Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Höpötysloota

Siirry alas 
+37
Nithe M. Hawthorne
Wallace Mayorette
Giana Mayorette
Reynardine Welz
Matthew Peacock
Connor Dane
Lucius Malfoy
Severus Kalkaros
Josh Peacock
Hermione Granger
Bellatrix Lestrange
Randa Mohandosh
Morgana Peacock
Aaron Gray
Shawn Gabriel Scott
Samantha Slayer
Albus Dumbledore
Jacob King
Harry Potter
Fairfax Avery
Indico Zolnerowitch
Ninji
Remy Gallow
Pius Thicknesse
Chaos Denbright
Rodolphus Lestrange
Lordi Voldemort
Remus J. Lupin
Stephen Hunter King
Leticia Mayer
Barty Crouch Jr.
Leon Elroy
Rabastan Lestrange
Will McDonnell
Neville Longbottom
Theodore Nott Jr.
DrRockter
41 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 39  Seuraava
KirjoittajaViesti
Barty Crouch Jr.
Kuolonsyöjä
Barty Crouch Jr.

Viestien lukumäärä : 88

Höpötysloota - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 EmptyLa Syys 10, 2011 6:49 pm

Sopii kyllä minulle, että aloitan. Sillä ehkä saisimmekin nimenomaan pelin alkuun tavallaan vauhdikkaammin. Minä en edes inhoa aloitusviestejä. Itseasiassa pidän niiden kirjoittamisesta melkein enemmän kuin lopuista. xD Joko me se paikka päätettiin? Very Happy

Toki jos Rockterilla tai Pinchillä on syntynyt joku polttava visio aloitusvistiksi niin siitä vaan. Huomenna ehtisin vielä aloittaa, mutta sitten menee maanantai ja tiistai, ehkä keskiviikkokin, etten koneelle pääse.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hiddenkiss.net/bartycrouchjunior.php
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

Viestien lukumäärä : 217

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 EmptyLa Syys 10, 2011 7:18 pm

Mulla ei ainakaan ole mitään ideoita siihen alkuun, te voitte ihan itseksenne kehittää sen alun ja hyppään sitten vaan mukaan Longbottomien kanssa kun saatte pelin siihen vaiheeseen. :) Seurailen varmaan sitä aika tarkkaan, mutta voi silti heittää yksityisviestiä kun on sellainen väli.
Mietiskelin tässä vähän, että missä tämä Longbottomien kidutus tapahtuu. Eihän siitä ole kirjoissa ollut mitään mainintaa? En itse ainakaan muista. Itse olettaisin, että Longbottomit ovat silloin joko töissä tai kotonaan (ja Neville esim. mummin luona kyläilemässä tai muuta vastaavaa). Onko ideoita siitä? Yritän tässä vähän päässäni kehitellä, että millaisia ihmisiä Frank ja Alice on.
Rabastan Lestrange
Kuolonsyöjä
Rabastan Lestrange

Viestien lukumäärä : 470

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 EmptyLa Syys 10, 2011 7:27 pm

Ei sitä tosiaan olla taisettu missään koskaan mainita. Mä oon aina kuitenkin jotenkin kuvitellu, että kaikki tapahtu Longbottomien kotona. Mahtaa olla kyllä kaikilla niillä lukemillani ficeillä osaa tähän, mutta jotenkin se tuntuis kaikista loogisimmalta? Ehkä Alice ja Frank on kahden kesken päättäny vihdoin juhlistaa hieman Voldemortin tuhoa ja heivanneet pikku Nevillen mummolleen Very Happy Et jos joku ei nyt välttämättä halua sen kidutuksen tapahtuvan jossain muualla tai jos jollakin on jotain tietoa siitä, että se ois tapahtunu jossain tietyssä paikassa niin mun mielestäni tuo Longbottomien koti ois oiva paikka tälle kidutus juhlalle.
DrRockter
Admin
DrRockter

Viestien lukumäärä : 436
Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 EmptySu Syys 11, 2011 2:08 pm

Ah ihanaa, loistavaa Very Happy Nibs, voit minun puolestani aloittaa! Minkälainen pelijärjestys siitä eteenpäin? Kenellään mitään ideoita?

Ja mullakin on joo ajatuksena ollu aina että tapahtuu Longbottomeiden kotona. Työpaikalla se oli vähän hankalaa koska paikka varmaan vilisee auroreja xD
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

Viestien lukumäärä : 411

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 EmptySu Syys 11, 2011 3:34 pm

Joo, mullaki aina ollu mielikuva, että se olis Longbottomien kotona. En tiedä miksi, kun en ole koskaan fanficcejäkään aiheeseen liittyen lukenut.

Okei, aloitan sen myöhemmin illalla, vaikken saisikaan aikaiseksi niin hyvää aloitusta kuin haluaisin. Koska huomisesta on tosiaan epävarmaa montako päivää menee ennen ku pääsen seuraavan kerran koneelle. Heitän sen tonne Lontoon Kaupunki-boardille niin siitä voidaan sitten levittää peliä vapaasti mihin suuntaan tahansa.
Barty Crouch Jr.
Kuolonsyöjä
Barty Crouch Jr.

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 EmptySu Syys 11, 2011 7:34 pm

No niin, tässä on. Smile

Pelijärjestyksestä sen verran ehdotusta, että toimivin voisi olla Juniori -> kaikki Lestranget -> Longbottomit -> Juniori -> kaikki Lestranget -> Longbottomit jne. Koska Juniori ja Lestranget kumminkin ovat se dominoiva osapuoli. Longbottomit mukaan vasta sitten kun peli on varsinaisessa kaappauskohdassa, koska muuten niiden osuus olis aika randomia välissä?

Että sellasta?
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 EmptyTi Syys 13, 2011 7:45 pm

Ai niin, Lestrangejjen pelaajat muistakaa, että Junioriin ei saa osua kidutuskirous missään vaiheessa tai muuten se ei kykene heittään sitä Longbottomeihin.
Rabastan Lestrange
Kuolonsyöjä
Rabastan Lestrange

Viestien lukumäärä : 470

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 EmptyLa Syys 17, 2011 2:59 pm

Kyllä me Juniori rauhaan jätetään : P. Mut joo. Tuo pelijärjestys nyt ois sit luultavasti jotakuinkin sellainen kuin Nibs tuossa jo mainitsi.
Juniori -> Rodolphus-> Rabastan -> Bella -> Longbottomit.
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 EmptySu Syys 18, 2011 11:23 am

Laittakaa mulle vaikka yksityisviestiä sitten kun voin liittyä mukaan. :) Seurailen varmaan aika tarkkaan muutenkin, mutta varmuuden vuoksi. Tai siis tarvitsette varmaan pari viestiä jokainen ennen kuin on järkeä tulla Longbottomeilla mukaan.
Barty Crouch Jr.
Kuolonsyöjä
Barty Crouch Jr.

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 EmptyMa Syys 19, 2011 1:49 pm

Rabastan Lestrange kirjoitti:
Kyllä me Juniori rauhaan jätetään : P.

Ei sitä rauhaan tarvitse jättää. Sanoin vain että se kirous ei saa OSUA häneen.
Theodore Nott Jr.
Luihuinen/Kuolonsyöjä
Theodore Nott Jr.

Viestien lukumäärä : 49

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 EmptyMa Syys 26, 2011 6:54 am

Hmmm.. Mä ootan mielenkiinnolla mitä tuosta teiän kuolonsyöjäpelistä tulee.. Vaikuttaa suunnitelman osalta sellaselta peliltä jota mieluusti seuraa vaikkei siihen osallistukaan 8D

Mä oon ollu täällä suorastaan säälittävän epäaktiivinen, mutta siihen on yksi syy - hyvä tai huono, mutta -; äänityöntunnit aiheuttaa ihan helekatin moisen päänsäryn.
Noh, nyt kuitenkin löysin sen hukassa olleen inspiksenkin ku katoin eilen HP7:n ykkösosan Cool Saa nähä jos se vaikka innostais tekeen jonku uuden hahmonkin, mutta josko ensinnä keskittyisin vastaan tän päivän aikana noihin meneillään oleviin peleihin x)

// EDIT: Uus hahmo kohta vaaaaaaalmis! <3 Kiitos, DrRockter, sinä jumalainen ylläpitäjä kun annoit minulle luvan tehdä tämän hahmon! 8'D
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 EmptyKe Syys 28, 2011 5:03 pm

Haha, katselin vähän Nevillen aikajanaa nyt syyssiivouksen jäljiltä. Siellä on yhteensä 6 peliä, ja niistä 4 on jäänyt kesken... :D Kuusi on kyllä muutenkin aika vähän, olenkohan unohtanut sieltä jotain? Toisaalta oppilashahmoja on ollut aika vähän ja varsinkin sellaiset jotka olisivat Nevillen kanssa tekemisissä, ovat aika vähissä. Haluaisin jonkun pelaajan Ginnylle ja Lunalle! Erityisesti Lunalle, koska Nevillen ja Lunan suhde on sellainen mitä haluaisin päästä tutkimaan vähän paremmin.

Lunasta tuli mieleen, että kun olin vuonna 2008 kielikurssilla, niin siellä oli opettaja joka on opettanut Lunan näyttelijää (en nyt just muista nimeä enkä jaksa tarkistaa, anteeksi :D) joskus. Oon siis melkein sukua julkkikselle!
DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 EmptyKe Syys 28, 2011 6:34 pm

Lainaus :
// EDIT: Uus hahmo kohta vaaaaaaalmis! <3 Kiitos, DrRockter, sinä jumalainen ylläpitäjä kun annoit minulle luvan tehdä tämän hahmon! 8'D

MV, mä en edelleenkään tajua mikset sä muka ois saanu Piusta xD Se oli vaa unohtunu tuolt hahmolistast mut ei se nyt kielletty hahmokaa ollu! Sitäpaitsi sait siit mielenkiintosen Very Happy

Lainaus :
Haha, katselin vähän Nevillen aikajanaa nyt syyssiivouksen jäljiltä. Siellä on yhteensä 6 peliä, ja niistä 4 on jäänyt kesken... Very Happy

Siis voi luoja! Tänää just ku poistelin noit hahmoi ja siirtelin vanhoi, keskeneräsii pelei tonne hautausmaalle ni tuntu niin pahalt tää! Very Happy Ku Pinch, oot aina ollu niin aktiivinen tääl ja sul pitäs olla enemmän pelejä! Ja sit ne pelit on jääny kesken ja gaah.. Tuntuu ikävält. xD
Mut älkäätten huoliko! Vaikka kaikki saakin nyt potkia mua persuksille niin aion tehdä jonkun oppilashahmon tänne! Ihan vaa jo senkin takia että haluan Tylypahkaa oppilaan. Mun kaikki hahmot on täl hetkel aikuisia ja se rajottaa aika paljo.
Sit ku saan sen oppilaan tänne ni lupaan tunkee sen vaik väkisin kaikkien oppilashahmojen kaa samoihi peleihi. xD Ja Leticia, Will ja Rodo voi sit hoitaa ton aikuisen puolen.. Ja Volde kaikki itsetuhoset tapaukset.. xD
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

Viestien lukumäärä : 377

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 EmptyKe Syys 28, 2011 6:42 pm

No ei se Rockter sun vika ole! :D Vähän harmittaa kyllä, siellä olisi ollut muutama sellainen joista olisin halunnut nähdä miten tilanne jatkuu. Joku saisi kyllä ottaa Lunan, nyt iski taas sellainen olo, että haluan pelata Nevillellä jotain hauskaa. Mietin itse sillon joskus kauan sitten hahmoa miettiessä Nevillen ja Lunan välillä, mutta tulin siihen tulokseen että en keksi mitään niin älyvapaata kuin mitä Luna yleensä höpöttää. :D
DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 EmptyKe Syys 28, 2011 7:31 pm

No joo eihän se mun vika ookkaa mut silti tuntuu pahalt :DD Keljuu ku pelit jää kesken! Mut valitettavasti en Lunal osais pelata koska vaikka friikki oonki ni en nää mitää yliluonnollist missää vaik kuinka haluaisin : <
Pius Thicknesse
Taikaministeriö
Pius Thicknesse

Viestien lukumäärä : 26

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 EmptyTo Syys 29, 2011 5:47 pm

Just ku tulin neljältä koulusta (jota oli tänää kaks tuntia xD) ja istahin koneen ääreen lukeen Pinchin vastausta peliin, mutsi tuli oven taa, käsk nakkaan sen kotiin (30 kilsan päähän) ja hakeen sieltä mun auton ku saivat sen korjaamolla korjattuu ja katastettuu, joten lähin sit käymää kotona ja samal siskon kans prismas ostaan karkkia XDD

Hmm.. että on ihanaa ku oma auto tuos ulkona, olkkarin ikkunan alla parkissa Cool
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

Viestien lukumäärä : 377

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 EmptyTo Syys 29, 2011 6:21 pm

Toisinaan oma auto olisi ihan kiva, mut sitten muistan aina bensan hinnan ja tajuan etten tarvitsisi autoa oikein mihinkään. :D Olisi ihan mukavaa ajella käymään vanhemmilla omalla autolla, ettei tarvitsisi mennä bussilla, mutta eipä sitä autoa oikein muuhun tarvitsisi. Täällä kaupungissa en uskaltaisi edes ajaa, enkä oikein tiedä mihin ajaisin jos uskaltaisin. Kouluun on matkaa 200 metriä, kauppaan 500m ja keskustaan noin kilometri. Vaikka virallisesti asunkin kyllä ihan keskusta-alueella. Eli aika vähän tulisi ajeltua. :D
Pius Thicknesse
Taikaministeriö
Pius Thicknesse

Viestien lukumäärä : 26

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 EmptyTo Syys 29, 2011 6:25 pm

No mulla on lähinnä toi 30 kilsan matka viikonlopuiks kotiin.. Täällä ei busseja liiku joten juna on auton lisäks ainoo vaihtoehto ja nyt ku junia aikatauluja on leikattu niin saa oottaa ain iltaan asti ennen ku pääsee lähteen ja sit pitää viel raahata tavaransa kävellen juna-asemalta kotiin XD
+ toi on iha kiva 400 euron romu. Faija maksaa autoveron, koska se käyttää tota sillon tällön työautona jos on tarvis, vaiks mun nimissä toi auto onki x)
DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 EmptyTo Syys 29, 2011 7:33 pm

Vaaah<3 Autot on jees! Ois mustaki kiva jos mul ois oma auto mut en mäkää sitä oikee mihkää tarvi. Jos oon Kouvolas palloilees ni nyysin vaa äitin auton lainaa (siel ei pääse mihkää jos ei oo ajokorttia ja autoa xD) ja Tampereel nyt ei kukaa tarvis autoo ku tääl on niin hyvä julkinen liikenne.

Kamalaa! Kouluaikani (hurjat kaks kuukautta.. xD) rankimmat kaks päivää takana! Meillä oli koulussa kaks päivänen improtentti, missä piti n. 16 hengen ryhmällä vääntää kasaan 10 minuuttii pitkä näytelmä käyttäen apuna improtekniikoita. Noh.. Muuten ihan hyvä mut 16 hengen ryhmä ei vaa toimi ilman kunnon johtajahahmoa ja no.. Olihan siinä ongelmia. Ehken alakkaa netis itkee kaikkee.. xD Mut siis joo hauskaa oli mutta kyllä oli turhauttavaakin aika-ajoin!
Onneks se on ohi.. Huomeen viel äänisuunnittelijan ja leikkaajan työnkuvaluennot ja sit hilpasen Helsinkii kattoo Andy McCoyta ja sit tulen joskus aamuyöl kotii ja nukun lauantain. Sano "heihei unirytmi".. "Heihei unirytmi." Very Happy
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 EmptyTo Syys 29, 2011 8:32 pm

Minä tässä juuri päätin jättää huomisen luennon väliin. :D Taidan olla laiska opiskelija. Mutta kun tiedän etten saa tänä yönä nukuttua kunnolla, koska poikaystävä huitelee jossain opiskelijabileissä ja en varmasti saa nukuttua kunnolla ennen kuin se tulee kotiin. Lisäksi ei muutenkaan yhtään kiinnosta se huominen luento. Täytyy vaan toivoa, etten tule kipeäksi ennen lokakuun loppua, koska tuolla kurssilla ei saa olla periodin aikana kuin kerran pois.

Vaihdoin tässä ajankulukseni Nevillen kuvia, käykää katsomassa. :) Voisin ehkä yrittää etsiä Chaoksellekin uusia kuvia, kun en ole ihan tyytyväinen kaikkiin noihin nykyisiin.
DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 EmptyMa Loka 10, 2011 8:08 pm

Wazzaaaa... Hei! Aloin tässä mietiskelemään että kuinkas moni täällä olisi kiinnostunut pelaamaan omien aikuishahmojensa nuoruusvuosia? Olisi mukava Seiskan 1-vuotis synttäreitten kunniaksi keksiä jotain pientä kivaa ja ajattelin että tuollainen mahdollisuus voisi olla ihan mukava?

Nyt kun tuli puheeksi niin onkos kenelläkään mitään ideoita mitä kivaa voitaisiin synttäreille järjestää? Nehän ovat 6.12! Mitä vain ideoita otetaan vastaan! (:
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 EmptyTo Loka 13, 2011 2:07 am

Minua ainakin kiinnostaa tuo nuoruusvuosi-juttu. Toki riippuen mikä toteutus siinä olisi kyseessä. Smile Ja kerron, jos keksin jotain potentiaalista synttäriohjelmaehdotusta.

...

Tiedoksi pelitovereille: Dracon ulkonäkö vaihtui.
Koska näkemykseni Dracosta eroaa (tavallaan) elokuvan versiosta sisäisestikin, halusin myös eri kasvot. Ulkonäön tarjoaa tästä eteenpäin Bertie Gilbert jonka piti näytellä Scorpius Malfoyts DH Osa 2:ssa.

Sanoin 'piti' koska jostain syystä se leikattiin pois ja nyt herra seisoskelee siinä ehkä 10 sekuntia eikä edes kasvoja näytetä. Törkeää! Siis jos ihminen vaivautuu roolinhakuun, ja valitaaan rooliin, ja käy läpi maskeeraukseen ja muuhun hässääkään, niin saisi sitä nyt edes KASVOT lopullisessa elokuvassa näyttää. En tiedä, olisikohan DVD:llä bonusmateriaaleissa ne leikatut osuudet. Sain mä nyt siitä alkuun kuitenkin muutaman ihan hyvän kuvan hahmoesittelyyn muualta.

Sama ongelma oli myös Feeniksin Kilta-leffassa, jossa nuoret Remus, Sirius ja Piskuilan on ruudulla niin takana ja niin lyhyen aikaa, ettei oikeen saa selvää ennen ku ottaa screenshotin juuri oikealla hetkellä. Mutta niistä saa edes silleen. Scorpiuksesta ei ole yhtäkään leffa-kuvaa saatavilla, ellei DVD:n bonusmaterialeissa ole.

PS.
Ja se on edelleen aivan kammottava nimi tuo Scoripus. Mä valehtelisin nimeni aina kun mahdollista jos mulla ois joku tollanen nimi. Vähän niinku Anne Rice pienenä sanoi aina nimekseen Anne, vaikka sen äiti oli oikeesti nimennyt sen Howardiksi. (Siis miehen nimi!) Aikuisena se sitten tietty vaihtoi viralliseksi nimekseen Anne.
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 EmptyTo Loka 13, 2011 7:20 am

Nevillen kannalta mua kiinnostaisi ehkä enemmän pelata myöhempiä vuosia. :D Tällä hetkellä en Chaoksen puolesta kaipaisi nuoruusvuosien pelaamista, koska eihän silläkään ikää niin kovin paljoa ole vielä tässä pelin aikoina, ja kouluaikojen pelaaminen olisi siinä mielessä tylsää, että kun kyseessä on oma hahmo niin ei täällä ole nyt ketään aikaisempia kontakteja. Mutta olisi kyllä hauska lukea teidän muiden pelejä hahmojen nuoruusvuosista, eli idea on hyvä! :)

Tuli mieleen tuosta Scorpiuksesta (joka on oikasti aika karmea nimi :D), että mulla on tapana kehittää kaikkia outoja nimiä aina omille hahmoille. En nyt keksi mitään esimerkkejä kun siitä on niin kauan aikaa kun viimeksi olen pelannut jossain muualla. Nytkin on jossain takaraivossa monta hienoa (tai "hienoa", riippuu keneltä kysyy) nimiehdotusta hahmoille, mutta kun en viitsi ottaa kolmatta nyt ainakaan ihan heti, kun tiedän että aika ei välttämättä riitä.
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 EmptyTo Loka 13, 2011 8:33 pm

Remuksen ihmissuteushan on epäonnisesti pitkälle yleistä tietoa vuoden 1994 kevään jälkeen, mutta mahtaisivatko Dumbledore ja McGarmiwa automaattisesti hävittää Tylypahkaa käyneiden ihmissusilasten ihmissuteuden paljastavat tiedot, kun ko. lapsi lähtee Tylypahkan kirjoilta? Meinaan mitäs koulu niillä tiedoilla enää mitään tekee, jos lapsi ei edes käy siellä koulua ja turha säilyttäminen on tietoturvariski. Tai hävittäisi ne viimeistään Pimennon vallattua koulun ja ilmentyen jokseenkin Voldemortin puolelle kallistuvaksi? Siltä pohjalta, että moiset tiedot pimeyden velhojen käsissä voivat olla varsin kohtalokkaat.
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 EmptyMa Loka 17, 2011 8:15 am

Pakko saada valittaa jossain, eli te joudutte nyt uhreiksi! :D

On ihan huippukivaa herätä 20 vaille kymmenen, mennä lukemaan sähköposti ja huomata, että yhden kurssin opettaja on sunnuntai-illalla klo 20 lähettänyt viestin, että käännös pitäisi palauttaa tänään maanantaina klo 10 mennessä. Kyseessä on siis ranskan käännös, joka käsittelee moottoreita ja hiilidioksidipäästöjä ja mulla oli se aivan kesken vielä kun luulin että se pitää palauttaa vasta huomenna. Moottorit, tai oikeastaan mikään muukaan tekninen, ei ole oikein mun vahvinta alaa. Siitä käännöksestä ei oikein tainnut tulla kovin hyvä, kun tunnissa yritin väkertää sen loppuun. PLUS, miks meille kerrotaan se tarkka deadline noin 12 tuntia ennen sitä? En löytänyt tosta edes mitään tarpeeksi vihaisen näköstä hymiötä tähän...
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 7 Empty

Höpötysloota
Takaisin alkuun 
Sivu 7 / 39Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 39  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: