Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Höpötysloota

Siirry alas 
+37
Nithe M. Hawthorne
Wallace Mayorette
Giana Mayorette
Reynardine Welz
Matthew Peacock
Connor Dane
Lucius Malfoy
Severus Kalkaros
Josh Peacock
Hermione Granger
Bellatrix Lestrange
Randa Mohandosh
Morgana Peacock
Aaron Gray
Shawn Gabriel Scott
Samantha Slayer
Albus Dumbledore
Jacob King
Harry Potter
Fairfax Avery
Indico Zolnerowitch
Ninji
Remy Gallow
Pius Thicknesse
Chaos Denbright
Rodolphus Lestrange
Lordi Voldemort
Remus J. Lupin
Stephen Hunter King
Leticia Mayer
Barty Crouch Jr.
Leon Elroy
Rabastan Lestrange
Will McDonnell
Neville Longbottom
Theodore Nott Jr.
DrRockter
41 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 39  Seuraava
KirjoittajaViesti
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 28.01.2011

Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 EmptySu Maalis 11, 2012 3:14 pm

Lainaus :
Paljastan nyt meidän suunnitelmat, mutta tarkoituksena on siis ihan vaan pelkkä sellainen kesäromanssi. Very Happy Mutta jotain mustasukkaisuusdraamaa olisi kyllä hauska kehittää! Very Happy

Uu jee 8DD Saadaa sinne sit tungettuu mustasukkasuutta! .. ja kerran kesäromanssist puhe ni sithän Gabbylki on viel tilaa täs meidän aikajanal ;DDD hahaha! No ei vainee. En tiiä. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer


Viestien lukumäärä : 458
Join date : 07.03.2012

Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 EmptySu Maalis 11, 2012 3:16 pm

Kyl Samia liehitellä saa enemmän kuin yksi Herra ;3 Mä tiiän jo sen päiväkirja merkinnät: "Se Chaos on niin sulonen, mut sitten on tää yks kaveri... Rakas päiväkirja, mitä mä teen?" xD Että draamaa vaan kehiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 28.01.2011

Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 EmptySu Maalis 11, 2012 3:19 pm

Haha loistavaa xD Gabbyki on sellanen pieni ruipelo ni Samist ois varmaa ihanaa ruokkii sitä ja yrittää.. pulleuttaa se. xD Vaik ei se siin onnistu ku Gabby on yks niist onnekkaist jotka ei liho vaik se söis oman painonsa verran suklaata.
Takaisin alkuun Siirry alas
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer


Viestien lukumäärä : 458
Join date : 07.03.2012

Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 EmptySu Maalis 11, 2012 3:35 pm

Voi Sam pistää sen lihotus kuurille :'D Se pettyy kovin jos kiloi ei ala kertymään.

Kannattaa muuten miesten takia loukata kätensä, hankkiutua ensiapuun ja saada hoitajakin toteamaan, että kyseinen jätkä on kusipää. nim.merkillä löin käteni seinään kun urpo otti yhteyttä kolme viikkoa sen jälkeen kun oli mun syntymäpäivä onnittelu viestissää loukannu mua ja sitä ennen ystävänpäivänä. En ole suinkaan käynyt jo vähän mies jahdissa :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Harry Potter
Poika joka elää
Harry Potter


Viestien lukumäärä : 124
Join date : 16.12.2011

Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 EmptySu Maalis 11, 2012 3:44 pm

Miehet on sikoja, mutta onneksi me naiset ollaan eläinrakkaita. ;)

En minä vaan tiedä, miksi mutta itseänikin kiinnostaisi pelata Samin kanssa pari peliä! Sam vain vaikuttaa niin... söötiltä hahmolta. :P ja hahaa, täällä ilmoittautuu ainakin yksi joka kannattaa Samin ja Chaoksen paritusta! Pääsenpähän taas stalkkailemaan... :P
Takaisin alkuun Siirry alas
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer


Viestien lukumäärä : 458
Join date : 07.03.2012

Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 EmptySu Maalis 11, 2012 3:47 pm

;3 Onneks mä tykkään myös leideistä. Tosin tääl peräpajulas naiset ei tunne ihan samoin. Viime ruotsin tunnilla en tienny itkeäkkö vaiko nauraa kun pari nuorempaa alko puhuu lesboista ja kun ne ei tajunneet mitään. Kaikki oli kamalaa ja yököttävää ja luonnotonta. "Onneks S****n lukiossa ei oo yhtään lepakkoo". Mä istun vieressä iiiiihan hiljaa naurua pidätellen.

Kauheeta näit suoritus paineita. Kun teil kelpaa niin pelejä vaan mul ehdottelee. Niitä ei voi olla liikaa. T. Duracellpupu vastaaja xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 28.01.2011

Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 EmptySu Maalis 11, 2012 4:18 pm

Lainaus :
Voi Sam pistää sen lihotus kuurille :'D Se pettyy kovin jos kiloi ei ala kertymään.

Haha xD Sit Gabby on joku aamu kahvil siel ja syömäs jotaa torttui ja sanoo et "Oon lihonu kilon :ooo" ja siitähän neiti riemastuu. Ja Gabby itkee et "ääää pakko lähtä juoksee maratoni T__T".
Ah näitä mielikuvia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright


Viestien lukumäärä : 377
Join date : 22.08.2011

Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 EmptyMa Maalis 12, 2012 7:10 am

Mulle tulee tästä mustasukkaisuusdraamasta vaan mielikuvia siitä, että Chaos ja Gabriel alkaa nyrkkitappelemaan keskellä Samin kahvilaa... XD Sellaista se rakkaus saa aikaan jopa mun kiltillä Chaoksella! :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Leticia Mayer
Taikaministeriö/Kilta
Leticia Mayer


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 28.01.2011

Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 EmptyMa Maalis 12, 2012 11:04 am

Voieiiiii mun pikku-Gabby saa taas turpaa :< xD Oiskohan mun pitäny kirjottaa sen hahmoesittelyy et se on onnettomuusaltis koska nyt kun sitä on vähän aikaa funtsinu ni on huomannu et just sitä se on. Mungos on varattu sille huone 24/7.. :'D
Mut voii.. Gabby nappais kakut mukaa ja pinkos pihalle. Ei sovi tapella ihanien herkkujen lähel! Ne voi viel murskaantuu. :<
Takaisin alkuun Siirry alas
Harry Potter
Poika joka elää
Harry Potter


Viestien lukumäärä : 124
Join date : 16.12.2011

Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 EmptyTi Maalis 13, 2012 11:17 am

*suunnittelee kolmatta hahmoaan* kyllä se vain on niin, että kyllä mä sittenkin haluan kokeilla sitä naispuolistakin hahmoa... :) ja tällä kertaa täysin omaluoma, niin minäkin pääsen draamaa kehittelemään! >:P
Takaisin alkuun Siirry alas
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 05.01.2011

Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 EmptyTi Maalis 13, 2012 6:53 pm

Ei Chaos ketään raaski niin kovasti lyödä että Gabriel Mungoon joutuisi! :D Se on kuitenkin aika kiltti... Ja mä luulen että sellaisessa tilanteessa Sam tulisi kyllä väliin. :D

Jotenkin koko päivä mennä hurahti hirveän nopeasti. En ole saanut aikaan yhtään mitään, en hyödyllistä tai vähemmän hyödyllistä. Taitaa muihin peleihin vastaaminenkin jäädä huomiseen. Kuuntelen vaan Glee-versiota Back to Blackistä ja mietin joko voisi mennä nukkumaan...

Jee Heta kivaa, uus hahmo! :D Munkin tekisi toisaalta mieli tehdä joku uusi hahmo, mutta ei ole oikein mitään ideaa vielä. Jos joku haluaa jonkun hahmonsa sukulaisen tai tutun tänne niin voi vihjaista. :D

// Ai niin, käykää lukemassa jos kiinnostaa: http://web-brochure.co.uk/liveitloveit/#/44/ Matthew Lewisin haastattelu. :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Shawn Gabriel Scott
Taikaministeriö/Kilta
Shawn Gabriel Scott


Viestien lukumäärä : 505
Join date : 12.12.2011

Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 EmptyTi Maalis 13, 2012 10:50 pm

Whoa whoa! Uus hahmo jeejee! Ja viel nainen! Kolme hurraa-huutoa sille! Naisedustusta jos jotain tänne tarvitaankin! Sam joutu heti hirveesee pyörityksee ku tänne eksy.. Noi muut meidän naiset on vähän tollasii jyrkempii kiukkupussei. ;D Tai ainakin ennakkoluulot on siihen suuntaan.
Mut jee! En malta oottaa! Very Happy

Mäkään en saanut tänään mitään hyödyllistä aikaseks.. En, koska jumituin pelaamaan tota Gabbyn ja Samin peliä koko päiväksi. Syytän Samia! Lisäksi päivällä oli kamala päänsärky että luulin jo pään räjähtävän..

Mut nii hei! Täytyy nyt riemuita täälläkin! Arvatkaa kuka lähtee Los Angelesii kolmeks viikos elokuus! Minäminäminäminä! EF:n kielikurssi! Very Happy Hitto oon halunnu tätä viistoistkesäsest saakka ja nyt VIHDOIN sain koottua itseni ja paitsi varasin matkan, myös maksoin siitä jo osan. Enää ei voi perääntyy vaikka kuinka pelottais! Hiphei! Jeejee! Ja sitä rataa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright


Viestien lukumäärä : 377
Join date : 22.08.2011

Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 EmptyKe Maalis 14, 2012 5:06 pm

Oi, kielikurssi! Itse olin 2008 Irlannissa kolme viikkoa ja se oli kyllä huippuhieno reissu! Sain sieltä tosi hyviä kavereita, joiden kanssa olen vieläkin tekemisissä. :) Kannattaa kyllä ottaa kaikki siitä irti.

Tuo Gabrielin ja Samin peli on kyllä koukuttava, luin sitä tänään pitkään kun olin vähän jäljessä. Se on niin hauska peli! :D
Takaisin alkuun Siirry alas
DrRockter
Admin
DrRockter


Viestien lukumäärä : 436
Join date : 03.01.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 EmptyKe Maalis 14, 2012 8:52 pm

Ois varmasti otan kaiken irti siitä! Very Happy Oon halunnu tätä niin hiton kauan että aah<3 Ja tavoitteena ois vielä joskus päästä vaihtooki ja semmost mut kaahtellaa nyt sit.
Sit jos lähen puoleks vuodeks tai vuodeks joskus johkuu ni pitää aivopestä Ninjille ylläpitokätyri tänne ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer


Viestien lukumäärä : 458
Join date : 07.03.2012

Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 EmptyTo Maalis 15, 2012 12:50 pm

Itse haaveilin aupair vuodesta, mutta päätin jättää väliin ja kun pääsen sitten jatko-opiskelemaan niin sitä kautta aion harpata pois suomesta.

Huomenna on enkun yo ja mä oon täällä vähän paineissa kun enkun maikka totesi, että mahdollisuudet siihen E:hen on vahvat. Nyt oon kahlannu enkun kieliopin ja teemasanastot läpi niin ajattelin, että ei enää tänään. Oon toiminu multisuorittajana viimeset pariviikkoa. Jos nyt tänään vain lepäisi ja kattelisi vaikka enkuksi sarjoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright


Viestien lukumäärä : 377
Join date : 22.08.2011

Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 EmptyTo Maalis 15, 2012 1:02 pm

Mulla on suunnitelmissa jonkunlainen harjoittelu ulkomailla jossain kohtaa. Vaihtoon en ole ajatellut lähteä, vaikka periaatteessa mahdollisuus olisi, koska vaihtarina tulee oltua niin paljon toisten vaihtareiden kanssa. Haluaisin mieluummin tutustua paikallisiin. :) Edessä on ainakin pakollinen kieliharjoittelu (väh. 4 viikkoa) jossain ranskankielisessä maassa. Ehkä ensi kesänä tai sitä seuraavana alkaisi kielitaito olla jo siinä kunnossa, että uskaltaisin mennä Ranskaan töihin. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer


Viestien lukumäärä : 458
Join date : 07.03.2012

Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 EmptyTo Maalis 15, 2012 1:06 pm

mun serkkuni asuu nykyään rivieeralla ja opiskelee siellä. Se on ihan hulluna ranskaan ja oon niiin katkera jos ne ei mee sen poikaystävän kanssa siellä naimisiin, että pääsen paikanpäälle. Myös mun siskon paras ystävä asuu pariisissa silleen kivasti, että niiden huoneistosta näkee eiffeltornin. Aviomies on joku iso kiho nokialla ja rouva tekee sitten sairaanhoitajan töitä. En yhtään ole kateellinen, en en.
Takaisin alkuun Siirry alas
Fairfax Avery
Kuolonsyöjä
Fairfax Avery


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 11.12.2011

Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 EmptyTo Maalis 15, 2012 9:19 pm

Mun rahatilanne ei antais kyl periks millekää reissulle. Hädin tuskin sain tänään Manses käytyä.
Ja toisaalta...Kävin viime vuonne Skotlannissa ja jotenki musta tuntuu et se reissu tulee riittää mulle viel vuosiks. Mä tykkään Suomesta liikaa et malttasin olla pitkään poisa täältä...Ja ny koitan sit hyvittää sille sen et olin pois viikon xD

Argh...Sori, vastailen peleihin toivottavasti huomenna. Eilenoli aivan karsea väsymys, hyökkäa iha kulman takaa enkä saanu mitää aikaseks ja tänää olin tosiaan Tampereella pikavisiitillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 05.01.2011

Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 EmptyLa Maalis 17, 2012 4:08 pm

Hei Cardea miten se enkun yo meni? :) Voisin oikeastaan katsoa, joko niitä tehtäviä olisi ilmestynyt johonkin näkyviin. Katsoa, osaisinko itse enää mitään sellaisia tehtäviä... :D Nykyään kaikki kielioppijutut ym. menee vähän fiilispohjalta, kun kaikki kielioppi mitä nykyään pohdin on vähän "korkealentoisempaa". :D

Sain eilen hahmoidean, katsotaan lähtisikö se siitä kehittymään johonkin suuntaan ja saisinko sen tänne vielä jossain kohtaa... Lisää naisia luvassa siis, mahdollisesti!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 EmptyLa Maalis 17, 2012 7:11 pm

Jee, uusia naishahmoja! :) Itsellänikin inspistä ja ideanpoikasta riittäisi ties kuinka moneen hahmoon, mutta olen pitänyt periaatteen, että kolme hahmoa on se maksimi määrä itselläni... :P ja tosiaan, nyt kun sain tuon oman tyttelikin tänne väsättyä. Vielä kun pääsisi pelaamaan sillä :P
Takaisin alkuun Siirry alas
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright


Viestien lukumäärä : 377
Join date : 22.08.2011

Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 EmptyLa Maalis 17, 2012 7:20 pm

Olen nyt päässyt yllättävän pitkälle tämän hahmon suunnittelussa, ja luulen että Erika ja uusi tyttöseni tulisi loistavasti toimeen keskenään. :D Eli voit odottaa ainakin yhtä peliä. :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 EmptyLa Maalis 17, 2012 7:34 pm

Mua taas kiinnostais ihan hirveesti napata joku noista Rowlingin hahmoista ja keksiä jollekkin niistä jotain, mutta niitä on niin paljon ja en saa koskaan päätettyä. Joku Weasley ehkäpä tai sitten vaan joku oppilas jotta niitä sais lisää ...
Mutta sitten on näitä kummalisuuksia kuten Viktor Krum ja Scabior jotka kiinnostas myös. Mmmh.. saa nähdä saanko koskaan aikaseks napattua tuolta itselleni ketään Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 EmptyLa Maalis 17, 2012 8:15 pm

joo, ehdottomasti pelataan kunhan saat hahmosi valmiiksi, Pinch! :)

Itse olisin varmaan ottanut myös jonkun Weasleyn, mutta olen niin paljon viime aikoina pelannut pelkästään muiden hahmoilla, joten halusin pitkästä aikaa kokeilla omaluomaani.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jacob King
Poliisi
Jacob King


Viestien lukumäärä : 82
Join date : 02.01.2012

Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 EmptyLa Maalis 17, 2012 11:02 pm

Joo-o. Kyllä muakin haluttais kokeilla jotain Rowlingin hahmoa mitä en oo koskaan kokeillut, mutta joka ehkä inspiroisi, ja jos lähtisin oikein ajattelemaan niin varmaan syntyisi useampikin oma hahmo. HP-roolipelit on aina olleet sellaisia pirulaisia että. Varsinkin tällainen missä on ihana seitsemän vuoden aikajana jossa pääsee oikein syventymään. Mutta minäkin pyrin pitämään kiinni periaatteestani ettei kolmea hahmoa enempää per roolipeli.

Toivottavasti en saa jotain überpakottavaa inspistä neljänteen hahmoon, niinku, koskaan. Koska varmaa on, että yhdestäkään näistä kolmesta en luovu. <3

Aion kyllä vielä joskus kokeilla Draco-näkemykseni kanssa jossain roolipelissä joka ei ole niin kiinni kirjoissa kuin tämä, eli jossa sen voi laittaa elämään koko potentiaalillaan. (Tuo ei sitten ollut negatiivinen huomautus, koska tämän pelin paras puoli on nimenomaan se että canon kukoistaa, mutta AU-sovellusvaraa silti sallitaan mukavasti. Dracon kanssa sitä ois vaan tarvinnut niin paljon ettei se olisi toiminut täällä.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King


Viestien lukumäärä : 411
Join date : 05.03.2011

Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 EmptySu Maalis 18, 2012 3:32 pm

Olkaapa rehellisiä; odotitteko kuulevanne mitään
tällaista tuon tyypin suusta?

Paljon on kuultu, mutta en ole vielä koskaan kykyjenetsintäkilpailuissa todennut sekä tuomariston että yleisön shokeeraantuvan. Very Happy Tossa on kyllä jotain kiehtovaa, sinänsä jo itsessäänkin, mutta varsinkin kun sen ulkoinen tyyli on jotain aivan muuta ja kumpikin vaikuttaa olevan sille täysin luontevaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Höpötysloota - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 21 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Höpötysloota
Takaisin alkuun 
Sivu 21 / 39Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 39  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: