|
| Höpötysloota | |
|
+37Nithe M. Hawthorne Wallace Mayorette Giana Mayorette Reynardine Welz Matthew Peacock Connor Dane Lucius Malfoy Severus Kalkaros Josh Peacock Hermione Granger Bellatrix Lestrange Randa Mohandosh Morgana Peacock Aaron Gray Shawn Gabriel Scott Samantha Slayer Albus Dumbledore Jacob King Harry Potter Fairfax Avery Indico Zolnerowitch Ninji Remy Gallow Pius Thicknesse Chaos Denbright Rodolphus Lestrange Lordi Voldemort Remus J. Lupin Stephen Hunter King Leticia Mayer Barty Crouch Jr. Leon Elroy Rabastan Lestrange Will McDonnell Neville Longbottom Theodore Nott Jr. DrRockter 41 posters | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
DrRockter Admin
Viestien lukumäärä : 436 Join date : 03.01.2011 Ikä : 34 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Toukokuu 04, 2012 11:31 am | |
| Voi onnelliset! Mä täs eileen laskeskelin että mulla ei lomaa oikeestaa olekkaa koko kesänä! No täl hetkel koulussa on vaan mediahistoriaa torstai iltapäivisin, mut sen lisäks on yhen zombieleffan kuvaukset (joihi pitäs maskit tehä), Juhannuslaituri-tapahtuma joka kestää juhannuksee, sit töitä.. eikä pidä unohtaa kesäopintoja et saan nyhdättyy Kelalt kaikki mahdolliset tuet mitä irti saan.. ja sit lähtääki jo Losii kielikursseilee ku on näist selvitty! Et huhhei! Mut joo en mä silti oo tääl mitää hiljaiseloo viettääs. Nukun kuitenki aamusin pitkään oli tiedos mitä vaa (paitsi kuvauksia) joten yöllä sit vastailen jos en muuta! (: | |
| | | Hermione Granger Rohkelikko
Viestien lukumäärä : 53 Join date : 11.04.2012 Paikkakunta : Uleåborg
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Toukokuu 05, 2012 6:29 pm | |
| Arvatkaas kellä on taas pienimuotoinen Jysäri. No mulla Vaan ei se mun räkätystä estä ei, meikä näki taas viimeyönä mielenkiintoista unta kaikinpuolin. Muistatteko te usein unenne? Ovatko ne värillisiä vai mustavalkoisia? Minä muistan lähes kaikki uneni ja useimmiten ne ovat värillisiä. Kerran näin unta vanhoista sotilasfarsseista ja ne oli mustavalkosia Mut joo. Klik. Kuittaan. | |
| | | Harry Potter Poika joka elää
Viestien lukumäärä : 124 Join date : 16.12.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Toukokuu 05, 2012 6:30 pm | |
| Jee Severuskin saatiin mukaan Seiskaan ! tulen aivan satavarmasti Dumbledorella Seveä jossain vaiheessa häiritsemään. Minua kun kiehtoo aivan tolkuttomasti Pottereiden kuoleman jälkeinen keskustelu Dumbledorella ja Severuksella | |
| | | Severus Kalkaros Juomamestari
Viestien lukumäärä : 36 Join date : 05.05.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Toukokuu 05, 2012 7:30 pm | |
| Mä suunnilleen pakotan sut pelaamaan Albuksen kanssa Sama peli nimittäin muakin kiehtoo... Jummijammi... Mä oon iha pihalla sitten kaikesta kun oon ollu pariviikkoa teillätietämättömillä. Mua saa ihan oikeesti nyt tökkiä. Inspis o viel vähä hukassa ja sormet huutaa hoosianna Severuksen tietojen naputtamisen jälkeen. T.5 word sivua alle kahdentunnin. | |
| | | Bellatrix Lestrange Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 126 Join date : 09.04.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Toukokuu 05, 2012 7:38 pm | |
| Lucius vois liittyä tohon Severuksen ja Albuksen roolipeliin? Se tais sillon olla viel Tylypahkan johtokunnassa ni se ois kanssa saattanu kiinnostuu tosta. | |
| | | Harry Potter Poika joka elää
Viestien lukumäärä : 124 Join date : 16.12.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Toukokuu 05, 2012 7:57 pm | |
| Eikun me puhuttiin nyt siitä kirjassa tapahtuneesta Albuksen ja Severuksen välisestä keskustelusta, mikä käytiin kun Potterit kuolivat ja Severus kertoi sydän murtuneena välittäneensä Lilystä, ja aneli päästä takaisin Dumbledoren riveihin. Se keskustelu käytiin kahdenkesken Albuksen ja Severuksen välillä, eikä asiasta hiiskuttu kenellekään. Mutta, tuli tässä mieleen että olisi varmasti aika hauskaa pelata D:n, Severuksen ja Luciuksen välillä, sijoittuen esimerkiksi taikaministeriön johonkin vierailuun? Siitä voitaisiin saada varmaan aika mielenkiintoinenkin peli aikaiseksi, uskoisin. | |
| | | Chaos Denbright Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 377 Join date : 22.08.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Toukokuu 06, 2012 7:44 am | |
| Koska täällä on muitakin kissaihmisiä, laitan vahingon kiertämään. Nyt te(kään) ette saa enää tehtyä yhtään mitään! Kitten Cam | |
| | | DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Toukokuu 15, 2012 7:21 pm | |
| Meikä täs eli hiljaiseloa kiitos Pinchin Kitten Camin. Thanks! :'DD Voi luojaaaa.. Mut hei miten menee ihmiset? Vietetää hiljaiseloo näyttävästi kaikinpuolin! Mut kuis kulkee rakkahat kanssaraapustelijani? Joks on kesäsuunnitelmat lyöty lukkoon? | |
| | | Remus J. Lupin Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Viestien lukumäärä : 163 Join date : 13.05.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Toukokuu 16, 2012 5:50 am | |
| Wow! Vihreetä! Taisin lievästi säikähtää ku tulin käymään sivuilla ja tuo Pimeän Piirto läsähti ruutuun x') Mut tää on kyll hiano!
Ja tosiaan... Mä ehin jo hihkasta riemusta, et ny kiireet o ohi vaa eipä nuo ollukaa. Eli ts. mun pitäis tehä kahet eri nettisivut, lukee yks Remeksen kirja (ja testin mukaan mä luen 25 sivuu tunnissa), ois kossupassi ja viel matikan koeki. Eli jes, hyvin menee!
Onneks koulu loppuu parin viikon päästä. x) | |
| | | Neville Longbottom Rohkelikko
Viestien lukumäärä : 217 Join date : 05.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Toukokuu 16, 2012 7:09 am | |
| Hihi, mäkään en ole tehnyt yhtään mitään ton kitten camin takia! :D
Mulle on iskenyt joku pieni laiskuus, kun en ole jaksanut edes vastailla peleihin kovin nopeaa tahtia, anteeksi vastapelaajat! Osasyy on varmaan se, että täällä meidän kämpässä on lämmitys pois päältä ja lämpötila on jossain 16-17 asteen paikkeilla koko ajan. Aivotkin tässä jäätyy... Täytyy aina välillä käydä ulkona lämmittelemässä.
Tuo uusi kuva on kyllä hieno ja itsekin säikähdin tätä vihreää. :D Siitä oikeastaan olisikin pieni toive: Olisiko tuota vihreää näissä teksteissä (tai siis linkeissä) mahdollista saada vähän tummemmaksi? En tiedä johtuuko mun näytön asetuksista (hyvin mahdollista), mutta mun silmään tuo vihreä on jotenkin hirveän kirkas ja "hyökkäävä". Kyllä tämän nykyisenkin kanssa pärjään, mutta ajattelin nyt tuoda ajatukseni ilmoille. :D Mutta tuo kuva on kyllä loistava! Voit lähettää kehuja eteenpäin :) | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Toukokuu 16, 2012 8:09 am | |
| Juu laita munkin puolelta kuvan tekijälle kehuja! Mulla menee oikeastaan hyvin, mulla ei yleensä töitten jälkeen ole minkäänlaisia kiireitä. Mun ammatti on sellanen että vaatii 3-vuoden koulutuksen ja saa perustutkinnon (olen jo saanut ja sen kautta saanut töitäkin autoalalta). Kesäsuunnitelmia on, en ole ihan varma lähetäänkö ulkomaille mut mökillä varmaan tulee käytyy ja tehtyä vaikka mitä! En kyl yleensä laita mitään suunnitelmia lukkoon paitsi jotkut matkat mutta kuitenki tekemistä tulee riittämään. Ja hiljaiseloa eletäänkin, mut eiköhän se lopu kun ihmisiltä loppuu kiireet. | |
| | | Albus Dumbledore Rehtori/Kilta
Viestien lukumäärä : 135 Join date : 16.02.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Toukokuu 16, 2012 1:02 pm | |
| Tässä on syyllinen miksi itselläni on hieman kiirettä pitänyt :) : | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Toukokuu 16, 2012 1:21 pm | |
| Minkä rotunen koira toi oikein on? Näyttää jotenkin tutulta mutta ei oikein tule mieleen? Mulla itelläni on saksanpaimenkoira ja sitten vaimolla on labratorinnoutaja. Jotenki toi näyttää ihan kultasennoutajan pennulta? Mitähän pahuuksia se on kerenny jo tekemään kun se häkissä on? | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Toukokuu 16, 2012 1:32 pm | |
| Akita meidän tyttö on rodultaan. :)
Wilma on kerennyt tekemään vaikka mitä pahuuksia, mutta häkki on ihan vain Wilma oma pesä, minne se menee nukkumaan. Pidetään häkin ovi aina auki, jotta pentu pääsee menemään ja tulemaan häkkiinsä miten haluaa. :) | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Toukokuu 16, 2012 1:35 pm | |
| Aa joo, eli teil on samal taval kun meillä, mun saksanpeimankoiral on sellane pyöree pesä mis on sit pehmusteita mut vaimon koiralla on toi häkki mis on kans ovi aina auki. Voit kuvitella millast oli ku toi vaimon labratorinnoutaja oli viel pentu, ku labratorinnoutajathan on koko ikänsä ajan sellasia ylienergisiä ADHD tapauksia. Sehä pomppii vielläki seinillä, siinä missä mä käytän mun saksanpaimenkoiraa 3 kertaa päivässä, noin 1-2h pitusella lenkillä ja noin 3 kertaa viikossa koirapuistossa, niin se määrä ei riitä edes tolle labratorinnoutajalle. XD Sillä riittää energiaa tollastenki lenkkien jälkeen kun vaimo käyttää aina mun kans samaanaikaan oman koiransa siel. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Toukokuu 16, 2012 1:50 pm | |
| Voi että mikä ihana pallero! Onkos Wilma ihan kokonaan valkoinen? Haluan lisää kuvia! :D | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Toukokuu 16, 2012 2:09 pm | |
| Joo, Wilma on kokonaan täysin valkoinen - paitsi silloin jos ulkona on kurakeli... :P vaikka onneksi akitoiden turkki on sellainen mikä hylkii likaa. Sorat sun muut moskat yleensä vain karisee turkista irti itsekseen. Wilma on nyt kahdeksan viikkoinen ja voitte kyllä kuvitella millainen pyöremyrsky ja duracell pupu se on! Onneksi Wilma tosin on melko nopeasti oppivainen ja innokas, vaikka motivointi onkin välillä melko haastavaa koulutustilanteissa... (akitoilla kun ei ole samanlaista miellyttämisen halua kuin useimmilla muilla roduilla.) Mutta, yhdeksän vuotta olen akitasta haaveillut, ja nyt sen pennun sain, joten olen enemmän kuin tyytyväinen. :) Mutta, tässä lisää kuvia: | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Toukokuu 16, 2012 2:55 pm | |
| Oi ku se on viel niin pieni! Joo, koirien kouluttamine on yleensä se haasteellisin homma. Mut ainakin meillä on kumpaankin koiraan toiminu ne yksinkertaset jutut, kun tekee jutun oikein niin joku herkkupala annetaan samantien (tosin veikkaan että käytät jo ) Saksanpaimenkoira tosin on sit sellanen että se ei valitse kun yhden omistajan ketä se tottelee niin mä oon sen joutunu kouluttaa. Kyllä toi osaa aika paljon juttuja, mut vaimoki on todennu et tollasen ADHD:n kouluttamine on yhtä tuskaa ku siin vaiheessa kun näkee herkkupalan ni pomppii hyppii ja pyörii ja haluu vaan namia! | |
| | | DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Toukokuu 16, 2012 2:55 pm | |
| - Lainaus :
- Ja tosiaan... Mä ehin jo hihkasta riemusta, et ny kiireet o ohi vaa eipä nuo ollukaa. Eli ts. mun pitäis tehä kahet eri nettisivut, lukee yks Remeksen kirja (ja testin mukaan mä luen 25 sivuu tunnissa), ois kossupassi ja viel matikan koeki.
Hah mäki olin jo et jee koht helpottaa mut oi mitä ihanaa toiveajattelua se olikaan! :DD Juhannuslaituri-tapahtuman järjestelyt tosiaa kestää yllättäen kesäkuuhun ja sit siit pitäs kirjottaa raportti.. Ensi viikolla on zombieleffan kuvaukset missä oon maskeeraajana (aaah! Sain ekaa kertaa elämässäni kaks assistenttiä!! Wooo! :DD). Sit pitäs kirjottaa yks mediahissan essee, jonka deadline oli joku pari viikkoo sitte. No kyllähän parin viikon päästä koulu sinänsä "loppuu", mutta mun osalta se tarkottaa; ruotsin opiskelua, microsoft officen opiskelua (lol), juhannuslaituria ja viiden 5-7 sivusen esseen kirjottamista heinäkuun loppuun mennessä. Sitten karkaan elokuussa Los Angelesiin josta en oikeen tiedä voiko sitä lomaksi sanoa kun pitäs sielläkin opiskella se kolme viikkoa.. ja ohhoh sit alkaaki taas koulu ja tv-tuotantoprokkis joka kestää puol vuotta! Ja nii pitäs ihmisille maskeeraustakin opettaa tossa syksyllä.. Et joooo! Mut don't worry, mä en Seiskan kirjoilt katoo mihkää! Pitäis vaa sellanen asia kuin "ajanhallinta" opetella... - Lainaus :
- Aivotkin tässä jäätyy... Täytyy aina välillä käydä ulkona lämmittelemässä.
Sori Pinch mut repesin tälle! Voi sun kurjuuttas.. Mutku mun ongelma on täl hetkel just päinvastanen! Mun isännöitsijä ei oo tajunnu (ku on joku kaukolämmitys tai joku) laittaa noit pattereit kiinni ja mä kirjaimellisesti sulan tänne kämppään! Ulkona on ihanan viileetä.. Siel ainaki tuulee!! :DD - Lainaus :
- Tuo uusi kuva on kyllä hieno ja itsekin säikähdin tätä vihreää. Siitä oikeastaan olisikin pieni toive: Olisiko tuota vihreää näissä teksteissä (tai siis linkeissä) mahdollista saada vähän tummemmaksi?
Tottakai on mahdollista! Voin saman tien tuunailla jos näin on! Ite jotenkin ajattelin että vaaleampi väri toimisi paremmin, koska erottuu sitten mustasta taustasta paremmin.. Mutta joo! Meen täst vääntää sävyjä paremmaks! Kerro milt vaikuttaa kun huomaat jotain eroa! (: VOI EI HOPEANUOLI<333 :DDD Sori, Heta, oli pakko! Mut voi Wilmaa, hän on nätyskä. :3 | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Toukokuu 16, 2012 3:01 pm | |
| ÄÄÄäräräää, ei hopsu vertauksia! x) Inhoan sitä, kun akitat muistetaan ainoastaan siitä, kun "Hopsukin on akita ja se on niin ihk" :D meidän wilma on jo muutenkin saanut ernut tältä kylältä sekaisin ihkutuksineen, sillä nekin varmaa oikeesti kuvittelee että meidän Wilmakin hyppii puusta puuhun ja kokoaa villikoiralauman lähteäkseen tappelemaan karhuja vastaan :P
Akitoiden haasteena on juurikin nimenomaa se, että liika toistaminen saa ne kyllästymään ja kadottamaan motivaationsa. Varsinkin Wilma kyllästyy tosi nopeasti ja saattaa jo ihan senkin vuoksi alkaa kiukkuilemaan ja osoittamaan mieltään. Onneksi noilla herkkupaloilla saa sen hetkeksi edes keskittymään, mutta melko nopeasti nekin unohtuu. Mutta, pitkäjänteisyys palkitaan | |
| | | DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Toukokuu 16, 2012 3:06 pm | |
| Joo voin uskoo et Hopeanuoli-vertauksia satelee mut.. Oli pakko! Suurena Ginga-fanina täältä pitää vähän huudella. Mutta nyt erotan itseni komeasti kaikista kyläsi ernuista; En ikimaailmassa hankkisi akitaa itelleni vaan koska "Hopeanuoli!!!11". En hankkis koko akitaa koska multa ei ikimaailmas riittäis aikaa ees.. normaalille koiralle saatika niin vaativalle koiruudelle. : D Ei oo tota mainitsemaas pitkäjänteisyyttä siin suhtees. Sitäpaitsi mun sisko on enempi koiraihmisii, mul on kissoi. Yks koirafriikki täs perhees riittänee : P Ja se on harrastanu koirii koko elämänsä ja voi luoja jos mäki nyt hurahtaisin ni sitä opastuksen määrää.. En sais tehä mitää virheit ite : < Yhyyyy.. Mut joo kerrot sit Heta aina välil et miten Wilman kaa menee! Kerran nyt koulutus sillai alkaa kunnol ja vaativa rotu! | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ke Toukokuu 16, 2012 4:59 pm | |
| Joo, kyllä varmasti tulette vielä kuulemaan meidän Wimmun kuulumisia. :) Meilläkin on täällä tosiaan ne neljä kissaa Wilman seurana, ja yllättävän hyvin ovat tulleet toimeen. Varsinkin tämä meidän yks vee teiniriiviö-Toope tykkää leikkiä Wilman kanssa aivan mielettömästi. Wilma vaan ei oikein vielä tunnu pysyvän kissojen vauhdissa mukana, mutta viihtyvät silti keskenään. :)
Paras veikkaus tähän mennessä tosin on ollut se, että eräs nainen luuli Wilmaa kissaksi... :P Olisi tehnyt mieli sanoa, että ehkä käynti optikolla olisi paikallaan. :D | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Toukokuu 17, 2012 11:04 am | |
| Ainakin mun silmille tää vähän tummempi sävy on paljon parempi! :)
Niin ja meillä on siis tässä talossa menossa joku remontti ja lämmitys on koko kesän poissa. Onneksi ollaan kesä tuolla kotiseuduilla, siellä ei tarvitse jäätyä. :D
Mullekin iskee kamala pentukuume kun katson Wilman kuvia, se on ihana! | |
| | | Severus Kalkaros Juomamestari
Viestien lukumäärä : 36 Join date : 05.05.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Toukokuu 17, 2012 11:50 am | |
| ASDFGHJ *Kuolee henkisesti kun heti ekana näkee uuden kivan ulkoasun ja sitten söpöi koirankuvii* Hei vähän armoo :'D Ihan kauhee pentukuume päällänsä, mutta kun mä en koiraa voi ottaa kun se ois sille kidutusta. t. ei havaintoakaan missä on vuodenkuluttua - maakaan ei ole varma. Nyt vetäsen tässä tämmöset hienot maahankumarrus asennot ja anelen anteeksi antoa omista katoamisistani. Syytän koulua, elämää ja sitten alakerran naperoa. Koulua, koska on siellä kiireitä, elämää kun se vei inspiksen uskomattoman pitkäksi aikaa ja alakerran naperoa koska yläkerrran napero (eli allekkirjoittanut) ovat rakentaneet majaa ja leikkineet ihan älyttömästi. Köh, ikäeroa semmoset vaivaset 15-vuotta ja kaverin äiti just totes että se ei tiiä kumpi meistä on ain innostuneempi. :'D Enkä yleensä lapsista niin perustu, mutta tää on kiva kaveri. Mä muuten aattelin vaihtaa nikkini Cardeasta Yläkerran mörköön ♥ tai siis yläkellan möököön kuten se parhaan kaverini suussa vääntyy. Ai niin ja oon tehny vähä hyväntekeväisyyttä vanhainkodeissa. Niin... Tän takii mua ei kauheesti oo näkyny. Mut nyt meen vastaamaan ettei kukaan tuu mua vastaan kirveen kanssa o7 Ps. MIKSI TOI KOIRA ON NOIN SÖPÖ!?!?!?!? Mä isken takas porukoitteni koiralla: Hän vähä on kuollu Tää rakki on ihan paras livenä. Oikee drama queen. :'D Samaa luonnetta kuulemma. Funfact: mun hiukset on tismalleen sen turkin väriset . | |
| | | Rabastan Lestrange Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 470 Join date : 05.01.2011
| | | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Höpötysloota | |
| |
| | | | Höpötysloota | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |