Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Höpötysloota

Siirry alas 
+37
Nithe M. Hawthorne
Wallace Mayorette
Giana Mayorette
Reynardine Welz
Matthew Peacock
Connor Dane
Lucius Malfoy
Severus Kalkaros
Josh Peacock
Hermione Granger
Bellatrix Lestrange
Randa Mohandosh
Morgana Peacock
Aaron Gray
Shawn Gabriel Scott
Samantha Slayer
Albus Dumbledore
Jacob King
Harry Potter
Fairfax Avery
Indico Zolnerowitch
Ninji
Remy Gallow
Pius Thicknesse
Chaos Denbright
Rodolphus Lestrange
Lordi Voldemort
Remus J. Lupin
Stephen Hunter King
Leticia Mayer
Barty Crouch Jr.
Leon Elroy
Rabastan Lestrange
Will McDonnell
Neville Longbottom
Theodore Nott Jr.
DrRockter
41 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 34 ... 39  Seuraava
KirjoittajaViesti
DrRockter
Admin
DrRockter

Viestien lukumäärä : 436
Ikä : 34

Höpötysloota - Sivu 30 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 EmptyLa Kesä 30, 2012 4:34 pm

Heii! Taas ilmottelen vielä että palkintogaala-pisteet laitettu ajantasalle joten hilpaiskaapa katsomaan! Lisäksi nyt alkoi se aikajanojen siivoaminen joten katsastakaapa sekin topic. Ja haaste vaihtui myöskin!

Jajaja.. No niin! Meiksi on edellee ihan pyörryksissä kun tuli keskiviikkona tehtyä yhtä sun toista jajajaja.. Kiusattii Dregeniä (Lue: Gabrielia). Enkä nyt selvii siit et sil miehel oli saparot keikan jälkee. Et sillee!

Ei mul muuta. Vähän hämmentävä olo kaikin puolin Very Happy Ens viikolla Ruisrockiin!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

Viestien lukumäärä : 411

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 EmptyMa Heinä 02, 2012 9:05 pm

Kai mä olin kahdeksan vuotta sitte niin paljon enemmän synkkiin elementteihin taipuva tarinamaussani että kahden ekan kirjan synkkyystaso ei riittänyt pitään yllä mielenkiintoa, vaikka sisälsivätkin mainiota huumoria ja hyvin kirjoitettuja ylipäätään. Ja siks aloitin aikoinani sarjan lukemisen Azkabanin vangista eteenpäin ja tyydyin kahden ekan osan kohdalla vain leffoihin.

Oon kuitenki jo pitkään halunnu paikata tuo jonkinasteisen aukontapaisen ja nyt vihdoin ostin pari viikkoa sitten Viisastaen Kivi-kirjan. Ja nauran itteni välillä lähes tärviölle ja joka tapauksessa tää on yllättävän viihdyttävää ollakseen niin paljon 'kevyempi' tarina kuin AV ja sen jälkeiset osat.

Olen aina pitäny Dumbledoren hahmosta, mutta tämän ekan kirjan myötä olen ihan myyty. Very Happy Siis tiesinhän mä sen persoonan puolista joita tämä kirja korostaa, mutta silti jotenkin liikuttavaa lukea niistä kirjaimellisesti, esim. miten tärkeitä Tylypahka ja sen oppilaat sille on. AV-kirjassa ja siitä eteenpäin se ei muistaakseni enää ehtinyt näyttää paljon tuota puolta samalla tavalla.

Tylypahkassa ois muute varmaan aika helppoa myöhästyä tahallaan tunnilta laiskuuttaan tai muusta epäpätevästä syystä, ja vaan laittaa se Riesun tai liikkuvien portaikkojen tai komaporaiden tai ovea teeskentelevien seinien syyksi eikä professori voisi millään todistaa etteikö oppilaalla olisi ollut hyvää syytä myöhästymiseensä.
DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 EmptySu Heinä 15, 2012 1:18 pm

Lainaus :
Tylypahkassa ois muute varmaan aika helppoa myöhästyä tahallaan tunnilta laiskuuttaan tai muusta epäpätevästä syystä, ja vaan laittaa se Riesun tai liikkuvien portaikkojen tai komaporaiden tai ovea teeskentelevien seinien syyksi eikä professori voisi millään todistaa etteikö oppilaalla olisi ollut hyvää syytä myöhästymiseensä.

No mutta voihan sitä jästikoulussakin ihan helposti sanoa että "bussi oli myöhässä" tai "kissa oksens aamulla" syyksi myöhästymiselle. Meillä ainakin yläasteella yksi bussi oli aina myöhässä ja sen oppilaat sai juosta tunnille. Kyllä mä näkisin että se on ihan oppilaan omastatunnosta kyse mitä se menee sanomaan opettajalle myöhästymisen jälkeen. Riippumatta siitä käykö se Tylypahkaa vai jotain jästikoulua. Very Happy

Mutta! Tulin tänne taas herättelee ihmisiä; Mikä meininki? Very Happy Kui kesät menee ja sillee! Mä tossa äsken tein valtavan maratonjuoksun ja vastasin kaikkiin mun vastausvuorossa oleviin peleihin! Nyt on, hämmentävää kyllä, luppoaikaa kun ei ole mitään ylläpidettävääkään juuri nyt. Ihan kuin lomalla olisi... :'D
Connor Dane
Korpinkynsi
Connor Dane

Viestien lukumäärä : 75

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 EmptyMa Heinä 16, 2012 5:59 pm

Joo, Rockter, mutta tarkooitin mihin tahansa aikaan päivästä - eikä vain aamun ensimmäistä tuntia. Tavallisessa koulussa jos myöhästyt iltapäivätunnilta tai jätät sen kokonaan väliin, on paljon vaikeampaa keksiä vedenpitävää tekosyytä kuin Tylypahkassa. Very Happy

Unohdit tuon meidän Juniorin ja Volden välisen "Upon my end shall I begin" tuolla Lontoon Kaupunki-alueella. Siellä on vieläkin sinun vuorosi. Smile
Remy Gallow
Taikaministeriö
Remy Gallow

Viestien lukumäärä : 109

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 EmptySu Heinä 22, 2012 5:19 pm

Oon tässä koko päivän katsellu supersankari leffoja jotka kaverilta kävin varastamassa ja nyt harmittaa ,etten oo koskaan ollu pikkupoika joka ois vaan lueskellu sarjakuvia pyhhyyy ( ja ihan ku se ois myöhästä nyt ?). Ja etten menny kattoo sitä The Avangeresii ,koska saanu ketään mukaan. En oo koskaan käyny leffassa yksin ,koska koen sen jotenkin oudoks, mutta nyt päätin kuiteskin ottaa itteäni niskasta ja huomenna painun kattomaan sen uusimman spidermanin ihan yksin Very Happy

Tänään vielä Captain America! *___*
DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 EmptySu Heinä 22, 2012 5:32 pm

Mä katoin tänää ja eileen Uusimman Batmanin kunniaks noi kaks Nolanin aikasempaa ja ei herrajumala ne on edelleen loistavimmat supersankarileffat mitkä oon nähny<3 Jotkut haukkuu niit surkeiks ja et vanhat Batmanit parempia mut pyh! Nolan osaa! Nerokas mies. Rakastan sitä. Enkä malta oottaa et pääsen katsastaa ton viimösen osan!

Ja Avengers<3 Loki<3 Nyt lopetan.

Sen vielä sanon että mä alan olla aina vaa vakuuttuneempi siitä että käyn vastedes leffas yksin :'D Kiitos leffateatterityöntekijyyteni ja sen et opiskelen tota roinaa ni alan olee aina vaa kriittisempi sen kans et kenen kaa meen leffaa. Taitaa olla enää pari ihmist joiden kaa pystyn olee leffas ilman et ne häiritsee mua millää taval. xD Joku itkee liian äänekkääst, joku nauraa liian äänekkääst.. Yks tarttuu polvee aina jännän kohan tullessa ja muutenki yäääh.. xD
Oon nirso, mut haluun nauttii leffast enkä tulla häirityks kesken leffan. xD
Remy Gallow
Taikaministeriö
Remy Gallow

Viestien lukumäärä : 109

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 EmptySu Heinä 22, 2012 5:44 pm

Batmanit ei kyllä oo iskeny muhun koskaan. Tietysti tää Yön ritari tuli katsottua aikoinaan ja pidin siitä kovasti, mutta ei se ehkä silti saa mua raahautumaa teatteriin asti. Tai toisaalta.. en mä niistä edellisistä Spidermaneistäkään kauheesti pitäny.. ei sitä koskaan tiedä : D
Muthjoo tän Lokin takii mä näit aloin kattoo, koska sitä hypetettiin kaikkialla miten ihana se on ja kyllästyin siihen ku en tajunnu et mikä siit tekee niin hienon. Nyt olen kuin kaikki muutkin. Tai olin siihen asti kunnes katoin tossa aamusta Iron manin.. Tony Stark *__* äsdh.. nyt loppu tää fanityttöily.

Mulla on vaan pari kaveria myöskin joiden kanssa käyn leffassa. Toinen osaa olla hiljaa ja toinen.. ei xD Joskus jotain Narniaa käytiin kattomassa ja se suureen ääneen kuiskasi mulle miten hän tietää että tota ei oo oikeesti kuvattu missään jäätiköllä.. se on pienoismalli! Hän kun oli katsonu jonkun making ofin. Ei siinä voinukku ku nauraa ku ihmiset käänty katsomaan tuimana Very Happy
DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 EmptySu Heinä 22, 2012 5:48 pm

Joo.. Mä tunnen myötähäpeää ku katon Spider Manei. En vaan kestä. Pidin niist joskus teininä mut nyt ku ne viime talveen katoin ni voi elämä.. Anteeks niille jotka niist pitää :'D Mut odotan tält uudelt nyt enemmän!

Ja toi sun kuiskaileva kaveris. Jos se ois mun vieres ollu ni oisin suuttunu sille. xD Mun yks kaveri ei tajunnu et leffa alkaa ku käytii Dark Shadows kattomas.. Se sano ihan äänee et "HIENOT VAATTEET!" ku luuli traileriks. Mä olin valmis vajoamaa häpeäst penkkien välii ku kaikki käänty kattoo. Tökkäsin sitä myös aika kovaa kyynerpääl käsivartee. xD Älkäälähtekömunkaaleffaan..
Josh Peacock
Puuskupuh/Viistokuja
Josh Peacock

Viestien lukumäärä : 39

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 EmptyMa Heinä 23, 2012 8:23 am

Onneks mä osaan käyttäytyä elokuvissa. Harva elokuva mut saa itkemään tai pelkäämään joten istun siellä vaan vakavana. Tosin.. mulla on välillä tapana tuskastuneena pyöriä siinä paikallani jos mun eteen sattuu istumaan joku pari metrinen hyypiö ja yritän nähdä sen takaa jotakin!

Mulla oli tämmönen kiva aamuinen youtube seikkailu ja törmäsin tähän. Youtubehan on täynnä näitä kaikkia fanien tekemia omia juttuja kaikista sarjoista/leffoista/kirjoista ja ne on yleensä mitä on, mutta tästä mä voin sanoa jopa pitäneeni ja kattoneeni loppuun : D Jotakuinkin näin oon kuvitellu sen Longbottomien kidutuksenkin menevän. Tosin ilman, että Sirius tunkee kuonoaan sinne.
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

Viestien lukumäärä : 377

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 EmptyMa Heinä 23, 2012 2:51 pm

Asiakkaat häiritsee mun peleihin vastaamista! Tyhmää. :D Toisaalta joku vois sanoa et kun on töissä niin pitäis tehdä töitä...

Mä haluaisin aina käydä leffateatterissa niin, että oon siellä salissa vaan niiden ihmisten kanssa jotka olen sinne vapaaehtoisesti ottanut. Pahimpia on ne, jotka naputtaa jalalla, eikä tajua että se jalka on siinä edessä istuvan korvan vieressä! Jossain musikaalissa sen vielä ymmärrän, että voi musiikin tahtiin naputtaa, mutta sit jos on joku hiljainen kohtaus missä ei ole edes musiikkia... Voisin alkaa kantaa vasaraa mukana ja pamauttaa sillä varpaille seuraavaks. :D
Bellatrix Lestrange
Kuolonsyöjä
Bellatrix Lestrange

Viestien lukumäärä : 126

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 EmptyMa Heinä 23, 2012 3:06 pm

Elokuvissa se ihan syvimmästä päästä oleva asia on se jos sun takana istuu joku joka on jo ennen nähnyt sen elokuvan ja kertoo siinä jatkuvasti et mitä tapahtuu, puhun kokemuksesta. Ku kävin sillon leffateattereis kattomas Paranormal Activityn kaverien kanssa, sen jälkeen kun se oli julkastu jo DVD:lle, niin siinä meidän takana istu joku mies joka oli nähnyt sen selvästi ennen niin sehä sepitti jatkuvasti et mitä tapahtuu, kyl se hiljeni kun kaveri sano päin naamaa että hiljaa. Very Happy
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer

Viestien lukumäärä : 458

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 EmptyMa Heinä 23, 2012 4:48 pm

Rakastan leffaan menemistä - yksin.

Mä oon huomannu, että melko moni kammoaa sinne yksin menemistä munkin kaveripiirissäni mikä on outoa minusta. Siellähän kuuluu istua kuono ummessa, pimeässä ja keskittyä siihen leffaan. Mä itse kyllä parun ja säikähtelen, mutta koetan olla lääppimättä vieressä istujaani, koska ei sitä tiedä miten kovin toinen leffaan haluaa keskittyä. Itse tykkään mennä sinne yksin ja keskittyä täysillä. Mä rakastan paikallista leffa teatteria ja sen vanhaa ovimiestä, joka on työskennellyt siellä pian 60 vuotta. Kunnon vanhan ajan herrasmies. Mä palaan aina uskollisesti sinne.

Leffassa mua ärsyttää eniten se, kun ihmiset syö jotain todella äänekästä. Pussin voi avata ennen jännää kohtaa ja voi hetken miettiä onko se kruntsikkain snäksi se paras muualle kuin kotisohvalle. Sitten nää kuulusat juontenselittäjät, yhdeksi naamastaan sulautuneet kaksikot ja tuolia rynkyttävät ihmiset ovat kamalimpia. Siksi kannattaa valita aika, jolloin tietää ettei leffassa ole ruuhkaa.
Connor Dane
Korpinkynsi
Connor Dane

Viestien lukumäärä : 75

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 EmptyLa Heinä 28, 2012 4:12 pm

Tuli tuosta How Harry Potter should have ended-parodiasta mieleen, että eikö ajankääntäjä ole aika turha kapine?

Kun mennyttä on tietenkin mahdotonta muuttaa millään tavalla, koska jos se mennyt ei olisi tapahtunut juuri niinkuin tapahtui, henkilö ei olisi ajankääntäjän kanssa haluamassa muuttaa sitä. Kolmoskirjassa ei oikeesti tapahtunut mitään uutta vaan tietyt jutut tapahtui alunperinkin tietyllä tavalla, koska Harry ja Hermione käytti ajankääntäjää. Siis koska Rowling päätti alunalkajaankin että ajankääntäjiä on olemassa ja kirjoitti tapahtumat ajankääntö mielessään. Näin ollen ajankääntäjiä tulee käytetyksi vain kun aikamatkaaja ei tiedä miten mennyt tarkalleen tapahtui, muodostuen tahattomasti osaksi siinä mitä tapahtui.
Näin syntyy kyllä kiehtova tarina, mutta loppupeleissä tuo kapine on turha.
Ei sillä sen puoleen haittaakaan voisi tehdä, koska on käytännössä mahdotonta kävellä näyttämään itsensä itselleen ja aiheuttaa itselleen järkytyksen, koska muutoin se olisi tapahtunut jo ennen kuin päätit käyttää ajankääntäjää. Viitaus, mennyttä on mahdotonta muuttaa millään tavalla.
Missä lieneekin syy miksi aiakmatkustus todennäkösiimmin ei tule koskaan olemaan mahdollista oikeassa elämässä. Very Happy

Sitä siis kuitenki vaan pohdin että miksi taikayhteiskunta on edes jättänyt moisen keksinnön käyttöön? Kai nyt '90-lukuun mennessä on jo huomattu ettei siitä ole mitään varsinaista hyötyä?

Mä en nimittäin ole kovin vakuuttunut siitä että Hermionen sen opiskelussa käyttämisessä on kovin paljon logiikkaa. Koska, vaikka Hermione ei siinä yrittänyt varsinaisesti muuttaa mitään tapahtunutta vaan tehdä jotain erillistä lisää menneisyydessä...Yhdet aivot keräsi massiivisesti tietoa kahdesta tai useammasta täysin eri paikasta ja aiheesta samanaikaisesti. Nähdäkseni sen pitäisi olla jos ei mahdotonta niin ainakin todella hedelmätöntä - ellei ajankääntäjä sitten ajan kääntämisen lisäksi myös vääristä aikaavaruutta jollain tavalla joka vaikuttaa vain sihen aikamatkaajaan? Tai sitte Hermionella on jotkut superlajin aivot jotka kykenevät rekisteröimään ja käsittelemään julmetun määrän tietoa kerralla monesta eri aiheesta ja hyödyntää kaiken sen tiedon ongelmitta.
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

Viestien lukumäärä : 377

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 EmptyMa Heinä 30, 2012 4:41 am

Ihan pikkusen ukkosti viime yönä! Tai no ukkosti niin paljon et muakin melkein pelotti, vaikka yleensä tykkään ukkosesta. Menin vähän liian myöhään nukkumaan ja sit heräilin vielä siihen ukkoseen yöllä, et tulee varmaan mielenkiintoinen työpäivä...

Niin ja eihän ajankääntäjät ole ihan yleisessä käytössä, vaan nehän oli kaikki siellä ministeriön salaperäisyyksien osastolla? (Enempää en viitsi tässä vireystilassa kommentoida yhtään mihinkään :D)
Shawn Gabriel Scott
Taikaministeriö/Kilta
Shawn Gabriel Scott

Viestien lukumäärä : 505

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 EmptyMa Heinä 30, 2012 4:11 pm

Lainaus :
Ihan pikkusen ukkosti viime yönä! Tai no ukkosti niin paljon et muakin melkein pelotti, vaikka yleensä tykkään ukkosesta.

Ah! Mä oon ihan varma et Loki ärsytti Thoria koko viime yön ja siks ukkosti sillai<3 (Ketkä tietää Thorin&Lokin? :'D). Ja oon ihan varma et Ninji on lukittautunu johkuu kellarii tän samaisen syyn takia ku en oo siitä mitää kuullu. Very Happy

Btw. Me oltii MV:n kans Valkeakoskel kattoos Michael Monroeta lauantain! :'D MV-raukka oli niin newbie et oww<3 (Pakko oli hehkuttaa, moi MV ;D). Ihan sairas tapahtuma kyl! Ihan sikana mummoi istuus lavan ees penkeil et ihan pelotti. Onneks ne penkit lähti sielt ennen KATRI HELENAA<333 my new love.
Fairfax Avery
Kuolonsyöjä
Fairfax Avery

Viestien lukumäärä : 106

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 EmptyMa Heinä 30, 2012 9:16 pm

Shawn Gabriel Scott kirjoitti:

Btw. Me oltii MV:n kans Valkeakoskel kattoos Michael Monroeta lauantain! :'D MV-raukka oli niin newbie et oww<3 (Pakko oli hehkuttaa, moi MV ;D). Ihan sairas tapahtuma kyl! Ihan sikana mummoi istuus lavan ees penkeil et ihan pelotti. Onneks ne penkit lähti sielt ennen KATRI HELENAA<333 my new love.

newbie!? minkä suhteen? xD
Ainaki Monroen bändinjäsenten osalta, sen tunnustan x)

Voi hitsi, mulla jäi se Katri Helena näkemättä :'/
Shawn Gabriel Scott
Taikaministeriö/Kilta
Shawn Gabriel Scott

Viestien lukumäärä : 505

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 EmptyTi Heinä 31, 2012 7:38 am

No sitäkin Very Happy Mut olit tosissas tai et, "Se koski mun kättä kaheksan kertaa ja nous mun etee siihe kaiteelle ottaen tukee mun kädest<3" : DD Been there, done that! Mut olit söpö. xD
Fairfax Avery
Kuolonsyöjä
Fairfax Avery

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 EmptyTi Heinä 31, 2012 7:30 pm

Shawn Gabriel Scott kirjoitti:
No sitäkin Very Happy Mut olit tosissas tai et, "Se koski mun kättä kaheksan kertaa ja nous mun etee siihe kaiteelle ottaen tukee mun kädest<3" : DD Been there, done that! Mut olit söpö. xD

No en mä ny oikeesti nii kuset housus ollu x'D Olin humalassa ja jälkeenpäin lähinnä huumorilla...Tosin en oo kyll koskaa enne koskenu julkkista, sen myönnän xD
Enkä nähny niin läheltä... Hitsi ku unohin tsekata sen möllösilmät siitä lähietäisyydeltä o_o
DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 EmptyTi Heinä 31, 2012 7:31 pm

Oon sanaton. :'D
Fairfax Avery
Kuolonsyöjä
Fairfax Avery

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 EmptyTi Heinä 31, 2012 7:37 pm

DrRockter kirjoitti:
Oon sanaton. :'D

WAU! Tää onki varmaa ensimmäinen tapaus laatuaan! Rockter on sanaton! O_O
xD
DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 EmptyTi Heinä 31, 2012 7:38 pm

No ne möllösilmät jäädyttää kyl aika täydellisest, voin kertoo! ;D Ja sanattomuus.. No se vahvistaa säännön! Kerta sitä pitää sanattomaks jäädä. xD
DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 EmptyTo Elo 09, 2012 3:13 am

Heippa kakkiaiseni! Tulin vaan sanomaan etta terveisia Jenkkilasta! Mulla on hetken hengahdystauko ja olen melkein yksin talossa joten paatin tulla moikkaamaan teita! Hohoho! Taalla on torkeen kuuma ja paahdun. Saatan olla rusina kun tulen takaisin Suomeen. Mutta taalla on aivan ihanaa! Ihmiset on ihan sairaan mukavia ja avuliaita jos vaan tajuaa kysya, mita me suomalaiset emme siis tajua ennen kuin on pakko (nimimerkilla kaytettiin mun kamppiksen kanssa 45 minuutin bussimatkaan 5 tuntia ekana paivana hohoho).

Mitahan muuta.. No ei kai muuta. Tahan hataan. Huomenna mennaan aamulla Pacific Oceanin rannalle loikoilemaan ja sen jalkeen kouluun iltapaivalla. Wohoo! Taalla on muuten ihan sairaasti japanilaisia. Koulussa siis. Jouduin tanaan japanilaisvyohykkeelle kun eka juttelin parin kanssa enkuks ja sitten siihen anki miljoona muutakin ja ne alko puhuu japanii ja olin sit siina valissa sillai @... jaiks.. o.o''"

Mutta nyt jatskii! Heippa!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 EmptyLa Elo 11, 2012 12:53 pm

En tiedä onko ketään muuta ärsyttäny tuo [Only admins are allowed to see this image], mutta eipä ärsytä enää :,D nyt voimme kaikki ihailla noita uusienkin hahmojen kuvia o/
Leon Elroy
Taikaministeriö/Kilta
Leon Elroy

Viestien lukumäärä : 183

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 EmptySu Elo 26, 2012 9:49 am

Jestas... Tunnen karseeta syyllisyyttä ku en oo ehtiny tänne vastaileen ku oon pistäny ropekaverin kans pystyyn uutta ropea ja sit koittanu asettua sinne taloksi... Mutta toivon mukaan voisin nyt koittaa ryhtyy aktiivisemmaks täälläki x)

Randa Mohandosh
Puuskupuh
Randa Mohandosh

Viestien lukumäärä : 105

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 EmptySu Elo 26, 2012 6:07 pm

Huhhuh, sitä on tänää saanu olla sydän syrjällää. Siskonpojalla oli aivokalvontulehdus epäily, mutta onneksi lääkäri totesi sen olevan migreeni ja sai poika lääkkeet siihe. Siksihä se oli kamalaa oottaa tulosta, ku ikää pojalla vasta 6-vuotta, vasta aloitti eskarin. Huh helpotusta! cheers
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 30 Empty

Höpötysloota
Takaisin alkuun 
Sivu 30 / 39Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 34 ... 39  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: