Seven years of magic
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kaikki roolipeliä koskevat säännöt ja tiedot löydät Kotisivuiltamme!

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Höpötysloota

Siirry alas 
+37
Nithe M. Hawthorne
Wallace Mayorette
Giana Mayorette
Reynardine Welz
Matthew Peacock
Connor Dane
Lucius Malfoy
Severus Kalkaros
Josh Peacock
Hermione Granger
Bellatrix Lestrange
Randa Mohandosh
Morgana Peacock
Aaron Gray
Shawn Gabriel Scott
Samantha Slayer
Albus Dumbledore
Jacob King
Harry Potter
Fairfax Avery
Indico Zolnerowitch
Ninji
Remy Gallow
Pius Thicknesse
Chaos Denbright
Rodolphus Lestrange
Lordi Voldemort
Remus J. Lupin
Stephen Hunter King
Leticia Mayer
Barty Crouch Jr.
Leon Elroy
Rabastan Lestrange
Will McDonnell
Neville Longbottom
Theodore Nott Jr.
DrRockter
41 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 35 ... 39  Seuraava
KirjoittajaViesti
Leon Elroy
Taikaministeriö/Kilta
Leon Elroy

Viestien lukumäärä : 183

Höpötysloota - Sivu 32 Empty
ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 EmptyTo Marras 22, 2012 3:23 pm

Will McDonnell kirjoitti:
No siis joo yo-todistust meinasin xD haha ei sil mitää tee! ;D "Kirjotitko ylioppilaaks?" "joo.. mul ois täs nää pap-.." "joo ei tarvita, laitan vaa ruksin tähä.." Jep! Very Happy
Lainaus :

Siksikö ku vastasin _KAIKKIIN_ mun peleihin!? >:3 ainaki tietääkseni kaikkiin, ilmottakaa jos joku jäi välistä, sit oon vaan huolimattomuuttani unohtanu merkitä sen hahmon aikajanoihin x)

Joo! Se käynee syystä. xD Paitsi et Lettyn ja Remusin peli on ehkä unohtunu tai sit en vaa oo viel huomannu. :< Tylyahos? Ehkä. Ellei se oo loppunu jo. En tiedä. Höh. : DD

Lainaus :
Heh, ja nyt sieltä tulee jtn hirveetä sekoilua just keskellä yötä x'DD no meen onneks huomenna taas terapiaan niin voin sit purkaa sille jos ehit siihen mennes järkyttää mua x'DD

Ei suatttana repesin! En ehkä toivon mukaa oo ens yönä hereil kiusatakseni sua koska se on vika yö ennen hirveetä tapporundii ku saan nukkuu. Mut varaudu et pe-la-välisenä yönä saattaa siinä kolmen aikaa tulla jotain. :PP Järkytän sua sit sopivast sun terapiasessioitten jälkee. 8D Ettei elämä käy tylsäks.

Voi ei, pitää kattoo oonko unohtanu sen O_O

Ja heh, ei haittaa, oon ite perjantai-illan ja lauantai-illan (ehkä myös) ryyppäämässä niin senku pistät viestiä/soitat x'DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Will McDonnell
Kuolonsyöjä
Will McDonnell

Viestien lukumäärä : 121

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 EmptyTo Marras 22, 2012 3:24 pm

Mul on siin about. 15 minsaa aikaa ja olen luultavasti samalla pissalla mutta se kai ei maailmaa kaada! <3

ps. Rakastan Leonii. xD Etenkin humalaista Leonia.
http://sevenyearsofmagic.yolasite.com/
Remus J. Lupin
Tylypahka/Kilta/Ihmissusi
Remus J. Lupin

Viestien lukumäärä : 163

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 EmptyTo Marras 22, 2012 3:49 pm

Onneks maailmaa ei oo tehty sokerista, muuten pissalla vois olla ikävämmät seuraamukset x'DD

Ja sen mie kyllä tiesin ;D
tosin ei taia erota paljo Leonin normi käytöksestä x)

Albus Dumbledore
Rehtori/Kilta
Albus Dumbledore

Viestien lukumäärä : 135

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 EmptyLa Joulu 08, 2012 5:08 pm

Mun on aivan pakko sanoo että seiskan uudet kotisivut on paljo paremmat kuin edelliset, mine tykkään. Vaikka en meinannutkaan löytää niitä aluks :D ja loistava idea tuo kelmit! pakko lähteä tutkimaan foorumia ja heittää arvon Dumbledöör sinne
Reynardine Welz
Kuolonsyöjä
Reynardine Welz

Viestien lukumäärä : 116

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 EmptyLa Joulu 08, 2012 7:23 pm

Jesh, tosi kiva lisäys mustakin tuo Kelmit rope. Laitinkin sinne jo hakemuksen Reysta koululaisena. Very Happy Toivottavast muutkin innostuu tekemään hahmoistaan nuorempia versioita.
Ninji
Admin
Ninji

Viestien lukumäärä : 45

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 EmptyLa Joulu 08, 2012 7:44 pm

Kiva, että täällä tykkäillään uudestakin ropesta Very Happy Laittakaas kuitenki noista Seiskassa jo hyväksytyistä hahmoista mieluummin yksärillä viestiä mulle, koska ei niitä uudelleen tarvitse hyväksyä. Tiedän vaan sitten väsätä niille oman paikan tuonne Kelmien omaan hahmolistaan ja voitte siirtää hahmonne sinne.
Connor Dane
Korpinkynsi
Connor Dane

Viestien lukumäärä : 75

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 EmptyLa Joulu 08, 2012 9:37 pm

Joo, munkin piti sanoa jo eilen että tykkään kovasti noista uusista sivuista. Edellisetkin oli hienot, mutta jotenkin nää uudet on...ehkä jollain tavalla selkeämmät, mutta ennen kaikkea tulee jotenkin erityisen tasokkaan roolipelin tuntu (ja sitähän Seiska onkin!) Very Happy Noissa uusissa on vaan jotenkin erityistä dynaamisuutta, värimaailma on mainio ja ja tuo tiivistetty infojen asettelu luo myös lisää selkeyttä (vaikka aluksi se oli hieman eksyttävää, kun oli tottunut ihan toisenlaiseen.) Mutta tosiaan hienoa työtä!
Giana Mayorette
Korpinkynsi
Giana Mayorette

Viestien lukumäärä : 193

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 EmptySu Joulu 09, 2012 9:33 am

Määkin tykkään uusista sivuista. Very Happy
Vois muuten sinneki siirtyy, mut Wally-papan ikä on liian vanha, ellei se sitten oo parantajana siellä. Onkse mahollista?
DrRockter
Admin
DrRockter

Viestien lukumäärä : 436
Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 EmptySu Joulu 09, 2012 2:08 pm

Loistavaa että jengi tykkäilee uusista sivuista ja Kelmeistä! Parempaa vastaanottoa en ois voinu odottaakaan. Kiva oli tulla kotiin pitkäst reissust ja huomata et sinne on siirtyny/tullu jo seittemän hahmoa. Loistavaa!

Mä tossa illan mittaa väännän vielä pienen jonkun infon tosta siirtojutusta että selkeyttäis sekä meidän adminien että teidän pelaajien elämää ennestään!

Trisja; en ihan tajunnu kysymystäs mutta jos Wally on syntyny ennen vuotta 1974 ni kyllä se sinne istuu ihan hyvin.. Ei siel oppilaita kaikkien tarvi olla? Tosin tää vastaus tulee nyt myöhään kun oot Wallyn vissiin sinne jo siirtänytkin.. Very Happy
http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspot.com/
Wallace Mayorette
Pyhä Mungo
Wallace Mayorette

Viestien lukumäärä : 64

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 EmptyMa Joulu 10, 2012 1:43 pm

Eiku joo, mulla tuli siinä joku ajatuslukko, mut onneks herrani pääsi Parantajan hommia aloittelemaan siellä Very Happy
Reynardine Welz
Kuolonsyöjä
Reynardine Welz

Viestien lukumäärä : 116

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 EmptyMa Joulu 10, 2012 2:24 pm

Miksi minä luen aina tuon huimapäinen kakara Giana että humalapäinen kakara? xD

Pitäis lukea kokeisiin, mutta ei huvita... Onneks tää on meillä ilmeisesti jo viimeinen viikko ennen joululomaa.

Muuten jos jollekin tulee mieleen jotain suunnitelmia Reyhin liittyen täällä tai Kelmeissä ni saa ehdotella. ^^ Itsellä ei vielä ole mielessä mitään erityistä, mitä sille hakisin (lapsen lisäksi), mutta olen avoin kaikenlaisille ideoille. Eikä syytä arkailla hurjienkaan ehdotusten kanssa, mie kyllä tykkään myös kiusata(=kiduttaa) hamojani. x3
Albus Dumbledore
Rehtori/Kilta
Albus Dumbledore

Viestien lukumäärä : 135

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 EmptyMa Joulu 10, 2012 2:59 pm

mä ite oon ollu hiljaiselossa ihan vaan yksinkertaisesti vauvan vuoksi. Ennen Ellin syntymää en olisi uskonutkaan kuinka paljon aikaa tällainen vaippapöksy voi viedä! Mutta onnellinen olen silti :)

Ja niin minullekin saa ehdoyella mitä vain peliseuraa, en pure :)
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

Viestien lukumäärä : 411

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 EmptyPe Joulu 14, 2012 6:41 pm

Nyyh. Mua on aina surettanu Dumbledoren ja Remuksen kuolemat, kun ne on mun lempihahmojani (ja en tykänny et viimenenki Kelmi kuopattiin), mutta nyt Hunterin myötä ne riipii mua entistäkin enemmän, ku ne on muotoutumassa tärkeiksi ihmisiksi sen elämässä. Toisaalta se taas luo herkullisia mahdollisuuksia fanfictioniin etenki soda jälkeisessä ajassa, että sinänsä en voi valittaa. Mutku Hunter on mulle rakkain hahmoni ikinä ja tuntuu vähän niinku et se kokee suuria menetyksiä enkä mä voi auttaa sitä. Joo, ihan ku au-ficcaus ei ois olemassa, mutta ku varsinki Dumbledoren kuolema on ratkaiseva kirjojen tarinapolulla ni ei oikeen voi. Remuksen ja Doran voisin tietty säästä ficeissäni ni pikku Teddykin sais pitää vanhempansan...Hmm...No, se jääköön hautumaan.
Randa Mohandosh
Puuskupuh
Randa Mohandosh

Viestien lukumäärä : 105

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 EmptyMa Joulu 17, 2012 7:13 pm

Miten karkottaa tylsyys?
Shawn Gabriel Scott
Taikaministeriö/Kilta
Shawn Gabriel Scott

Viestien lukumäärä : 505

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 EmptyMa Joulu 17, 2012 8:27 pm

Menemällä leffaan katsomaan Hobittia. (Vaihtoehtoisesti myös LotR-maratoni + extrat ovat hyvä keino. Tai kaks tuntia Hobitti- behind the scenes-juttuja).
Randa Mohandosh
Puuskupuh
Randa Mohandosh

Viestien lukumäärä : 105

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 EmptyTi Joulu 18, 2012 3:34 pm

Shawn Gabriel Scott kirjoitti:
Menemällä leffaan katsomaan Hobittia. (Vaihtoehtoisesti myös LotR-maratoni + extrat ovat hyvä keino. Tai kaks tuntia Hobitti- behind the scenes-juttuja).

Muuten ehdotus ois hyvä, mutta ku lähin leffala semmosen 60 kilsan päässä, eikä oo kulkupeliä käytettävissä, ja tossa kelissä, en kyllä lähde käveleenkään kaupunkiin Very Happy
Bellatrix Lestrange
Kuolonsyöjä
Bellatrix Lestrange

Viestien lukumäärä : 126

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 EmptyTi Joulu 18, 2012 4:16 pm

Terve kaikille!
Anteeks että oon ollut hiljaiselolla ja mua ottaa päähän että missasin gaalan kokonaan.. mutta kuitenkin ei niin paljoa harmita kun huomasin että Bellatrix on vuoden kuolonsyöjä.

Mulla on ollut niin hemmetisti kiireitä internetin ulkopuolellakin että ei yksinkertaisesti ole löytynyt aikaa että anteeks kaikille joiden pelit jummaillu mun takia mut nyt oon vastannu kaikkiin!
Samantha Slayer
Kuolonsyöjän painajainen
Samantha Slayer

Viestien lukumäärä : 458

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 EmptyKe Joulu 19, 2012 7:01 am

Mäkin olen ollut harvinaisen epäaktiivinen. Lakki on päähän painettu pari viikkoa sitten keskiarvoksi sain 8,3 ja ihan hyvät YO tuloksetkin. Jännää oli ettei meille jaettu yhden yhtä stipendiä kun taas meiän lukiossa keväällä jaetaan vähintään 20kpl ja meiän ryhmässä oli porukkaa, joiden keskiarvo oli yli ysin.

Sitten kun juhlat ja niiden aiheuttamat jälki vapinat oli selvitty niin ah... meidän mäykky sairastu ihan kunnolla, siis vanhempi. Mätäkohtu on tosi kiva, kun lääkärissä annetaan kaks vaihtoehtoa: lopetus tai leikkaus. Meiän Daisy oli niin heikkona, ettei sillä ees pysyny mikään sisällä ja sil oli jo verenmyrkytyskin. Nyt se on onnekis ihan hyvässä kuosissa ja en suinkaan alkanu itkemään kun se yks päivä tuli mua ovelle vastaan häntä heiluen. Coco taas on nykyään virallisesti meiän perheen terroristi Very Happy Se kasvaa nopeesti ja kaamosväsymyksestä kärsivä omistaja parkuu kun koiralla on energiat huipussa ja aamulla herätään kuudelta.

Nyt mä aion vähän aktivoitua ja vastata tänään kaikkiin mihin ehdin.
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 EmptyKe Joulu 19, 2012 3:27 pm

Ois tänään ollu tilaisuus nähä Hobitti ilmaseks leffassa, mutta nukuin liian pitkään ja missasi sen. Pöh. Noh, onneks maksan ko. leffata mielelläni leffalipun hinnan kun ei oo ees pelkoo että se ois huono.

Ja sain vihdoin ostettua uuden painoksen TSH:sta, kun se yksitoista vuotta sitten ostamani pokkariversio ei enää palvele, sen teksti on niin pientä ja tiheää etten enää saa luettau sitä ilman että silmä rasittuu ja päätä alkaa särkeä. En tosin löytäny mitään järjellisen kokoista vaan jouduin ostaan tollasen järkäleen...No, ainaki kuosi on hieno ja teksti normaalia. Ja onhan tossa vähän tunnelmaakin...lukea vanhaa tarua jättikokoisesta kirjasta. ^^
Connor Dane
Korpinkynsi
Connor Dane

Viestien lukumäärä : 75

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 EmptyPe Joulu 21, 2012 10:37 pm

Rakastan tän ihmisen videoita, jos nyt niin sopii sanoa kun olis parempi jos niitä ei tarttis olla. Mutta kun nyt kumminki tarvii niin musta on hienoa että joku jaksaa tehdä niin sydämellisiä videoita. Se tekee kauniita videoita yhä kadoksissa olevista lapsista (niistäkin jotka ovat jo aikuisia, jos elossa) ja murhatuista lapsista.

Pari uusinta:

--> Remember the children of the Sandy Hook Elementary School shooting
--> In loving memory of Daniel Barden

(yksi yllämainitun tapauksen uhreista, videolla mukana sen isän ja isoveljen puheita)

^14. joulukuuta 2012, kaksikymmentä (20) 6-7-vuotiasta lasta ja kuusi aikuista henkilökunnan jäsentä ammuttiin ja kuolivat Sandy Hookin ala-asteella pienessä kylässä Yhdysvalloissa. Onhan näitä kouluammuskeluja nähty jo Suomessakin, mutta tämä sai mut tosissani pohtimaan että jos mä ikinä saan lapsia, mä taidan pitää ne kotiopetuksessa...Meinaan tuskin tämä ihmiskunnan hyvinvointi tästä ainakaan liikaa paranee tulevina vuosikymmeninä. No, aika näyttää. Mutta voi Luoja että tuollaisenkin piti tapahtua kymmenen päivää ennen joulua.
Tänä jouluna muistan kyllä arvostaa perhettäni entistäkin enemmän.
DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 EmptyMa Joulu 24, 2012 12:50 pm

*kliseinen isku*

TAIANOMAISTA JOULUA JENGI! Ei mul muuta!Very Happy
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 EmptyTi Joulu 25, 2012 8:06 pm

Iloista joulua kaikille! Höpötysloota - Sivu 32 3476116646

Tulipahan nyt sit pitkästä aikaa kateltua tuo Azkabanin vanki, kun sattui kanavalle melko alussa. Oon edelleen sitä mieltä että se on elokuvasarjan heikoimpia osia, mutta Puoliverisen Prinssin laimeuden jälkeen aloin jotenki arvostaan tuota kolmosta enemmän...
Mutta kyl se on kiva että niitä esitetään joulun aikaan, on niissä kumminki Potter-tunnelmaa joka taas kivasti sopii jouluun. Ja kun mun ei tuu niitä katsottua muutoin ku tv:stä jossei muuta tekoo ole, vaikka omistankin kai kaikki dvd:llä. Salaisuuksien kammio on tullut katsottua useemmin, teini-Volden ja basiliskin takia. =P Noi kaks viimestäki leffaa varmaan nousee katselukertalistalla kun ne kumminki on koko sarjassa eniten kirjoille uskolliset osat..
Fairfax Avery
Kuolonsyöjä
Fairfax Avery

Viestien lukumäärä : 106

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 EmptyTi Joulu 25, 2012 8:10 pm

Hyvät joulut ja uudet vuodet teille kaikille! Smile

Koitan muuttua aktiivisemmaksi uuden vuoden jälkeen.
Nyt on ollu ties mitä, oli kokeita ennen joulua ja perus jouluhässäkät iski ku tulin kotiin ja huomenna ois tarkotus lähtä muutaman kaverin kans mökille ja sieltä vasta uutta vuotta juhlimaan kotiin, niin ennen sitä ei oikein ehdi, mutta kyllä se tästä taas kun näistä juhlista selvitään niin... Very Happy

DrRockter
Admin
DrRockter

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 EmptyTi Joulu 25, 2012 9:20 pm

joo mäki voisin luvata et aktivoidun vuodenvaihteen jälkee ku elämä taas jossain määrin normalisoituu. xD Mut siis joojee!

Ite en jaksanu Potterii vilkasta muuta ku sen pari sekkaa et hokasin mistä osasta on kyse. Mitä enemmän opiskelen alaa, mitä enemmän luen kirjoi, sitä huonommiks ne leffat muuttuu. Surullista mutta ihan liian totta. Oisvat mun puolest saanu antaa vääähän enemmän arvoo niille kirjoille. :/
Stephen Hunter King
Korpinkynsi/Ihmissusi
Stephen Hunter King

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 EmptyTo Joulu 27, 2012 3:56 pm

Heh. Tuli vaan tuosta Azkabanin vanki -leffasta, Remuksen toteamuksesta miten vanhemmat oli alkaneet kitjoittaa etteivät halua ihmissuden opettavan lapsiaan, niin tuli mieleen että mahtoi Tylypahkasta ilmankin pudota muutama oppilas pois kun vanhemmat kuulivat että Harry Potterin perässä on jopa Azkabanista karannut massamurhaaja ja lisäksi sen takia Tylypahkan porteille on päästetty joukko ankeuttajia. Saati sitten jos uutinen levisi siitä että Sirius pääsi sittenkin sisälle linnaan. Very Happy

...Hunter ei todellakaan pysy Tylypahkan kirjoilla tuon vuoden jälkeen, jos edes koko tuota vuotta. =D Vaikka olihan sen isällä alunperinkin aikomus ottaa se kotiin viimeistään ton vuoden jälkeen.

Connorin kanssa olen vääntämässä kättä, kun taisin luoda siitä liian ongelmaisen pysymään Tylypahkassa niin montaa vuotta kun aluksi ajattelin. o.- Vuosi kerrallaan sen vanhemmat varmaan joka tapauksessa katsoisi, mutta tosiaan tuollaiset massamurhaaja-vaarat ja ankeuttajat roikkumassa koululla alkaa mennä jo sellasilla alueilla että mun on vaikee kuvitella sen vanhempien vain jättävän sitä koulun henkilökunnan huoleksi. Nelosvuonna ei ois muuta ku kivaa, ja viimestään vitosvuoden aikana Connor tuotaisiin kotiin kun Taikaministeriö alkaa tehd koulusta kaaosta...
Noh, onneks mä rakennan aikajanaa maltillisesti alusta päin niin ei tuo kolmosvuoden tapahtumat ole vielä ajankohtaista.

Mutta piru. Miks mä en osaa luoda normaaleja ihmisiä jotka pärjäis / joiden vanhemmat vois realistisesti antaa niiden olla Tylypahkassa kaikki kuusi tai seitsemän vuotta? -.-
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Höpötysloota   Höpötysloota - Sivu 32 Empty

Höpötysloota
Takaisin alkuun 
Sivu 32 / 39Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 35 ... 39  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Seven years of magic :: Off-game :: Oleskeluhuone-
Siirry: