Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Höpötysloota

Siirry alas 
+37
Nithe M. Hawthorne
Wallace Mayorette
Giana Mayorette
Reynardine Welz
Matthew Peacock
Connor Dane
Lucius Malfoy
Severus Kalkaros
Josh Peacock
Hermione Granger
Bellatrix Lestrange
Randa Mohandosh
Morgana Peacock
Aaron Gray
Shawn Gabriel Scott
Samantha Slayer
Albus Dumbledore
Jacob King
Harry Potter
Fairfax Avery
Indico Zolnerowitch
Ninji
Remy Gallow
Pius Thicknesse
Chaos Denbright
Rodolphus Lestrange
Lordi Voldemort
Remus J. Lupin
Stephen Hunter King
Leticia Mayer
Barty Crouch Jr.
Leon Elroy
Rabastan Lestrange
Will McDonnell
Neville Longbottom
Theodore Nott Jr.
DrRockter
41 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 33 ... 39  Seuraava
KirjoittajaViesti
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

Viestien lukumäärä : 411

Höpötysloota - Sivu 28 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 EmptyTo Toukokuu 17, 2012 4:15 pm

Wilma on ihku pikku pallero. <3

Mutta Hopeanuoli on ärsyttävä ylimunch, epärealistinen macho-hahmo. Älkää käsittäkö väärin, pidän kovasti Hopeanuoli -tv-sarjasta koska sen karhut ovat upeasti piirrettyjä ja se on yleiskattavasti naurettvalla tavalla hulvaton sarja yliampuvan dramatiikkansa, joidenkin hahmojen puhetyylin ja epärealisisuutensa takia. Mutta yksilöllisenä hahmona Hopeanuoli sen enempää kuin mikään muukaan ko. sarjan hahmoista, ei todellakaan kolahda.

Jos mä koskaan saan elämäni sille mallille että voin ottaa koiran, otan todennäköisesti Jackrusselin terrierin tai kultaisennoutajan. Tai sekarotuisen jossa on paljon jompaa kumpaa eli näyttää jommalta kummalta ja omaa sen luonteenpiirteitä.

Hermione Granger kirjoitti:
Muistatteko te usein unenne? Ovatko ne värillisiä vai mustavalkoisia?

Unikeskustelua! Jee!

Useimmiten muistan uneni. Pyyhkisin mielelläni mielestäni muutaman superpainostaan tai karmivan painajaisen jotka sen sijaan muistan selkeämmin kuin kivat unet, jopa yli vuosikymmenen takaa. On myös jollain tavalla karmivaa, kun näkee ehkä tismalleen saman unen vuosikausia ensimmäisen tai edelliskerran jälkeen. Varsinkin jos se uni on painajainen tai muuten painostavan tunnelman omaava. Tosin, ehkä suosikeimpia uniani ovat sellaiset jotka ovat kivan unen ja painajaisen välimuoto. Johtunee rakkaudestani kauhutarinoihin -ja elokuviin - jotka muuten aiheuttavat minulle hyvin harvoin painajaisia vaikka katsoisin niitä myöhäänkin. Elokuvan / tarinan täytyy olla puhtaasti ahdistava jotta se tulisi uniini painajaisen muodossa.
No okei, kyl kaikkein kivoimpia unia on ne jossa mä olen joku nerokas vankikarkuri tai sitten etsivä. Kunnon toimintaa ja seikkailua! Very Happy Enneunetkin on kivoja, niitäkin on tullut pari nähtyä, tosin ihan arkipäiväisistä asioista. Mutta siis niin yksilöllisistä kuitenkin että uni oli selkeästi enneuni eikä menneisyyden kaiku.

Näen yllättävän harvoin unia aiheista joita ajattelen paljon tai jotka ovat iso osa elämääni. Siis unia jotka ovat nimenomaan ko. aiheesta eivätkä vain omaa jotain elementtiä siitä. Kaikkein hauskinta on kun edellisyönä kesken jäänyt uni jatkuu seuraavana yönä. Niin on käynyt mulla muutaman kerran. Kuten sitäkin että herään äkisti, ponkaisen istumaan ja tavoittelen epätoivoisesti jotain edessäni kunnes havahdun todellisuuteen. Se on tosi jännä tunne.

Puhun kuulema myös unissani ja jopa liikun jonkin verran pystyssä, joskaan en tietääkseni ihan kävele. Esim. joskus teini-iässä, meidän äiten mukaan mä istua kyyristelin pelokkaana sänkyni nurkassa ja huusin "sateenarjot pois! sateenvarjot pois!" Mä nukun yleensä kuin tukki enkä herää edes karmeaan ukkosmyrskyyn, mutta kerran pienenä, kun mun veljeni tuli laskeen rullaverhoa alas ja teki sen kuulema niin hiljaa kuin kykeni, mä kuulema karjaisin kovaan ääneen täysin unessa "oo ny saatana hiljaa!" Very Happy

Mun unet on aina ollu värillisiä. Useimmiten mä katson niitä niiden keskeltä, mutta joskus harvoin ulkopuolisena eli niin että näen itsenikin joko itsenäni tai jonakin toisena hahmona.

Rakastan unia. Pidän unipäiväkirjaa johon merkitsen kaikki mielenkiintoisimmat uneni jotka satun muistamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Randa Mohandosh
Puuskupuh
Randa Mohandosh

Viestien lukumäärä : 105

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 EmptyTo Toukokuu 17, 2012 6:59 pm

pitäs kai munki pitää unipäiväkirjaa, joskus tulee nimittäin nähtyä, niin pöljiä unia.
Kerran näin unta missä joku hirviö ajoi mua takaa ja välimatka pieneni, ajattelin vaa, että nyt sun on pakko avaa silmä ja nähä ´huone, ni se loppuu, unessa sitten (en tiä teinkö oikeestiki) mutta kummallaki kädellä väänsin silmäni auki ja sit ku suljin ni se hirviö oli poissa.

Sit kerran olin siskon kanssa yhessä unessa keskiaikaisessa linnassa, missä tyhjät haarniskaat jahtasi meitä takaa. sit tultii alakertaa ja sit semmosest keittiötilasta kuulu ilosta puheensorinaa.
Ne haarniskat vaa oli meiän lähellä. Sit mun sisko huus, nonii **** lähetää ylös. ja sit me livahettii seinän taa ja ne haarniskat meni halpaa ja juoksi ylös Very Happy

no lopus sit selvis, että ne haarniskat oli hyviä henkiä ja me johdatettii ne pahan pirun luo. ja sit hyvishaarniskaa antautu sen ruuaks, että se piru muuttu hyväks..

sit ikävämpi juttu [ei uni]

viis vuotta sit kadonnu kissa oli tullu kotiin.
Se löyty yhen sohvan alta kuolleena. Se oli siihen tullu viimesillä voimillaan kuolemaan.
Se tuli viimesillä voimillaan kotiin! Voi vitsi on ollu haikee ilta mulla.
(ei oo siis uni )
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

Viestien lukumäärä : 217

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 EmptyTo Toukokuu 17, 2012 7:07 pm

Olen jo kauan yrittänyt saada mun poikaystävää pitämään unipäiväkirjaa, kun se muistaa uniaan niin huonosti. Itse näen ihan sekopäisiä unia aina. :D Nyt ei kyllä tule yhtään mieleen, ja vaikka niitä yrittäisikin selittää niin ei niissä yleensä ole mitään järkeä. :D

Mua kiehtoo unissa kauheasti se, että näen unissa paikkoja, joissa en ikinä ole käynyt. Tai en ainakaan tunnistaa niitä miksikään paikoiksi, jotka olisi ollut jossain elokuvassa tai muualla.
Randa Mohandosh
Puuskupuh
Randa Mohandosh

Viestien lukumäärä : 105

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 EmptyTo Toukokuu 17, 2012 7:21 pm

tuli viel mielee se yks juttu ku näin yhtee aikaa unia mustavalkosista sotilasfarsseista, se oli semmonen kuukauden ajan ne mustavalkoset unet... ja YLEENSÄ nään värillisiä Very Happy
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 EmptyLa Toukokuu 19, 2012 7:24 pm

Vaihdan nyt vähän aihetta. Oltiin tänään katsomassa Dark Shadows! Ja se oli kyllä ihan hyvä. :) En näin äkkiä sen jälkeen pysty sanomaan mitään järjellistä kun olen ihan muissa maailmoissa, ehkä joskus myöhemmin. :D

Plus, video joka huvitti mua tänään aikaisemmin: click Siitä löytyy tuo press conference ihan kokonaisuudessaan jossain siinä related videos -palkissa, jos ette ole katsoneet niin on ihan katsomisen arvoinen!
Lucius Malfoy
Kuolonsyöjä
Lucius Malfoy

Viestien lukumäärä : 27

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 EmptyLa Toukokuu 19, 2012 7:36 pm

Elokuvista jejj!
Joo, muistan viellä joskus kaks tai kolme kuukautta sitten kun katottiin minä, toi seurustelukumppani ja muutama kaveri meillä Paranormal Activity 1, ja Paranormal Activity 2 ja siitä voi kuvitella, ettei tyttöystävä sit nukkunu pariin viikkoon oikee kunnolla. Smile
Aaron Gray
Pyhä Mungo
Aaron Gray

Viestien lukumäärä : 21

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 EmptyLa Toukokuu 19, 2012 7:39 pm

Hoo, mun ois tarkotus käyä kattoon se... kunha se tänne tuppukylään tulee x')

Toi video x'D Noh, ihmisiähän nekin vaan on... x')

Hei, huutelen nyt täsä ku en jaksa lähtä päivitteleen seuranhakutopsua ja koska varsinaisia ideoita itellä ei oo niin en ees tiiä ketä lähtis lähestyyn, mutta mua innostais tällä hetkellä tosissaa päästä korkkaan Aaron (ja jos oma hahmonne ei sitä parantajan apua kaipaa niin ainahan sitä voi muutakin kehitellä), joten jos aikaa/seuraa vailla niin täältä löytyis! 8D
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 EmptySu Toukokuu 20, 2012 4:24 pm

^ Mun hahmoista voisi jossain vaiheessa saada seuraa! Laitan yksityisviestiä (jos et ehdi ensin) jossain vaiheessa. :)

Olen tänään jumiutunut (taas) youtubeen, kun löysin sieltä Creating the World of Harry Potter -videoita. Kannattaa katsoa niitäkin jos on aikaa! Todella mielenkiintoisia juttuja elokuvien tekemisestä, kaikkea äänistä ja musiikista efekteihin.

//edit
Tänään olen myös yrittänyt epätoivoisesti oppia pyörittämään kynää näin...
Aaron Gray
Pyhä Mungo
Aaron Gray

Viestien lukumäärä : 21

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 EmptySu Toukokuu 20, 2012 7:08 pm

Juuh, eipä tuolla nyt sinällään kiire ole Very Happy

Oi, Sonata Arctican uusi 'soitinmasturbaatio' on kyll loistava ja soi päässä satavarmasti seuraavan viikon ajan! <3 xD

// Heh, jos ite opettelis pyörittelee kynää noin nii sitä kyll tekis koko aja 8D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 EmptyKe Toukokuu 23, 2012 10:54 am

Oon jo aika hyvä tossa kynän pyörittämisessä! :D Lomailun hyviä puolia on just tämä, että voi käyttää 2 päivää siihen, että opettelee pyörittämään kynää... Alakerran naapureita kyllä varmaan ärsyttää, kun se kynä on lentänyt lattialle aika monta kertaa. :D

Iskee ikäkriisi. Täytän huomenna 21, eli oon pian jo 30! Kamalaa.
DrRockter
Admin
DrRockter

Viestien lukumäärä : 436
Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 EmptySu Toukokuu 27, 2012 11:53 am

Vaaahh! Nelipäiväset zombi-kuvaukset vihdoin ohi! Aivan sairaan raskast mut samal aivan sairaaaaan siistii! Nyt väsyttää ihan sikana mut en anna itelleni lupaa käydä nukkuu ennen ku vast illalla tai muuten se on heihei unirytmi. Very Happy Eileen siis kuvauspäivä loppu kymmenelt illal ja tänää alko puol neljält aamul.. jeje! Mut hienoo oli!

Tästä voitte käydä katselemassa mun/meidän tekemiä maskeerauksia! Zombeja ja ruumiita! Jeje! Saa sanoa mitä mieltä on jos huvittaa.. Very Happy

Nyt jatkan jumittamist. (Jos on ylläpidollisii juttui niinku joillaa tais olla ni ottakaahan puheeks vaikka huomenna!)
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Fairfax Avery
Kuolonsyöjä
Fairfax Avery

Viestien lukumäärä : 106

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 EmptyTi Toukokuu 29, 2012 6:03 pm

Se ois niinku tampereella käynti eessä... aamuyöstä lähtee juna ja pari tuntii saa vielä ootella tampereen asemalla x'D
Tulee oleen mielenkiintonen yö x')
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 EmptyKe Toukokuu 30, 2012 6:40 pm

(Lasten) psykologiasta kiinnostuneille:

"Ohjelma jonka pian näet, on koottu aidoista Tri. Ken Magidin terapianauhoituksista, kliinisen psykologin joka erikoistuu hoitamaan karusti pahoinpideltyjä lapsia--lapsia jotka ovat traumatisoituneet elämänsä ensimmäisinä vuosina niin että eivät muodosta sidettä muihin ihmisiin. He ovat lapsia jotka eivät osaa rakastaa eivätkä ottaa vastaan rakkautta. Lapsia ilman omaatuntoa, jotka voivat satuttaa tai jopa tappaa ilman katumusta. Tämä video näyttää lapsen pahoinpitelyn tuhoisat vaikutukset. Se näyttää myös, että uhreja voidaan auttaa, Se on tarina 6,5-vuotiaasta tytöstä nimeltä Beth."
VAROITUS: Tuo ohjelma on verbaalisti todella graafinen varsinkin lapsen itsensä suusta, ja Bethin historia ja tuolloinen nykyhetki todella häiriintynyttä. Ja loppu ylipäätään on aika raastava, kun sille vihdoin oli kehittynyt omatunto. Ohjelma ei siis ehkä sovi herkimmille.
Child of Rage - The Documentary (englanninkielinen, 27 min)

Mainittakoon kevennykseksi, että kyseinen tyttö on parantunut merkittävästi. Vaikka todennäköisimmin käykin terapiassa koko elämänsä, hän on nykyään mieleltään suhteellisen terve aikuinen ja välittävä persoona, työskentelee hoitajana ja lastenpsykologina sekä pitää seminaareja joissa valistetaan tuosta kiintymyssuhdehäiriöstä. (Reactive Attachment Disorder.)
DrRockter
Admin
DrRockter

Viestien lukumäärä : 436
Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 EmptyPe Kesä 01, 2012 2:28 pm

Iiks! Pakko sanoo et katoin pari päivää sitten Gladiaattorin ja mun Will oli siinä! Tai no.. Will meikattu ja kikkarapäänä, mutta yhtä kaikki.. Very Happy Hyvin hämmentävää oli se kuinka se Joaquin Phoenixin hahmon ja Willin luonteet ja historia olivat aika samalla aaltopituudella O.o En ole siis nähnyt Gladiaattoria ennen tätä! Sillä Joaquinin hahmolla oli ihan samanlaiset isäongelmat kuin mun kultapojullani ja jotkut sen reploista olisi voinut tunkea suoraan Willin suuhun.. : DD Jännää!
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Albus Dumbledore
Rehtori/Kilta
Albus Dumbledore

Viestien lukumäärä : 135

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 EmptyPe Kesä 01, 2012 2:36 pm

Joaquinin on mahtava näyttelijä! Rakastuin kyseiseen näyttelijään nähtyäni Walk the Linen. Niin karismaattinen ja lumoava. :)

Mitäs viikonloppusuunnitelmia ihmmeisillä oikein on? :)
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

Viestien lukumäärä : 377

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 EmptyPe Kesä 01, 2012 2:57 pm

Olen joskus katsonut tuota Walk the Linea pätkittäin jossain kaverin luona. Pitäisi ehkä katsoa se ihan kokonaisuudessaan joskus. :D

Mulla on suunnitelmissa yhden yo-juhlat huomenna, mutta siinä se. Onkos täällä joku joka nyt pääsee ylioppilaaksi tai valmistuu? :) Jos on, niin onnea! :)

//edit
Innostuin tuosta haasteesta, se on hauska! Katsotaan, mitä saan aikaiseksi... :D
Fairfax Avery
Kuolonsyöjä
Fairfax Avery

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 EmptyPe Kesä 01, 2012 4:10 pm

Se taitaa ny olla nii et media-assarin paperit käsissä vaikkei siltä tunnukaan x'DD
Oli kyllä hiukka haikeeta...

... ja jos sitä menis vielä tänä iltana luokkakavereitten kans juhlistaan x')

Ylioppilaaksi sitten ens vuonna jos hyvin käy...

Ei hitsi mikä haaste! Toivottavasti ehdin osallistua siihen eikä porukat kehittele kesäkuulle liikaa tekemistä 8D
Ninji
Admin
Ninji

Viestien lukumäärä : 45

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 EmptyPe Kesä 01, 2012 6:09 pm

Onnea nyt sit MV o/

Mun viikonloppuuni taitaa taas vaihteeks kuulua pelkkää nukkumista. Melkein meinasin minäkin lähteä viihteelle, mutta tajuttuani, että kaikki valmistuneet on liikkeellä niin.. no.. antaa heille tilaa kun mä olen poissa Very Happy

Tuo valoisuus vaan häiritsee. Se on koko viikon häirinny mun nukkumistani. Että mä kaipaan talvea ja sitä, että valosaa on 2 tuntia päivässä.
Bellatrix Lestrange
Kuolonsyöjä
Bellatrix Lestrange

Viestien lukumäärä : 126

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 EmptyPe Kesä 01, 2012 6:36 pm

Joo Ninji, mä olen kanssa sellanen että en saa nukutuks millään jos on vähääkään valoa. Mun on aina pitäny heittää pimennysverhot sälekaihtimen ja tavallisten verhojen päälle kesäsin, päivisin ne on ylhäällä rullalla ja sit illalla vaan kiinni. Sit mun pitää aina kaikki puhelimen, tietokoneen näytön (virransäästötilan valo sammuttaa) ja kaikki maholliset muuten en saa nukutuks. Aina mun huoneen on pitäny olla ihan pilkkopimee niin ettei nää melkeen mitään vaik silmät ois aukiki. Very Happy
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 EmptyPe Kesä 01, 2012 7:02 pm

Ou jee! Ihana haaste. Ihan mun juttuni! 8D Ja koko kuukausi aikaa. Mikäli isnpis iskee, täältä pesee aika monta. Haluan siis tehdä muidenkin hahmoista. Jännää! Very Happy Taidan mennä heti suunnitteleen.
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 EmptyPe Kesä 01, 2012 7:07 pm

Voi ei, mikä teitä vaivaa! Valoisuus on ihanaa! Olen kevät- ja kesäihminen, en yhtään tykkää pimeästä ja nukkumisen suhteen mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa (paitsi vauvana kuulemma, otan sitä nyt takaisin). Mua inhottaa talven pimeys, kun en saa mitään tehtyä kun on niin pimeää ja väsyttää jatkuvasti. Kesällä voin olla koko päivän liikkeessä ja silti olla ihan pirteä lyhyilläkin yöunilla.

Niin ja onnea MV minultakin vielä! :)
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 EmptyPe Kesä 01, 2012 7:11 pm

On muuten ihan älyttömän kiva idea nuo haasteet! Puhuin tästä tänään DrRockterin kanssa ja sanoin siitä, miten hyvä idea se miun mielestä on. Tosin itte en varmaan vielä uskalla ottaa niihin osaa, hahah..

Olen yksi harvoista suomalaisista, jotka rakastaa sitä että kesäisin on valoisaa eikä pimeä tule kunnolla oikein missään vaiheessa. Ymmärrän tosin tuon miten valoisuus vaikeuttaa muiden nukkumista. Kun sitten taas itse nukun kesäisin yleensä paljon paremmin kuin talvisin.
Albus Dumbledore
Rehtori/Kilta
Albus Dumbledore

Viestien lukumäärä : 135

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 EmptyPe Kesä 01, 2012 8:56 pm

Minusta kesäiset aamuyöt ovat kaikista parhaimpia. Silloin on valoisaa ja jokseenkin, mutta silti vielä täysin rauhallista. Ne hetket, kun aurinko nousee ja saa taivaan näyttämään kauniilta, on kyllä täysin uskomatonta.
Itse kuulun niihin jotka vois nukkua vaikka betonilattialla kellon ympäri ja kääntäisivät silti vaan kylkeään vaikka pommi räjähtäisi korvan juuressa. Omistan erittäin hyvät unen lahjat :P vaikka nykyään masuasukki tykkäänkin aika ajoin niitä häiritä... Mutta, kesäisin saan itsekin parhaiten unta, johtunee varmaankin kesän tuomasta lämmöstä.

Noihin haasteisiin tykästyin itekin tänne liittyessäni. :) Seiska onkin ainoa paikka jossa muistan tällaisenkin lisäjutun nähneeni, mutta siitä huolimatta, noi haasteet on oiva tapa kerätä lisäinspistä jos kirjoittaminen tökkii. :P
Bellatrix Lestrange
Kuolonsyöjä
Bellatrix Lestrange

Viestien lukumäärä : 126

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 EmptyLa Kesä 02, 2012 11:31 am

Noo ihmisillä on erilaiset uni juttunsa, jotkut nukkuu vaikka auringon alla ja jotkut sitten saa nukkua säkkipimeessä et saa unta. Very Happy

Mutta ajattelin tällein kysästä että olisko joku halukas pelaamaan Bellan tai Luciuksen kanssa? Kummatki aika tyhjänpanttina, Lucius on muutamassaki roolipelissä mut ne nyt näyttää olevan aikalailla jäissä. Very Happy Eli aikaa herrasella olis ja miksei Bellallakaan, ei sillä ole ihmeempää tekemistä. Smile
Fairfax Avery
Kuolonsyöjä
Fairfax Avery

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 EmptyLa Kesä 02, 2012 12:14 pm

Kiitokset onnitteluista Smile
Kiitoksena voisin samalla koettaa tänään vastailla peleihin nyt, kun kesälomakin alkoi Very Happy

Bellatrix Lestrange kirjoitti:

Mutta ajattelin tällein kysästä että olisko joku halukas pelaamaan Bellan tai Luciuksen kanssa? Kummatki aika tyhjänpanttina, Lucius on muutamassaki roolipelissä mut ne nyt näyttää olevan aikalailla jäissä. Very Happy Eli aikaa herrasella olis ja miksei Bellallakaan, ei sillä ole ihmeempää tekemistä. Smile

Minun pojistani saa seuraa kyllä, ihan kenestä tahansa Smile
Pistä yksäriä tuleen jos kiinnostuit niin kassellaan Wink
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 28 Empty

Höpötysloota
Takaisin alkuun 
Sivu 28 / 39Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 33 ... 39  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: