| Höpötysloota | |
|
+37Nithe M. Hawthorne Wallace Mayorette Giana Mayorette Reynardine Welz Matthew Peacock Connor Dane Lucius Malfoy Severus Kalkaros Josh Peacock Hermione Granger Bellatrix Lestrange Randa Mohandosh Morgana Peacock Aaron Gray Shawn Gabriel Scott Samantha Slayer Albus Dumbledore Jacob King Harry Potter Fairfax Avery Indico Zolnerowitch Ninji Remy Gallow Pius Thicknesse Chaos Denbright Rodolphus Lestrange Lordi Voldemort Remus J. Lupin Stephen Hunter King Leticia Mayer Barty Crouch Jr. Leon Elroy Rabastan Lestrange Will McDonnell Neville Longbottom Theodore Nott Jr. DrRockter 41 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Stephen Hunter King Korpinkynsi/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 05.03.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Joulu 29, 2011 9:14 pm | |
| "Harry Potter and the Curse of the Therapy Bills". xDD No mut ei hitto toi tyyppi on sanoinkuvaamattoman loistava ja teki oikein oikein hyviä pointteja Potter-leffan/tarinan suhteen. xD Pakko kattoo lisää... Kiitos tästä vinkistä! Mä vietän varmaan uudenvuoden kotona elokuvia katsellen. Ei ole tällä erää suuria suunnitelmia, ainakaan tiedossa. | |
|
| |
Indico Zolnerowitch Agentti/Kilta
Viestien lukumäärä : 223 Join date : 06.12.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Joulu 29, 2011 9:39 pm | |
| Voi ei :'D Mä vietin tunnin katsoen ton tyypin selostusta ja räkätin kaksin kerroin Twilight arvosteluiden kohdalla. Mä en oo varmaan hetkeen nauranu näin kovin. Kiitos tästä ihanaisesta pummista DrRockter Mun uuteen vuoteeni kuulemma kuuluu mun rakkaiden likkojeni huoltaminen safkalla, alkoholilla ja yleisen pahennuksen aiheuttamin (= me rokataan tää pikku lähiö kuuroksi) On se kivaa kun mä kuulen näistä suunnitelmista viimesenä vaikka nää kuulemma alotetaan mun luota ja siitä sitten siirrytään paikallisiin baareihin etsimään vuoden ensimmäistä suudelmaa. Jos mulla käy hyvä tuuri mun lempi baarimikkoni on töissä Uutta vuotta odotellessa.... | |
|
| |
Remus J. Lupin Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 163 Join date : 13.05.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Joulu 29, 2011 10:08 pm | |
| Munki täytyy varmaan jossain välis vilkasta noita Ite tulin kattoneeks äsken vikan Harry Potterin uudelleen ja voih...Ny on sellanen olo, et; Voi, Severus<3 Voi, Remus<3 Tosin toi loppu on edelleen järkyttävä, mutta jos ei ajatella sitä niin...Ääääh, miks kaikki hyvät ain kuolee!? O________________O' | |
|
| |
DrRockter Admin
Viestien lukumäärä : 436 Join date : 03.01.2011 Ikä : 34 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Joulu 30, 2011 12:15 am | |
| Eipä mitään! Oon nyt pari päivää räkättäny noille ni ajattelin nyt jakaa ilon teidänkin kanssa xD Mul on toi vikan osan dvd viel tos muoveis. Hyvät fiilikset on kyl leffast ku teatteris kävi kattoos mut en oo viel ehtiny/uskaltanu kattoa tota dvd:ltä. Täytyy täs nyt.. ens vuonna vilkasta! | |
|
| |
Ninji Admin
Viestien lukumäärä : 45 Join date : 14.06.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Joulu 30, 2011 11:38 am | |
| Miten rankka eka päivä ilman konetta ( ja heti etin toisen paikan jos päästä nörtteilee!). Nyt jo ahdistaa lähdin jopa ulos.. jotta en kattele sen koneen raatoa ja mitä kirjastossa tuleekaan heti ekana vastaan? Pikkutyttöjä ,jotka selittää suutvaahdoten potterista... ihana muistutus siitä ,etten pääse ropettaan ikuisuuksiin. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Joulu 30, 2011 3:54 pm | |
| Oo, on kyllä tosiaan komea pysti ja diblomi! Suurkiitos tästä! Pitää raivata tuo hyllykkötaso joskus ja asettaa ne siihen kunniapaikalle ja mahdolliset tulevat myös. Sainpas nyt hyvän syyn vaivautua tekeen toi pari vuotta venähtänyt urakka... x) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Joulu 31, 2011 12:19 pm | |
| Oonko mä ainoo jolla ei oo uuden vuoden suunntelmii (rakettien ampumisen ja mahdollisen nousuhumalan hankkimisen lisäksi)? X'D Mun oli alunperin tarkotus mennä uudeks vuodeks Tampereelle takas, mutta sekin jäi nyt tekemättä ja vietänki uuden vuoden kahden oman, raketteja pelkäävän kissan, mumman yhden, raketteja pelkäävän kissan ja pikkusiskon ja sen kaverin kanssa (eli toisin sanoen aika tavalla yksin xDD).
| |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Joulu 31, 2011 4:36 pm | |
| Neeh, kuten aiemmin jo totesin ei minullakaan ole mitään erityisiä suunnitelmia. En viitsi edes raketteja ampua, ja alkoholia en muutenkaan juo. Eli tässä vietän ihan tavallisen kofeiinipitoisen koti-illan kissani kera ja kirjoitan...Jotenki on jäänyt tuo uudenvuoden erityinen juhlistaminen (ja varsinkin alkoholi) teini-iän myötä pois. Enää ei jaksa niin välittää muiden ampumia raketteja ihailua enempää. Tietty eri asia jos joku olisi järjestänyt jotain erityistä kivaa tapahtumaa niin menisin, mutta eipä tällä erää ole. | |
|
| |
Chaos Denbright Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 377 Join date : 22.08.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Tammi 01, 2012 12:34 pm | |
| Täällä meni uusi vuosi varsin rauhallisissa merkeissä. Ilman rakettien ampumista ja nousuhumalaa. :D Tai no kyllä kaverit ampui raketteja, itse piilottelin jonkun selän takana ja pelkäsin että ne tulee päin. :D Joo, en yhtään tykkää raketeista... | |
|
| |
Jacob King Poliisi
Viestien lukumäärä : 82 Join date : 02.01.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Tammi 02, 2012 9:49 pm | |
| Nää ei voi olla tosissan, tää foorumintarjoaja. Että uusi rekisteröitynyt ei saa postata ulkopuolisia linkkejä 7 päivään. ...Seitsemään päivään?? Ton täytyy olla aika uus säädös. Todella ärsyttävää. Olisi sitä käyttäjäystävällisempiäkin tapoja torjua spammimainostajia. >__< No, pakko kai pärjätä avararin voimalla viikko ennen ku saa kuvat hahmoesittelyyn. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Tammi 02, 2012 9:57 pm | |
| Kyllä mie sain jotenki ne kuvat laitettua tohon Averyn esittelyynki heti ekana päivänä. Se oli jotenki et kuvia saa laitettuu ainaki pari, mutta linkkejä ei... | |
|
| |
Jacob King Poliisi
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Tammi 02, 2012 10:02 pm | |
| Siis miten? Mä yritin aluks ihan Photobucketin Image Thumbmail -tyylillä ja sitten tekstilinkillä mutta kumpaakaan ei sallittu.
Ahaa, sallisko se tavallisella IMG codella... | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Tammi 02, 2012 10:05 pm | |
| Siis [img][/img]- koodia käyttämällä... Pitäis kai toimia ellen ihan väärin muista | |
|
| |
Jacob King Poliisi
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Tammi 02, 2012 10:14 pm | |
| Toimii näköjään. Ongelma vaan on että suurin osa kuvista jotka haluan sinne on giganttiaisia ja/tai high quality -kuvia, mistä syystä mieluummin thumbmailaisin ne. Saa nyt pärjätä sit ton viikon noilla kahdella kuvalla alussa ja lopussa...Onneks kellään ei varmaan enää oo mitään syntisen hidasta puhelinmodeemi-yhteyttä niin ettei toi giganttinen kuva siel lopussa hidasta latausta... ;D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Tammi 02, 2012 10:26 pm | |
| Nämä foorumien rajoitukset on kyllä rasittavia... Mutta eiköhän tuo viikko mene äkkiä! :) Menee kyllä liiankin äkkiä, viikon päästä pitäisi jo istua taas koulunpenkillä. Kammoan nyt jo sitä kaikkea stressiä. Yritän olla ajattelematta sitä. :P | |
|
| |
DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Tammi 03, 2012 11:15 am | |
| Itse lataan kuvat aina Imageshackiin ja sen kautta olen saanut kuvat heti kättelyssä foorumille kuin foorumille Huaa! Olipa räjähdysaltis uusi vuosi<3 Kaksi aivan tajuttoman tajunnan räjäyttävää Michael Monroe-keikkaa 30 ja 31. päivä (pätemishetki; tänä vuonna näin ne 19 kertaa! Wooooo 8D). Ja sitten painoin Tallinnan risteilylle siitä suoraan seuraavana päivänä ja eilen kotiuduin. Tänään olen yhä keikkahurmiossa ja teen päivityksiä tällä suunnalla. Mitäs tykkäätte Tammikuun haasteesta? Pinch ainakin kaipaili piirrustus-ehdotuksia.. ;D Ja nyt laskeskelemaan tuon yhden joulupelin pisteet ja näin aloittamaan tämän vuoden pistesaalis.. Teidän viestimäärätkin pitää ottaa ylös! Apuaaaaaa.. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Tammi 03, 2012 12:06 pm | |
| Sain heti idean tuohon haasteeseen! Ei kyllä riitä aika tai jaksamus tehdä mitään oikein kunnollista lyijykynätyötä eli täytyy tyytyä johonkin puuväriviritelmään jossa kukaan luultavasti ei näytä itseltään. :D | |
|
| |
DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Tammi 03, 2012 12:11 pm | |
| No sittenhän saadaan keskustelua että kuka on kukakin ;D Hah!
Mut nyt meikä kirmailee töihin tästä. Vastailen ehkä illalla tonne pikkujoulupeliin! | |
|
| |
Harry Potter Poika joka elää
Viestien lukumäärä : 124 Join date : 16.12.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Tammi 03, 2012 1:47 pm | |
| Oivoi, ihana kuukauden haaste! ja onneksi tässä onkin ollut jo pitkään inspistä piirtää jotain. :P Harmi kun meillä ei ole enää skanneria, niin en voi käsin piirtää, mutta pitäisköhän sitä sitten vain kaivaa tuo oma piirtopöytä kaappien pölyistä... Osaankohan enää edes käyttää sitä. :P
| |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Tammi 03, 2012 1:56 pm | |
| Aloin heti piirtämään kun ei muutakaan tekemistä ole. Saa nähdä tunnistaako kukaan näitä hahmoja... :D En osaa käyttää yhtään värikyniä, joten tästä taitaa sittenkin tulla joku lyijykynäluonnoksen tyyppinen. Haluaisin joskus koittaa sellaista piirtopöytää. Kun en uskalla ostaa itselle ilman että olen kokeillut ensin. Olen niin jumissa lyijykynien kanssa, että voisi rahat mennä hukkaan. :D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Tammi 03, 2012 3:00 pm | |
| Mä piirsin myös yhteen aikaan pelkästään lyijykynällä. Tuon oman piirtolautani ostin kuitenkin joskus kolmisen vuotta sitten. Kyllä niillä saa hyvää ja tasokasta jälkeä aikaiseksi mutta harjoittelua ja rautaisia hermoja ne kyllä vaatii, ainakin aluksi. Itse en osaa vieläkään käyttää omaa lautaani kunnolla. Ja noi piirtopöydät ovat myös ihan mielettömän kalliita, omani taisi olla 400 euroa... Toki niitä edullisempiakin on, mutta toisaalta, en tiedä kuinka hyvin sellaiset sitten toimivat.. Mutta kyllä nuo piirtopöydät kokeilun arvoisia ovat! :) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Tammi 03, 2012 3:32 pm | |
| Jahas, en oo kyll koskaa osannu piirtää mutta kuten graafisen puolen ope mainitsikin; "eihän graafisella puolella tartte osatakaan piirtää! Mä en oo koskaan osannut piirtää ja kattokaa nyt tät... hei, tästähän tuli aika hieno!" xD Eli toisin sanoen, voishan tuota koittaa jos kaivais piirtopöydän esiin, mutta takuuseen en mene siitä saanko mitään aikaseksi vai enkö xD Itelläni on surkea 40 euron muovilätkä ja näin vasenkätisenä tulee aina kämmensivulla pyyhkästyä siitä yli ja hiiri välistä liitelee missä sattuu, mutta kyllä tollaki on tähän saakka ihan hyvin pärjänny | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Tammi 03, 2012 3:57 pm | |
| Voi että vihaan käsien piirtämistä! Jostain kumman syystä halusin välttämättä piirtää tähän haastepiirustukseeni käsiä, joiden piirtämistä yleensä vältän viimeiseen asti. Nyt olen saanut yhden onnistumaan, eikä sekään ole kovin hyvä...
Pitäisi valmistella huomista esitelmää, kun olen menossa vanhalle lukiolle puhumaan opiskeluistani. Ja vaan piirrän... Pakko varmaan jossain kohtaa vähän miettiä mitä aion siellä höpötellä. :D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Tammi 03, 2012 4:33 pm | |
| Minua vähän harmittaa, kun olen hukannut vanhat HP-työni. Niitä olisi voinut käyttää hyödyks...
Haha, itselläni on ongelma usein ollut silmien kanssa. Tai lähinnä, yhdessä vaiheessa työni aina tyssäsivät siihen, että sain puolet kasvoista piirettyä, mutta toinen puoli ei onnistunut koskaan. :D Itelläni ei ole vielä kunnollista ideaa, mutta voisin tänään katsoa vaikka jonkun HP-leffan, jos sieltä vaikka joku idea irtoisi. :P | |
|
| |
Jacob King Poliisi
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Tammi 03, 2012 4:38 pm | |
| Kokeilin myös Imageshackia, mutta ei toimi Forum Thumbmail sieltäkään. Kai se sitten on ratkaisevasti eri asia kuin img-tagien kautta, kun se kumminkin linkittää samalla ulkopuoliselle sivulle. Oijoi, kun on ihana ja mielenkiintoinen tammikuun haaste! Minä osaan kyllä piirtää ihan kivoja sarjakuvamaisia ihmishahmoja (en tosin mitään Mustanaamio-tyylisiä hienouksia, sellaisiin ei kärsivällisyyteni riittäisi millään), ja kuviksen numeroni oli koulussa aina kasi... mutta saa nyt nähdä iskeekö inspis ajoissa. Mielenkiinnolla kuitenkin odottelen mitä muut saa aikaan, (olettaen, että ainaki joku/jotkut saavat haasteen täytettyä. ) | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Höpötysloota | |
| |
|
| |
| Höpötysloota | |
|