| Höpötysloota | |
|
+37Nithe M. Hawthorne Wallace Mayorette Giana Mayorette Reynardine Welz Matthew Peacock Connor Dane Lucius Malfoy Severus Kalkaros Josh Peacock Hermione Granger Bellatrix Lestrange Randa Mohandosh Morgana Peacock Aaron Gray Shawn Gabriel Scott Samantha Slayer Albus Dumbledore Jacob King Harry Potter Fairfax Avery Indico Zolnerowitch Ninji Remy Gallow Pius Thicknesse Chaos Denbright Rodolphus Lestrange Lordi Voldemort Remus J. Lupin Stephen Hunter King Leticia Mayer Barty Crouch Jr. Leon Elroy Rabastan Lestrange Will McDonnell Neville Longbottom Theodore Nott Jr. DrRockter 41 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Chaos Denbright Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 377 Join date : 22.08.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Tammi 03, 2012 7:35 pm | |
| Saatte varmaan jo huomenna ihastella/kauhistella tätä haastepiirrostani. Saan varmaan tässä illan mittaan sen tehtyä ja huomenna voisin koittaa skannailla. Saatte sitten arvailla keitä kuvassa esiintyy! :D Hyppään nyt ihan toisenlaiseen aiheeseen. Yksi kaverini on laittanut pystyyn tällaisen nettisivun: http://www.irrallaan.fi/Levittäkää sanaa vaikka facebookissa tai twitterissä tai missä tahansa, jos tuntuu luontevalta. :) Ideana nimittäin mun mielestä ihan loistava! | |
|
| |
DrRockter Admin
Viestien lukumäärä : 436 Join date : 03.01.2011 Ikä : 34 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Tammi 04, 2012 3:38 pm | |
| Kyl maar oli hieno piirrustus! Lisää vaan ihasteltavaksi! Ite pääsen toteuttaa itteäni vast ku palaan Tampereelle ens sunnuntaina. Käykääs muuten katsomassa Seiskan kotisivujen uus ulkka ja kertokaa mielipiteit! | |
|
| |
Remus J. Lupin Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 163 Join date : 13.05.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Tammi 04, 2012 3:54 pm | |
| Mukavan rauhallinen ulkoasu... Oho, sisäinen Remukseni pääsi nyt ääneen, mutta siitäkin huolimatta... Hieno piirros! Nyt jos saan joskus aikaiseksi toteuttaa omani niin en varmaan kehtaa edes laittaa sitä tänne xD Ja tosta Leonin kauniista kämmenestä; enempää ei herrasta varmaan onnistuis piirtämäänkään. Mistäs sitä koskaan tietää mitä se on rientänyt tekemään kun ei kuvankaan ajaksi oo ehtinyt jäämään paikoilleen? xD Ja Piuksen mielestä moiset joulukuvat on silkkaa humpuukia! x) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Tammi 04, 2012 4:36 pm | |
| Minäkin tykkään uudesta ulkoasusta! :) Tuo väri on tosi kiva, jää varmaan mieleen kävijöille vaikkei ole millään tavalla hyökkäävä tai erikoinen. Painaisin 'tykkää' jos olis sellanen nappula! (Terveisin facebook-addikti. Olen lähiaikoina aloittanut myös twitter-addiktoitumisen...)
Ja hei ehdottomasti kaikki aikaansaannoksen esille! Eihän siinä muuten ole mitään hauskaa. :D | |
|
| |
Stephen Hunter King Korpinkynsi/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 05.03.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Tammi 04, 2012 5:18 pm | |
| Komppaan aiemmin kirjoittaneiden mielipiteitä uudesta ulkasta! Ja lisään, että ihanan tunnelmallinen. <3
Ja tosiaan, hieno tuo pinchin piirros! Minäkin piirsin joskus tuollaisia realistisia ihmisiä, kunnes väsähdin ja aloin piirtään sarjakuvamaisempia silmiä ja sellaista...Itseasiassa mun piirroksissa ne näyttää enemmän sammakoilta kun ihmisiltä, ellen sitten piirrä enemmän muotokuvatyyliä sarjakuvakomiikan sijaan...
No jaa. Lasketaanko hahmo pisteelliseksi jos sen piirtää susimuodossaan? :'D | |
|
| |
Harry Potter Poika joka elää
Viestien lukumäärä : 124 Join date : 16.12.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Tammi 04, 2012 6:01 pm | |
| Oikein mainio ulkoasu, kuten aikaisemmin sanottu, ei liian hyökkäävä mutta silti pirteä. :)
Ja pinchin piirros saa kehuja minultakin! Kyllä hahmot minusta näyttävät itseiltään ja varsinkin Chaoksen tunnistin heti. Jotenkin tykkään erityisesti hahmojen kasvoista, ne ovat kauniit ja persoonalliset :) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Tammi 04, 2012 8:17 pm | |
| Hei te saatte mut ihan punastumaan! Ei se haastepiirustus nyt ihan niin hyvä ole... Mutta kiitos silti! Tulin siihen tulokseen että Letician kasvot on vähän liian leveät ja siksi se näyttää vähän kummalliselta... Yritin muuten tehdä tuosta vielä vähän realistisemman ja piirtää hampaat suuhun, mutta jokainen yritys näytti siltä että niillä on muutama harva hammas vaan jäljellä. Luovutin sitten suosiolla. :D
Joko teillä muilla on koulut alkaneet? Työt varmaan on jo alkanut niillä ketkä sellaisissa käy (apua, kesätyöpaniikki!). Itse saan vielä lomailla maanantaihin asti. :) | |
|
| |
DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Tammi 05, 2012 11:21 am | |
| Hyvä että tykkäätte ulkasta En tajua miksen ole tollasta laittanu aiemmin! Toi on niiin paljon parempi kuin aikaisempi. Voi saakelinsaakelinsaakeli! Sitä mä tänne tulin manaamaan! Aloin itsekin piirtää uusi vuosi-kuvaa, mutta tässä talossa ei ole yhden ainoaa KUMIA!! Herrajumala. Sain hädintuskin hahmotelman tehtyä ilman kumia ja nyt ketuttaa! Täytyy tänään käydä töiden jälkeen kaupassa ostamassa kumi tai muuten ei elämästä tule yhtään mitään.. Meiksin koulu alkaa maanantaina tai niin ainakin luulen. Mutta töitä on nyt to-pe-la, mikä on hienoa koska se tietää rahaa ja raha taas tietää ruokaa ja keikkoja! Jeee! Sunnuntaina palaan sitten takaisin Tampereelle. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Tammi 05, 2012 8:16 pm | |
| Apua. Aloin vähän aikaa sitten piirtämään aikani kuluksi Jesse Spenceriä. Ja tässä hyvin (!) luonnosvaiheessa tää näyttää Taylor Lautnerilta. XD Toivottavasti se katoaisi mahdollisimman pian... :D https://www.youtube.com/watch?v=_PjaIFMLsvgVoitte arvata missä haluaisin olla... :D | |
|
| |
Remus J. Lupin Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 163 Join date : 13.05.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Tammi 08, 2012 12:23 pm | |
| Ohhoh mikä viikonloppu...Torstai-iltana hieman alkoholia, vuoteeseen klo 03.00, tyttöystävä piti hereillä ja nukkuun menin vasta klo 04.30. Perjantaina heräsin klo 15.30, lagasin koko päivän koneella mutten saanu juuri mitään aikaseksi, menin nukkuun 05.00 mutta koska likka, nukahdin vasta 07.00. Heräsin 14.30 lauantaina, lagilagi, vähän alkoholia pitämään hereillä ja menin nukkumaan 02.00, mutta jälleen kerran kello oli varmaankin jotain 03.00 ennen kuin sain aikaseks ruveta nukkumaan ja tänä aamuna heräsin klo 14.00, yllättävän pirteänä x'D
Toisin sanoen, anteeksi vastausten kesto, en oo saanu oikee mitää fiksua aikaseks tänä viikonloppuna. Onneks työssäoppimine loppuu ens perjantaina niin voin sit huokasta helpotuksesta x)
| |
|
| |
Indico Zolnerowitch Agentti/Kilta
Viestien lukumäärä : 223 Join date : 06.12.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Tammi 08, 2012 3:09 pm | |
| Jotain tavattoman outoa on tapahtunut: mulla on elämä - tai oikeammin poikaystävä mikä on jo ihmeen poikanen :'D
Joo eli olen itse ollut todella epäaktiivinen koska tosiaan yhtäkkiä mun elämääni pomppas mies (tässä kohtaa voin kertoa, että olen aika lailla aina ollut enemmän naisiin, joten oma ja kavereitteni yllätys oli melkonen ja kaiken huipuksi kaveri on entinen munkki - pistäkää paremmaksi).
Huomenna pitäisi kouluun palata. Mun unirytmini on edellisen viestin raapustajan kanssa samaa. Tänään heräsin kello 13.23 ja siinä kohtaa tuli pari ärrää koska mun pitää seuraavat kuusi viikkoa herätä joka aamu varttia vaille seitsämän ja olen ilta ihmisiä. Onneksi tuo herraseni on aamuvirkku joten voin siltä kinuta aikasia herätyksiä itselleni.
Eli jos minä olen poissa kamalasti olen elämässä ja mut pidetään koneelta poissa. Mutta nyt olen kotona ylväässä yksinäisyydessä teen kanssa ja aion vastata kaikille vihdoin. ♥ | |
|
| |
Jacob King Poliisi
Viestien lukumäärä : 82 Join date : 02.01.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Tammi 08, 2012 5:53 pm | |
| No te sentään pääsette nukkumaan aamuyön pikkutunteina ja taas hereille päivänvalon aikaan. Mä oon viime päivinä päässyt nukkumaan aikaisintaan auringon noustessa ja tänään pääsin ylös vasta kuudelta illalla. Vampyyreilläkin on kohta ihmismäisempi unirytmi. :'D Nooh, onneks nyt viikolla ei taas voi ihan tälleen jatkaa. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Tammi 12, 2012 3:14 pm | |
| No ei se auta. Tulee yökukuttua joka tapauksssa ja sitten heiluttua päivät puoliunessa. Se on kumma kun sitten illalla yhtäkkiä ei muka väsytä enää yhtään. Vaikka ois se varmaan vähemmän kummaa jos vereni kofeiinipitoisuus ei tuppaisi siihen aikaan oleen korkealla... x) Hmh. Harkitsin sitä jo jonkin aikaa, mutta nyt päätin vihdoin lyhentää Jacobin rikosetsivän uraa muutamalla vuodella. Laiskuuttani en vaan jaksanut laittaa sitä vaihtaan alaa "joka välissä" + rikosetsivästä kirjoittaminen on hauskinta. Mutku on loppujen lopuksi hyvin epätodennäköistä, että sen kaltainen ihminen haluaisi jatkaa niin korkea- ja moniriskisissä hommissa enää isäksi tultuaan. ...Eli lainattuani veljeltäni ensimmäisen osan jouluna, minulla oli ilo päästä tänään leffateatteriin katsomaan jatko-osa Sherlock Holmes: A Game of Shadows...ja tulin lopullisesti tulokseen että ei perkele ei kukaan täysjärkinen perheellinen tuolla saralla jatka vaikka kuinka saisi valita mitä juttuja tutkii. Että mun on pakko luopua muutamasta vuodesta mielenkiintoisimmassa ammatissa hahmoni suhteen. Vaan johan 9 vuodessa ehtii vaikka mitä. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Tammi 12, 2012 7:38 pm | |
| | |
|
| |
DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Tammi 12, 2012 8:10 pm | |
| Eka olin ton kuvan kans et mitä hittoo mut sit repesin. Loistava! Mä kävin kanssa katsomassa Sherlockin tossa pari viikkoa takaperin ja ei se nyt ehkä ihan niin hyvä ollut kuin eka osa, mutta toisaalta pidin myös tästä.. Jotkut jutut oli ihan sairaan yllättäviä, mutta toisaalta sitten ei ollenkaan. Kirjotin blogimerkinnän tästä! Käykää lukemas jos kiinnostaa; leffablogiin. Mut jos ette haluu kaameit spoilereit ni älkää lukeko! Ja mukana myös Basil Hiiri, jonka katoin sattumalta samana aamuna. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Tammi 12, 2012 8:38 pm | |
| Hitto kun haluaisin itekin nähä ton uusimman Holmesin. :P Pari vanhempaa Sherlockia katsoin täs vähän aika sit.
Täytyypä lukaista tuota leffablogia. Basil Hiiri on loistava! :) Olen vieläkin katkera siitä ettei meillä ole enää vuosiin ollut videoita, silloin joskus pienempänä tuli katsottua Basilia tunnista toiseen. :P Toisaalta, minulla on ikävä kaikkia muitakin vanhoja Disneyn klassikoita. Eivät nämä uudet vedä vertoja vanhempien rinnalla! :)
| |
|
| |
DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Tammi 12, 2012 8:44 pm | |
| Oho jostain syystä linkki vei suoraan blogin etusivulle vaikkei pitäny.. Mut siis tässä itse blogimerkintä. Mutta mä en kyl imarellu Basilia koska en oo nähny sitä pieneen ni ei ollu mitää nostalgiabuustia.. :/ Ja suomidubbaukset oli karseet, mikä on Disneyn piirissä harvinaist. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Tammi 12, 2012 10:29 pm | |
| Jep, onhan tuossa jatko-osassa varmaan n. 90% enemmän räjähdyksiä ja muuta vastaavaa kuin ekassa osassa, mutta ei se mua liiemmin häirinnyt kun ne kohtaukset oli aika viihdyttävästi toteutettu. Lisäksi mua viihdyttää noissa leffoissa eniten Sherlockin ja Watsonin ystävyys/työtiveri-suhde sekä Sherlockin luonne, niin että siks varmaan nautin tosta kakkosesta yhtä paljon kuin ykkösestä vaikka yleinen painottuvatkin eri elementteihin. Ja kun Robert Downey Jr. on viel niin loistava roolissaan. =P Kunpa seuraava osa tulis pian. <3 | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Tammi 12, 2012 11:37 pm | |
| Joo, en ole itsekään katsonut Basilia alkuperäisäänillä, joten en osaa oikein vertailla. Pitäisi varmaan katsoa. Basil hiiren laulut olivat kuitenkin muistini mukaan äärimmäisen rasittavia ja korvia särkeviä suomeksi.
Olisi muuten mielenkiintoista lukea Holmesin kirjatkin. Jotkuthan ovat valittaneet ettei etsijän sarkastinen luonne tule tarpeeksi esille elokuvissa (ainakaan vanhemmissa, uusimmista en tiedä), mutta kirjat ovat kehuttuja. Hmm, pitäisi varmaan käydä kirjastossa... Mutta toisaalta eiväthän Potter-elokuvatkaan ole yhtä hyviä kuin itse kirjat, mutta silti pidän elokuvistakin. :P | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Tammi 13, 2012 12:16 am | |
| Mä oon tainnu lukea vain yhden Sherlock Holmes -kirjan, (Baskervillen koira), ja senkin viimeks ala-asteella joten lievästi hämärän peitossa senkin tapahtumat ja hahmojen luontteet, lukuunottamatta yhtä jännittävintä/karmivinta kohtaa jonka muistan ihan ku oisin lukenu sen vasta eilen. Siis oikeesti vieläki nousee kuvainnollisesti niskakarvat pystyyn sitä ajatellessa. En tiä mahdoinko siis lukea sen vähän lilian nuorena. ;P Joku niistä lukuisista elokuvaversioista on paremmin mielessä, mut sen verran muistan kirjasta noin niinku yleisesti ottaen, että se(kääN) elokuvasovitus ei tosiaankaan yltänyt kirjan tasolle. Vois tosiaankin ens kerralla kirjastossa käydessä napata mukaansa pari Homesia, mm. Baskervillen koira muistinvirkistykseksi. Ja toivottavasti ne filmaa Baskervillen koirankin Jude Lawn ja RDJr.:n kera. PS. Asiasta kuuseen...Jos ootte nähny SHREK 3:n, voisko joku kertoa mitä ne "pahat puut" siinä Kapteeni Koukun pahis-satuhahmojengissä muka oli? Mulle tuli niistä ulkoisesti ensinnä mieleen TSH:n entit, mutku ei ne voi olla kun a.) entit ei oo pahiksia ja b.) TSH ei ole varsinaisesti satu. Tai kai se on, mut 'satu'-termi nyt vaan on liian lapsekkaaksi leimautunut ilmaisu sopimaan TSH:n mun mielessäni. Taru tai tarina, muttei satu. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Tammi 13, 2012 6:17 am | |
| Joo siis olihan tuo uusikin Holmes hyvä, vaikka siinä niitä räjähdyksiä olikin! :D Itse vaan nautin enemmän niistä nyrkkitappelukohtauksista (karatetausta...) kuin ammuskelusta, vaikka esim. poikaystävä vaikutti ihan tyytyväiseltä näihin tuliasepitoisempiin kohtauksiin. :D Minäkin katsoin tuon leffan enimmäkseen mielessä Holmesin ja Watsonin suhde toisiinsa. Mutta silti olisin kaivannut enemmän sellaista, missä katsojakin joutuu miettimään, että mistä joku juttu keksittiin tai muuta. En osaa ihan selittää. :D Seuraavaksi spoileri! --> - Juonipaljastus:
Esimerkiksi sen adrenaliinipiikkijutun tajusin jo heti, odotin siitä alusta asti että koska jommankumman täytyy sitä käyttää. Meillä on kotona ollut vaan Basil Hiiri -kirja (tai kirjoja, en muista), en ole elokuvaa koskaan nähnyt. :( Kirjoista tykkäsin kyllä pienempänä. | |
|
| |
DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Tammi 15, 2012 9:07 pm | |
| - Lainaus :
- PS.
Asiasta kuuseen...Jos ootte nähny SHREK 3:n, voisko joku kertoa mitä ne "pahat puut" siinä Kapteeni Koukun pahis-satuhahmojengissä muka oli? No oon Shrekin joskus vuon käpy ja kirves nähny, tai siis ne kaikki, enkä nyt oikein muista ees kyseisiä puita. Enttei ne tuskin on.. Ainakaa toivon mukaa (lotr-friikki iskee). Mut oisko mahdollist et ne ois ihan vaa.. noh.. pahoi puita? Joka toises sadus tuntuu olevan pahoja puita pimees metsäs. Sellasia irvistäviä ja pelottavia. Meiksi otti lauantaina elämäni ekan tatuoinnin! Ja nyt oon äärimmäisen vainoharhanen. En uskalla ees tiskata enkä tiedä mitä teen ton keittiös odottavan tiskivuoren kanssa! Tatuointi on siis ranteessa ja siinä lukee "Long time no see". Ei mulla muuta.. Tai onpas! Kävin kaverin kanssa katsomassa This must be the place ja MY Week With Marilyn-leffat ja oli muuten hyviä! Suosittelen kaikille! Etenkin tota ekaa ja varsinkin jos rokkarit kiinnostaa. Aivan mieletön elokuva. Paitsi viimeinen minuutti elokuvasta oli ihan vitun paska. Mut muuten hyvä! Marilyn taas iski jo sen takia että siin oli leffantekoa ja meiksi hihkuuu.. Pitäs ehkä katsoa Marilynin leffoi joskus. En oo kai yhtää nähny.. Sivistymätöntä.. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Tammi 17, 2012 12:59 pm | |
| En minäkään niitä koskaan entteinä ole ajatellut. Itse olen vain ajatellut, että ne olivat vain "pahoja puita" jotka vain kuuluivat Koukun pahiksiin, vaikka eivät varmaan varsinaisesti LotR:iin viitanneetkaan. Onhan monissa muissakin tarinoissa liikkuvia puita...
Tatuoinnit on kivoja! :) Itsellänikin on ollut jo viitisen vuotta etusormen ja peukalon välissä kaksi karamelliä tatuoituna. Muuten ei tatuointeja ole, mutta pitäisi ottaa tässä joskus siskoni kanssa jonkinnäköinen yhteinen tatuointi... Saa sitten nähdä minkälainen. :) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Tammi 17, 2012 7:22 pm | |
| Mutku kaikki muut satuhahmopahikset tuntui olevan jostain tietystä tarinasta... Mäkin oon vuosia miettinyt jotain pientä tatuointia, mutten oikeen usko, että se on sen kaiken kivun ja tuskan arvoista. | |
|
| |
DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Tammi 18, 2012 4:11 pm | |
| Pöh! Ei tatuointi sattunu! Varsinkaa tommoset pienet. Mua pelotti ihan sikana mennä ottaa toi ku ihmiset puhuu aina et ranteesee sattuu ihan hemmetist mut pöh! Vähä nipisti mut siihe se jäi! Tietyst isommat kuvat sattuu varmast mut jos pientä meinaa ni ei se nyt mitää maailmaa kaada. Tunnin jos kestää nipistelyy ni hyvä. Mä täs suunnittelin josko hankkisin Klonkun jossain vaiheessa. Sormusten Herra kun on mun elämän kulmakivi ni oon jo pitkää miettiny et jotain siihe viittaavaa pitäs saada. Ajattelin eka Klonkun silhuettia tohon korvan taakse mut sit puhuin täst sen tatuoitsijan kans joka teki ton tekstin ja se vähän istutti mun päähän et ois hienoo saada vähän isompi.. Mut sen näkee ens syksyl jos on aikaa! Nyt alkaa ens syksylleki rakentuu aika rahanmenoo muutenki. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Höpötysloota | |
| |
|
| |
| Höpötysloota | |
|