Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Höpötysloota

Siirry alas 
+37
Nithe M. Hawthorne
Wallace Mayorette
Giana Mayorette
Reynardine Welz
Matthew Peacock
Connor Dane
Lucius Malfoy
Severus Kalkaros
Josh Peacock
Hermione Granger
Bellatrix Lestrange
Randa Mohandosh
Morgana Peacock
Aaron Gray
Shawn Gabriel Scott
Samantha Slayer
Albus Dumbledore
Jacob King
Harry Potter
Fairfax Avery
Indico Zolnerowitch
Ninji
Remy Gallow
Pius Thicknesse
Chaos Denbright
Rodolphus Lestrange
Lordi Voldemort
Remus J. Lupin
Stephen Hunter King
Leticia Mayer
Barty Crouch Jr.
Leon Elroy
Rabastan Lestrange
Will McDonnell
Neville Longbottom
Theodore Nott Jr.
DrRockter
41 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 21 ... 37, 38, 39
KirjoittajaViesti
Albus Dumbledore
Rehtori/Kilta
Albus Dumbledore


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 16.02.2012

Höpötysloota - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 39 EmptyTi Kesä 18, 2013 11:34 am

Haha, niin pitäiskin! :D  Olen tässä jo ties kuinka pitkään haaveillut sellaisesta. Luulen, että saan tässä kohta puoliin yhden pelin päätökseen, joten heittelen sua ja Voldua sen jälkeen yksäreillä!
Takaisin alkuun Siirry alas
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Höpötysloota - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 39 EmptyTi Kesä 18, 2013 11:42 am

Aye! Very Happy Kuulostaa hyvält!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Höpötysloota - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 39 EmptyPe Kesä 21, 2013 10:27 am

Hyvää juhannusta ihmiset! Olkaahan tontuiksi!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Giana Mayorette
Korpinkynsi
Giana Mayorette


Viestien lukumäärä : 193
Join date : 30.11.2012
Paikkakunta : Oulu

Höpötysloota - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 39 EmptyTi Kesä 25, 2013 9:18 am

Kaikkea sitä kuuleekin.

Jaan tietoni kanssanne.

Minun siskonpoikien isä löytyi puolitoista kuukautta sitten kuolleena. Pojat ovat siis menossa eskariin ja ekalle.

No ensi viikolla on perunkirjoitukset, mutta kuulin juuri, että poikien täti on kavaltanut pesästä.

Hän on myynyt kaiken, mistä vähänkin saa rahaa ja näin ollen pesä on varaton.

Onko kellään tietoa, saako tuo ko. täti mitään rangaistusta kavalluksesta??


Säälin lähinnä pikkupoikia, heille ei näin ollen jäänyt mitään isästään muistoksi, kun täti kavalsi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Albus Dumbledore
Rehtori/Kilta
Albus Dumbledore


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 16.02.2012

Höpötysloota - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 39 EmptyTi Kesä 25, 2013 11:49 am

Joko sakkoja tai maximissaan vuoden ja kuuden kuukauden vankeus riippuen omaisuuden määrästä. Lievästä kavalluksesta sakot ovat ainoa tuomio, mutta törkeästä se on vankeustuomio josta todennäköisesti istutaan alle vuosi tai yhdyskuntapalvelua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Giana Mayorette
Korpinkynsi
Giana Mayorette


Viestien lukumäärä : 193
Join date : 30.11.2012
Paikkakunta : Oulu

Höpötysloota - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 39 EmptyTi Kesä 25, 2013 12:00 pm

Nii justii... Tää koko juttu harmittaa vaa pikkupoikien takia. 
Mun sisko tekeeki rikosilmotuksen.. Siskolle tuli 700€ lasku kuolinpesän siivouksesta, vaikka ne on ollut virallisesti erossa pitkään. (siskon oikeusavustaja sanoi, että tilaaja maksaa, eli poikien täti joutuu sen maksamaan, koska on tilannutkin sen siivoojan.)

Telsu, tietska, puhelin ja muita kalliita vempeleitä kadonnut. Sillon ku ne eros, ni miehellä jäi tuli terä koko seinän kokonen taulutelkkari. Sisko otti tavaroista vaan tuplat, ja halvemmat versiot, sekä omat ja poikien henk.koht tarvikkeet.
Takaisin alkuun Siirry alas
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 05.03.2011

Höpötysloota - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 39 EmptyTi Kesä 25, 2013 1:03 pm

Aika karua.
Mutta ehkä niillä pojilla oli itellään jotain isältään saamia tavaroita, siis sellaisia jotka eivät olleet pesässä, niin että ei kai ne kumminkaan ihan muistottomaksi jääneet?
Takaisin alkuun Siirry alas
Giana Mayorette
Korpinkynsi
Giana Mayorette


Viestien lukumäärä : 193
Join date : 30.11.2012
Paikkakunta : Oulu

Höpötysloota - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 39 EmptyTi Kesä 25, 2013 1:33 pm

Valitettavasti poikien isä ei välittänyt paskaakaan pojistaa. Silloin joskus kauan sitten, kun hän sai vielä tavata poikiaan turvakodilla, hän ei koskaan tuonut pojille lahjoja. Ei edes jouluna.
Takaisin alkuun Siirry alas
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 28.01.2011

Höpötysloota - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 39 EmptyTo Kesä 27, 2013 11:19 am

Hei ihmiset! Onko mulla kenenkään kanssa peliä kesken, joka kaipaa mun vastausta? Olin vastaavinani tänään kaikkeen mutta jotenkin tuntu pelit niin vähäisiltä. Potkaskaa jos oon unohtanu jotain!
Takaisin alkuun Siirry alas
Connor Dane
Korpinkynsi
Connor Dane


Viestien lukumäärä : 75
Join date : 16.07.2012

Höpötysloota - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 39 EmptySu Kesä 30, 2013 9:46 pm

Hii, Seiska on tällä hetkellä ykkösenä mainosta-orgin Parhaiden sivujen listalla. ^^ (Se on just nollaantunut jä kävin heittään tälle ekan äänen.)

Rockter, ootko harkinnut heittää ton linkin tuonne top-lista -linkkien joukkoon? Saattais vaik vierailijoiltaki tulla ääniä. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Höpötysloota - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 39 EmptyMa Heinä 01, 2013 9:08 am

Kävi mielessä että voisi mutta sitten jotenkin en laittanutkaan. Very Happy Vois kyl ehkä jos jaksais väsätä jonku kivan linkin ettei se näytä ihan tylsält noitten kahen muun alla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Indico Zolnerowitch
Agentti/Kilta
Indico Zolnerowitch


Viestien lukumäärä : 223
Join date : 06.12.2011

Höpötysloota - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 39 EmptyMa Heinä 01, 2013 11:34 am

Jee! Mä palasin! Oliko ikävä!?

Very Happy Oon niin ilonen kun pääsin eroon edellisestä kämpästä. Sunnuntaina olin kyllä pistää sen paikan remontiin kun siinä kahdelta edellinen (kusipää)vuokranantaja soitti, että en hyllyjä ollu pyykiny. -.-" Noh, sitä ei tartte enää nähä, joten jeeeeee! Uudet onkin tosi kivoja ja saan uuden hellan kun edellinen heitti henkensä perjantaina Very Happy NO se olikin joku aatamin aikainen.

Mut siis, mä oon palannu tänne virtuaali maailmaankin. Mitäs muille kuuluu? :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Albus Dumbledore
Rehtori/Kilta
Albus Dumbledore


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 16.02.2012

Höpötysloota - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 39 EmptyMa Heinä 01, 2013 12:31 pm

Aivan mahtavaa, meille tulee tällainen suloisuus tässä kuussa :)
Höpötysloota - Sivu 39 389251_511512008914383_185308330_n_zps659593d6
Takaisin alkuun Siirry alas
Indico Zolnerowitch
Agentti/Kilta
Indico Zolnerowitch


Viestien lukumäärä : 223
Join date : 06.12.2011

Höpötysloota - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 39 EmptyMa Heinä 01, 2013 1:03 pm

Voi kuinka ihana!!!!!
Mulla tuo coco keksi eilen teettää (vihdoin) juoksunsa. Nyt sitä ollaan niin isoa tyttöä ja mökötetään, mutta pikkuhiljaa hiivitään mamman jalkaan kiinni <3

Very Happy toivottavasti teillä ei iske tuholaisterminaattori vaihdetta päälle, kuten meillä välillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Albus Dumbledore
Rehtori/Kilta
Albus Dumbledore


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 16.02.2012

Höpötysloota - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 39 EmptyMa Heinä 01, 2013 1:21 pm

Meillä odotellaan Wilman seuraavia juoksuja, sillä niistä kasvattaja teettää pennut. Myös tuota puolan poikaakin tullaan aikanaan käyttämään jalostukseen, mutta vasta myöhemmin, kunhan kasvaa ensiksi tarpeeksi vanhaksi. :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Giana Mayorette
Korpinkynsi
Giana Mayorette


Viestien lukumäärä : 193
Join date : 30.11.2012
Paikkakunta : Oulu

Höpötysloota - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 39 EmptyMa Heinä 01, 2013 2:02 pm

Höpötysloota - Sivu 39 Petsie021539756_b

Noo, tässä on sitten mun rakkauspakkaus. Laika täyttää nyt heinäkuussa 6 vuotta. On ollut jo 4 vuotta vanhempieni luona. Varsinaisesti minunhan Laika on, mutta raukka tuli 3 kodin kautta, joten en enää halunnut rasittaa muutolla kaupunkiin, kun se inhoaakin kaupungin ääniä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Reynardine Welz
Kuolonsyöjä
Reynardine Welz


Viestien lukumäärä : 116
Join date : 15.11.2012

Höpötysloota - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 39 EmptyMa Heinä 01, 2013 2:05 pm

Onnea muutosta Cardea! :)Itekin just muutin omaan kämppään viikko sitten. Jännää asua yksin ekaa kertaa.

Ja ihana koira Heta, onko se akita? :D Trisjalla myös tosi söpöliini. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Albus Dumbledore
Rehtori/Kilta
Albus Dumbledore


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 16.02.2012

Höpötysloota - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 39 EmptyMa Heinä 01, 2013 3:59 pm

Kyllä se akita on. Lisäksi toinen koirani Wilma on myös akita. :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer


Viestien lukumäärä : 458
Join date : 07.03.2012

Höpötysloota - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 39 EmptyPe Heinä 05, 2013 10:54 am

Pakko tulla kiljuu, että JEEEEEEEEE cheers Very Happy Smile Smile Very Happy bounce 
Mä pääsin just sinne kouluun minne halusin yli kymmenellä pisteellä!! WUHUUUUU!!! Mä meen nyt tanssimaan pitkin kämppää, tai no jatkamaan sitä. Coco meni vanhemille hoitoon kun tytöt vie mut nyt sitten juhlimaan. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Höpötysloota - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 39 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Höpötysloota
Takaisin alkuun 
Sivu 39 / 39Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 21 ... 37, 38, 39

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: