|
| Höpötysloota | |
|
+37Nithe M. Hawthorne Wallace Mayorette Giana Mayorette Reynardine Welz Matthew Peacock Connor Dane Lucius Malfoy Severus Kalkaros Josh Peacock Hermione Granger Bellatrix Lestrange Randa Mohandosh Morgana Peacock Aaron Gray Shawn Gabriel Scott Samantha Slayer Albus Dumbledore Jacob King Harry Potter Fairfax Avery Indico Zolnerowitch Ninji Remy Gallow Pius Thicknesse Chaos Denbright Rodolphus Lestrange Lordi Voldemort Remus J. Lupin Stephen Hunter King Leticia Mayer Barty Crouch Jr. Leon Elroy Rabastan Lestrange Will McDonnell Neville Longbottom Theodore Nott Jr. DrRockter 41 posters | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Stephen Hunter King Korpinkynsi/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 05.03.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Elo 30, 2011 6:48 pm | |
| Onko meillä nyt kaikki Lestranget mukana? Kiinnostaako kaikkia asianomaisia pelata menneeseen aikaan sijoittuva peli, se Longbottmien kidutus ja sitä seurannut oikeudenkäynti? Meinaan kun täällä Juniorikaan ei poistu kuvioista Pikarin jälkeen ni se vois olla aika olennaista? | |
| | | Neville Longbottom Rohkelikko
Viestien lukumäärä : 217 Join date : 05.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Elo 30, 2011 6:56 pm | |
| Tuollainen kiltalaisten peli kuulostaa kyllä hauskalta! Jos vielä saadaan muitakin mukaan kuin vaan me. Täytyy yrittää innostaa muita mukaan ja keksiä joku sopiva tilanne.
Mua muuten kiinnostaisi kovasti lukea peliä Longbottomien kidutuksesta ja oikeudenkäynnistä. Eli pistäkää vaan sellainen pystyyn. :D
| |
| | | Rabastan Lestrange Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 470 Join date : 05.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Elo 30, 2011 7:00 pm | |
| Mä oon kyllä heti mukana molemmissa ! Siriuksella kun oikeen muuta voi pelata kuin kiltajuttuja joten mielellään me sen kanssa ja tarvitaan sitä joku seisomaan pyörimään sinne Longbottomien nurkiin kun muut tekee hommat joten Rabastan on mukana heti vaikka ei haluiskaan! | |
| | | Rodolphus Lestrange Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 95 Join date : 26.08.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Elo 30, 2011 7:05 pm | |
| Joo! Hienoa pidetää kiltalaisten peli mielessä! Itseasias siit vois laittaa jonku topicin tonne pystyy silt varalt ettei kaikki lue tätä keskustelualuetta. Ja ois kiva ihan miettii et mitä siin sit tapahtuis. Sellaset yleiset "puhutaan paskaa"-pelit on pidemmän päälle vähän puuduttavia. Josko sais sisällettyy ees jotain pientä actionia siihen.. Joo! Kidutuskarkelot! Ihanaa! Tässä juuri itseasiassa ajattelin asiaa ja kävi mielessä että olisi ehkä (ainakin minusta) kiva jos Longbottomeillakin olisi joku pelaaja, koska sitten saataisiin vähän muutakin vuorovaikutusta siihen. Ja ajattelin että kukas se olisikaan parempi pelaamaan herra ja rouva Longbottomia kuin Pinch, koska pelaat Nevilleäkin. Ja olet kaikista aktiivisin pelaaja täällä Mitä mieltä arvon Lestranget, Neville ja Juniori olisivat tästä ajatuksesta? Pelissä olisi sitten mukana viisi eri pelaajaa eli megapelien megapeli olisi kyseessä.. Mikä on ihanaa! | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Elo 30, 2011 7:19 pm | |
| Kuulostaa hyvältä. Olisi joo ihan kivaa jos niillä Longbottomeillakin olis omat pelaajansa, joko yks tai jos ihan hulluks ruvetaan ni miksei molemmilla omansa ? Kuuden pelaajan peli, ah.. se jos mikä ois jo haateellista, mutta hyvä jos joku ( pinch) Longbottomeilla tulis mukaan, aina se on paljon eloisampaa kun jokaisella tärkeällä hahmolla on joku kunnolla pelaamassa. | |
| | | Stephen Hunter King Korpinkynsi/Ihmissusi
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Elo 30, 2011 7:33 pm | |
| Kannatan Longbottomeille pelaajaa taaksen, ovathan he vähintään yhtä olennaisia tarinassa kuin Lestranget ja Juniori, ja pelaajallisina toisivat rutkasti enemmän väriä ja syvyyttä mukaan. Mutta mielestäni viiden pelaajan pelissä on jo tarpeeksi haastetta niin aktiivisuuden kuin yhtenäisyydenkin kannalta, että äänestäisin kummankin Longbottomin yhden pelaajan taakse. Varsinkin, kun Longbottomit eivät ole konkreettisesti mukana kuvioissa enää sen jälkeen niin se ei varsinaisesti veisi keneltäkään hahmoa nenän edestä. Tietty, jos löytyy kaksi erityisen innokasta pelaajaa, niin mikä ettei. Toki Rockterin päätös, mutta tämä siis minun mielipiteeni. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Elo 30, 2011 7:41 pm | |
| No siis joo, kyllähän peli tuntuu paisuvan aika laajaksi jos siinä on kuusi eri pelaajaa ja omaa vastausvuoroa saattaa joutua odottamaan muutamankin viikon, mutta sitten toisaalta.. Viidessä pelaajassa alkaa olemaan jo aika paljon odottelua ja hahmoja ja hahmojen välistä reagointia niin en usko että se kuudes mahdollinen pelaaja mitään kovinkaan radikaalisti muuttaisi. Joten jos löytyy aktiivisia, halukkaita pelaajia kummallekin Longbottomille niin en näkisi sen suurempaa estettä sille että pelissä olisi kuusi hahmoa mukana. Sitä pitäisi vaan osata pelata vähän suppeammin eikä pelata rytinällä eteenpäin vaan ottaa huomioon että pelissä on 4-5 muutakin hahmoa. Eli aika hidas eteneminen todennäköisesti tulisi, ellen väärin luule. Itse en ole näin laajoissa peleissä koskaan ollut mukana, laajin taitaa olla 4 hahmoa pelaajineen. Mutta hei, 5-6 pelaajaa, haastetta se tosiaan ainakin toisi! Ja varmasti mielenkiinto pysyisi yllä kun olisi paljon valinnan varaa miten ja mihin reagoida omalla hahmollaan. Joten jos Longbottomeille löytyy molemmille suht. aktiivinen pelaaja niin siitä vaan! Mutta toivotaan nyt edes yhtä pelaajaa pariskunnalle niin saadaan heillekin vähän persoonaa ja kunnollista vastusta sitten.. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Elo 31, 2011 4:42 am | |
| Hihii, olen kyllä mielelläni taas vieraileva tähti. :D Ja mulle käy ihan kummin vaan, voin pelata molempiakin, mutta jos joku muu haluaa pelata toisella niin sekin sopii. Eli ihan miten vaan löytyy innokkaita. :) 6 pelaajaa on kyllä aika paljon, mutta jos kaikki pystyy olemaan suhteellisen aktiivisia niin eiköhän se siitä suju. Varsinkin jos peliviestit ei ole mitään ihan kilometrin pituisia.
Huh, tänään pitää rientää ilmoittautumaan kursseille. Pitäkää kaikki peukut pystyssä että pääsen niihin ryhmiin mihin haluaisin! Jos en pääse niin sitten olen ihan hukassa koko syksyn lukujärjestyksen kanssa. Kun olen muutenkin ihan hukassa, kun aloitan ranskan opinnot nyt ja olen viimeksi opiskellut ranskaa n. 2 vuotta sitten. Voi olla, että alan täälläkin kirjoittamaan pelkkää ranskaa ihan vaan siksi että pääsen harjoittelemaan. :D | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Syys 04, 2011 4:10 pm | |
| Noniin sitten vaan päätöstä kehiin että pelaako Pinch kummallakin Longbottomilla vai nakitetaanko toiselle toinen. Samaten jos joku nyt haluaa pelata Longbottomilla niin ilmoitusta kehiin! Olisi kiva saada tämä peli käyntiin aika pikapuolin mikäli kaikille onnistuu ettei inspis kuole. Adelta pitää toki kysyä ensin onko hän edes kovin innolla lähdössä peliin vaikken kyllä usko että hänellä mitään tätä vastaakaan on.. Itseasiassa Ade, jos luet tätä niin ilmaiseppa mielipiteitäsi! Pinch, pääsitkö kursseille mille halusit? | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Syys 04, 2011 4:45 pm | |
| [ilmaus] En vastusta operaatiota, vaikken olekaan koskaan sen tarkemmin miettinyt, minkälaista loitsulla kiduttaminen on. Ja vaikka miulla itselläni onkin ikävä taipumus jumittaa suuremman luokan peleissä - etenkin jos on joku aikaraja, onka sisällä täytyy vastata. :'D Mutt säheltämään vain, kokeilemalla selviää! Niin ja kahden hahmon pelaaminen voi kyllä käydä rasittavaksi, jos on paljon toimintaa mukana.. mut eipä se kyllä mahdotontakaan ole. Eli Ade on käytännössä vailla mielipidettä. [/ilmaus]
Olen herännyt eloon. ;o |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Syys 05, 2011 7:32 am | |
| Jos tässä nyt kukaan ei innostu toisella Longbottomilla pelaamaan, niin uskoisin kyllä selviäväni molemmilla pelaamisesta. Viestit jää varmaan siinä mielessä aika pintapuolisiksi, että kauheasti en mitään ajatuksia tai muuta toiminnan ulkopuolista varmaankaan viitsi kirjoittaa, ettei tule ihan loputtomia viestejä. Eli mun puolesta peli käyntiin vaan!
Pääsin kaikille kursseille joille halusin, mutta yksi täytyi ottaa vähän huonoon aikaan. Eli näin maanantaisin olen koulussa klo 16-18 ja tässä päivällä ei ole yhtään mitään. Ja alkaa muuten iskeä vähän paniikki sen ranskan kanssa. Olin infoluennolla perjantaina ja siellä ranskalaiset luennoitsijat esittelivät itsensä ranskaksi enkä tajunnut mitään muuta kuin "Je m'appelle... / Je suis..." (Siis minun nimeni on/minä olen). Nauroin vaan muiden mukana. Niin että saapi nähdä miten käy... Kääk. | |
| | | DrRockter Admin
Viestien lukumäärä : 436 Join date : 03.01.2011 Ikä : 34 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Syys 06, 2011 11:12 am | |
| Noniin hienoa! Munki puolesta voidaan alkaa pistää peliä pystyyn! Onkos ketään, kuka haluaisi aloittaa tälläisen megapelin? Kellään suuria visioita lähtötilanteista? Ja minkälainen pelijärjestys tässä nyt sitten olisi jaa.. Niin? Ja ovatko kaikki hahmot heti kättelyssä mukana vai palloilevatko kuolonsyöjät hetken keskenään ennen kuin menevät Longbottomeille vai mennäänkö suoraan kidutuskarkeloihin? Pinch, kyllä se varmaan alkaa sitten sujumaan. Veikkaan ettet sä kuitenkaa ainoo siel kurssil ollu kuka ei ymmärtäny muuta ku esittelyn. Kaikki siel varmaa "nauro muiden mukana" ja sit kaikki panikoi samal taval ettei muka osaa mitään.. xD Et kyl se siitä! Mä tässä istun paraikaa opon tunnilla ja on hyyviin, hyyyviiin tylsää. Ehkä täs pitäis seurata mut en vaa jaksa. xD Koht siirrytää Suomenkieli ja viestintä-kurssille, missä on toivon mukaa enempi actionii. Kävikö muuten kukaan viime viikonloppuna Traconissa, Tampereella? | |
| | | Barty Crouch Jr. Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 88 Join date : 30.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Syys 06, 2011 12:00 pm | |
| Lähtötilanteesta en tiedä, mutta toivoisin sen rakentuvan tuon Juniorin hahmoesittelyssä mainitsemani tilanteen ympärille:
Lestranget, jotka eivät tienneet Juniorin olevan kuolonsyöjä, aikoivat kiduttaa häntäkin yrityksissään löytää isäntä--Junior kun kuitenkin on heitä vastaan käytyä sotaa johtaneen miehen poika ja täten hyvin mahdollisesti saattoi tietää, mitä Voldemortille oli tapahtunut. Junior joutui siis paljastamaan heille, olevansa yksi heistä ja siltikin välttääkseen kidutuksen tai kuoleman, hänen oli pakko kysyttäessä suostua mukaan Longbottomien kaappaukseen ja kidutukseen. Eivät ne muuten olisi uskoneet hänen olevan uskollinen isännälleen. Keskustelut Voldemortista saavat hänet kuitenkin taas tuntemaan sen verran syvää halua ja epätoivoa löytää Voldemort, (koska tämä oli osoittanut sen verran enemmän hyväksyntää ja arvostusta kuin hänen isänsä ja pitänyt muutenkin lupauksensa, ja jos he löytäisivät hänet, asianlaita moninkertaistuisi), että hän oli kykenevä heittämään kidutuskirouksen.
Tokihan tuota voidan soveltaa, jos muilla on muita toiveita, mutta olen pitänyt ja pohtinut tuota visiota mielessäni jo melkein seitsemän vuotta, niin tuolla pohjalla olisi ainakin minulle helpointa toteuttaa.
Ja sen ajankohta on muuten varmaan joku kevät 1982? Kun kirjan mukaan se tapahtui "juuri kun kaikki uskoivat olevansa turvassa". Eli Voldemortin katoamisesta ja kuolonsyöjien hyäkköysten hiljentymisestä täytyi olla kulunut hyvän aikaa, jotta turvallisuuden tunne muotoutuisi. | |
| | | DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Syys 07, 2011 10:15 am | |
| Mjoo.. Mulle käy ainakin toi et Lestranget painelis eka Juniorin puheille aikeinaa kiduttaa sitä niinku Nibs tossa sano. Ei ongelmaa sen suhteen, mutta ihan muidenkin näkemyksiä haluaisin ottaa huomioon niin onko muilla minkälaisia visioita? Voidaan sitten yhdistellä ja soveltaa että kaikki saavat oman hahmon vision toimimaan. Mutta tuo mitä Nibs sanoit tuosta vuodesta 1982 niin täytyy olla hieman eri mieltä. Tai siis mulla on ihan koko ajan ollut sellainen näkemys että tää porukka on ollu vuodest 1981 saakka vankilassa. Tai vähän kaikkialla on painotettu tuota "15 vuotta Azkabanissa"-meininkiä. Tai ainakin minä olen painottanut. Ja lexiconista katsastin tuossa äsken että siellä tämä kidutussessio on sijotettu joulukuuhun 1981. Mutta siellä se perustellaa vaa just tolla että "We know that this happened shortly after Voldemort's downfall, as [Dumbledore] says it was "just when everyone thought they were safe." They likely happened sometime between November 1981 [[Y1]] and very early 1982" eli sinänsä vain arvioita tämäkin. Miten muiden näkemykset? Ootteko eläny vuodes 1981 vai 1982? | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Syys 07, 2011 10:53 am | |
| Joo-o, kuten sanoin, muidenkin toiveita halutaan kuulla - pitäähän pelitopicin inspiroida kaikkia tasavertaisesti.
Mä en muista mitään vuosien määrää mainittaneen kirjoissa muuta kuin Siriuksen "12 vuotta" suhteen. Ja ei siitä täyttä viittätoista tule millään ilveellä muillekaan vaan jotain 14,5 joten jos kirjoissa se 15 mainitaanin niin aika ympäripyöreällä asenteella.
Mä oon aina eläny vuodessa 1982 lähinnä koska en osaa mieltää "kaikkien" saavan turvallisuuden tunteensa takaisin kuukaudessa, vuosikausien raa'an sodan ja pelon jälkeen - varsinkin kun Voldemortin kuolemasta ei ollut todisteita. Mielestäni turvallisuuden tunteen paluu vaatii siinä tilanteessa vähän pidemmän rauhan ajan. Mutta, mitä muut ajattelevat? | |
| | | DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Syys 07, 2011 11:00 am | |
| Joo siis en tarkottanu et kirjois lukis mitää 15 vuodesta, tuskin siin ees moista sanotaa ku ei Lestranget niin paljo saa ääntää kuuluvii niis. Tarkoitin että peleissä on nyt käytetty tuota 15 vuotta, mikä tosiaan on hieman yläkanttiin nyt kun kävin tsekkaamassa että joulukuussa 1981 olisi Azkabaniin heitetty ja porukka vapautu tammikuus 1996 eli periaatteessahan siihen kai tulis 14 vuotta? Mut äkkiseltää laskettuna päättelin silloin et n. 15 vuotta. Ja Siriuksen 12 vuotta toimii kyllä, mutta Lestranget liukeni Azkabanist vast vuonna 1996 ku Sirius läks sielt vuonna 1993. Ja aika nopeesti ne sen turvallisuuden tunteen kuitenki sai kerran Pottereiden kuolonpäivänä porukka jo biletti ihan kympillä että Voldemort on kuollu. Jos ne ois yhtää epäilly asiaa ni tuskin ne ois juossu pitkin katuja ja juhlistanu sitä. Mä en ainakaa ois uskaltanu jos oisin yhtään epäilly. Että turha tuota venyttää mun mielest vuoteen 1982 saakka En sit tiedä mitä mieltä muut on. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Syys 07, 2011 11:04 am | |
| Mullekkin tuo Juniorin uhkailu kelpaa hyvin alotuskuvioks vaikka luulen, että mun poikani siinäkin pysyy hieman sivussa kun tommonen pentu on ja antaa aikuisten hoitaa puhumisen. En mä ole tainnu oman hahmoni puolesta mitään muuta mainita kuin, että se lähti mukaan vaan koska Rodolphuskin lähti ja koska Bellalle ei vaan sanotai ei . Tuosta vuodesta. Jotenkin mäkin olen aina ollu siinä ,että ne ois sinne Azkabaniin viskattu - 81. Mutta mulle on ihan sama. Muutama kuukausi sinne tai tänne ei mua haittaa. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Syys 07, 2011 2:39 pm | |
| Mulla ei tuohon oikein ole mielipidettä, eikä sillä nyt oikeastaan olisi mitään väliäkään kun en vakituisesti pelaa mitään noista hahmoista. :D Ja oman pelaamiseni kannalta on ihan yhdentekevää, onko Neville ollut näiden tapahtumien aikaan paria kuukautta vanhempi vai ei. :D Yrittäkää saada pohdittua homma selväksi, odotan jo innolla tätä peliä! | |
| | | Stephen Hunter King Korpinkynsi/Ihmissusi
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Syys 07, 2011 4:01 pm | |
| Mulle on kans ihan sama onko se 1981 joulukuu vai 1982 alkupuoli, koska vaikka olenki aina mieltänyt sen 1982 alkuvuodeksi, en ole kuitenkaan mitään sille välille liiemmin vielä pohtinut niin ei ole ajankohta silleen leimaantunut näkemyksiini. ^^
Mutta heräsi olennaienn kysymys: kuinka moni kuolonsyöjä tiesi ennustuksesta? Rowlingin virallisten sanojen mukaan Lestranger eivät tienneet siitä, mutta voihan ne silti tässä pelissä tietää - varsinkin, kun ko. tieto ei ole kirjoista vaan Rowlingin Q&A-haastatteluista. Tiesikö Juniori? Entä Longbottomit, kun ne ei ainakaan käsittääkseni olleet piilossa? | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Syys 07, 2011 5:37 pm | |
| Itse heittäisin pelin sinne 1981 vuoteen mutta joo.. muuten ei ole toteutuksesta juuri ähistävää ja omasta puolestani ainakin voidaan poiketa myös moikkaamassa Bartya ensin. :D Niin ja en kyllä usko, että kuolonsyöjille olisi kerrottu siitä ennustuksesta - ainakaan ennustuksena, joka kertoisi heidän Lordinsa mahdollisesta kukistumisesta. Ehkä ihan sisäpiirille olisi voitu mainita jotakin ympäripyöreää mahdollisesta haitasta/muusta ei-kovin-vakavasta mutta olemassaolevasta. Bellan en silti ainakaan usko tienneen juuri muuta, kuin että joku aiemmin puhuttu operaatio on mahdollisesti sittenkin osoittautunut hankalammaksi kuin kukaan olisi alun pitäen osannut arvata --> lähdetään tarkistamaan asia. |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Syys 07, 2011 5:43 pm | |
| Okei no sitten mielivaltasesti sanon että peli tulee sijoittumaan joulukuun alkuun 1981 ja se, joka aloittaa pelin, saa päättää päivämäärän. Näin olemme päässeet jonkinasteiseen yhteisymmärrykseen ja pelin aloittaminen on taas askelen lähempänä.. Onko kukaan halukas aloittamaan tätä operaatiota? Itse olen koulun puolesta nyt pari päivää kaukana koneesta ja viikonloppu menee myöskin, joten itse en aloita ainakaan ennen ensi viikkoa. Joku muu joka kokee haluavansa aloittaa? Olisiko pelin lähtökohta nyt sitten se että Lestranget painelevat aluksi uhkailemaan Junioria ja jos niin missä uhkaillaan? Koska eiväthän Lestranget voi Kyyryille kai tulla ku muuten isä Kyyrylle selviäis että poika on kuolonsyöjä? Ja tuota.. Jos nyt käydään ensin Juniorin luona niin se tarkoittaa sitten varmaan sitä että Longbottomit tulee kuvioihin mukaan vasta vähän myöhemmin siinä vaiheessa kun tämä nelikko on päässyt jonkinlaiseen yhteisymmärrykseen ja päättänyt lähteä Longbottomeille? Ja noista ennustuksista niin mä en usko että Voldemort on kertonut siitä ennustuksesta edes sille sisäpiirille. Koska sehän nyt vähän vihjaisi siihen suuntaan että Voldemortilla olisi jonkinlainen heikkous ja sellaistahan tässä herrassa ei pitänyt kenenkään silmin olla. Mutta en nyt muista mitä kirja tästä sanoi.. Mä sanoisin kyllä että Voldemort piti asian ihan omana tietonaan. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Syys 07, 2011 6:21 pm | |
| ^ Todennäköisesti näin, kieltämättä. :--D Olen kuitenki vielä epävarma siitä, että ellei kukaan tiennyt mistään mitään (ellei arvon lordi naulaa ilmoitstaululle lappua retkistään..) niin onko Lestrangeilla jonkinlainen yli-inhimillinen yhteys Herraansa vai tyydymmekö siihen, että piirrot jollakin tavalla ilmoittivat tästä luhistumisesta ja Lestranget sitten olivat vain ainoita tarpeeksi rohkeita/uskollisia/valppaita lähtemään heti selvittämään asiaa? Ja toisekseen itsekin olen pari päivää nyt vähän kehnommin saavutettavissa / pelivalmiudessa, joten tuota noin sen alun suhteen.. muuten olisin kyllä valmis ottamaan asian vastuulleni, mutta aikakysymys sanoo vähän toista ja haluaisin myös vastauksen paikkakysymykseen ennen mitään toimintaa. Koska Nibs on Juniorin hahmoesittelyynkin kirjoittanut tuon etsineen isäntäänsä tämän katoamistempun jälkeen (joskaan ei samoissa aikeissa kuin muut) uskaltaisin väittää kohtaamisen olevan mahdollista myös niin, että Lestranget olisivat vastikään huolestuneet ja olisivat juuri miettimässä seuraavaa siirtoaan jossakin kuolonsyöjien vakipaikassa (jos sellainen on ollut olemassa/on yhä) ja sieltä lähistöltä sitten bonganneet Juniorin --> kiihtyneimpien kuolonsyöjien hyökkäys, mistä sitten matka olisi jatkunut varsinaiselle tiedusteluretkelle Longbottomien luo esim. siksi, että ainakin näiden tiedetään olleen hyvin tärkeitä tekijöitä Voldemortin vastaisessa taistelussa. En tiedä! |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Syys 07, 2011 7:24 pm | |
| Joo, Juniori voisi olla jossain seikkailemassa. Jos ei juuri sillä kertaa etsintäreissulla, niin muuten vaan. Ja tuollainen neutraali maaperä (joka ei kuulu kenenkään hahmolle) ja muutenkin laajempi ympäristönahdollisuus loisi ehkä vapaamman ja inspiroivamman lähtökohdankin.
Luulen, että Voldemorrin kukistutuessa kaikki kuolonsyöjät tunsivat jotain merkittävää pimeänpiirroissaan, kun se kumminkin on se "väline" jolla Voldemort pystyi niihin yhteyttä pitämään eikä tiettävästi kukaan muu, eli se oli ilmeisesti syvemminkin yhteydessä Voldemortiin.
Olisiko siis niin, että vain Punurmio, Voldemort ja Feeniksin Killan jäsenet tiesivät ennustuksesta? Vaiko vain Punurmio, Kalkaros, Volde ja Dumbledore? Ettei Ministeriössä kukaan vaikka se pallo Salaperäisyyksien Osastolla onkin? | |
| | | DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Syys 07, 2011 7:35 pm | |
| Mulle sopii mikä vaa paikka periaatteessa Kyllä Rodo paikalle osaa kun on kyse kidutuskarkeloist. Joten jos nyt joku haluaa aloittaa pelin, niin olkaatten hyvä! Mä lähden nyt nukkumaan ja palailen asiaan varmaan vasta sunnuntaina mutta turiskaa te ja alotelkaa peliä keskenänne! Tungen sitten mukaan sunnuntaina Miettikää pelijärjestystä ja semmostakin. Se vielä että tiesivätkö kaikki Killassa ennustuksesta?O.o Sekin kuulostaa vähän oudolta sinänsä. Luulisi että Dumbledore, Potterit, Remus, Sirius (ja Peter muuten varmaan) ja Longbottomit ois tiennyt mut tiesivätkö muut? Kilta oli tolloin kuitenki aika iso. Tosin no en tiedä, saattohan ne tietää. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Syys 10, 2011 5:51 pm | |
| Mä oon niin huono alottamaan kahden keskisiäkin pelejä niin en sitten tiedä mitä sotkua siitä tulis jos mut laitetaan koko homma alottamaan . Muttamutta.. jotenkin oon sitä mieltä että Nibsin ois paras alottaa? Ei sitten tarvis montaa peliviestiä käyttää siihen, että kohdataan Juniorin kanssa. Bellatrix nyt jäis sit vastausvuorossa viimiseks mikäli me halutaan alottaa tää mahdollisimman pian ja ennen kuin Ade pääsee taas mukavasti koneen ulottuville ja takaisin pelailemaan : ) tää tuskin kuitenkaan ketään haittaa, eiköhän noi Lestrangen veljeksetkin suunsa auki saa. Tämä vain ehdotus, mutta mikä Nibsillä vaikka oli mielessä jotain muuta niin ilmaise itseäsi. Eiköhän joku meistä Lestrangeistakin ole valmis tuon pelin käynnistämään. | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Höpötysloota | |
| |
| | | | Höpötysloota | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |