|
| Höpötysloota | |
|
+37Nithe M. Hawthorne Wallace Mayorette Giana Mayorette Reynardine Welz Matthew Peacock Connor Dane Lucius Malfoy Severus Kalkaros Josh Peacock Hermione Granger Bellatrix Lestrange Randa Mohandosh Morgana Peacock Aaron Gray Shawn Gabriel Scott Samantha Slayer Albus Dumbledore Jacob King Harry Potter Fairfax Avery Indico Zolnerowitch Ninji Remy Gallow Pius Thicknesse Chaos Denbright Rodolphus Lestrange Lordi Voldemort Remus J. Lupin Stephen Hunter King Leticia Mayer Barty Crouch Jr. Leon Elroy Rabastan Lestrange Will McDonnell Neville Longbottom Theodore Nott Jr. DrRockter 41 posters | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Chaos Denbright Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 377 Join date : 22.08.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Huhti 15, 2012 6:42 am | |
| Mua ärsyttää myös ihan hirveästi kaikki metelöijät leffateatterissa! Olen aika vähän törmännyt sellasiin, jotka ihan ääneen höpöttää, tai ei ole ainakaan sattunut sellaisia siihen mun lähelle. Niitä sitten taas on sattunut, jotka päättää ruveta avaamaan sitä karkkipussia siinä koko elokuvan hiljasimmassa kohdassa, ja niitä, jotka naputtaa jalkaan lattiaan jatkuvasti. Ei edes pelkästään musiikin tahdissa, vaan koko ajan. Ei sellaset ihmiset varmaan edes itse tajua sitä, mutta se on aika rasittavaa kun oman korvan vieressä kuuluu koko ajan sellanen pieni naputus.
Ai niin! Pottermore on eilen auennut kaikille! Vietin koko eilisen päivän siellä, vaikka piti lukea... :D | |
| | | Rabastan Lestrange Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 470 Join date : 05.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Huhti 15, 2012 7:13 am | |
| Mitä!! Aukes vai?! O__O justku mä en oo päässy koneelle. Heti katsomaan! Tätä ookkaan odotettu ku ikuisuus. Mihis tupaan päädyit? | |
| | | Chaos Denbright Taikaministeriö/Kilta
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Huhti 15, 2012 9:36 am | |
| Joo, olin eilen ihan innoissani kun huomasin! :D Musta tuli Rohkelikko, vaikka odotin kyllä vähän Korpinkynttä tai Puuskupuhia. Mutta en valita! :D
Siellä on nyt vasta ensimmäinen kirja näkyvillä ja toivon, että toista kirjaa ei tarvitse odottaa ihan niin kauaa, mitä tuon koko jutun aukeamista... Mutta on siellä nytkin jo paljon kaikkea mielenkiintoista. Antoisinta tähän mennessä on ollut prof. McGonagallin tarina ja sauvapuiden kuvaukset. Olen ihan sattumalta onnistunut valitsemaan Chaoksellekin taikasauvaan puun, mikä sopii sille kyllä aika hyvin. :D
Viimeinen muokkaaja, Chaos Denbright pvm Ma Huhti 16, 2012 9:18 am, muokattu 1 kertaa | |
| | | Rabastan Lestrange Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 470 Join date : 05.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Huhti 15, 2012 9:47 am | |
| Rohkelikko.. mahtavaa! Miten voi tommonen virtuaalinen lajittelu jännittää noin kamalasti! Mä oon siitä asti kun tosta lajittelusta kuulin toivonu etten joudu puuskupuhiin ja miten mä en kestä itteäni jos niin käy :,D Nyt kun se tossa sitten äsken oli edessä päätin et tosiaan vastaan kaikkeen totuuden mukaisesti ja tulee mitä tulee. Kyllä se lajitteluhattu tietää...hahha. Ja ah.. Luihuiseen sitä päädyttiin <3 Ooh enmä huomannu mitään taikasauvojen puutietoja missään pitääki selata hieman paremmi. Mä olin niin innoissani ton lajittelun suhtee et melkeen hypin tohon kohtaan. Pitääki palata takaisin päin. | |
| | | Albus Dumbledore Rehtori/Kilta
Viestien lukumäärä : 135 Join date : 16.02.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Huhti 15, 2012 9:52 am | |
| Oooh, PotterMore! :) Nyt tiedänkin kuinka kulutan sunnuntai päiväni... :P
Itse en ole vielä kertaakaan käynyt 3D-leffateatterissa... Jotenkin itsekin kammoksun niitä. Vaikka toisaalta, ihan pakko myöntää, että itseänikin kiehtoisi Titanicin katsominen 3D:nä.
Huhuh, kiirettä hieman pitänyt - ja vain pelkästään kissojen takia.Vaikka kevät jo onkin, ei olla vielä avattu valjastelukautta mutta jotenkin ihmeellisesti ne vain vaistoaa että kohta pääsee taas ulos valjaissa. Huuto oven takana ollut nimittäin jo sellaista. Barffaamaan ollaan alettu nyt myös kissojen kanssa, vaikkakin aluksi melko varovaisesti, meidän 13 wee vanhuksen vatsa kun ei kestä ihan kaikkea. Jonkin aikaa ollaan jo oltu ilman markettirehumössöjä ja ihanaa huomata kuinka se vaikuttaa noihin karvapalloihinkin. Turkki kiiltää ja meidän mummelikin on virkistynyt huomattavasti. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Huhti 16, 2012 1:51 pm | |
| Huh, nyt on tentti ohi! Analysoin vieläkin kaikki englanninkieliset lauseet sanaluokkien ja lauseenjäsenten suhteen ja mietin kaikkia kieliopillisia rakenteita mitä niissä on, mutta ehkä se tästä pian loppuu... Nyt täytyy vaan toivoa, että se menee läpi. Nyt voin tänään ja huomenna jopa onnistua vastailemaan taas.
Tuosta Pottermoresta vielä, että jos joku haluaa mua siellä lisätä kaveriksi (en kyllä tiedä vielä oikein että mitä hyötyä siitä on), niin mun nimimerkki on niinkin hieno kuin PotionSnitch1059 :D
Oi, kissoja! Voisit Heta laittaa kuvia sun kissoista, haluisin nähdä. :) Mulla on ollut jo ties kuinka kauan kissakuume, mutta en oikein tähän vuokra-asuntoon ja 45 neliöön haluaisi ottaa, varsinkin kun reissataan aika paljon bussilla tuonne kotikulmille. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Huhti 16, 2012 2:47 pm | |
| Peukut pystyyn Pinchille että tentti menis hyvin! :) Haha, mähän oon tunnetusti Hyvinkään hullu kissanainen. Rakastan itsekin kissoja valtavasti ja joskus tuntuu että panostan näihinkin ihan liikaa :P Hmm, en muuten näkisi että asuntosi olisi liian pieni kissoille, sillä kissat rakentavat neliöitään ylöspäin, eli jos asunnostasi löytyy tarpeeksi tasoja ja pöytiä joiden päälle pääsee hyppäämään ja tarjoat kissallesi vielä tämän lisäksi virikkeinä kiipeilypuita ja raapima-alustoja, ei ongelmia pitäisi syntyä. :) mutta, tässä kuvia meidän karvalapsista: Eli meidän pieni lellivauva, Toope yks vee :) (ja noi jalat... :D!) Mjummeli, Pirpana 13 vuotias Poika nimeltä Marina, kuusi vuotias ja lopuksi pikku balleriina Pipa, seitsemän vuotias | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Huhti 16, 2012 3:54 pm | |
| Oii, ihania kissoja! :) Ei auta yhtään tähän mun kissakuumeeseen... :D Mut siis joo, eihän tää nyt periaatteessa liian pieni olisi, tiedän yhden tyypin jolla on suunnilleen samankokoisessa (taitaa olla vähän isompi) viisi kissaa ja kaksi ihmistä. Mutta tällä hetkellä elämäntilanne ei oikein anna periksi, ja kun olen tuolla maalla lapsuuteni elänyt, niin tää 45 neliötä tuntuu jo kahdelle ihmisellekin kauhean pieneltä. :D | |
| | | DrRockter Admin
Viestien lukumäärä : 436 Join date : 03.01.2011 Ikä : 34 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ma Huhti 16, 2012 5:47 pm | |
| Öwwwööö! Kissojaa! Mullakin on kaksospojat! Nikki Matthias ja Tommy Rudolf! Isken herroistani kuvat tähän ihan vaan Pinchiä kiusatakaseni.. ;D Tommy Rudolf, mun pikku ahnepaskani. :3 Saanu nimensä Mötley Crüen Tommy Leeltä ja Scorpionsin Rudolf Schenkeriltä. Nikki Matthias, mun pikku idioottini. :3 Nimi pöllitty Mötleyn Nikki Sixxiltä ja Scorpionsin Matthias Jabsilta. Ja veljekset yhessä viime juhannuksena! :3 Ei mul kai muuta nyt paitsi et mun typerä mokkula ei suostu pyörittää Pottermoree kunnolla. : << | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Huhti 19, 2012 11:04 am | |
| Iih, lisää kissoja! Mulla on jo ainakin kolmelle kissalle nimi... Toiset miettii lapsilleen nimiä, mä mietin kissoille. :D Jos joskus sattuu kohdalle sopivan näköinen kissa, siitä tulee Sheldon, Big Bang Theoryn Sheldon Cooperin mukaan. :D // edit Teidän piristykseksi vielä pätkiä Sheldonin kissajaksosta! Tai en tiedä piristääkö se teitä, mutta mua ainakin! :D | |
| | | DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota To Huhti 19, 2012 1:26 pm | |
| Aaah voi Sheldon! Oon nähny ton jakson! Ja pakko sanoo et loistava nimi kissalle! xD Mä oon suunnitellu et jos joskus hankin koiran, hankin sakemannin ja annan sille nimeks Ozzy! xD Tosin en tuu koskaa koiraa hankkii koska mun elämäst tulee toivottavast liian hektistä siihen ettäkö voisin koiran omistaa. Mut jos hankkisin ni se ois sit Ozzy! | |
| | | Hermione Granger Rohkelikko
Viestien lukumäärä : 53 Join date : 11.04.2012 Paikkakunta : Uleåborg
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Huhti 28, 2012 12:59 pm | |
| jokseenkin turhauttavaa olla täällä. Harvoja pelikavereita ja harmittaa | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota La Huhti 28, 2012 1:02 pm | |
| ^ Hei sehän on omasta aktiivisuudesta kiinni! :) On täysin normaalia, että roolipelit kokevat joskus hiljaisempia kausia, sillä usein varsinkin näin keväällä voi olla ihmisillä kiireitä koulujen ym. vuoksi. Ei siitä kuitenkaan kannata lannistua, vaan rohkeasti itse kysymään peliseuraa ja ideoimaan! :) | |
| | | Hermione Granger Rohkelikko
Viestien lukumäärä : 53 Join date : 11.04.2012 Paikkakunta : Uleåborg
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Huhti 29, 2012 9:49 am | |
| Oha sitä tullu kyseltyä, joitaki mahollisia mut niil o kiireitä. Joten into tässä oikeesti aikoo laantua kyllä ymmärrän että aina ei ehi... mut silti.. | |
| | | Neville Longbottom Rohkelikko
Viestien lukumäärä : 217 Join date : 05.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Huhti 29, 2012 9:53 am | |
| Kevät on tosiaan vähän sellaista aikaa, että monella on kauheasti kiireitä, joten ei nyt kannata lannistua! Itse en ainakaan nyt ole pystynyt aloittamaan uusia pelejä kun vanhojakin on niin paljon ja opiskelu vie vielä niin paljon aikaa tässä pari viikkoa. Jaksa odottaa kesään asti, niin kyllä luulisin, että niitä pelikavereita alkaa löytyä. :) | |
| | | Bellatrix Lestrange Kuolonsyöjä
Viestien lukumäärä : 126 Join date : 09.04.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Huhti 29, 2012 9:57 am | |
| Juu se on yleensä kesällä kun ihmisillä on vähän enemmän lomaa ja aikaa. Mullakin on tietenkin töitä, mutta töiden jälkeen ei ainakaan ihan jokainen päivä ole sen suurempia juttuja. Ei mullakaan Bellatrixilla ole tällä hetkellä roolipelejä käynnissä, että älä vaan lannistu tai menetä tietenkään intoas, kannattaa vaan odottaa että ihmisillä on enemmän aikaa. Nimittäin sitten se roolipeli-into vasta laantuu kun alottaa roolipelin, muttei ole aikaa siihen. Kärsivällisyyttä vain! | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Huhti 29, 2012 2:58 pm | |
| Joo, itsellänikin on tosiaan melkoisesti pelejä kesken, ja ihan vastapelaajia ajatellen, en siksi haluaisi ottaa lisää kuormitusta itselleni. Kevät ja kesä on minullakin nyt kiireistä aikaa, sillä pelien lisäksi täytyy minun suorittaa vielä viimeiset puristukset töistä ennen äitiyslomalle menoa. Ja muutoinkin, elämä on ollut kohtuullisen kiireistä nyt viime aikoina muun elämän ohella.
Lannistua ei tosiaan kannata, sillä vaikka nyt tuntuisikin ikävältä peliseuran puutteen vuoksi, kannattaa jäädä ehdottomasti odottamaan. (: Kuten minäkin olen luvannut sen Harry/Hermione-pelin kunhan kerkeämme toteuttamaan sen, joten älä huoli! :) | |
| | | Josh Peacock Puuskupuh/Viistokuja
Viestien lukumäärä : 39 Join date : 03.04.2012
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Huhti 29, 2012 4:25 pm | |
| Hiljaisia kausia tosiaan tulee ja sitten ne taas menee. Tuskin yhtäkään roolipeliä missä sellasta hiljasempaa aikaa ei olis Ei nyt kuitenkaan kannata tosiaan lannistua. Kyllä sitä täällä taas heräillään kun kiireet hellittää. Oli kyllä sellanen eka työviikko, että en jaksanu muuta ku kaatuu sänkyyn ku töistä pääsin. Jalat teki kyllä niin kuolemaa sen kaiken haravoinnin jälkeen, mutta ah.. on se kyllä kivaa. Nyt kun mihinkään ei edes satu ja väsymyskään ei paina voisin ahkeroida vastata peleihin. Pikkujoulupelikin kun näyttää taas elävän o/ Saadaan se ehkä viel joskus päättymää | |
| | | Leon Elroy Taikaministeriö/Kilta
Viestien lukumäärä : 183 Join date : 05.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Huhti 29, 2012 4:35 pm | |
| Jep... En voi ku yhtyy edellisiin. Itellä on ollu toi opinnäytetyö ku pitäny kiireessä, mutta nyt löysin sitte pitkästä aikaa aikaa vastailla peleihin ja onha toi saatettu päätökseen jo tuo oppariki nii josko jatkossa ois enempi aikaa x)
| |
| | | DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Su Huhti 29, 2012 5:51 pm | |
| Joo mäkin täällä komppaan edelläpälisseitä! Ei kannata Randa lannistua, kyllä niitä pelejä alkaa tulemaan kun taas aikaa alkaa löytyä! Kevät on kiireistä aikaa; itelläni ei sinänsä koulussa tapahdu juuri mitään enää mutta olen mukana järjestämässä Ylen Juhannusjunan Tampereen aseman tapahtumaa ja päävastuussa lapsien tapahtumasta, joten kiirettä pitää! Siksi pahoittelen muillekin tätä vastaamisen kestämistä! Vastaan heti kun ehdin, mutta viime aikoina kaikki koneaika on mennyt lähinnä sähköpostien lähettelyyn ja suunnitteluun. : < (Tervetuloa muuten Juhannuslaiturille juhannuksena, mikäli Tampereen suunnalla olette tuolloin! ;D) | |
| | | DrRockter Admin
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Toukokuu 01, 2012 1:58 pm | |
| Uuuaaa! Mä nyt täs tuplapostailen mut nii! Tsekatkaapas taas uuden kuun vaihtunut haaste! Let's rähinöidään! Mul on tos pari kuolonsyöjää jotka haluis päästä varomattomien immeisten kurkkuun! 8D Mut nii mitä piti sanoa.. Nii menneist haasteist sen verran et ne, ketkä niihin nyt on osallistunut, niin olkaapa kilttejä meille lyhytmatikkalaisille ja menkää ilmottaa niist tonne haaste-alueelle! Saadaan teille sit pisteet niist laskettuu! (: Ainii hyvät vaput joskin jälkikätee! Eli toivottavast kaikil oli hieno vappu! | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Toukokuu 01, 2012 4:04 pm | |
| Tylypahkan taistelu! Ou jeeh! On muuten ihan varmaa että Bellatrix on siellä! Jotenka jos nyt oikein ymmärsin, niin Bellalle vaan vastustajaa! Ja miksei myös Luciukselle! Kuka tahansa käy (paitsi Albus!) Heh. | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Toukokuu 01, 2012 4:36 pm | |
| Jee, tappeluita! Näitä olen odottanutkin! :D
Eihän Albus elänytkään enää Tylypahkan taistelun aikana :P | |
| Aihe: Vs: Höpötysloota Ti Toukokuu 01, 2012 4:42 pm | |
| Oho! Eipä muuta elänytkään! Mitenköhän mun muisti taas heittelehtii. | |
| | | Neville Longbottom Rohkelikko
Viestien lukumäärä : 217 Join date : 05.01.2011
| Aihe: Vs: Höpötysloota Pe Toukokuu 04, 2012 9:54 am | |
| Viimeinen tentti takana! Kesäloma alkoi! Jippii! Paitsi jos tuo kurssi ei mene läpi, sitten täytyy mennä uusimaan.
Mutta niin, nyt kun on kaikki tentit ohi, mustakin saa taas vähän aktiivisempaa peliseuraa. Ensi viikolla on kaikki illat ihan tyhjinä, kun olen menossa kotipaikkakunnalle ruotsin ja ranskan opettajan sijaiseksi ja ei siellä viikolla ole ketään kavereita käymässä eli ei mitään tekemistä. Sitten on kolme viikkoa lomaa vielä ennen kesätöiden alkua! Elämä hymyilee! :D
Toukokuun haasteen tiimoilta olen varmaan yhteyksissä johonkin kuolonsyöjään, jos saisi Chaoksellekin jotain tappelua vähän! :D (Tai no siis saa tännekin päin olla yhteydessä, jos jollain tulee mieleen joku idea) | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Höpötysloota | |
| |
| | | | Höpötysloota | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |