| Höpötysloota | |
|
+37Nithe M. Hawthorne Wallace Mayorette Giana Mayorette Reynardine Welz Matthew Peacock Connor Dane Lucius Malfoy Severus Kalkaros Josh Peacock Hermione Granger Bellatrix Lestrange Randa Mohandosh Morgana Peacock Aaron Gray Shawn Gabriel Scott Samantha Slayer Albus Dumbledore Jacob King Harry Potter Fairfax Avery Indico Zolnerowitch Ninji Remy Gallow Pius Thicknesse Chaos Denbright Rodolphus Lestrange Lordi Voldemort Remus J. Lupin Stephen Hunter King Leticia Mayer Barty Crouch Jr. Leon Elroy Rabastan Lestrange Will McDonnell Neville Longbottom Theodore Nott Jr. DrRockter 41 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Chaos Denbright Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 377 Join date : 22.08.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Tammi 20, 2012 10:43 am | |
| Olen kanssa miettinyt tatuoinnin ottamista jo tosi pitkään. En vaan ole vieläkään ihan varma kuvasta tai paikastakaan. Ja lisäksi olen vielä hirveän neulakammoinen, joten se itse operaatio ei oikein houkuttele... :D
Kaksi ekaa kouluviikkoa on taas ollut ihan tappavia. Nukun huomenna varmaan koko päivän. :D | |
|
| |
Jacob King Poliisi
Viestien lukumäärä : 82 Join date : 02.01.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Tammi 26, 2012 9:48 am | |
| Huoks. Tää on mun rakkain harrastukseni ja siis mielelläni käyttäisin vapaa-aikaani tähän enemmän kuin nyt just jaksan. Mutta kaipa sitä on hyväksyttävä, että rakkaimmistakin asioista pitää joskus ottaa etäisyyttä/lomaa/tms. Tai ainakin, että kaikkeen haluamaansa ei voi keskittyä yhtä aikaa, vaikka miten himottais. Ei varsinkaan luovuutta vaativissa asioissa ja univelkaisena.
Tulis edes kevät pian niin valo vähän energisoittais. Eiks ne semmoset energialamputki oo kauheen kalliita? Heh, mä ostin tos joku aikaa sitten tuoksukynttilän jonka pitäis kuulema rentouttaa (ja se kyl tuoksuukin jo ennen polttoa siltä kuin se ehkä olisi tottakin.) Pitäs kokeilla piakkoin.
Mut asiasta toiseen, mä rakastan Aku Ankka -lehden vitsikansia sillon ku niissä on Tupu, Hupu ja Lupu. Ne on aina jotenki erityisen luovia. Esim. yhdessä ne on setänsä kanssa kauppareissulla ja Aku ostoskärryjä lykätessään katsoo ihmeissään turvakameran kuvaa jolla pojat esiintyy linssiluteina; Lupu hyppii muuten vaan, Hupu laulaa ja Tupu jonglööraa palloilla. Ja toisessa pojat on raahattu parturiin ja ne on laittanu kypärät päähänsä ja istuu siinä tuolissa kädet puuskassa nyrpein ilmein. Parasta siinä on sen partutin epäluuloinen ilme. xD | |
|
| |
Remus J. Lupin Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 163 Join date : 13.05.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Tammi 30, 2012 6:16 pm | |
| Täälähä o hiljasta o_________o | |
|
| |
DrRockter Admin
Viestien lukumäärä : 436 Join date : 03.01.2011 Ikä : 34 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Tammi 30, 2012 6:19 pm | |
| Syytän itteäni ku en keksi kysymyst Chaokselle Lettyl.. :'DD ääähähähäääää kuolen. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Tammi 31, 2012 1:14 pm | |
| Kysy vaan ihan mitä tulee mieleen, Chaos voi vaan vähän punastella! :D
Täällä on tosiaan hiljaista. Itsekin olen ollut vähän kiireinen. Ja viimeiset 2 päivää oon kärsinyt päänsärystä ja leuka on jumissa. Yritin aamulla soitella hammaslääkäriin, mutta en saanut aikaa. Uusi yritys huomenna... | |
|
| |
Leticia Mayer Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 28.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Tammi 31, 2012 2:00 pm | |
| Kysyn sitten jotain tylsää! Leticia hakkais mut jos pääsis muhun käsiks. :'D Ja vastaan nyt saman tien! Istun ruotsin tunnil eikä oo parempaakaa tekemistä.
Joo mullakin on kyl ollu kiireitä koulun puolest aika paljon et voin kai sitäkin syyttää.. Tehdään koulussa lyhäriä nimeltä Muistatko ja oon siinä lavastaja/puvustaja/maskeeraaja/ääni-ihminen. Eli hommaa riittää! Muuten aika lepposaa. (Ps. Saatii Eila Roine pääosaan<3)
Mut joo nyt vastaamaan! | |
|
| |
DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Tammi 31, 2012 2:26 pm | |
| Spämmi! Tsekatkaa Kysymyksiä ja ehdotuksia-osio ja menkäähän äänestämään! (: | |
|
| |
Harry Potter Poika joka elää
Viestien lukumäärä : 124 Join date : 16.12.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Tammi 31, 2012 10:10 pm | |
| Jee, elämää :P Itselläni ei varsinaisesti kiireitä ole ollut, mutta muuten aikamoista möllerrystä viime aikoina... :) Eikä muutenkaan ole pelejä tällä hetkellä käynnissä :P | |
|
| |
DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Tammi 31, 2012 10:12 pm | |
| Jos aktiviteettia kaipaa niin julkistin juuri helmikuun haasteen! Eli fickejä kirjoittelemaan! Ja tammikuun haastehan on voimassa vielä muutaman päivän jos piirtäminen inspaa. ;D | |
|
| |
Remus J. Lupin Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 163 Join date : 13.05.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Tammi 31, 2012 10:16 pm | |
| Tais jäädä mun osalta toi tammikuun haaste ny suorittamatta, mut josko toi helmikuun onnistus paremmi, kirjottamine kuitenki yleensä sujuu piirtämistä paremmi | |
|
| |
DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Tammi 31, 2012 10:18 pm | |
| No sitä haastetta on vielä 3 päivää aikaa tehdä että nyt nopsasti piirtelemään! ;D Mun piti piirtää semmonen hieno mut sit en tosiaa löytäny sitä kumia mistää ja inspis ehti mennä ohi. : < Ehkä piirrän sen huviksee joskus. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Tammi 31, 2012 10:26 pm | |
| Nojoo, taisi tammikuun haaste jäädä munkin osalta väliin, vaikka osallistumista niin lupailin ja hehkutin. :P Lyijykynällä olisin taatusti saanut jonkinmoisen kyhäelmän aikaiseksi, koska visiokin minulla oli, mutta en omista skanneria niin sekin sitten jäi. Jotenkin tuo piirtopöytä tuntui taas niiiiin vaikealta ottaa esille. Olen saamaton. :P
Heh, helmikuunhaaste on mielenkiintoinen! ;) Itse en lupaile mitään osallistumisesta tällä kertaa, koska harvemmin saan mitään fickejä loppuun asti vedettyä, sillä olen liian itsekriittinen omien kirjoitusten suhteen... :D mutta erityisellä innolla jään kyllä odottelemaan muiden tekstejä! :P | |
|
| |
DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Tammi 31, 2012 10:32 pm | |
| Haha No toivottavasti kaikki ei oo samaa mieltä et oottaa innolla muiden fickei! Muuten me ei saada yhtää fickii aikaseks mut riivatusti odotusta. xD Fickeistä ja rakkaudest puheenollen nyt sitten.. Jos saisitte parittaa ketä tahansa täs ropes ni ketä te parittaisitte?
Viimeinen muokkaaja, DrRockter pvm Ke Helmi 01, 2012 2:59 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Helmi 01, 2012 6:48 am | |
| Hei, uusi haaste, kivaa! Tällä kertaa epäilen kyllä vahvasti että kuulun samaan porukkaan kuin Hetakin. Ei nyt ainakaan yhtäkkiä tule mieleen mitään ideaa fickiin ja en edes uskaltaisi lähteä kirjoittamaan kenenkään muun hahmoista. Nevillen ja Chaoksen rakkauselämä kun ainakin tällä hetkellä on aika olematonta! :D Edelleen kaipaan pelaajaa Lunalle, koska Nevillen ja Lunan välillä voisi hyvinkin olla jotain pientä romantiikkaa. Jään kyllä innolla odottelemaan muiden aikaansaannoksia tämän haasteen suhteen. :) | |
|
| |
Rabastan Lestrange Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 470 Join date : 05.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Helmi 01, 2012 3:07 pm | |
| Mua tän kuun haaste kiinnostaa valtavasta Vaan sen takia, että voisin hyvillä mielin kirjottaa jotain ihan hirveetä ja tunkee yhteen mitä kummallisempia pareja, mutta saa nähdä saanko mä aikaseksi mitään. Mullakin ongelmana hieman se, että mä en mitään kirjottamaani mielellään julkase ku en oikeesti osaa kirjottaa. | |
|
| |
DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Helmi 01, 2012 3:10 pm | |
| Voi hitto teidän kaa! Camoon ihmiset totta hemmetis te osaatte kirjottaa! Te ootte roolipelaajia. Nyt veke sielt kaapist ja ryhistäytykää! xD Tai rupeen diktaattoriks ja erotan Ninjin ylläpidollisist tehtävist ja nollaan teidän kaikkien gaala-pisteet! 8DD Nahahaa! Ei nyt sentäs. En mä ilkee oo. Paitsi Ninjille.. ;D | |
|
| |
Rabastan Lestrange Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 470 Join date : 05.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Helmi 01, 2012 3:12 pm | |
| Se just! Mä oon roolipelaaja en ficcaaja. Siinä on kuule diktaattori suuri ero mutta mä lupaan yrittää saada aikaseks edes jotain. Tuli siitä miten huono tahansa. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Helmi 01, 2012 4:43 pm | |
| Omaa kirjoitusta kohtaan on aina ihan liian kriittinen! Lukijat ei ajattele niitä asioita lainkaan samalla tavalla mitä itse eikä edes huomaa mitään pikkujuttuja. Eli kirjoittakaa vaan kaikki! Haluan ainakin lukea jotain, kun en varmaan itse saa mitään ideaa. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Helmi 01, 2012 5:22 pm | |
| Niin, itseänikin kiinostaa nähdä mitä muut saavat aikaiseksi ja minkälaisia parituksia :D Itse en tosiaan ole edes fickejen kirjoittamista hirveästi harrastanut, sillä usein en saa tarinoita valmiiksi. Suomalaiset ovat liian epävarmoja ja itsekriittisiä! :P | |
|
| |
Stephen Hunter King Korpinkynsi/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 05.03.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Helmi 01, 2012 5:35 pm | |
| - DrRockter kirjoitti:
- Nyt veke sielt kaapist ja ryhistäytykää! xD
Hankitaan tänne virallinen kaapistarepijä. No ei mutta tosiaan, mielenkiintoinen helmikuun haaste. Mä en yleensä kirjoita paritusficcejä ellei kyseessä ole joku canon-pari johon olen rakastunut kuten Peter Pan ja Wendy tai Kummitus ja Christine... Omia hahmojani en tietenkään voi parittaa erinäisistä (ilmiselvistä) syistä, ja muiden täysin OC-hahmoihin en halua mennä koskemaan kun olisi suuri riski että menisi ihan metsään ja sitten joku vielä luulisi että se muka olisi se oikea versio. (Kyllä, koen eri asiaksi koskea kirjasta tuttuun hahmoon kuin toisen fanin luomukseen.) Joten jäljelle jäisi Juniorini parittaminen jonkun pelaamalle canon-hahmon kanssa tai muiden canon-hahmoja keskenään...Mutta luultavasti käyttäisin Junioria kuitenkin koska on helpompaa jos on edes jotain omaa mukana. Hmm...No, saa nyt nähdä. Tästä tulikin mieleeni: Tajuaako kukaan millä perusteella paritus Barty Jr./Hermione on niin suosittu fanfiction-maailmassa? Mitä yhteistä niillä muka on niin että siitä olis mitään potentiaalia parotukseen edes vitsinä? | |
|
| |
DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Helmi 01, 2012 7:13 pm | |
| Mä ymmärrän itsekriittiyden täysin! Ite ku piirrän tänään niin kahen viikon pääst oon et ei helvetti. Ja joskus tekstienkin kans. Mut jos lähetää silt pohjalt et näit fickei ei tarvi kirjottaa niin vakavissaa! Kuitenki tarkotus on pitää hauskaa eikä stressata. Ja musta ois mielenkiinost lukee nimenomaa noista roolipelihahmoista muiden kirjottamia fickejä. Koska kaikki näkee muiden hahmot eri tavalla kuin itse niin olis mielenkiintosta nähdä et millasena muut sen näkee.. vaikka kirjottaski sitten paritusfickiä millä ei ois mitää tekemist varsinaisen pelin kans. Ongelmahan täs paritusfickis ois melkee se että meil on vaa kolme naista mikäli en väärin muista. Enkä tiedä kuinka uskaliait ihmiset on kirjottaa samaa sukupuolta olevist paritusfickei. Varsinkin kun on kyseessä nimenomaa muiden hahmot jos ei parita omiaan.. Joten okei okei, lopetan painostuksen. xD Toivottavast saatas ees yks ficki pisteytyksee täs kuussa! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Helmi 02, 2012 3:29 pm | |
| Mun hahmoista saa kyllä kirjoittaa jos tuntuu siltä! :D Olisi mielenkiintoista nähdä että millaisina muut ne ajattelee. Ihan niin kuin DrRockter just sanoi.
Neljäs päivä on-off-päänsärkyä... Jee. | |
|
| |
Stephen Hunter King Korpinkynsi/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 411 Join date : 05.03.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Helmi 02, 2012 6:08 pm | |
| Mun Barty Junioria saa toki parittaa tämän haasteen nimessä jos versioni hänestä johonkin inspiroi, mutta noihin täysin itse luomiini, (Jacob King ja Stephen Hunter King), toivon että ei koskettaisi.
Koska Juniorista mulla on sen verran monen vuoden pohjalta tehty esittely ja auki oleva pelitopic, että sen nyt varmaan joku voiskin nähdä edes jossain määrin järkevästi ja tarkoitetun suuntaisesti. Mutta nämä Kingit on vielä itsellänikin niin pahasti vaiheessa elämäntarinansa kanssa, että en halua kenenkään muun esittävän näkemyksiään / tulkintojaan ficcailumuodossa. Kommentoida saa ja sensellaista, mutta ficcaus on sitten jo ihan eri tasoa. Pääsyyni kieltoon lienee kuitenkin se, että haluan välttää riskin että jonkun muun ficciversio vaikuttaisi omaan näkemykseeni enemmän tai vähemmän alitajuisesti, mikä olisi mahdollista kun hahmokehitys on näin keskeneräinen.
Kyseessä on vähän niinkuin että taiteilija ei halua näyttää taideteoksiaan yleisölle ennen kuin ne on tarpeeksi valmiit eli edes jotenkuten oikein tulkittavissa ja niin ettei ulkopuoli enää voi vaikuttaa. Nämä "hahmoteokset" nyt on tietty jo esitelty yleisölle ja niitä saa tietenkin kommentoida ja se olisi ilahduttavaakin, mutta ficcimuotoiseen eli syvempään/"leimaavampaan" tulkintaan asti en tahdo niitä sallia. En usko että Rowlingkaan olisi arvostanut fanficcejä hahmoistaan siinä vaiheessa kun oli kirjoittanut vasta alun Viisasten Kivi-kirjasta. Pitäisi ensin saada itse muodostaa kunnon kuva omasta luomuksestaan ennen kuin päästää muut sitä tulkitsemaan.
Eli Barty Juniorini on vapaata riistaa tämän helmikuun haasteen kanssa, mutta Jacob ja Hunter King eivät.
Kiitos jos joku tajusi mitä meinaan eikä pidä mua täysin ääliönä.
*änkeää itsensä jonnekin Anne Ricen ja Joanne Murrayn väliin ficciasenteessa*
Viimeinen muokkaaja, Stephen Hunter King pvm Pe Syys 07, 2012 5:08 pm, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Helmi 04, 2012 1:00 pm | |
| Sain inspiraation kirjoittaa fickiä tästä helmikuun haasteesta, se ei kyllä ole rakkausaiheinen kun ei ole siihen mitään ideaa. Kirjoitan tosi harvoin mitään pidempiä tekstejä, katsotaan saisinko tämän valmiiksi. Jos saan niin voin jopa laittaa tänne esille. :) Nyt kun aloin kirjoittamaan niin ei tule lukemisesta mitään... Pitäisi vähän koulujuttuja hoitaa tässä viikonlopun aikana pois alta, mutta saa nähdä miten käy. :D
Mitenkäs muiden viikonloppu? :) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Helmi 04, 2012 1:43 pm | |
| Melko rauhallisesti. Emme ole ukon kanssa olleet tänä viikonloppuna juuri missään, vaan keskittyneet ihan koti-iltoihin. Mukavan erilaista, vaikka tällainen vaatiikin hieman totuttelua. Toisaalta, tuo ulkoilma on kyllä sellainen ettei ihan heti kiinostaisikaan lähteä minnekään. Vaikka talvi onkin kaunista aikaa, en kuitenkaan koskaan ole ollut talvi-ihminen, enkä voi sietää kylmyyttä mutta onneksi kevääseen ei ole enään hurjan pitkä aika... (no joo joo, jokunen kuukausi vielä, mutta olen positiivinen :P) Nyt kuitenkin vetäisin mieliisti villasukat jalkaan ja vaipuisin talviunille.
Minkälaista tarinaa sitten kirjoitat, Pinch? Tahtoo tietää :) | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Höpötysloota | |
| |
|
| |
| Höpötysloota | |
|