Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Höpötysloota

Siirry alas 
+37
Nithe M. Hawthorne
Wallace Mayorette
Giana Mayorette
Reynardine Welz
Matthew Peacock
Connor Dane
Lucius Malfoy
Severus Kalkaros
Josh Peacock
Hermione Granger
Bellatrix Lestrange
Randa Mohandosh
Morgana Peacock
Aaron Gray
Shawn Gabriel Scott
Samantha Slayer
Albus Dumbledore
Jacob King
Harry Potter
Fairfax Avery
Indico Zolnerowitch
Ninji
Remy Gallow
Pius Thicknesse
Chaos Denbright
Rodolphus Lestrange
Lordi Voldemort
Remus J. Lupin
Stephen Hunter King
Leticia Mayer
Barty Crouch Jr.
Leon Elroy
Rabastan Lestrange
Will McDonnell
Neville Longbottom
Theodore Nott Jr.
DrRockter
41 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 28 ... 39  Seuraava
KirjoittajaViesti
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

Viestien lukumäärä : 377

Höpötysloota - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 EmptyKe Maalis 07, 2012 6:01 pm

Jee, oon nyt ihan innoissani näistä aikajan ulkopuolisista peleistä! :D Nämä molemmat joihin olen päässyt hahmoineni riehumaan vaikuttaa niin hauskoilta. :D Toivottavasti lukijoillakin on hauskaa ja muutkin saisi vielä jotain pelejä. Mua kiinnostaisi hirveästi lukea muidenkin hahmojen tulevaisuudesta tai menneisyydestä.

Mun täytyy pahoitella, että mun teksti varmaan pursuaa kirjotusvirheitä nyt tässä hetken. Hankin uuden koneen ja tähän näppikseen totuttelu kestää jonkun aikaa. Ja olenn hirveän laiska oikolukemaan... :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Leon Elroy
Taikaministeriö/Kilta
Leon Elroy

Viestien lukumäärä : 183

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 EmptyKe Maalis 07, 2012 8:04 pm

Chaos Denbright kirjoitti:
Mun täytyy pahoitella, että mun teksti varmaan pursuaa kirjotusvirheitä nyt tässä hetken. Hankin uuden koneen ja tähän näppikseen totuttelu kestää jonkun aikaa. Ja olenn hirveän laiska oikolukemaan... Very Happy

No mua tuo ei ainakaan haittaa. Itellä on läppäri lähösä kolmannen kerran takuuhuoltoon perjantaina ja tässä akun ja tuulettimen lisäks tää näppäimistöki vittuilee vaiks kone on alle vuoden vanha, joten niitä virheitä saattaa olla ihan mukavasti mullaki x)
(ja ei, en oo poissa koneelta parii viikkoo sit, mulla on sentään pöytäkone tän lisäksi Very Happy)
DrRockter
Admin
DrRockter

Viestien lukumäärä : 436
Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 EmptyKe Maalis 07, 2012 10:45 pm

Ah ihanaa että täällä on seottu noist aikajanan ulkopuolisist peleist! Very Happy Mäki nyt haluaisin jonkun ulkopuolisen pelin. Vaik Gabbyl ja Leonil tuol onki peli jo kesken ja sitä pitäs puskee eteepäin. Jännä tunne ku inspist löytyy mut ei vaa tiedä mitä kirjottais. :'D tuttua?

Ah ihanaa saada uus hahmo Cardealt! Very Happy Sam on aevan ihana pikku tytteli. Täytyy joskus laittaa Leticia agstaamaa sen kahvilaa ni heti tulee varmaa sekin paremmalle tuulelle.. Razz Tai ah Volde siellä itkees kui kurjaa elämä on ku saa Potterii hengilt! T__T "Ota keksi :3" "....kiitti.. T__T"

Mut joo nii hienoa! Ihanaa! Jeejee! Mun pitäs olla jo nukkuus.. Mut noh.

Itseasias tulin lähinnä patistelee ihmisii vastailee tohon äänestykseenkin! Tosta hahmolista-jutskasta. Sinne on nyt 4 vastannu + 2 adminii, joil nyt taaskaa oo sanavaltaa sen suuremmin joten muutama ääni vielä puuttuu!
Ja sitäkin että laittakaahan mulle yksärillä tulee noita "lyhyitä tekstejä" tohon hahmolistalle niin saadaan sieltä noi tympeät "Tähän lyhyt kuvaus hahmosta blaablaablaa"-tekstit veke sielt! Very Happy
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Fairfax Avery
Kuolonsyöjä
Fairfax Avery

Viestien lukumäärä : 106

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 EmptyKe Maalis 07, 2012 10:52 pm

DrRockter kirjoitti:
Ah ihanaa että täällä on seottu noist aikajanan ulkopuolisist peleist! Very Happy Mäki nyt haluaisin jonkun ulkopuolisen pelin. Vaik Gabbyl ja Leonil tuol onki peli jo kesken ja sitä pitäs puskee eteepäin. Jännä tunne ku inspist löytyy mut ei vaa tiedä mitä kirjottais. :'D tuttua?

Ah ihanaa saada uus hahmo Cardealt! Very Happy Sam on aevan ihana pikku tytteli. Täytyy joskus laittaa Leticia agstaamaa sen kahvilaa ni heti tulee varmaa sekin paremmalle tuulelle.. Razz Tai ah Volde siellä itkees kui kurjaa elämä on ku saa Potterii hengilt! T__T "Ota keksi :3" "....kiitti.. T__T"

Mut joo nii hienoa! Ihanaa! Jeejee! Mun pitäs olla jo nukkuus.. Mut noh.

Itseasias tulin lähinnä patistelee ihmisii vastailee tohon äänestykseenkin! Tosta hahmolista-jutskasta. Sinne on nyt 4 vastannu + 2 adminii, joil nyt taaskaa oo sanavaltaa sen suuremmin joten muutama ääni vielä puuttuu!
Ja sitäkin että laittakaahan mulle yksärillä tulee noita "lyhyitä tekstejä" tohon hahmolistalle niin saadaan sieltä noi tympeät "Tähän lyhyt kuvaus hahmosta blaablaablaa"-tekstit veke sielt! Very Happy

Lähinnä mun vika et siihe o nii vaikee vastaa ku jätin sut vähä tyhjän päälle siin x)

Avery- poeakapa saa keksin ja pullaa ja mehua ja teetä<3 Siitä tulee XXS- koon sijaan XXXXL paris tunnis x'DD

Ja ho... En ees huomannu et siihe pitäs jtn tekstinpätkää väsätä...Koitanpa saada jtn aikaseks heti xDD
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer

Viestien lukumäärä : 458

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 EmptyKe Maalis 07, 2012 11:02 pm

*leikkii Samin kanssa punaista liikennevaloa*

Eiköhän Sam voi Voldemuruselle piirakkaa tarjota niin sit se o lähes... hmm... einiinmurhanhimoinenkuinhetkisitten. Sam voi olla semmone terapeutti, jonka luona on kivaa käydä ja se ei maksakkaan liikaa xD Ja tää on mu huippu salanen suunnitelma lihottaa teiän kaikkien hahmot >83 *ilkeää naurua ja keksien mussutusta*

Pieni teksti... Eiköhän se luonnistu mut mä en uskalla nyt mitään "virallista" räpeltää kun meikässä on energiaa kuin tuhannessa duracellissa. Se on paha juttu se.
DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 EmptyKe Maalis 07, 2012 11:04 pm

Ei mitään virallisia tekstejä tarvikkaan! Very Happy Mitä persoonallisemmat tekstit, sitä parempi! Niiden tarkotushan on lyhyesti kertoa kuka sen nimen takana on.. Joten jos ne on kauheen "virallist" ni sit tekstit ois ihan tylsii! Nyt kun Cardeakin on duracelpupuna täällä niin nimenomaan nyt kirjottelemaan niitä tekstejä! xD
Fairfax Avery
Kuolonsyöjä
Fairfax Avery

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 EmptyKe Maalis 07, 2012 11:34 pm

DrRockter kirjoitti:
(Psst.. Pakko kommentoida mut meen hetipois. Mua pelottaa jo Samathan puolest. Ei, en stalkkaa......... Moikka.)

MITÄMITÄMITÄMITÄMITÄ!? XDD

Ei sille varmaa kuinkaan käy. Avery o vast Azkabanista päässy nii sill o järkee vähemmä ku yleensä... Jos se siis o mahollista x)
DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 EmptyKe Maalis 07, 2012 11:36 pm

No Avery on pelottava : < Enkä ois niin varma!!! Cardealle tiedoks et pitää huolta siitä tytöstää! Me haluta luopuu siit heti ku se tänne saatii. xD
Ens joulukuus kyl palkitaa vuoden pelottavin hahmo eikä tarvi ees kyseenalaistaa kelle se pysti menee!! Volde jää niiiiin kakkoseks...
Fairfax Avery
Kuolonsyöjä
Fairfax Avery

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 EmptyKe Maalis 07, 2012 11:41 pm

Pelottava... Musta toi o vaa ihana x')
Piän kukkuupoeka... Vitsi, pitää opetella piirtää ja piirtää luikero-Averystä kuva pitkäs My Little Pony- yöpaidas, nallekarhu kainalossa xD
Siitä tulis ihana... Voi eikä...Täytyypä huomenna...Oho, eikutänää... Koittaa piirtää jtn aiheeseen liittyvää xDD
DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 EmptyKe Maalis 07, 2012 11:43 pm

... Avery my little pony-yöpaidassa *___* herrajumala. En kestä. Repesin niin tolle teidän pelille tuolla! Ah aivan loistavaa! Very Happy
Mut pelottava se mies on vaik sil oiski my little pony-yöpaita päällä. Itseasiassa se tekis siitä viel pelottavamman.

Mut nyt meikä poistuu näkee painajaisii Averyst. Öit vaa ihmiset! Very Happy Huomenna vastailen noihi peleihi!
Fairfax Avery
Kuolonsyöjä
Fairfax Avery

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 EmptyKe Maalis 07, 2012 11:45 pm

Pöh... Mä en tajuu sua... Ja mitä sä jo nyt voit nauraa tolle pelille ku o pelattu vast yks vuoro!? xDD

No jooh, mee nukkuu pipipää xD
Ja mä rustaan sulle sen söpön Averyn jos vaan onnistun nii sittepä näät! XD
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 EmptyKe Maalis 07, 2012 11:47 pm

... Oonko mä ainoo joka pitää Averya pikkusen luttanana? (Luttainen... Luttananan... joo ei nyt taivu).

Ja kyl mä mun kermakakusta huolta pidän ♥ Ainoo mysteeri on et mitä sil tapahtuu sodan aikana. :'D Jos se hurmaa jonkun kuolonsyöjän niin ehkä se saa olla rauhassa vai tungenko mä sen jonnekkin ojanputkeen. On vaikee u.u

Avery my little pony ja nalle.... Ei Sam, ei me voida viedä sille varmaan silloin pullaa ja kakkua, mutta ois se varmaan aika luttana.
DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 EmptyTo Maalis 08, 2012 7:54 am

Lainaus :
Pöh... Mä en tajuu sua... Ja mitä sä jo nyt voit nauraa tolle pelille ku o pelattu vast yks vuoro!? xDD

Noku toi koko yhtälö on niin... luttana! :DD Eääh.. En tiiä. Teiän hahmot on vaa niin übersöpöi.

Ja siis Cardea joo, on se Avery kyl.. ainaki tos pelis luttana. Mut se ei silti tee siit yhtää.. ei-niin-pelottavaa! Kuten tossa viime yönä pipipäisenä totesin niin my little pony-paita (ja nyt nalle) tekis siitä vaa entistä pelottavamman! xD

Mut täytyy antaa tunnustusta Samathallekin. Hyvä että ehti forulle kotiutua ja hakeutu tommosee seuraa! :DD Mun Leticia ei suostuis olee Averyn kans tyyliin.. samas oikeussaliskaa! No ehkä siel jos Avery on kunnol kahlittu siihe tuolii....
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 EmptyTo Maalis 08, 2012 7:59 am

Jee uusi hahmo! Samantha vaikuttaa niin söpöltä. :) En vielä ehtinyt lukea esittelyä kuin suurin piirtein, mutta olen kyllä nyt jo varma, että Chaos tulee teelle jossain vaiheessa! :D Ja miksei Nevillekin...

Ja mä oon kyllä Rockterin kanssa samaa mieltä siitä, että Avery on pelottava. Mua kammottaa aina sellaset ihmiset joista ei yhtään tiedä mitä niiden päässä liikkuu. Hui. En haluaisi kävellä Averya vastaan yhtään missään. Eikä varmaan haluaisi mun hahmotkaan... :D (Chaos kyllä ehkä joutuu, mutta kuitenkin :D)
DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 EmptyTo Maalis 08, 2012 8:05 am

Lainaus :
Ja mä oon kyllä Rockterin kanssa samaa mieltä siitä, että Avery on pelottava.

Haha, KIITOS! :DD Aloin jo epäillä itseäni.
Mut joo must tuntuu et kaikki mun hahmot tulee kyl jossain välis törmää Averyy. Willraukka tuol jo yrittää esittää coolii vaik sisimmässää sitä pelottaa varmaa ihan sikana. Willparka. : < Volde nyt voi vaa mätkii Averyy ja sit Rodo on sillai "oi ihanaa friikki :3 annan sil kahvii ja katon miten käy.." ja Letty nyt.. no se nyt ei välttis joutus sen kaa tekemisii mut oon niin sadistinen et varmaa jossaa yhteydes joskus. 8D
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 EmptyTo Maalis 08, 2012 9:03 am

Oha tää aika söpö hulivili. Mä pistän sen laittamaan Chaokselle piparin sivuun kans. Very Happy Tätä vauhtii mä tarviin oman töpön mun murusen bisnekselle. $.$

Enhän mä kyllä välttämättä Averyyn haluais törmätä yöllä pimeällä kujalla, mutta ei se mua kauheesti pelotakkaan. :'D Lähinnä tyyppi kiehtoo... Tosin en halua Indicoa sen tielle, naikkonen ois kuollu sekunneissa.

Harry Potter
Poika joka elää
Harry Potter

Viestien lukumäärä : 124

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 EmptyTo Maalis 08, 2012 9:57 am

Oooi, aivan mielettömän söpö tuo uusi hahmo! (: varmasti tulen kyllä jossain välissä peliseuraa hakemaan tyttelistä! :)
Shawn Gabriel Scott
Taikaministeriö/Kilta
Shawn Gabriel Scott

Viestien lukumäärä : 505

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 EmptyTo Maalis 08, 2012 12:00 pm

Lainaus :
Oha tää aika söpö hulivili. Mä pistän sen laittamaan Chaokselle piparin sivuun kans. Very Happy Tätä vauhtii mä tarviin oman töpön mun murusen bisnekselle. $.$

Ei kuule yhtään hullumpi ajatus! Voisin sille töpön iskeekki tonne Viistokujalle. Näyttää neitosen putiikki menestyy jo nyt kovin hyvin ja vasta.. n. 12 tuntii ollu mestoil! Very Happy Katellaa pari päivää ni mun on melkein pakko tehä sille oma paikka tonne. :3

Tässä puolen tunnin tauko foley-äänityksestä ja ajattelin käyttää aikani hyväksi istumalla koneella! Mikä ruokatauko, höh.. Very Happy
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 EmptyTo Maalis 08, 2012 12:07 pm

Jos Harry Potter saapastelee Samin luo syömään niin se lähtee sieltä kuin se kauhee Marge täti - yhtä pyöreenä. "Voi muru kun sä olet laiha. Syö ny vähä... ota lisää... Kyl sää jaksat" :'D

♥ Rose Bakery ~ kuolonsyöjien helvetti. Kukkia, lintuja, kirkkaita värejä ja nainen jolla juttua riittää taukoamatta tai sitten se sama nainen ei tajua olevansa asiakaspalvelija vaan raapustaa jotain koko ajan tiskin takana x3

Mää päätin tehä nyt Indicon aikajanan (köh oli jo aikakin) ja samoin alottaa Samin. Saan ne pois ja sit mä lähetän noi minikuvaukset ja käyn äänestämässäkin. Voi kun olen tehokas!
Shawn Gabriel Scott
Taikaministeriö/Kilta
Shawn Gabriel Scott

Viestien lukumäärä : 505

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 EmptyTo Maalis 08, 2012 12:18 pm

Ei hitto! Meen tekee sulle alueen! Very Happy Toi sun esittelys ol niin loistava! Siirrän sen teidän pelinki sinne.
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 EmptyTo Maalis 08, 2012 12:19 pm

Voldemort alkaa rankaisee kuolonsyöjiään pasittamalla ne "sinne satumaailmaan" :'D Pahimmat joutuu kääriytymään vaaleenpunaseen huopaan u.u
DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 EmptyTo Maalis 08, 2012 12:21 pm

No ehdottomasti!! :DD Haha! Nyt se on siel, käy kattoos!
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 EmptyTo Maalis 08, 2012 12:24 pm

♥.♥ Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww~ Toi sydän edessä on kaikkein paras :3
Nonni nyt kaikkien hahmot sit mussuttaa piirakkaa ja kittaamaan teetä ja ostamaan sit kanssa kukkia! Ensimäiset palkitaan Samin pusuilla!
DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 EmptyTo Maalis 08, 2012 12:26 pm

Jos ekat saa pusun ni Rodo tulee sinne!! hahaha! :DD Mut ole hyvä vaa! Meiksi painelee taas tekee jotaa foleyt. Heippa!
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 EmptyTo Maalis 08, 2012 1:28 pm

Hei apua, mulle tuli jotenkin hirveän elävästi yhtäkkiä mieleen Sweeney Toddin (Tim Burtonin version) Worst pies in London -kohtaus mieleen tuosta Samin ja Averyn teehetkestä. XD Anteeksi Cardea, ei millään pahalla, se vaan jotenkin alkoi soimaan päässä yhtäkkiä! :D
https://www.youtube.com/watch?v=xqG03ai1Yfc siinä vielä linkki jos ei ole tuttu

Te saatte kaikki tänään (kunnian?) pitää mulle seuraa illalla, kun olen yksinäni kotona jostain yhdeksästä lähtien. Istun kuitenkin koneella ja odottelen että joku kirjoittelee tänne jotain. :D
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 18 Empty

Höpötysloota
Takaisin alkuun 
Sivu 18 / 39Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 28 ... 39  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: