 01, 2013 1:21 pm | |
| Meillä odotellaan Wilman seuraavia juoksuja, sillä niistä kasvattaja teettää pennut. Myös tuota puolan poikaakin tullaan aikanaan käyttämään jalostukseen, mutta vasta myöhemmin, kunhan kasvaa ensiksi tarpeeksi vanhaksi. :) | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Heinä 01, 2013 2:02 pm | |
| Noo, tässä on sitten mun rakkauspakkaus. Laika täyttää nyt heinäkuussa 6 vuotta. On ollut jo 4 vuotta vanhempieni luona. Varsinaisesti minunhan Laika on, mutta raukka tuli 3 kodin kautta, joten en enää halunnut rasittaa muutolla kaupunkiin, kun se inhoaakin kaupungin ääniä. | |
| | | Reynardine Welz Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 116 Join date : 15.11.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Heinä 01, 2013 2:05 pm | |
| Onnea muutosta Cardea! :)Itekin just muutin omaan kämppään viikko sitten. Jännää asua yksin ekaa kertaa.
Ja ihana koira Heta, onko se akita? :D Trisjalla myös tosi söpöliini. :3 | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Heinä 01, 2013 3:59 pm | |
| Kyllä se akita on. Lisäksi toinen koirani Wilma on myös akita. :) | |
| | | Samantha Slayer Kuolonsyöjän painajainen
Viestien lukumäärä : 458 Join date : 07.03.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Heinä 05, 2013 10:54 am | |
| | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Höpötysloota | |
| |