|
| Höpötysloota | |
|
+37Nithe M. Hawthorne Wallace Mayorette Giana Mayorette Reynardine Welz Matthew Peacock Connor Dane Lucius Malfoy Severus Kalkaros Josh Peacock Hermione Granger Bellatrix Lestrange Randa Mohandosh Morgana Peacock Aaron Gray Shawn Gabriel Scott Samantha Slayer Albus Dumbledore Jacob King Harry Potter Fairfax Avery Indico Zolnerowitch Ninji Remy Gallow Pius Thicknesse Chaos Denbright Rodolphus Lestrange Lordi Voldemort Remus J. Lupin Stephen Hunter King Leticia Mayer Barty Crouch Jr. Leon Elroy Rabastan Lestrange Will McDonnell Neville Longbottom Theodore Nott Jr. DrRockter 41 posters | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Reynardine Welz Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 116 Join date : 15.11.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Joulu 27, 2012 8:29 pm | |
| Musta nuo Potter-leffat on ihan kivoja katsottavia, vaikka ei tietenkään kirjojen veroisia. :> En niitä tosin telkusta kato, kun on kotona melkein kaikki. Kun Nibs nyt puhu noista jännistä vuosista, ni alko kyllä tekee mieli itekin tehä oppilashahmo, joka kävis ne kaikki läpi. Ei vaan oo oikein ideaa.. Mut muille voin tarjota tuota Reyn lasta Harryn myöhempiä Tylypahkavuosia varten. Reyllä kun tuskin ois kiinnostusta ruveta mitään ipanaa kotona opettamaan oli koulu sitten kuinka vaarallinen tahansa. xD | |
| | | Wallace Mayorette Pyhä Mungo
Viestien lukumäärä : 64 Join date : 28.11.2012 Paikkakunta : Uleåborg
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Tammi 04, 2013 10:52 am | |
| Tammikuun haaste, on mun mielestä toosi kiva Miten vuosi on muilla lähteny käyntiin? Itellä ollu vähä väsymystä. | |
| | | Ninji Admin
Viestien lukumäärä : 45 Join date : 14.06.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Tammi 10, 2013 4:43 am | |
| Parasta tässä alkuvuodesta on aina noi kaikki gaalat/awardsit ja ties mitkä muut palkintojen jako systeemit. Rakastan seurata niitä ja kiljua kotona yksinäni ku ketään ja mikään mitä mä äänestin ei voitakkaan ja seota sitten täysin kun joku voittaakin. Tänäänkin oli pakkoa kiskoa ittensä ylös tossa.. kolmen aikaan aamuyöstä kun sieltä tuli People's choice awards ja oon varma että naapurit ilmestyy pian oven taakse vaatimaan selityksiä mun mekastukselle.
Aika pettymys toi kuitenkin oli kun mikään köh.. hyvä.. ei voittanu. Onneks Nälkäpeli sentään kisko palkinnot melkein kaikista kategorioista missä se oli ehdokkaana *___* <3 | |
| | | Stephen Hunter King Korpinkynsi/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 05.03.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Tammi 10, 2013 5:39 pm | |
| Huh! Mun pää on ihan sekaisin noista Britannian koulujärjestelmäkuvioista. Varsinkin noista syntymäpäivän mukaan menevistä aloitusajankohta-kriteereistä. Aikoinaan hahmojani luodessa mä luulin tulkinneeni yhtä Wikipedia-artikkelin taulukkoa oikein ja että ekan kouluasteen ekan luokka alkaisi 7-vuotiaana niinku meilläkin, mutta voi olla että tulkitsin sittenkin väärin. Miks ne tekee luokka-aste/kouluaste-järjestelmän niin pirun monimutkaiseksi ja miks ne pakottaa lapset kouluun (ilmeisesti sittenkin) jo 5-vuotiaina? Mun mielestä se on aivan liian nuori aloittamaan koulun. o.O Tosin eihän mikään estä koti-opettamasta lastaan ja lähettämästä sitä kouluun vasta myöhemmällä luokka-asteella, ja niin kuulema jotkut on tehneetkin jotka jakaa mun mielipiteen että 5-vuotias liian nuori koulun penkille. Mä taidan pitää visioni siitä että mun hahmoni, (ainakin Hunter, Connor ja Juniori) aloittivat julkisen koulun vasta 7-vuotiaina. Kun varsinkaan taikavoimaisia ei kannata lykätä sinne ennen aikojaan, ja lisäksi Hunter tuskin oli koulukypsä 5-vuotiaana ja Connorilla oli omat ongelmansa. Noh...Eiköhän tää tästä kun jaksaa tehdä taustatyötä vähän lisää. On se kiva että Suomessa annetaan lasten rauhassa kypsyä ennen ku niiltä vaaditaan koulukäytöstä ja laitetaan sellaisia paineita. Ja ettei suotta monimutkaisteta, (täällä ei käsittääkseni esim. jaeta koulun aloitusta syntymäpäivän mukaan vaan vain vuoden.) Tai ehkä britit ei koe noita kuvioitaan sekavina kun ovat tottuneet niihin samoin kuin me omiimme. Ja voi olla että olen pudonnut jo meidänkin kärryistä kun ei ole omia lapsia ja omasta koulunaloitusajoista on pari vuosikymmentä. EDIT: Tuli tässä mieleen että tuo aloitusajankotien jakaminen syntymäpäivän mukaan todennäköisesti johtuu siitä että Britannian maat on paljon isompia kuin meidän piskuinen Suomi. Pelkästään Lontoon kaupungissa on paljon enemmän populaa...Mutta onhan niillä oltava silloin enemmän koulujakin...niin että en tirdä. | |
| | | Reynardine Welz Kuolonsyöjä
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Tammi 11, 2013 1:14 pm | |
| Miekin oon miettiny tuota hieman Reyn syntymäpäivän takia. Tiedättekö te, miten ne syntymäpäivät koulun aloittamista varten sitten menee Englannissa? Ku olin vaan ajatellu, että Rey olis menny kouluun toisten samana vuonna syntyneiden kanssa, vaikka se onkin syntynyt vasta marraskuussa. Mut onks se oikeesti niin, ettei esim. Tylypahkaan pääse ennen kuin on jo täyttänyt 11? Kun Rey olis ollu vielä pari kuukautta 10... o_o,
Voiskohan Reytä sitten pitää jonain erityistapauksena..? xD Esim. jos se olis 10-vuotiaana oppinu taikomaan jo sen verran ilman sauvaa, että ois ilman tulevaa lomien taikomiskieltoa voinu vaarantaa taikamaailman salassa pysymisen jästeiltä. Kun Reytä kuitenkin kiusattiin jonkin verran ni saatto hyvinkin tulla sellasia tilanteita, joissa se jo puoliks tahallaan vaikka sai jonkun lentämään pitkän matkan taaksepäin, takinhelman syttymään tuleen tai sammutti kaikki valot jästien koulusta päästäkseen pakoon kiusaajia. Et se olis vähänniinkun oppinu päättämään, että nyt pistän taas jotain kummallista tapahtumaan että pääsen tästä. Eikä sellainen varmasti ministeriön mielestä kävis päinsä, että yks lapsi taikois jatkuvasti jästien keskellä siksi, että on vain hiukan liian nuori kouluun..
Niin ja Reyn temput ois voinu olla jonkinlainen alkusysäys sillekin, että siihen orpokotiin ois alettu ottaa taikovia työntekijöitä. Ja Rey ois senkin takia sitten voinu olla tykkäämättä uusista kilteistä tädeistä, kun nehän tulivat valvomaan, ettei hän vain voisi enää puolustautua kunnolla. xD | |
| | | Connor Dane Korpinkynsi
Viestien lukumäärä : 75 Join date : 16.07.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Tammi 11, 2013 3:06 pm | |
| Hopeakettu, Englannissa, jos lapsi rekisteröidään julkiseen kouluun, aloitus on pakollista lapsen viidettä syntymäpäivää seuraavasta lukukaudesta. Lapsen voi halutessaan laittaa vastaanottovuodelle Syyskuussa sinä vuonna kun täyttää 5...jolloin lapsi aloittaisi koulun 4-4,5-vuotiaana. Tämä käytäntö on käsittääkseni alkanut juurikin tuolta '60-luvun alusta eli Rey olisi osa tätä jos julkista koulua kävi. Eli marraskuussa 1962 syntyneenä Reyn olisi aloitettava koulu viimeistään tammikuussa 1968, mutta voisi olla aloittanut vastaanottovuodella jo syyskuusta 1967. Tuo on ilmeisesti pääasiallinen systeemi. Mutta tämän mukaan Englannissa on alueita jotka ottavat oppilaita ihan vain syntymävuoden mukaan, eli lapsi aloittaisi syksyllä sinä vuonna kun saavuttaa pakollisen kouluiän, niinku meilläkin. Se riippuu alueen paikallisesta opetushallituksesta. No jaa...Mun hahmoni olkoot kotiopetuksessa muutaman vuoden ja aloittakoot julkisen koulun myöhemmältä luokka-asteelta. Ihan jo tosiaan siksi että ovat taikavoimaisia, mutta Hunterilla ja Connorilla on tosiaan niitä muitakin ongelmia... Tylypahkasta taas... Tylypahka kun on yksityiskoulu ja kaiken lisäksi Skotlannissa, niin se ei ole riippuvainen mitenkään noista tai edes Skotlannin systeemeistä. Rowlingin mukaanhan Tylypahka ei ota oppilaita kuin vasta seuraavana syksynä lapsen jo täytettyä 11. Ja siksi Hermione ja Voldemort olivat jo (lähes) 12 aloittaessaan eneimmäisen vuoden. Eli ilmeisesti kaanonissa mitään poikkeuksia ei tehty. Eli kaanonissa Rey aloittaisi koulunsa vasta syksynä jona täytti 12. Ja kaanonin mukaanhan täällä oletusarvoisesti mennään. Tosin, onhan täällä jo sekin poikkeus että Randa pääsi Tylypahkaan vaikka Rowlingin mukaan Tylypahka ei ota vastaan muita kuin brittiläisiä ja irlantilaisia. Tosin tuota ei kai kirjojen sisällä vahvistettu, toisin kuin tuo aloitusikä-säätö. Adminit ja varmaan Heta (Dumbledoren pelaaja) sitten päättävät tuon että tehdäänkö tämän pelin maailmassa silti poikkeuksia. | |
| | | DrRockter Admin
Viestien lukumäärä : 436 Join date : 03.01.2011 Ikä : 34 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Tammi 11, 2013 3:19 pm | |
| Ei mitään käsitystä Britannian koulujärjestelmistä jos Tylypahkaa ei oteta mukaan ja tuohon edelliseen tylypahkapohdintaan vastaus löytyy kotisivuiltamme; - Lainaus :
- Tylypahkaan ilmoittautuminen
Tylypahkaan pääsevät ne taikavoimia omaavat nuoret, jotka ovat jo sinä vuonna täyttäneet 11-vuotta ennen lukuvuoden alkua. Eli sinun täytyy olla täyttänyt 11 ennen syyskuun ensimmäistä päivää, jotta voit aloittaa koulun sinä vuonna kun täytät 11. Jos täytät 11 vasta elokuun jälkeen, aloitat koulunkäyntisi vasta seuraavan vuoden syksynä.
Uusien oppilaiden on ilmoittauduttava koulun kirjoille viimeistään 31. heinäkuuta sinä vuonna, jolloin he Tylypahkan aloittavat. Jästisyntyisille lapsille ja heidän vanhemmilleen tulee joku Tylypahkan henkilökunnasta selvittämään tilanteen ja auttaa heitä ilmoittautumisessa. Yleensä ilmoittautuminen hoidetaan lähettämällä pöllöpostitse kirje koulun rehtorille. Ja lisää Tylypahkameiningeistä voi lukea täältä. | |
| | | Severus Kalkaros Juomamestari
Viestien lukumäärä : 36 Join date : 05.05.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Tammi 11, 2013 4:01 pm | |
| Hola, mä oon viettäny harvinaisen hiljasta eloa nykyään Osaksi syynä en se, että mun jouluni vetäs mut aika lailla haluttomaksi näyttäytyä missään muualla kuin lenkkipolulla ja nyt mä sain harjottelupaikan toimistoapulaisena. Eli kiirettä on ja Coco takaa etten kotonakaan jymähdä vaan koneelle. En mä teitä oo unohtanu mut mun inspis on jossain.... jossain. Vastailen epätasaisesti peleihin mut oon täällä. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Tammi 11, 2013 5:32 pm | |
| No mä sitten varmaan vaihdan Reyn syntymäpäivää, jos sopii? Se on musta kuitenkin yksinkertaisempi ratkaisu kun vaihtaa enää luokka-astetta Kelmeissä. Ekana vuonna kun sen pitäisi olla vielä ihan pihalla taikamaailmasta, eikä se siellä ekassa pelissä ole. Epäilin tuota juttua kyllä, mutta en huomannut kohtaa "Tylypahkaan ilmoittautuminen" kun liityin.. Jos sitä nyt edes oli sillon pelkällä foorumilla. Sen siitä kai saa kun pitää änkeä sisään niin kummalliseen aikaan. xP
| |
| | | Albus Dumbledore Rehtori/Kilta
Viestien lukumäärä : 135 Join date : 16.02.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Tammi 11, 2013 6:51 pm | |
| en tiedä miksi, mutta minulla olisi jotenkin sellainen mielikuva, että eikös britannian koulusysteemiin kuulu esikoulu, ala-aste, ylä-aste ja myös lukio/ammattikoulu yhtenä pakettina? Näinhän tuo 5 vuotiaana kouluunkin meno selittyisi. Meillä Suomessa samasta koulutusasteesta käyteytään vain nimitystä esikoulu. Samanlainen koulutuskuviohan on mielestäni myös espanjassa ja varmasti monessa muussakin maassa.
Itsellänikin nyt hiljaisempi kausi. Minulla ei varsinaisesti ole nyt inspis kateissa, mutta olen vain ollut niin helvetin laiskalla tuulella. Toisaalta suuren osan ajasta vie myös vauva.
| |
| | | Fairfax Avery Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 106 Join date : 11.12.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Tammi 11, 2013 8:31 pm | |
| Ja mä sain just yhen sarjan pohjalta itelleni uuen hahmoidean... Jotenki musta tuntuu siltä että tästä tulee joko Avery 2. tai sitten tästä tulee vieläkin kajahtaneempi- eiku siis ihanampi x'DDD | |
| | | DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Tammi 11, 2013 8:58 pm | |
| Kaikilla tuntuu olevan nyt vähän hiljaisempi kausi mutta ei se haittaa! Näitä kausia tulee ja menee! Meiksillä alko just kuvaajan opinnot ja oon seitsemännes taivaas koska kaikki on vaan niin ihanaa. En jaksa oottaa et pääsen hiplaamaan meidän pikku kameramussukoita taas. Ja kolme upeeta leffaprojektia tuloillaan joten voiii! Mut Hopeakettu; ihan siitä vaan muuttamaan jos siltä tuntuu! Eipä se kenenkään maailmaa kaada jos Reyn luokka-aste vaihtuu eikä meidän adminienkaan elämää vaikeuta koska meillä ei ole mitään luokka-asteista listausta olemassa. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Tammi 12, 2013 9:57 am | |
| Juu, kajahtaneet hahmot on ihania! xD
Taidan Reyllä kyllä silti mieluummin miettiä sen syntymäpäivän uusiks kun vaihdan luokka-asteen. Vaikuttaa peleihin vähemmän. Jos jollain on jotain käsitystä horoskoopeista ni saa ehdotella, mikä Reylle sopis tammikuun ja elokuun välistä. x) | |
| | | DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Tammi 12, 2013 11:01 am | |
| Mun pikku-Will on oscar-ehdokkaana tänä vuonna! Oi hän on päässyt näyttelijäurallaan niin pitkälle sen jälkeen kun Voldemort kuoli ja kuolonsyöjyys muuttui turhaksi.<3 Oon niin ylpee. | |
| | | Nithe M. Hawthorne
Viestien lukumäärä : 15 Join date : 16.01.2013
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Tammi 16, 2013 4:57 pm | |
| Onnea Rockterille x'DD
Mä taas oon tyytyväinen siitä että sain tämän herrani viimein tehtyä x) Esittely ei ole hurjan pitkä mutta suunnittelu vei aikaa, vaikka otinki vaikutteita aika reippaasti 'Olipa kerran'- sarjasta x)
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Tammi 18, 2013 7:23 pm | |
| Anteeksi rakkaat pelitoverit, jos teille on peleistä sähköposti-ilmoitukset päällä ja tullut tänään pieni kasa sähköposteja uusista vastauksista minun kanssa auki olevaan peliin eikä edes ole uutta peliviestiä. Mun oli nimittäin pakko testailla kun mulla on monta viikkoa ollut ongelma että yhräkkiä jokin on alkanut syödä mun tilaamani ilmoitukset jokaikiseltä tunnukseltani. :S (Sehän saattaa haitata mahdollisten ylläpidollisten sähköpostienki saamista eli oikeesti ongelma.) Tukifoorumilla ylläpito heitti ehdotusta ongelman luonteesta ja sitä siis testailin. Ja oli pakko testailla nimenomaan auki olevien pelien kanssa jotta asia varmasti varmistuisi. >__< Testailu auttoi aika paljon joskin en vielä saanut ongelman varsinaista syytä selville, mutta loput testailusta saan tehtyä normaalisti - eli vastailen ihan oikeasti tässä viikonlopun aikana niihin peleihin joissa mun vuoro on. Mä en vaan osaa enää olla ilman sähköri-ilmoituksia. -.- | |
| | | Shawn Gabriel Scott Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 505 Join date : 12.12.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Tammi 19, 2013 9:59 am | |
| Pakko hihkuu tänneki! Meiksistä tuli eilen ensimmäistä kertaa, ensimmäisen virallisen lyhytelokuvan ohjaaja. :3 Mikä siis merkitsee ihan tuhottomasti kaikelle.. Ja auttamatta tarkoittaa myös sitä että mun kevääni tulee olemaan mahdollisesti aika juoksemista.
Mut nii! Ima director! Jejeje! :3
Ja Nibsin ongelmaa katson taas tossa kohta. | |
| | | Giana Mayorette Korpinkynsi
Viestien lukumäärä : 193 Join date : 30.11.2012 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Tammi 19, 2013 10:16 am | |
| Vautsi, onneks olkoon vain =) Millon se on nähtävissä se lyhytleffa? | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Tammi 19, 2013 11:47 am | |
| Vau, onneksi olkoon Rockter!! Taatusti ikimuistoinen hetki. ^^ Ja joo, kunhan ehdit vaihtaa ne mun tunnusteni meiliosoitteeni siihen minkä pyysin niin saa ehkä tämänkin pois päiväjärjestyksestä, toivottavasti. Musta kun tuntuu että tällä nimenomaisella foorumilla on yhtäkkiä jotain sitä mun edellistä nimenomaista sähkäriä vastaan. Koska tukifoorumilta tulee siihen shäkörit ihan moitteetta ja tosiaan tuli kaksi vuotta täältäkin... | |
| | | DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Tammi 19, 2013 1:33 pm | |
| Ja sähköpostiosoitteet vaihdettu, Nibs! Eiku kokeilee toimisko nyt! Ja kiitoksiakiitoksia! Leffa on nähtävissä.. No se riippuu niin paljon vielä kaikesta mutta alustavasti yritämme saada sen elo-lokakuussa valmiiksi, mutta nettiin se tulee (jos tulee) joskus hamassa tulevaisuudessa. Kunhan on kiertänyt ensin kaikki mahdolliset festarit mitä Suomi ja Eurooppa pitää sisällään. Joten jos ei leffafestareille viitsi lähteä niin sitten joutuu kyllä valitettavasti odottelemaan jonkin aikaa. Ei olla tuottajien kanssa vielä hirveesti puhuttu siitä miten lähdetään markkinoimaan, koska kuvaukset on ensin hoidettava pois alta. Ja kun ne on sivuutettu niin aletaan editoimaan ja samalla markkinointia miettimään. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Tammi 19, 2013 3:57 pm | |
| Onneks olkoon Rockterille munkin puolesta! Elokuvaohjaaminen on varmaan mielenkiintoista hommaa. :3 | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Helmi 02, 2013 12:53 pm | |
| Pakko tulla ihan erikseen kehumaan tänne Netflixissä tutustumaani tv-sarjaa. Moderni perhe on vuonna 2009 alkanut amerikkalainen komediasarja kolmesta perheestä jotka on kaikki sukua toisilleen, siis osittain avioliiton kautta. Se on tilannekomediaa ja tehty dokumenttityyliä jäljitellen eli ne perheenjäsenet on välillä haastatteluntapaisesti kommentoimassa niitä näytettyjä tapahtumia. Todella onnistunut nimenomaan tilannekomiikka-sarjana. Se on kuvitteellinen, mutta ei tunnu siltä. En usko että tuntuisi ilman sitä monumenttimuotoista toteutustakaan. Koska joku on onnistunut kirjoittamaan tosi hyvät hahmot ja niin erilaiset mutta toimivat ja realistiset perheet ja perhasetelmat. Ja, ennen kaikkea koska ne näyttelijät on loistavia. Aivan ihana sarja!!! Ekaa jaksoa katsoessani olin pettynyt ja ajattelin että on vähän laimea, mutta se saattoi johtua vain siitä että se oli ihan erityylinen kuin olin odottanut. Annoin kuitenkin mutaman päivän päästä sille toisen tilaisuuden ja kakkosjaksosta eteenpäin se on koko ajan hulvattomampi ja monella tavalla viihdyttävä. Suorastaan koukuttava. Istuin viime yönä tuntitolkulla tuijottamassa vain sitä sarjaa. Mä todella nautin kuvitteellisista elokuvista ja sarjoista jotka tuntuu kuin katsoisi oikeeta elämää. Se on tietysti tosi taitavan käsikirjoituksen, ohjauksen ja näyttelemisen yhdistelmä, mutta mä uskaltaisin antaa näyttelijöille eritisen paljon krediittiä. Varsinkin jos on kyse komediasta, koska jotkut komedianäyttelijät, vaikka ovatkin hyviä näyttelijöitä, ne vaan vetää sellaisen roolin tavalla joka pitää kuvitteellisuuden ilmapiirin mukana. Vaikee selittää ja voi toki olla ettei näyttelijällä erikseen ole mitään tekemistä asian kanssa vaan riittää että on vain hyvä näyttelijä. Tuon Moderni perhe -sarjan lisäksi yksi "aitoa elämää" -tunnelmainen (draam)komedia on elokuva Kiukun parempi puoli. Suosittelen sitä muutenkin, siinä on tosi yllättävä juonenkäänne/lähtökohta. Pohdin tässä raaskisinko mä maksaa sekä Viaplaystä että Netflixistä kun niiden tarjonnassa on aika paljon eroja. Viaplaytä saan katsottua tv:n kautta ja siinä on parempi valikoima, mutta toisaalta Netflixissäkin on puolensa. No, onneks on vielä melkein kuukausi aikaa päättää. | |
| | | Shawn Gabriel Scott Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 505 Join date : 12.12.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Helmi 13, 2013 5:19 pm | |
| Kiitos kiitos vaan kaikille Ohjaaminen on ehkä parasta ja kuvaaminen kans! Nyt on käynyt niin että vuoden vaihtuessa mulla oli tasan kaks projektia, joissa olin mukana; tämä ohjausnakki ja sit kevyempi maskinakki. No nyt on jotenki hämmentävästi käynyt niin että mun keväässä on viisi eri projektia ja pahoin pelkään että kuudes pyörähtää käyntiin tossa parin viikon päästä. Oliko joku juttu että pitäisi osata sanoa ei? Ou.. xD Mut ei se mitää, rakastan tätä! Joo ja samaten uskaltaisin hiljalleen alkaa väittämään että alan palaamaan takaisin elävien kirjoihin. Hitaasti, mutta varmasti. Joten jee! Paitsi et nyt ku noit projektei on ni jos kestää ni ihan vaa sen takia et päivät venyy 10 tuntisiks ja sen jälkee en jaksa muuta ku lahnailla. Mut siltikin! Mitäs muuta piti sanoa.. Jotain piti. Ehkä. Höö. Nojoo ei kai sit muuta! Elän jännän äärellä, eläkää tekin. EDIT: MUISTINPAS! Kaksi kolmesta viime gaalan palkinnoista on valmiita! Saan ne käsiini tossa parin viikon päästä ja postitan samantien. Joten Cardea, Pinch ja Nibs; pistäkäähän yksärillä mulle osoitetietonne niin saatte palkinnot tossa ens kuun alulla! | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Helmi 15, 2013 7:22 pm | |
| Mullakin jännää tiedossa, kun pääsen pian ekaa kertaa matkustamaan Euroopan ulkopuolelle. .) Mennään ensviikolla Karibian risteilylle äidin synttärien kunniaksi. Siellä on vaikka mitä retkiäkin esim. papukaijojen etsimistä sademetsästä, delfiinien kanssa uimista ja helikopterilento! .D
Ja muuten hauskaa syntymäpäivää DrRockter! ^^ | |
| | | Lucas K. Dawson Taikaministeriö
Viestien lukumäärä : 104 Join date : 20.02.2013
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Helmi 20, 2013 7:38 pm | |
| Uuu! Miksei kukaa vieny mua Karibialle synttärein! haha.. Mut kiitoksia vaan onnitteluista! Sanokaa "Hei Lucas" mun uudelle poitsulle. :3 Muuten, nyt kun siitä puheenollen! Lucasille haluaisin isoveljen joten jos joku kipeästi haluaa uutta hahmoa niin voidaan jutskaa! ;D | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Höpötysloota | |
| |
| | | | Höpötysloota | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |