| Höpötysloota | |
|
+37Nithe M. Hawthorne Wallace Mayorette Giana Mayorette Reynardine Welz Matthew Peacock Connor Dane Lucius Malfoy Severus Kalkaros Josh Peacock Hermione Granger Bellatrix Lestrange Randa Mohandosh Morgana Peacock Aaron Gray Shawn Gabriel Scott Samantha Slayer Albus Dumbledore Jacob King Harry Potter Fairfax Avery Indico Zolnerowitch Ninji Remy Gallow Pius Thicknesse Chaos Denbright Rodolphus Lestrange Lordi Voldemort Remus J. Lupin Stephen Hunter King Leticia Mayer Barty Crouch Jr. Leon Elroy Rabastan Lestrange Will McDonnell Neville Longbottom Theodore Nott Jr. DrRockter 41 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Leticia Mayer Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 28.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Joulu 10, 2011 8:00 pm | |
| No voi eii Kamalaa! Mä en kestäis tommoses tilantees.. Tosin en kestäis sun kaveris tilanteessakaa; jos mut iskettäis mun lempibändin monitorei säätää ni saisin jonkun sortin halvauksen. Kantsii iskee rahaa tommosee! Ihan sairaan raskasta varsinkin jos nukkuu auton takapaksis niinku me tehtii, mut ihan sairaan upeeta! Eikä se nyt loppujen lopuks paljoo maksanu ku laitettii bensat puokkii ja syötii pirkan patonkei koko kesä. Ja sit jos on useempi reissaamas ni tulee viel halvemmaks.. ;D Mä muuten hipsin täst iskee teille kaikille hahmokategoriois voittaneille tommoset samanlaiset ilmotukset singatureihin kuten Remusil on! Piti alunalkaen pistää toho nickin alle tohon "titteliin" mut ei siihe mahu ku siin on kaikkee muuta.. Nerokasta siis! Pöllin ideas MV! ;D | |
|
| |
Leon Elroy Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 183 Join date : 05.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Joulu 10, 2011 8:22 pm | |
| No varmaa mäki saisin sydärin mut ois se vaa nii hienoo ja ärsyttää ku en ees tajunnu et se on keikal Suomes... x') Pitäis kyll... Ens vuonna ois Behemoth Tuskassa, nam - tosin ainoo hyvä tällä hetkellä eikä Tuskaan saa enää ees tuua omia juomia D:
Jooh, no pöllis vaan - ja piti mun Piukselleki kehitellä titteli ku se ei voittanu mtn! X'DD | |
|
| |
DrRockter Admin
Viestien lukumäärä : 436 Join date : 03.01.2011 Ikä : 34 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Joulu 11, 2011 9:10 am | |
| Ei saakeli repesin tolle Piuksen tittelille.. Voi miesparkaa. No ehkä ensi vuonna sitten! Äääh.. Mä saavuin just taas editiin ja alan taas kerran kuuntelemaan kamalaa kellon tikitystä, joka pitäisi saada nopeutumaan ja volyymit nousee samaa aikaa ja eäääääh! Jos oon leikkaaja neljän vuoden pääst ni tulkaa potkasee mua. Myös jos oon ääni-ihminen silloin ni sitki saa potkasta, koska täl hetkel en niist tajuu yhtää mitää. Paitsi et foleyt on kivoja ja niit meen koht ehkä tekee jos mun kaveri nyt tulis toho vieresee editii.. Mut joo huomenta vaan kaikille.. Mä istun editis seuraavat miljoona vuotta koska en poistu täält ennen ku tää on valmis. En haluu tulla enää leikkaa tätä tän jälkee. (okei nyt kuulostaa niin pahalt et pakko sanoo; iltaa mennes valmis ihan varmast. xD) Ruikutus sikseen ja töihin! Tän jälkee oonki melkee vapaa alottaa joululoman! Kaikki kouluhommat tehty nähkääs.. Jee! Okei nyt meen.. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Joulu 11, 2011 11:32 am | |
| No jooh, piti silleki jtn kehitellä ku se ois muuten vaikuttanu nii tyhjältä tuo sen allekirjotuksen alkuosa x'DD
Äh, oikeesti, mä en nykyää muuta teekää ku ootan et vastailette toho Pikkujoulu-peliin...Minne mun vähänenki elämä katos? x'DD Antakaa se takas!
Toivottavasti saat sen valmiiks. Mua hirvittää kans ku pitäis joulun ja työssäoppimisen jälkeen alkaa tekeen opinnäytetyötä O_O' Foleyt on kivoja! Tehtii niit noin vuos sitte ku pidettii koulun radiota ja piti tehä radiokuunnelmia x')
Öh... Jos sitä vaiks sit koittais vääntää Lionsien kotisivuja...Lupasivat myöntää mulle keväällä stipendin - jos siis pääsen läpi ja saan noi sivutki viel tehtyy x'DD
| |
|
| |
DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Joulu 11, 2011 11:50 am | |
| Hoh! Tee MV, se sun Averys ni ei tarvi ihan koko aikaa istuu ja ootella et joulupelii vastataa! ;D Jos saat sen tänää tonne ni voisin ehkä illan eellä tuoda Gabrielini tänne Leonin seuraks..
Ja joo enköhän mä saa tän tänää valmiiks! Sain jopa noi raivostuttavat kellontikitykset melkein toimimaan. Nyt pitäs lähtä ne foleyt tekee ja sit isken ne paikoillee ja vähän aikaa ehkä turhaudun ku en löydä mitää toimivaa musaa ja sit julistan ton valmiiks ja lähen kotia. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Joulu 11, 2011 12:28 pm | |
| OLIN JO UNOHTANU KOKO SEXYN AVERYN! X'DDD Jooh, pitääki tehä sitä... Paskat joistain Lions- sivuista... + sain jo ulkoasusuunnitelman tehtyy...Joskin se o melkeenpä ruotsin väreis mut itepähä ovat logonsa värit valinneet x'D Oi, ja se Gabrielki viel... Siin o kyll sellane heebo kuvis et ihme ku en oo ite ikin tajunnu, kosk se vaikutti just siltä et mä oisin voinu käyttää sitä jossain x')
//EDIT1:
Hohoh, keksin 'sexylle' Averylle tosi 'sexyn' nimen x'DDD Voi että, ei ihme et se on aina esitelly ittensä pelkästään Averynä x'DD | |
|
| |
Chaos Denbright Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 377 Join date : 22.08.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Joulu 11, 2011 2:12 pm | |
| Hei mikään ei oo hauskempaa kun kehitellä outoja nimiä hahmoille! :D Oon tainnut aikasemminkin jo avautua aiheesta. Joskus monta vuotta sitten mulla oli kausi, että kaikkien mun naishahmojen nimet oli kolmetavuisia -na-päätteisiä. :D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Joulu 11, 2011 2:28 pm | |
| Heha, huomasin kyll et Leonil on sama nimi tuossa omassa nimijoukossaan, mutta tuskinpa se kiellettyä on vaikka harvinainen ja vanha nimi onkin kyseessä? x'DD Ehkä Leonin vanhemmat on halunnu antaa pojalleen oudon nimen - jos sen vanhemmat on ollu samanlaisii ku poika ite - ja sit Averylle se tulee siitä ku se kiertää suvussa x'D
Averystä tulee kyll kerrassaa huvittava heebo ku sill o muuan oireyhtymä ja sit se viel sekoo Azkabanis sillo ku se on siel jtn vähä päälle vuoden x') tätä esittelyy kirjottaessa musta alkaa tuntuu et se vois tulla hyvin toimeen Bellan kans X'DD | |
|
| |
DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Joulu 11, 2011 4:19 pm | |
| Mun lyhäri on valmis!!!! Bileet!! Jeejeejeee! Nyt vaan palautan sen, kirjotan pari sanaa potaskaa raporttiin (joka on siis sekin jo lähes valmis) ja voin hyvil mielin alkaa valmistautuu jouluun! Jejejeje! Unohit Averyn! Häpeä! Gabriel on kyl pakko ottaa tänne (voin käyttää tekosyynä ensinäkin sitä että muuten MV painais mun ohi hahmomäärässä (lol) ja toiseksee oon ansainnu Gabrielin tänne koska tein niiiin ison työn tän lyhärin kans.. ;D) Mulla ei kai ole ollu ihmeellisempiä nimikausia.. O.o Mut nimien keksiminen on hauskaa ja ihanaa puuhaa. Tosin mun pitäs keksii mun kirjan/käsikirjotuksen/stoorin päähenkilölle nimi ja se on kamalaa, koska ei jotenki mitenkää tunnu kehkeytyvän ees nimiehdotuksia.. Kauheeta. Nyt hipsin palauttelee tota prokkist ja sit kotia! Jeejeejee! *tanssii hobittitanssia pöydällä* | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Joulu 11, 2011 4:23 pm | |
| No vahingosa unohin! Hei, mahdetaanko kuolonsyöjiä pysyvien, loitsujen aiheuttamien vammojen kera ottaa St. Mungoon vai sysätäänkö kaikki vaan Azkabaniin? X'DD
Oi jee, BILEET! Ja arvon Ninjiki on saapunut paikalle. Sua on muuten ooteltu TAAS KOKO PÄIVÄ! X'DD No ei... onha mulla ollu toi Avery, joka on kohta jo valmis 8'DD
| |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Joulu 11, 2011 4:26 pm | |
| Mä oon tässä roikkunu kyllä koko päivän. mutta oon vaan puoliks hengissä niin mä en oo saanu vastattua mitään. Nyt vasta alkaa tuntua siltä että saattaisin saada pian aikaseks kirjotettuu jotain Mut ei.. ei Gabriel. Se mies on karmiva. Uusia kuolonsyöjiä taas.. jee. Niitä ei oo koskaan liikaa! |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Joulu 11, 2011 4:27 pm | |
| En siitä tiiä mut se näytti kivalta X'D Hmm... Ootas vaan ku näät Averyn, se on aika järkyttävä x'DD | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Joulu 11, 2011 4:40 pm | |
| Ah, en malta odottaa, että pääsen tapaamaan Averyn Sopii varmasti enemmän kuin paremmin meidän muiden kuolonsyöjien sekaan. Aika omalaatuisiahan nuo on kaikki. |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Joulu 12, 2011 11:55 am | |
| Ajattelin tulla ilmoittamaan, että joudutte odottelemaan pikkujoulupelin vastausta vielä huomiseen. Huutelen täältä paperikasojen alta, kun yritän saada sitä esseetä valmiiksi ja lukea ranskan kielioppitenttiin samaan aikaan. Huomenna pitäisi onneksi helpottaa!
Munkin tekisi mieli tehdä uusi hahmo joululoman aikana, mutta ei ole oikein sopivaa ideaa. Ehkä sellainen vielä ilmestyy jossain vaiheessa. Pystyykö muuten tuota sähköpostijuttua kiertämään mitenkään kun luo uuden tunnuksen? Kun tein tätä Chaoksen juttua niin ei ainakaan onnistunut saman sähköpostin laittaminen. | |
|
| |
Ninji Admin
Viestien lukumäärä : 45 Join date : 14.06.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Joulu 12, 2011 2:16 pm | |
| Admin ainakin pystyy vaihtamaan noita sähköposteja niin, että jokasella tunnuksella ois sama et jos haluat/ joku muu haluaa niin eiköhän meistä toinen niitä voi vaihdella niin et yhdellä pelaajalla on aina sama sähköposti kaikilla hahmoillaan. Rekisteröityä kuitenkaan pitää aina uudella, mutta senki me saadaan taas vaihdettua. Tuntupa sekavalta vastaukselta, mutta toivottavasti joku ymmärsi. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Joulu 12, 2011 3:32 pm | |
| Tajusin. :D Pystyyköhän niin tekemään, että jos teistä jompikumpi joskus vaihtaa nämä mun hahmojen sähköpostit samaksi, niin sitten sillä mikä oli ennen toisessa voisi rekisteröityä uudelleen? :D Se vasta oli monimutkainen selitys... | |
|
| |
DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Joulu 12, 2011 3:43 pm | |
| Hah täällähän on monimutkasten selitysten aatelistoa Mutta joo Pinch, minkä sähköpostin haluut pitää ni vaihdellaa ne loput sitten? Ja sitten voit uuden hahmon tuoda jollain noist pois jätetyist osoitteist. Kävin tänää kattoos Real Stealin! Superpäivä<3 Aika perus Rocky Balboa-stoorihan tuo oli vähän toki nykyaikaistettuna ja roboteilla höystettynä, mutta pidin silti. Pidin tästä, mutta rakastan Rockya. Mut ihan katottava leffa! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Joulu 12, 2011 3:56 pm | |
| No jospa mä palaan asiaan jos kehittelen vielä hahmoja. Nyt ei ole mitään väliä oikeastaan että näissä kahdessa on eri sähköpostit. :D
Miksi kaikki kiva sattuu aina sille päivälle kun mä en voi koulujuttujen takia nousta ylös tästä tietokonetuolilta? Superpäivän lisäksi (en kyllä tiiä olisko siellä ollut mitään mitä olisin halunnut käydä katsomassa) tänään olisi ollut yksi kaverin veljen konsertti. | |
|
| |
DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Joulu 12, 2011 4:22 pm | |
| Alright No katsellaan sitten seuraavan hahmon jälkeen uudelleen! ;D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Joulu 14, 2011 7:12 pm | |
| Huooh, tämä alkuviikko oli kyllä aika tappava! Selvisin kuitenkin jotenkuten... Vielä portfolio täytyisi palauttaa perjantaina ja sitten pääsen joululoman viettoon, vihdoinkin. Sitä odotellessa. :D Ehdin vihdoinkin vastata tohon pikkujoulupeliinkin, tästä eteenpäin ehdin kyllä varmaan vastaamaan nopeammin. :) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Joulu 14, 2011 7:36 pm | |
| No johan sun vastausta oottelinkin! No ei... Vastaa sitä mukaa kuin kykenee ja ne joilla ei töiden ulkopuolella ole elämää - kuten minä - keksii itselleen jtn muuta tekemistä siksi aikaa X')
| |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Joulu 15, 2011 8:25 am | |
| No mulla ei oo elämää koulun ulkopuolella... :D Mut nyt tosiaan olen varmaan perjantain jälkeen jatkuvasti täällä ja kiroan kaikki jotka ei vastaa 20 minuutin sisällä. :D No en ehkä sentään kuitenkaan, mutta enää ei kyllä tarvitse odotella mun vastauksia kovin pitkään kun joululoma alkaa. | |
|
| |
Leticia Mayer Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 28.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Joulu 15, 2011 9:30 pm | |
| Joululoma! Ah, ihana asia! Meikäläinen aloittaa sen myöskin huomenissa, joskin koulumme loppu vasta torstaina.. Mut oon pahis ja skippaan ens viikon pari päivää (ma ja ti on vapaapäivii). Mut kaikki kouluhommat sain tänää valmiiks ja palautettuu, siivosin ja melkein pakkasin.. ja vastasin joulupeliin.. ja MV ahdistelee mua ton toisen pelin tiimoilt.. ja kaikki muutki sais ahdistella joiden kaa pelit on kesken.. Mut nii! Huomenna joululoma jeejee! Tajusin muuten että uusin hahmoni Gabrielkin kuuluisi tuonne joulupeliin mutta saa nyt nähdä saanko tungettua sitä sinne.. Gaala-voittajien palkinnot eivät muuten vielä ole postissa vaan lähetän ne ensi viikon maanantaina! Tämä lupaus. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Joulu 15, 2011 9:40 pm | |
| Enkä ahdistele! Ihan viattomasti vaan ja vähän! X'DD Jooh, no itellä alkaa loma vasta ens keskiviikkona ja sillon pitäs sit tehä reippaan neljän tunnin junamatka kotiinki x'DD Ja tyttöystävä mököttää + pitäis keksii mihin meen perjantaiks ku ne pitää 'tyttöjen illan' enkä saa olla läsnä, en ees viereises huonees x') | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Joulu 16, 2011 9:04 am | |
| Wuhuu! Viimeisetkin koulujutut hoidettu pois alta! Nyt vielä täytyisi jaksaa raahautua viimeiselle luennolle ja sitten pääsen viettämään joululomaa siivouksen merkeissä. Tää kämppä on ihan hirveässä kunnossa, kun en ole jaksanut tehdä mitään siivoukseen viittaavaa tässä pariin viikkoon. Eli suurin osa ihmisistä saisi varmaan jonkun paniikkikohtauksen kun näkisi tämän kaaoksen... :D | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Höpötysloota | |
| |
|
| |
| Höpötysloota | |
|