Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Höpötysloota

Siirry alas 
+37
Nithe M. Hawthorne
Wallace Mayorette
Giana Mayorette
Reynardine Welz
Matthew Peacock
Connor Dane
Lucius Malfoy
Severus Kalkaros
Josh Peacock
Hermione Granger
Bellatrix Lestrange
Randa Mohandosh
Morgana Peacock
Aaron Gray
Shawn Gabriel Scott
Samantha Slayer
Albus Dumbledore
Jacob King
Harry Potter
Fairfax Avery
Indico Zolnerowitch
Ninji
Remy Gallow
Pius Thicknesse
Chaos Denbright
Rodolphus Lestrange
Lordi Voldemort
Remus J. Lupin
Stephen Hunter King
Leticia Mayer
Barty Crouch Jr.
Leon Elroy
Rabastan Lestrange
Will McDonnell
Neville Longbottom
Theodore Nott Jr.
DrRockter
41 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 39  Seuraava
KirjoittajaViesti
Shawn Gabriel Scott
Taikaministeriö/Kilta
Shawn Gabriel Scott

Viestien lukumäärä : 505

Höpötysloota - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 EmptyPe Maalis 23, 2012 7:31 pm

Voi herraisä kuolin tolle Leonin biisille! :DDDD Letty kuolee nauruu! Hahhaha! Aivan loistava! Jotain tollast tosin osasin MV:lt odottaaki.. ;DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Leon Elroy
Taikaministeriö/Kilta
Leon Elroy

Viestien lukumäärä : 183

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 EmptyPe Maalis 23, 2012 7:34 pm

Shawn Gabriel Scott kirjoitti:
Voi herraisä kuolin tolle Leonin biisille! :DDDD Letty kuolee nauruu! Hahhaha! Aivan loistava! Jotain tollast tosin osasin MV:lt odottaaki.. ;DD

Alanko mä käyä ennalta-arvattavaks!? O_O
ÄÄÄÄÄ!!! X'DD

Pitäis kattoo uuet silmälasit. Joltai ruottalaiselta sivulta sais alle satasella ykstehot ja sais ilmatteeks eka tilata neljät kotiin sovitettaviks... Hmmm...

Shawn Gabriel Scott
Taikaministeriö/Kilta
Shawn Gabriel Scott

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 EmptyPe Maalis 23, 2012 7:36 pm

Lainaus :
Alanko mä käyä ennalta-arvattavaks!? O_O
ÄÄÄÄÄ!!! X'DD

En mä nyt niinkään sanois! xD En todellakaa.. Mut ku biisist oli kyse niin jotenkin.. Jos sielt ois tullu jotaa vähemmän irstast ni oisin ollu huolissani sekä sun että Leonin mielenterveydest! xDD

..meenvastaapeleihinjaoonhiljaa..
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

Viestien lukumäärä : 411

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 EmptyPe Maalis 23, 2012 10:38 pm

Mikähän mahtaa olla musiikin historian suosituin / kuuluisin lyriikallinen laulu ikinä?
Jos jätetään pois se synttärionnittelulaulu ja kaikki lastentarhan lorulaulut. Oiskohan ees mahdollista tutkia moista asiaa niin että se oikeesti rajais tuloksen yhteen lauluun... Very Happy

Tuli vaan tuosta teidän laulunsanoitus-höpinästä mieleen sekä siitä, kun katsoin tuossa yks päivä pitkästä aikaa mustan komedian Heathers ja siinä teemabiisinä on käytetty sitä '50-luvulla syntynyttä pop-biisiä "Que sera sera" ja totesin että se on kylä varmasti ainakin yksi maailman suosituimpia ja tunnetuimpia lauluja, ja aloin muistella lämmöllä miten tykästyin siihen kovasti 9-vuotiaana kun koulussa alettiin opettaa englantia ja se oli meidän tekstikirjassa. Mulla on kirjaimellisesti vieläkin valokuvamaisesti mielessä se sivu siitä kirjasta. Very Happy

Ei kaikista tarttuvan melodian ja yksinkertaiset mutta merkittävät lyriikat omaavista lauluista saada niin hienoja kuin ko. laulu. Musta on suorastaan kumma, ettei siitä ole enempää käänteisiä covereita. 95% mitä löydän on alkuperäisen mukaisia jossa pikkutyttö kyselee äidiltään ja kertoo tarinaansa. Niin, sekin tekee ko. biisistä erityisen hienon, että siinä voi ilman ongelmia ne sukupuoliroolit vaihtaa ihan mihin kohtaan vain ja "mother" tai "father" voi yhtä hyvin olla "mommy" ja "daddy" eli sen saa sopimaan kenen tahansa suuhun.

Löysin oikein kivan cover-version kylästyttyäni siihen ylihilpeään tyttöversioon. Very Happy Tuo Sam Sine muuten säveltää tosi inspiroivaa musiikkia. Ei ihme että päätyi elokuviinkin säveltämään. Että kannattaa käväistä tuolla sen websivustolla.
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

Viestien lukumäärä : 377

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 EmptyLa Maalis 24, 2012 7:32 pm

Mihin ihmeeseen aika katoaa? Heräsin tänään aikaisin ja kävin kampaajalla (nyt on taas hyvä syy olla tyhmä) mutta silti en ole saanut aikaan yhtään mitään ja kellokin on jo puoli kymmenen! Kamalaa. En ole jaksanut ja ehtinyt edes peleihin vastata, vaikka en ole edes tehnyt mitään. :D Kävin sentään lenkillä, vesisateessa. Olen vieläkin vähän jäässä.
Barty Crouch Jr.
Kuolonsyöjä
Barty Crouch Jr.

Viestien lukumäärä : 88

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 EmptySu Maalis 25, 2012 1:19 am

Voisin kuluttaa päiväkausia tai yökausia Britain's Got Talent / Britain's Got Nutters -klippien ja koostteiden parissa. Nimenomaan Britannian. En tiedä onko Britanniassa oikeesti mielenkiintoisimpia lahjakkuuksia ja sekopäitä kuin muualla maailmassa, vai tykkäänkö vaan niin paljon brittiaksenteista joita ohjelma tietenkin on täynnä, sekä sen tuomareista, (Piers, Amanda ja Simon - etenkin Simon on paras) sekä sen kahdesta juontajasta jotka heiluu siellä lavasteissa ja välillä lavalla, ja onnistuvat oleen tosi suloisia ja piristäviä. (Ja muuten, voisin jopa maksaa saadakseni niiden työn tuossa brittiversiossa, niillä on aivan liian hauskaa. Very Happy)

Joka tapauksessa olen viime aikoina toivottomasti koukuttunut kyseisen shown:n brittiversioon. Mutta voi jumaliste nää showt muistuttaa miten paljon erilaisia ihmisiä maailmaan mahtuu.

Britain's Got Talent 2010 - voittaja - Spellbound
TÄMÄN te haluatte nähdä. O.O Ovat kyllä onnistuneet valitseen ryhmälleen osuvan nimen. Voin vaan kuvitella miten henkeäsalpaava tuo oli livenä. Tämä on siis vain niiden koe-esiintyminen. Ne pääsi semi-finaaliin, finaaliin ja voittoon ja ois kyllä ollut synti jos eivät olisi. Very Happy

Britain's Got Talent - Boyzone
Tuo tyyppi on suloinen ja sen esitys ilahduttava. Kunhan ehdin, tarkistan kuinka pitkälle se pääsi. Ois kiva nähdä siltä muitakin esityksiä. Vaikka en usko että tuo kovin montaa katselukertaa kestäis ellei se keksis joka kerta todella erilaista.

Britain's Got Talent - Mama Trish
KAUHU! Ihan tosissaan, tää on melkein pahempi kuin mikään kauhuleffa jonka olen nähnyt. Siis esitys ei liity kauhuun mitenkään kirjaimellisesti, se vaan on niin...voi hyvä Luoja! Ei nyt saa käsittää väärin, mä olen avarakatseinen ja kaikkea, mutta on mullakin rajat. Myönnettäköön, että olen osittain samaamieltä Piersin kanssa joka sanoi tuota "weirdly hypnotic", mutta Simonin mielipiteen allekirjoitan täysin enkä voi käsittää Amandan kommenttia. Vaikka olen avarakatseinen, mä en usko että pystyisin olemaan ylpeä jos mun isäni tekis jotain tollasta perheen leivän eteen...Siis sympaattinen kaveri ja varmaan hieno isä, ja naiseksi pukeutuen esiintyminen sinänsä vielä menee, mutta eijei...Ei noin!

Britain's Got Talent - Dean Wilson (laulaja/tanssija)
Aluksi jää pahasti kesken ja on häsläystä kun Simon itkee biisivalintaa ja vaatii jotain toista, mutta sallii sitten kumminki jatkaa sillä...Eli kannattaa katsoa loppuun, koska tuo mies on jotain oikeesti lahjakasta ja kiehtovaa. Ei tietääkseni tällaisia esityksiä liiemmin nähdä näissä kilpailuissa. Rakastan tuota intohimoa sen esityksessä, eikä se huono laulajakaan ole. Se siis vetää dramaattisen numeron musikaalista ja pirun hyvin vieläpä.

Britain's Got Talent - Eugene!
Pierskin joutui pyytämään anteeksi hätäistä tuomiotaan. (Se ei tykkää runoudesta joten painoi x:ää heti kun se sana mainittiin.) Mutta tämä ei-todellakaan-tähtiainekselta-vaikuttava sympaattinen ja sydämellinen herra vetikin varsin hauskan ja hyvinkirjoitetun esityksen. Very Happy Ihan pakko kaivaa esiin seuraava kierros tuolta vuodelta. Haluan tietää mitä se kirjoitti sille kierrokselle. x)

Britain's Got Talent - Hayashi ja samurai-miekka
Tällaiset pistää miettimään ettö entä jos nää ois suoria lähetyksiä. Ja joka tapauksessa että nää on livenä yleisökke. Ei sillä, ettäkö ois epäilystäkään etteikö esitys olisi ollut täysin aito, (kurkkuja pidelleen ilmeet ja reaktiot kertoo kaiken), mutta just siks. Entä jos siinä OLIS tapahtunut se pahin mahdollinen? Very Happy Oli kyl loistava esitys ja täytyy tsekata mitä ne oikeesti teki seuraavalla kierroksella. Tuskin sitä hernettä ainakaan...

Britain's Got Nutters
Tässä osassa oli muutama oikeesti sekopää kuten toisstensa fyysisestä kiduttamisesta pitävä vanhuspariskunta ja viuhahteleva nuorempi äijä. Lisäksi jotkut tytöt joiden frettilauman piti tanssia mutteivät koskaan olleet kokeilleet sitä ja viimesenä joku mies joka yritti rikkoa sidotusta säkistä ennätysajassa ulospääsyn...Kaikkea nuo tuomariparatkin joutuu kestään. Very Happy Noi juontajat saa varmaan vähemmän traumoja kun eivät joudu katsoon kaikkea aitiopaikalta.
http://hiddenkiss.net/bartycrouchjunior.php
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer

Viestien lukumäärä : 458

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 EmptySu Maalis 25, 2012 12:39 pm

Miksi kelloja pitää siirtää? MIKSI? Aiemmin mul oli ihanteellinen vuorokausi rytmi mut ei oo enää. (Okei lääkkeillä osa syy tähän). Mutta MIKSI!? Sad tosin kesä on tunnin lähempänä, mut niin on talvikin jajaaja... ARGH

Hei tääl oli kauhee hahmon teko buumi nii haluuks kukaan ittelleen nättiä vaimoa :3 Poikakin on tulossa ku Ninji pääs vauhtiin. PLIIIIIIIS joku ottakaa kiva pikku kuolonsyöjä, nätti vaimo ja pojal nappi simmut. Oikein tuitui. Joka päivä ruuaksi paistia.

enminäoleepätoivoinentaiinnokas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 EmptySu Maalis 25, 2012 1:02 pm

Mulla on kyllä hahmokiintiö nyt täysi, kolme on mulle hjyvä luku :P vaaaika toisaalta, pakko myöntää, inspaisi tehdä uutukainen hahmo! Minun piti muuten ennen Erikaa tehdä hieman samantyylinen rikas kotirouva kuin Morgana, mutta Erika tuntui sittenkin paremmalta vaihtoehdolta minulle. :)
Shawn Gabriel Scott
Taikaministeriö/Kilta
Shawn Gabriel Scott

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 EmptySu Maalis 25, 2012 1:45 pm

Mun piti soittaa äsken äitille ja kysyy paljo kello on! xD En yhtään tienny et tänää pitää siirtää kelloja ja sit aloin tuijottaa ku kaikki mun kämpäs olevat kellot näyttää eriaikaa! Haha.. No nyt oon oikees ajas. Kai.
Mut jee kesä on taas tunnin lähempään<3 Kesä ja festarit ja kesäkurssit ja "loma" ja Losi ja ja ja.. Jee!

Ja jesjesjes uusia hahmoja! Very Happy

Ei mulla muuta.. Paitsi että Nälkäpeli-leffa ei antanu yhtään arvoa kirjalle. : < Paitsi paris kohas. Mut muuten äääääh.. Nyt pitäis kirjottaa siitä blogimerkintä mut en osaa ku oon vielä jotenkin shokissa xD Vaikka oishan se pitäny arvata että leffa on sukka ku ideana on iskee 24 nuorta samalle areenalle ja sit siit leffast tehää K12!! Ei näin.
Btw. vihaan teinejä, jotka kikattaa teatteris ku jotku pussaa.
Aaron Gray
Pyhä Mungo
Aaron Gray

Viestien lukumäärä : 21

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 EmptyMa Maalis 26, 2012 9:06 pm

Hieman vastaiskua noitahyökkäystä vastaan x'D
Aaronista tuli kyllä aika nätti ja kiltti poika verrattuna mun hahmojen keskiarvoon x')
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 EmptyTi Maalis 27, 2012 6:26 am

Tuleepas tänne nyt yhtäkkiä paljon uusia hahmoja! :D Kivaa!

Meillä tehdään remonttia tässä talossa, ja silloin tällöin on vedet tai sähköt pois. Eilen sitten ilmoitettiin, että tänään on vedet pois klo 07-16... Jouduin heräämään vähän kuuden jälkeen että ehdin käymään suihkussa. Menin kyllä takasin nukkumaan. Ja onneksi voi juosta tuohon koululle vessaan, mutta ärsyttävää silti. :D
Rabastan Lestrange
Kuolonsyöjä
Rabastan Lestrange

Viestien lukumäärä : 470

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 EmptyTi Maalis 27, 2012 7:02 am

Aina kun meillä on ilmotus tuolla jostain putkiremonteista ni mietin kovasti mahtaakohan kaikki asiat mitä pytystä alas vedän tipahtaa jonkun niskaan Very Happy hupaisaa. Oli kyllä rankkaa nousta tänään seitsemän aikaan kesätyöpaikka haastatteluu kun tässä viime kuukaudet heräilly miten ite tykkää, mutta toivottavasti ne mut nyt kelpuuttaa. Paljon mieluummin mä vietän kesäni tuolla pihalla möyrien kuin jossain sisällä.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 EmptyTi Maalis 27, 2012 8:29 am

Täälläkin on vähän väliä sähköt poikki. Tosin, tää kerrostalo missä asutaan, onkin jo sen verran vanha ja porukka sen sortin kansalaista, että isännöitsijä tuskin edes välittäisi vaikka meidän talosta olisi pysyvästi sähköt poikki...

Noista putkiremonteista... Ilmankos yks putkimies joskus mutisikin duuninsa olevan varsinaista paskaduunia. ;)

Mutta onnea kesätyön hakuun! Minä saankin löhöillä koko kesän vaikka varmasti muuten erilaisempi kesä tuleekin olemaan. Muut treenaa itsensä rantakuntoon, niin minusta tuleekin rantapallo tän raskauden takia. :)
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 EmptyTi Maalis 27, 2012 10:23 am

Voiku tääl ois putkiremontti! Mun ikunen murheen kryynini on toi saakelin suihku. Mä en saa lämmintä vettä kuin korkeintaan kaks minuuttia ja sen jälkeen alan muistella avantouinti aikojani. Kyrsii todella paljon.

Mä oon hakenu kesätöitä herra ties mistä. Ilman ammattia se on tosi kivaa :3 Noh.. kai se kesä selvitään taas, mutta siivoomaan en enää rupee. Olin kyllä ihan söpö siivous tyttö ja asiakkaat rakasti mua ja ku mä lähdin yhestä kohteesta sain pullakahvit. :'D Ne oli isoi köriläi ne raksaäijät ja silti ne ain tuli mua auttelemaan ja jutustelemaan. Yhellä oli kerran lapsi siellä niin se autto mua siivoomaan <3 Muit kohteita vihasin ja kun yks oli pankissa niin suunnittelin sen täydellisen ryöstön.
Neville Longbottom
Rohkelikko
Neville Longbottom

Viestien lukumäärä : 217

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 EmptyTi Maalis 27, 2012 10:31 am

Meidän täytyy syksyllä lähteä täältä evakkoon kahdeksi kuukaudeksi, kun tätä asuntoa rempataan. Asutaan varmaan jossain sillan alla silloin... Tosi kivaa, kun mulla alkaa ensi syksynä ainakin toivottavasti kandin kirjoittaminen, niin sitä on ikävä siellä sillan alla kirjoittaa! :D

Olen niin helpottunut että tiedän jo kesätöistä! Ja olen cardea kyllä todella samaa mieltä tuosta siivoushommasta. Olin pari kesää sitten siivoojana myös, ja se oli ihan karmeaa. Varsinkin, kun työaika alkoi puoli neljältä aamuyöllä... Ja mä en ole kovin aamuvirkku ihminen!
Harry Potter
Poika joka elää
Harry Potter

Viestien lukumäärä : 124

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 EmptyTi Maalis 27, 2012 10:55 am

Siivoaminen on tuttua hommaa myös täällä päin. Siivosin vuosi sitten keväällä Koneen tiloja, ja voi jestas ne aamuherätykset oli vaikeita! Itse kun tosiaan jouduin kans heräämään siinä neljältä aamuyöstä.

Hommat tosin loppui siihen etten tullut pomon kanssa toimeen. Se kun oli sellainen joka jatkuvasti oli niskaan hengittämässä ja usein mietinkin, et jos se ei olis ollut mun työnantaja olisin varmasti mätkässyt sitä mopilla päähän...
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 EmptyTi Maalis 27, 2012 11:06 am

Mun harjottelu viikolla mun piti mennä sinne pankkiin ennen kuutta. Se varsinainen siivooja sanoi yleensä menevän neljältä, mutta sääli mua niin, että ei se raaskinu. Toinen paikka siivottiin sit päivällä. Onneksi sen pankin sai hoitaa illallakin.

Työnantajat oli ihan jees, mutta ne nipotti mulle joskus jostain turhasta mille en voinu mitään. Mut en enää palaa koska oli tosi karmeaa olla yksin pankissa. Sitkun siin oli eläinkauppa missä ne eläimet elämöi niin kerran luulin et joku murtautuu sisään! Siin oli siivoojatyttö mopin kans valmiina taistelemaan. Oli tosi noloa tajuta äänen lähde... No siel alakerrassa harjotteli ihan hyvä bändikin toisinaan.
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 EmptyTi Maalis 27, 2012 11:29 am

Mä olin silloin siivoamassa ruokakauppaa ja siellä piti saada myymäläpuoli hoidettua ennen kuin ne kaupan työntekijät tuli paikalle kuudelta. Tai myöhemminkin olisi voinut mennä, mutta sitten siellä olisi ollut niitä työntekijöitä hyllyttämässä tavaroita ja muuta vastaavaan, eli se siivous olisi ollut aika hidasta. Sain onneksi olla siellä yksin, eikä tarvinnut kestää ketään hengittämässä niskaan. Pystyin sitten tekemään osan jutuista vähän vasemmalla kädellä... :D En ollut ihan niin tunnollinen mitä se vakituinen siivooja. :D Onneksi se kesti vaan kuukauden, en olisi jaksanut niitä aamuherätyksiä yhtään kauempaa.

//edit
Hihi! :D http://iwastesomuchtime.com/on/?i=28562
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 EmptyKe Maalis 28, 2012 12:44 pm

Oijoi, ihka uusi pelaaja ja vieläpä (eksoottisen) oppilashahmon kera!! Wooh! *heittelee värikkäitä konfetteja kaikkien päälle* cheers

Tervetuloa, Randa! Höpötysloota - Sivu 23 3726602647

Olen edelleen koukussa Britain's Got Talentiin ja tämä vuosi eli 6. kausi vaikuttaa tähän mennessä upeimmalta. Tuskin maltan odottaa että se ehtii Suomen telkkariin! Ihan pakko tallettaa digiboksille, en halua joutua katseleen vaan hikisiä pätkiä YouTubesta jatkossakin.

Kauden koe-esiintymiset vaan alkoi vasta neljä päivää sitten niin että on hieman odottelua... -.-

Ensimmäisen koe-esiintymispäivänä Sam Kelly veti hämmästyttävän upealla äänellään ja vieläkin upeammalla eläytymisellään kauniiseen biisiin, koko salin hiljaiseksi. o.O Pääsi läpi semi-finaaliin täysin horjumattomalla 4/4 kyllä-äänellä.
David Walliams: "I think when you tackle a song like that, it's not just your voice, it's the way you make us believe you've lived every line of that song. I was completely blown away."

The Sugar Dandies, (nimi saattaa jo vihjatakin, mutta kyseessä on homopariskunta), ja heidän liikuttava ballroom dance -esityksensä. Pääsivät läpi semi-finaaliin 4/4 kyllä-äänellä. Vaikka Simon ei nyt mitenkään erityisen homofobiselta vaikuta, musta tuntuu että tuolla jälkikommenteissa David teki ton pikku verrastuskommenttinsa tahallaan. xD
Iki-ihanat Ant & Dec lavasteissa kokeilee erästä koreografiaa myös, ja Ant kommentoi Decin painoa hupaisalla tavalla. xD
Bradley, (pariskunnan toinen puoli): "They say that ballroom dancing is the closest thing to flying that a human being can ever experience, and I think that's probably what it feels like to dance with someon you love." (kauniisti sanottu.)
David Williams: "As soon as you started dancing, your love for dancing and love for each other really came across, it was really truly moving."

Dennis Egel:n oudon hypnotisoiva tulkinta Evanescencen "Bring Me To Life"-biisistä aika ikimuistoisen puvustuksen kanssa. Tosin parasta tässä on ne pienet tahattomat humoristiset hetket. En tiedä mikä oli hauskempaa, Simon painamsaa summeria nähtyään sen hatun, vai sen puvun romahtaminen, vai se kun Ant kipaisee lavalle pelastamaan sitä, kunnes Simon viittoo sen jättämään sen sikseen ilmeisen huvittuneena. xDD Tämäkin pääsi läpi semi-finaaleihin, muistaakseni 3/4 kyllä-äänillä.
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 EmptyTo Maalis 29, 2012 5:37 pm

Kävin sitten katsomassa sen paljonpuhutun Nälkäpelin vaikken edes tiennyt tarkalleen ottaen mistä oli kyse. Se vaan tuntui olevan HP-fanien suosiossa, siis ko. aihe, niin pitihän se katsastaa...

Ihan mielenkiintoinen idea, vaikka itseäni ottikiin aivoon homman nimen peruskonsepti...Tai sitten vain ylipäätään ne saatanan mielenvikaiset ja tekopyhät hallitsijat siellä. En mä oikeestaan tiedä mikä mua ärsyttää ko. lähtökohdassa. Mulla on siis melko ristiriitaiset fiilikset ko. aiheen suhteen, joka kuitenkin siis on mielenkiintoinen.

Voi olla, että pitäisin kirjasta enemmän. Leffassa kun nyppi sekin että kauheesti dramatisoitiin ja mainostettiin sitä ah-niin-pitkällistä ja sponsoreita vaativaa selviytymistaistelua ja kuinka suurin osa kuolee luonnollisista syistä, mutta sitten kuitenkin tyypit lahtasi toisiaan jo ensiaskelilla pelkkien varusteiden äärelle juostessa ja koko homma oli muutenkin ohi vissiin parissa päivässä. Oisivat nyt ees lykänneet sinne vähemmän murhanhimoisia ja vähemmän pelin nimeen karaistuneita uhreja eikä sellaisia jotka on kykeneviä tappamaan heti kättelyssä. Varsinkin kun mukaan heitettiin vielä miinoja ja ihmissyöjäsusia tai mitä lie. Eikä se muutenkaan ollut kovin yllätyksellinen. Alusta asti oli päivänselvää kuka sen voittaa. Tälläkin leffatoteutuksella olisi ehkä vaikuttanut enemmän jos hahmot olis olleet selkeämmin sitä ikähaarukkaa kuin näemmä kirjassa, eli alaikäisiä jopa 12-vuotiaista lähtien...mutta kun (lähes) kaikki vaikuttivat parikymppisiltä...
Chaos Denbright
Taikaministeriö/Kilta
Chaos Denbright

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 EmptySu Huhti 01, 2012 4:43 pm

Oi, jälleen kerran kiva haaste! Täytyypä heti alkaa miettimään millaista peliä saisi aikaan... Mutta saadaankohan tuo pikkujoulupeli loppuun tämän kuun aikana? :D

On taas ollut kiirettä, enkä ole ehtinyt vastailemaan peleihin. Viimeistään keskiviikkona ehdin kyllä vastaamaan kaikkiin. :)
DrRockter
Admin
DrRockter

Viestien lukumäärä : 436
Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 EmptySu Huhti 01, 2012 4:46 pm

Haha no se ois pakko pistää poikki tän kuun aikana Very Happy Sitä on jo.. Tän kuun jälkee viis kuukautta pelattu joten jo ois korkee aika! Vaikka joo, siin on monta pelaajaa mut nii.. Aikansa kutakin. Vaikka onhan se hauska varsinkin nyt kun toi pullonpyöritys saatii kunnolla käyntiin! xD Katellaa!

Meiksi kävi tänään maskeeraamassa Edward Cullen-meikin yhtee Twaikkuparodiaan xD Oli aika jees päivä vaikka harvemmin mua saadaa ylös kuuden aikaa aamul sunnuntaisin.
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 EmptySu Huhti 01, 2012 11:08 pm

OHMYGOSH, nysse vihdoin tapahtui!!!!

Declan Galbraith on PALANNUT!!! Höpötysloota - Sivu 23 3726602647 Höpötysloota - Sivu 23 2113965524 Höpötysloota - Sivu 23 894709909 Höpötysloota - Sivu 23 3726602647

Olin pudota tuolilta, kun skeptisenä selaisilin Googlea uutisen YouTubessa kuultuani ja se olikin totta. Very Happy Hajoan ja tikahdun onnesta! :')

Ei, Declanin ääni ei ehkä koskaan enää tule olemaan erityinen kuten oli lapsena ja varhaisteininä, mutta laulaa se yhä hyvin ja ennen kaikkea kirjoittaa nykyään itse omat biisinsä! Ja sietääkin kirjoittaa, sillä lahjoja hänellä mitä ilmeisimmin riittää siihenkin! Very Happy

Lisäksi, (*baila baila!*), nyt kun se kirjoittaa ne itse (ja osan muiden artistien kanssa), sen biisit / tyyli alkaa olla enemmän mun makuuni kuin mitä kolmella ensimmäisellä albumilla oli kun se esitti enimmäkseen covereita ja muiden hänelle kirjoittamia biisejä. Siis jotenkin noissa sen uusissa demobiiseissä (ks. yllä oleva linkki) on eri soundi / fiilis kuin sen aiemmilla levyillä. Aikuisempi..Mutta liekö tuo nyt ihme kun herra on jo parikymppinen. (Kuten hän toteaa, niitä ei ole vielä ammattitaitoisesti tuotettu koska niitä ei ole vielä virallisesti julkaistu, joten ei kannata ihmetellä niiden laatua sen suhteen.)

Siis sen debyyttialbumi DECLAN (2002) tulee varmasti aina olemaan mun suosikkini, enkä ikimaailmassa pääse yli rakastumisestani sen coveriin biisistä "Carickfergus", mutta nautin suurimmasta osasta sen aiempien levyjen biiseistä enimmäkseen koska pikku-Declanin ja varhaisteini-Declanin lauluääni oli niin mahtava.

Mutta OHMYGOD yksi mun kaikkien aikojen suurimmista rakkauksistani musiikissa palasi vihdoin!!! <3<3

Jos joku ei tiedä mistä puhun ja sattuu kiinnostamaan miksi Taivas juuri aukesi minulle, niin kyseessä on tyyppi jonka ulkomuodon ja äänen lainasin tälle hahmolleni Hunterille. Hahmoesittelyn lopussa on linkkejä joihinkin hänen parhaista biiseistään uransa varrelta esimerkkinä "Hunterin" lauluäänestä. Smile Vois ehkä linkata sinne jonku haastattelunkin niin tulis puheäänikin konkretisoitua. Joo, niin teen.

OHMYGOSH!

...Okei, nyt rauhoitun. Very Happy Ehkä.
Aaron Gray
Pyhä Mungo
Aaron Gray

Viestien lukumäärä : 21

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 EmptyKe Huhti 04, 2012 1:12 pm

Hii, nyt se seisoo lähinnä minun takiani tuo... Koetan vastata tämän päivän aikana, jotta saadaan sitä pikkujoulupeliä hiukan eteenpäin xDD
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 EmptyTo Huhti 05, 2012 12:18 pm

Mua aina niin ilahduttaa Nibsin intoilu! :D Tulee itsellekin niin hyvä mieli kun toinen on iloinen. :)

Laskeskelin että mulla on nyt 8 peliä kesken. Varmaan henkilökohtainen ennätys! Ja silti tekisi mieli pelata lisääkin, haluaisin Sydneylle jotain hauskaa. :)
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 23 Empty

Höpötysloota
Takaisin alkuun 
Sivu 23 / 39Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 39  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: