|
| Höpötysloota | |
|
+37Nithe M. Hawthorne Wallace Mayorette Giana Mayorette Reynardine Welz Matthew Peacock Connor Dane Lucius Malfoy Severus Kalkaros Josh Peacock Hermione Granger Bellatrix Lestrange Randa Mohandosh Morgana Peacock Aaron Gray Shawn Gabriel Scott Samantha Slayer Albus Dumbledore Jacob King Harry Potter Fairfax Avery Indico Zolnerowitch Ninji Remy Gallow Pius Thicknesse Chaos Denbright Rodolphus Lestrange Lordi Voldemort Remus J. Lupin Stephen Hunter King Leticia Mayer Barty Crouch Jr. Leon Elroy Rabastan Lestrange Will McDonnell Neville Longbottom Theodore Nott Jr. DrRockter 41 posters | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Stephen Hunter King Korpinkynsi/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 05.03.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Kesä 02, 2012 12:50 pm | |
| - Bellatrix Lestrange kirjoitti:
- Mutta ajattelin tällein kysästä että olisko joku halukas pelaamaan Bellan tai Luciuksen kanssa?
Mua on aina kiehtonut ajatus Bellatrixin ja Juniorin suhteesta jos Juniori olisi päässyt paikoon Pikarin lopussa. Tarkoitan siis ammattisuhdetta kuolonsyöjinä. Tämän pelin maailmassahan se pääsi pakoon, niin että otetaanko selvää? Minä kuvittelisin niiden kollegasuhteen olevan perustavanlaatuisesti Pikarin jälkeen aika kilpailuhenkistä. Juniorihan on Pikarin aikaan vähintään yhtä fanaattinen kuolonsyöjä kuin Bella, ja kuvittelee olevansa ja aina olleensa kaikkein uskollisin. Mutta koska "oikeudenkäynti" ja Azkaban-aika tietysti kertoo hieman toista tarinaa ja Bellalla luultavimmin ei ole niistä ajoista niin vääristynyt muistikuva kuin Juniorilla, ja kun tähän kuvioon lisätään se että Juniori sai kunnian ola avainhenkilö isännän nerokkaassa juonessa sekä auttaa isännän takaisin kehoonsa, ei Bella välttämättä myöskään ole Juniorin suurimpia faneja. Tämä on siis vain minun analyysini oman mielikuvani pohjalta. Kiinnostaisiko sua kehitellä Bellan ja Juniorin välejä pelien muodossa? Tietty vois olla helpompaa jos se Longbottomien kidutus olisi pelattu. Mutta voitashan me sopia miten se Juniorin puolelta yleisesti ottaen menee ja viitata siihen tarpeen tullen vain pintapuolisesti eli ilman yksityiskohtia, ja kyseessä kumminki ois vaan Juniorin ja Bellan näkökulma ko. iltaan. | |
| | | Bellatrix Lestrange Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 126 Join date : 09.04.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Kesä 02, 2012 1:15 pm | |
| Joo, kyllä muuten kiehtoo! Mulla alkaa tosin peli varmaankin MV:n kanssa mutta mulla on 2 viikon kesäloma ennen töihin paluuta jotenka kyllä mulla aikaa riittänee kahteen peliin. Mut Bella saattaa tosin myös ajatella että olis itse ollu avainhenkilö ellei olis lusinu Azkabanissa, ja se meni sinne mielummin kun olis kieltänyt Herransa! XD (Tosin se tuskin olis suostunut esittämään auroria, se ois halunnu olla toises roolis ) Mutta joo, mulla olis muutamankin idea. Idea numero 1: Joko peli jossa Bella ja Juniori pakenee auroreita kidutettuaan Longbottomeita (esim Rabastan ja Rodolphus olis lähtenyt eri suuntiin ja Juniori vaan ''eksynyt'' Bellan mukaan). Idea numero 2: Peli sijoittuis johonkin vuoden 1996 tammikuun jälkeen koska Bella pääsee Azkabanista pois vasta tammikuussa 1996. Mun itseni mielestä toi idea numero 1 varmaan kiehtois enemmän, siitä sais enemmän sellasta roolipeliä aikaiseksi, tosta ideasta II sais aikaseks vaan lähinnä väittelyä että kumpi on parempi ja uskollisempi kannattaja ja kumpaan Voldemort luottaa enemmä ja kummasta se tykkää enemmä. | |
| | | Barty Crouch Jr. Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 88 Join date : 30.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Kesä 02, 2012 1:28 pm | |
| Jatketaan tästä yksityisviestillä ku tää on Höpötysloota ja Pelisuunnittelu-alueelle ei kannata vain kahdenksekisten pelien suhteen siirtyä. Eli laitan sulle kohtapuoliin yksäriä. ^^ | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Kesä 02, 2012 6:46 pm | |
| Äää! Tulin vaan sanomaan että tänään tuli telkusta Disneyn Tarzan :DD Nostalgiaaaaaa ~ |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Kesä 04, 2012 12:58 pm | |
| ^ Ehkä mun pitää sittenkin mennä ostamaan se uus televisio. Missaan kaikki hyvät ohjelmat ja alkaa olee vierotus oireita kun ei pääse pelaamaan konsoleilla.. tietenki just nyt kun televisio hajos niin haluan pelata jotain. Ehkä mä tällä viikolla raahaan itteni jonnekkin ostoksille ja tuhlaan rahojani.
Mä en tajua miksi mä raahaan töistä noita rehuja mukanani! Mulla ei oo ees parveketta minne niitä laittaa ja toisekseen.. ne kuolee viikossa mun hoidossani. En mä muista kastella kotona mitään kasveja :,D |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Kesä 04, 2012 2:10 pm | |
| ^ Jos sulla kerran on konsolit niin silloinhan se telkka on melkein 'pakollinen' ostos :'D muahah. Tai ainakin mulla oli aluksi ihan hirmuista kun muutin ja telkkaa ei oltu saatu vielä laitettua paikoilleen 8(
Oivoi mie haluaisin jostain jotain ihania kukkia ja kasveja ja vaikka mitä. Ne sopisi niin hyvin siihen meidän parvekkeelle! Joskus vielä teen ihanan parvekepuutarhan tai jotain sinne päin <3 |
| | | Chaos Denbright Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 377 Join date : 22.08.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Kesä 04, 2012 3:38 pm | |
| Mun käsissä ei koskaan pysy mitkään kasvit elossa. Olisi kyllä kiva pitää kaikkia huonekasveja, mutta ei siitä koskaan tule mitään. :D
Tänään oli ensimmäinen työpäivä, huh! Oli aika informaatiopitoinen 8 tuntia, mutta ehkä elokuussa sitten jo tiedän jostain jotain... :D Toivottavasti ainakin. Onneksi työkaverit ja pomot vaikuttaa kivoilta. :) | |
| | | Albus Dumbledore Rehtori/Kilta
Viestien lukumäärä : 135 Join date : 16.02.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Kesä 04, 2012 4:22 pm | |
| No, itselläni on vähän sama homma... Jos onnistun tappamaan jo kaktuksenkin, niin en edes uskalla mistään vaativammasta kasvista haaveillakaan. :P
mutta eipä sillä, kyllä minäkin niitä kasveja haluaisin. Meillä on vain nuo kissat, jotka eivät todellakaan antaisi niiden olla rauhassa, vaan hetken päästä olisi kasvi syöty ja multapurkki kaivettu pitkin permantoa. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Kesä 04, 2012 8:43 pm | |
| Hei Pinch mtä työtä pääsit tekemään? Vaikuttaa että olet ihan perusinnostunut siitä hommasta. Voi eih mie niin haluaisin oman pienen kukkalaatikon mihin voisin pistää kasvamaan kaikkea ihanaa <3 |
| | | Chaos Denbright Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 377 Join date : 22.08.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Kesä 05, 2012 5:21 pm | |
| Olen matkailuneuvojana Rauman kaupungilla. :) Ja kyllä se ihan kivalta vaikuttaa, lähinnä asiakaspalveluahan se on. Olen ihan pihalla siellä kyllä! :D En tiedä yhtään mistään mitään ja täytyisi osata neuvoa muita. Onneksi on Google! :D | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Kesä 05, 2012 8:53 pm | |
| Heha tuttu tunne! Jos et tiedä, mene Googleen. Kuukkeli on kaveri \o/ Ja asiakaspalvelu on ainakin miun mielestä ihan mukavaa. |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Kesä 06, 2012 6:06 pm | |
| Nyt on sitten telkkari .____. tuli hankittua vähän isompi mitä oli tarkotus. Kaupassa se näytti vielä melko keskikokoiselta, mutta täällä mun pienessä kämpässäni se on.. no iso. No mutta ainakin näkee nyt pelata 8DD.. kissakin oli ihan ihmeissään. Huomenna kun tulen töistä se on varmaan kaatanut ton. |
| | | DrRockter Admin
Viestien lukumäärä : 436 Join date : 03.01.2011 Ikä : 34 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Kesä 10, 2012 2:17 pm | |
| Olen elossa!!! STILL ALIVE!! Nopea pakkohehkutus kopioituna suoraan Facesta kun en jaksa nyt kirjottaa kaikkee uudestaa ku pitää laittaa kuvii koneelle, mut: Tämä on tilapäivitys Mötleyn ja Makkosten jälkeisessä koomassa. Nyt on saatu verta niskaan, kadotettu kännykkä (älkää soittako mulle), juostu kaks kertaa tuhatta ja sataa lavan eteen. Istuttu jäätävässä suomen suvissa joku.. pari ikuisuutta. Kärsitty paskasta musasta, paikattu siitä saatuja haavoja ihan vitun räjähtävällä rakkaudella. Kiljuttu kolme tuntia "DREEGEEEN, KOM HIIIT!!"(kiitos ruotsin opet opeista ), rynnitty luvattomasti bäkkärille ja syöty ensimmäinen lämmin ateria viiteen päivään. Voin sanoa rehellisesti että ihan jees. Kiitti kaikille asianosaisille (paitsi Dregenille joka ei kuullu meit >8( ). Ihihihihiii.. Joo hengitän. Tulin vaa ilmottaa et oon elossa Saatan ehkä kyetä illal vastailee peleihi jos nyt on jotaa vastattavaa! ps. Finnkino ilmotti et mun puhelin on ehkä löytynyt.<3 | |
| | | Stephen Hunter King Korpinkynsi/Ihmissusi
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Kesä 10, 2012 2:39 pm | |
| Hitchcockin linnut alkavat parveilla mun rakkaaseen kotikaupunkiini. ;D Eilen mua ahdisteli yksi lokki, tänään niitä oli kaksi kerralla. Ja tarkoitan nyt, että kun mulla ei ollut edes mitään ruokaa vaan vain avaamaton sixpack kokista, ja silti ne lensi koko ajan läheltä yli, toinen lopulta kirjaimellisesti pyyhkäisi mun hiuksiani. Toki tiedän että lokeilla on tapana tehdä tuollaista ja käyvät äärimmäisen harvoin ihmisen päälle, mutta se on silti saakelin kammottavaa tuollainen sentin päästä tai hiuksia pyyhkein syöksyily kun ne ei ole ihan niitä pienimpiä tirppoja ja kirkuvat ei-niin-miellyttävästi......Ja ei se Hitchcockin elokuvan näkeminen jo lapsena (ja pari kertaa aikuisena) ainakaan auta asiaa. | |
| | | DrRockter Admin
Viestien lukumäärä : 436 Join date : 03.01.2011 Ikä : 34 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Kesä 10, 2012 2:41 pm | |
| Voin kertoo et Mötley Crüehen jonottaessa lokit oli ihan hirveitä! Ne paitsi vei ihmisten sapuskaa.. Ne pasko päälle!! Meidän porukast pari tyyppii sai paskaa osakseen, mä onneks säästyin. xD Mut sit viritettiin meidän päälle sellanen jätesäkki jonka alla sit kyyhötettii.. | |
| | | Neville Longbottom Rohkelikko
Viestien lukumäärä : 217 Join date : 05.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Kesä 13, 2012 4:33 pm | |
| Mulla ei selvästikään ole mitään synnynnäisiä lahjoja toimistotyöhön, kun kädet on ihan täynnä paperihaavoja! Nyt alkoi mun viikonloppu, joten ehdin ja jaksan vastailla peleihinkin, jos joku on vastauksia odotellut. :)
Nibs, lokit hyökkäilee noin yleensä silloin kun niillä on pesä lähellä. Lokit ei varsinaisesti hyökkää kimppuun, mutta tiirat on sitten vähän aggressiivisempia. Ne voi oikeasti tulla nokkimaan ja ne tähtää silmiin... Eli kannattaa pysytellä vähän varovaisena niiden suhteen. :D | |
| | | Shawn Gabriel Scott Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 505 Join date : 12.12.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Kesä 15, 2012 7:47 pm | |
| Tääl on hirvee hälinä ollu koko päivän ja kukaa oo sanonu mitää tänne! Mitä äijät? | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Kesä 15, 2012 7:50 pm | |
| No onneks mulla on yleensä pääsäsni lippalakki ja silmälasit, niin että tiiroilla olis haastetta hyökkäyksissään. ^^ Mutta taas kihisen rakkauspuuskassa tätä roolipeliä kohtaan! Mä toivon että tää olis pystyssä ja aktiivinen montakymmentä vuotta. Mä en ainakaan lähde täältä niin kauan ku mussa henki pihisee tai niin kauan kun tätä vaan halutaan pitää pystyssä, ja jos tää joskus lakkautetaan niin otan tavaksi muistaa tätä peliä jotenkin ficcipuolella joka vuosipäivänä. Tää on kumminki mun kaikkien aikojen rakkaimman oc-hahmoni synnyinkoti ja inspiroivin HP-roolipeli jossa oon ikinä ollut mukana. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Kesä 15, 2012 7:53 pm | |
| .. Eh, kiitti Mä oon ny ihan hämmentyny jo ku kaks eri tyyppii on tänää vaa kehunu Seiskaa ja sen ideaa. Hämmentävää. Mut kiitti! *miksei tääl oo sellast punastuvaa hymiöö* EDIT: Ja niiin.. Piti sanoa että tämä rope ei kaadu ihan heti! Kotisivuista maksoin just taas pienen omaisuuden että pysytään ainakin se vuosi taas pystyssä! ;D | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Kesä 15, 2012 8:25 pm | |
| Noo mä nyt en oo kovin vanha hyyppä täällä roolipelaamassa mut silti tässä (mitä nyt oon pari, kolme kuukaut tääl ollu?) niin jääny jo koukkuun tänne! En oo oikeestaan ennen tätä roolipelannu missään Harry Potterin aiheisessa roolipelissä, ja vaikka nyt muistelenki niitä vanhoja foorumirooliepelejä joissa oon madellu nii kaua et olin jo homesieni niin en mäkään täältä kyllä lähde ennen tän kaatumista (ja toivottavasti se hetki ei koita ihan pian!) Tälleen vaan kun tuli nyt aiheeks, mulla on periaatteessa samat syyt kun Nibsillä, Bellatrix vetää puoleensa! Roxu, kuka EI kehuis? Tai no siis ne roolipelit joissa oon ollu niin sinne on otettu tietty ''aika'' mihin roolipeli sijoittuu = ne hahmot jotka sillon on kuolleita, niin ne on, ja täällä on taas aikajana eli vaikka sarjan päättyessä ukkeli olis jo kuollut niin sillä voi silti pelata. Mut mites mun päivä, nii... kurkku niin kipee et oon pelkästään tän päivän aikana vetäny niin paljon kurkkupastillei et oksennan koht kaike pihalle et mites tässä nyt päivä meneekään. XD Edit: Hyvin näyttää Seiska ainakin heräävän eloon, tänää kyl kun katellu niin noit roolipeliviestei satelee jatkuvasti vähän kaikkiin topicceihin. | |
| | | Albus Dumbledore Rehtori/Kilta
Viestien lukumäärä : 135 Join date : 16.02.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Kesä 15, 2012 8:43 pm | |
| Kyllä vaan, yksi omistakin suosikki ropeista missä olen ollut. :) Jotenkin Seiskan yhteishenki on vain niin hyvä ja pelit muutenkin tasokkaita. Mine tykkään :P
Me ollaan muuttamassa isompaan asuntoon 1.7 :) kovasti ollut tohinaa ja hulinaa siis, mutta silti... kyllä mä vaan odotan tota muuttoa ja vauvanhuonetta :P! Vastaukset itselläni voi siis hieman kestää, mutta mutta, saatte luvan potkia mua persuuksille jos vastaukseni kestävät liian pitkään. Yritän parhaani mukaan vastailla aina sitä mukaan kun istahdan koneelle ja aikaa on. :) | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Kesä 15, 2012 9:00 pm | |
| Pöäääh voi teitä! Saatte mut onnest soikeeks ku tykkäätte täst Ja believe me! Tää ei oo menos ihan heti nurin, joten ei pelkoa siitä! psst.. hipsikääs ilmoittaa ittestänne tonne miittitopiciin! Ja Heta onnea uuteen kotiin! Muuttaminen on kivaa! Ja mullahan ei sun kaa pelei nyt ookkaa kesken, mut uskoisin et sulla on ihan pätevä syy viettää välil hiljaiseloo! ;D | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Kesä 19, 2012 9:47 pm | |
| Availlaas nyt keskustelua tännekkin. Ja onnee Heta, muuttaminen on ihan hauskaa, vastan sitten kun tavarat on järjestykses ja niin pois päin uudes asunnos! Mutta joo, Bellatrixille pitäis samalla ettiä seuraa, toki olis toi seurantahaunki topicci mutta en viitti spämmää sinne viestejä. Jotenka jos Bellatrixille vaan löytyis jotain seuraa, niin ilmotella saa. Olis se sitten tappelua, minkälaista joku nyt vaan keksii! | |
| | | Randa Mohandosh Puuskupuh
Viestien lukumäärä : 105 Join date : 27.03.2012 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Kesä 20, 2012 11:16 am | |
| määki huolin hahmoille peliseuraa Tuli vaa mieleen. Toissayö tuli unettomana valvoa ja nyt o vähä univelkaa, pitääs huomenna mennä labrakokeisiin ja sit kaupungille sen jälkee asioille. ei kyllä inspais ajatus.. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Kesä 25, 2012 3:02 am | |
| Huh, ei pitäis tutustua Pottermoreen keskellä yötä. Ei sitte tullu nukuttua tänä yönä yhtään. Jaksoin siis vihdoin kaivaa esiin sen tunnukseni ja tilasin uuden salasanan. Tuskin maltan odottaa suosikkikirjojeni lisäystä tuonne. =P
Kivaa tietoa taikasauvoista. Sain vihdoin visioitua Hunterille oikesti sopivan sauvan niiden pohjalta. Alunperin heitin vaan päästäni mitä ekana mieleen tuli ilman vähäistäkään tietoa mistään. Nyt Hunterin sauva on kanukkapuuta yksisarvisen jouhella ja ei kovin taipuisa. ;D Iskin kuvankin tuonn Kysymyksiä hahmoille-ketjun vastaukseen. Täytyy visioida vielä muillekin hahmoilleni. En tiä jaksanko lisätä sauvatietoa hahmojeni kuvauksiin asti, kun ei se ole niin mahdottoman olennaista.
Musta tuli Rohkelikko. Googletin Korpinkynnen tervetulopuheen ja naureskelin vähän väliä. Ihana tupa kuten jo tiesinkin, mutta lisäksi totesin että Hunter on täytynyt lajittua sinne varsin nopeasti. Vaikkei se ihan niin himo-oppija/kunnianhimoinen saati outolintu olekaan kuin annetut esimerkit, mutta nähdäkseni kuitenkin sen verta vahvoina korpinkynsien joitakin arvoja ja luonnetta että muut tuvat on jääneet enemmän tai vähemmän varjoon.
Pottermore rules! <3
Viimeinen muokkaaja, Stephen Hunter King pvm Ti Joulu 11, 2012 9:57 pm, muokattu 1 kertaa | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Höpötysloota | |
| |
| | | | Höpötysloota | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |